Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #76 Skrevet 18. august 2017 Jeg ser helt lik ut , hvis jeg spiser karbohydrater. Jeg må leve på et kostholdet med svært lite karbs for å ikke ha sånn mage. Det er en kamp å finne riktig kosthold for seg selv ( for noen av oss). Jeg hadde heller ingen påviste intoleranser men så godt at jeg hadde ting jeg reagerte på. Jeg har brukt over to år på å finne min vei , kostholdsmessig. Jeg har dessverre mye mer overvekt enn deg , men gikk ned 20 kg på 5 mnd med strikt lavkarbo ( Max 15 GR karb om dagen) Som ei annen over nevner så har jeg heller ikke effekt av grovkarbo. Så kaloritelling ( forsøkt minst 10 ganger i årenes løp) funker ikke for alle. Jeg ville forsøkt lavkarbo ps: lavkarbo betyr ikke at man må spise uendelige mengder med fett. Men sunt fett trenger man litt av. Anonymkode: 84009...acc
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #77 Skrevet 18. august 2017 Hvordan har det gått de siste fire årene? Fikk du vite først nå at du har delte magemuskler? Hvem fant det ut? Lurer veldig på hvordan du har levd siste fire årene, har du fortsatt med 1600kcal, times lange turer, eller er dette endret. Hvordan er vekta i dag? Er magen like oppblåst? Jeg kan ingenting om delte magemuskler, så er spent på å følge deg videre! Lykke til! Anonymkode: 6175c...54c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #78 Skrevet 18. august 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Vil du få det dekket? Anonymkode: 90a71...d52 Mest sannsynlig ikke. For å få det dekket må man ha minst 7 cm heng, pluss problemer med fuktighet og sopp. Det har ikke jeg. Så skal jeg gjøre dette, må jeg betale selv. HI Anonymkode: 72459...406
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #79 Skrevet 18. august 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mest sannsynlig ikke. For å få det dekket må man ha minst 7 cm heng, pluss problemer med fuktighet og sopp. Det har ikke jeg. Så skal jeg gjøre dette, må jeg betale selv. HI Anonymkode: 72459...406 Var det fastlege som undersøkte? Eller hvem gjorde det? Og hvordan ble du undersøkt? Fikk plutselig en aha-opplevelse på min egen mage da jeg googlet nå... Anonymkode: 2e76b...3a7
amandine Skrevet 18. august 2017 #80 Skrevet 18. august 2017 Denne tråden er jo et smykke 😂😂😂😂 HI - lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #81 Skrevet 18. august 2017 Ja, den tok litt av, kan du si. 🤣 Takker for lykkeønskninger! HI Anonymkode: 72459...406
amandine Skrevet 18. august 2017 #82 Skrevet 18. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja, den tok litt av, kan du si. 🤣 Takker for lykkeønskninger! HI Anonymkode: 72459...406 Veldig bra for deg at du ikke har pneumothorax 😂😂😂😂😂 og deilig at jeg fikk meg en skikkelig latter på morgenkvisten 😂😂
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #83 Skrevet 18. august 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var det fastlege som undersøkte? Eller hvem gjorde det? Og hvordan ble du undersøkt? Fikk plutselig en aha-opplevelse på min egen mage da jeg googlet nå... Anonymkode: 2e76b...3a7 Jeg tok kontakt med Aleris. Der fikk jeg raskt time til konsultasjon. Ble møtt av veldig hyggelige folk, hvorav en kirurg som undersøkte magen min både stående og liggende. Kirurgen så det med en gang, og lot meg få kjenne selv hvordan det var. Hn fikk nesten en hel hånd inn mellom magemusklene under navlen. Litt ekkelt, men greit å få kjenne det selv. Jeg tenker jeg kommer til å gjennomføre dette. Full bukplastikk er en ganske stor operasjon, så jeg må forberede de rundt meg. Syns kanskje det er litt flaut, for jeg er jo egentlig ikke noe som helst forfengelig. Tanken på at jeg skal gjennomgå en av de største kosmetiske operasjonene er ganske fremmed ennå, og jeg tenker innimellom at det bare er tull å bruke så mange penger på meg selv. Vi får se... HI Anonymkode: 72459...406
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #84 Skrevet 18. august 2017 På 13.03.2017 den 16.59, tante grusom master of law skrev: Dersom jeg spiser karbohydrater blir magen min som en badeball i løpet av dagen. Om morgenen er den flat. Jeg har nå kuttet ut karbo og har en helt fin mage. Anbefaler deg å prøve dette i et par uker. Grovkarbo gjør meg nesten mer oppblåst en finkarbo. Det er ikke sunt for hjernen at man kutter ut ALLE karbohydrater. Så det er ikke et bra råd. Anonymkode: 5b037...436
