SuperFries Skrevet 13. mars 2017 #26 Skrevet 13. mars 2017 Det er stor forskjell på bukplastikk og å fjerne litt hud som henger. Bukplastikk er for magemuskler som har delt seg. Gjør du det nå, sammen med litt fettsuging, vil du bli stillesittende i ukesvis. Det gjør utrolig vondt. Så jeg ville trent og evt spist enda mindre hvis du ikke går ned på 1600 kcal.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #27 Skrevet 13. mars 2017 Hei alle sammen. Tusen takk for massevis av gode tilbakemeldinger. Flere av dere spør om jeg har sjekket stoffskiftet, og det har jeg. Det er helt normalt. B og D-vitaminene mine er lave, men jeg er igang med tilskudd av dem. Jeg spiser stort sett grovkarbo, eller dvs, jeg har akkurat begynt med det, så håper det kan gi resultater etterhvert. Jeg er nødt til å klare å leve med "dietten" min, så å gå lavere på daglig kcal tror jeg ikke er lurt. Det som er litt rart med magen min, er hvordan den forandrer seg i løpet av dagen. Jeg kan prøve å ta et morgenbilde, så får dere se. HI Anonymous poster hash: 60898...212
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #28 Skrevet 13. mars 2017 Sånn ser magen min ut om morgenen. HI Anonymous poster hash: 60898...212 Anonymous poster hash: 60898...212
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #29 Skrevet 13. mars 2017 Mine beste slanketips er: 1. Forsett å vær aktiv slik du er (Man MÅ ikke ta seg helt ut som de andre her sier) 2. Spis mer "rå" mat. Som råe grønnsaker osv, og så til middag. 3. Ikke spis mer enn en knyttneve proteiner til middag og dobbelt med grønt og maks en halv knyttneve krabohydrater (eller helst ingenting om mulig) 4. Kutt ALT sukker, du vil få masse mer energi av det (med unntak av frukt selvfølgelig, men også her bør ikke inntaket være for høyt) 5. Spis OFTERE! Spis hver 3.time for å få opp forbrenningen Problemet for de fleste som slanker seg er ofte at de spiser for sjeldent og for lite. I tillegg er det veldig viktig å passe på å få nok søvn Lykke til! Anonymous poster hash: b067e...622
nasse nøffen Skrevet 13. mars 2017 #30 Skrevet 13. mars 2017 Du ser veldig oppblåst ut? Du veier jo ikke så mye for mye mener jeg
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #31 Skrevet 13. mars 2017 hva med å kjøpe et trenings- og kostholdsprogram som x-shape/elite pt eller lignende? Anonymous poster hash: c1a4b...583
Elisun Skrevet 13. mars 2017 #32 Skrevet 13. mars 2017 Tror nok ikke bukplastikk vil være løsningen for deg. Du ser veldig oppblåst ut. Kanskje få noen tips fra kostholdsveileder? Melde deg på grethe rhode kurs? Og trene. Du er ikke så overvektig slik at en tur blir for lite trening for deg. Du må få opp puls (15-20 min) og få laget deg et styrke program der du er innom alle muskelgruppene! 3-4 ganger i uka
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #33 Skrevet 13. mars 2017 Bytt ut brød med knekkebrød...? Anonymous poster hash: 14e13...bbf
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #34 Skrevet 13. mars 2017 Det som er litt rart med magen min, er hvordan den forandrer seg i løpet av dagen. Jeg kan prøve å ta et morgenbilde, så får dere se. HI Anonymous poster hash: 60898...212 http://www.paleo.no/14-gode-rad-mot-oppblast-mage/ Anonymous poster hash: b1792...b9a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #35 Skrevet 13. mars 2017 Eventuelt så kan det være pneumothorax. Anonymous poster hash: b1792...b9a
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 13. mars 2017 #36 Skrevet 13. mars 2017 Ut fra vekta di å tyde, så er du jo ikke overvektig? Kan virke som om du har en slags matintoleranse som gjør at magen din er så oppblåst.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #37 Skrevet 13. mars 2017 Eventuelt så kan det være pneumothorax. Anonymous poster hash: b1792...b9a Punktert lunge?? Anonymous poster hash: 835cf...7f2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #38 Skrevet 13. mars 2017 Bukplastikk er jo fjerning av overflødig hud. Du har fortsatt masse fett rundt magen. Fettsuging kanskje? Hvis du ikke er tykk ellers og ikke klarer å miste magefettet så er vel fettsuging løsningen? Anonymous poster hash: 83980...8c2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #39 Skrevet 13. mars 2017 Punktert lunge?? Anonymous poster hash: 835cf...7f2 Ikke punktert, men som i at litt luft lekker over fra lungen i løpet av dagen, som blir borte under natten. Anonymous poster hash: b1792...b9a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #40 Skrevet 13. mars 2017 Sjekket deg for cyster o.l i magen? Anonymous poster hash: 97ced...c40
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #41 Skrevet 13. mars 2017 Ut fra bildene og det du skriver vil jeg tippe du er endel oppblåst? Det er jo typisk at man da ser såpass stor forskjell på ulike tider på døgnet. Merker du selv en forskjell ift hva du spiser? Er det noe du evt. reagerer på og blir dårlig av? Jeg var litt som deg. Etter jeg fikk andremann la jeg veldig om kostholdet og kuttet ut det meste av raske karbohydrater og kjøtt. Jeg spiser nå endel nøtter, grove kornprodukter (baker grove knekkebrød selv) og drikker mye grønn te og vann. Jeg koser meg fremdeles med godteri i helgene. Har totalt kuttet ut alt med kullsyre og alkohol. Jeg trener også fast fire ganger i uken, løping. Jeg er nå kvitt alt overflødig magefett og føler meg veldig sjelden oppblåst. Det tok litt tid, men når endringen først kom, vedvarte den. Har nå opprettholdt dette i 9 år, og går aldri tilbake til å spise som jeg gjorde før. Du kan jo kanskje også ta en test hos legen for å finne ut om du er intolerant mot eventuelle matvarer? Det kan jo også påvirke. En venninne av meg fant ut at hun hadde cøliaki på den måten. Hun var ikke dårlig, men veldig opplåst til tider. Dette har nå gitt seg når hun begynte å spise glutenfritt. Anonymous poster hash: 3053b...eaf
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #42 Skrevet 13. mars 2017 HI her. Jeg ser flere av dere sier at jeg ser oppblåst ut, og det er helt riktig observert. Jeg blir kjempeoppblåst ut over dagen, og på kvelden er magen min som en stor ballong. Jeg har sjekket meg for cyster osv, tok en mr av