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #85 Skrevet 18. august 2017 Jeg har nylig fått utført bukplastikk. Hadde mye strekkmerker og litt løshud. Visste ikke at jeg hadde delte magemuskler engang, men de måtte sys hele veien. Nå har jeg en helt flat mage. Veldig fornøyd:) Anonymkode: b422c...941
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #86 Skrevet 18. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har nylig fått utført bukplastikk. Hadde mye strekkmerker og litt løshud. Visste ikke at jeg hadde delte magemuskler engang, men de måtte sys hele veien. Nå har jeg en helt flat mage. Veldig fornøyd:) Anonymkode: b422c...941 Så gøy å høre! Er det lenge siden du gjorde det? Hvor lang tid tok det før du følte deg pigg igjen? HI Anonymkode: 72459...406
Fugit Skrevet 18. august 2017 #87 Skrevet 18. august 2017 På 12.3.2017 den 22.19, Anonym bruker skrev: Ja, fører opp absolutt alt. Til og med sukkerbiten i tekoppen. Veier maten til hvert måltid, og drikker kun vann. HI Anonymous poster hash: 60898...212 Hvor mye aktivitet er du ellers om dagen?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #88 Skrevet 18. august 2017 1 time siden, Fugit skrev: Hvor mye aktivitet er du ellers om dagen? Jeg flyr rundt hele dagen. Sitter nesten ikke stille. Har mellom 15000-20000 skritt hver dag. HI Anonymkode: 72459...406
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #89 Skrevet 18. august 2017 Jeg ville holdt en knapp på at det ikke nødvendigvis er feil på mengden mat og aktivitetsnivået, men typen mat du spiser. Jeg ville ha prøvd å kutte alt av hvete, sukker, koffein, melkeprodukter osv. Bare spist "rene"matprodukter. Ha f.eks blandet salat i stedet for potet osv til middag. Det gjorde underverker for meg er jo selvsagt ikke sikkert det hjelper deg.. Jeg tenker ikke klassisk lavkarbodiett altså... Man må få i seg godt med frukt og litt slik i løpet av dagen Anonymkode: 149b7...cc9
Fugit Skrevet 18. august 2017 #90 Skrevet 18. august 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg flyr rundt hele dagen. Sitter nesten ikke stille. Har mellom 15000-20000 skritt hver dag. HI Anonymkode: 72459...406 Oi! Da hadde kroppen min gått i sparebluss og jeg hadde ikke gått ned et gram. Har vært der selv, og følte meg helt jævlig og lurte på hva jeg gjorde galt. Funka med mer mat (sunt), mer søvn og litt mindre aktivitet en periode. Da begynte vekta å gå nedover.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #91 Skrevet 18. august 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville holdt en knapp på at det ikke nødvendigvis er feil på mengden mat og aktivitetsnivået, men typen mat du spiser. Jeg ville ha prøvd å kutte alt av hvete, sukker, koffein, melkeprodukter osv. Bare spist "rene"matprodukter. Ha f.eks blandet salat i stedet for potet osv til middag. Det gjorde underverker for meg er jo selvsagt ikke sikkert det hjelper deg.. Jeg tenker ikke klassisk lavkarbodiett altså... Man må få i seg godt med frukt og litt slik i løpet av dagen Anonymkode: 149b7...cc9 Du har ikke lest tråden, har du? Hun har delte magemuskler. Anonymkode: 22ce5...78a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #92 Skrevet 18. august 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke sunt for hjernen at man kutter ut ALLE karbohydrater. Så det er ikke et bra råd. Anonymkode: 5b037...436 Jeg håper og tror at hun neppe mener alle karbohydrater, for da kan man jo stort sett bare spise kjøtt og fisk, og drikke vann. Og det er ikke sunt for noen. Hun mener nok å kutte godt ned på karbohydrater. Anonymkode: 86dd3...d52
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #93 Skrevet 18. august 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Så gøy å høre! Er det lenge siden du gjorde det? Hvor lang tid tok det før du følte deg pigg igjen? HI Anonymkode: 72459...406 Det tok ca 8 uker før jeg følte meg helt pigg. Det ble utført for 6 måneder siden. Nå er jeg 100 % normal igjen, men de første par månedene var tøffe. Anonymkode: b422c...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå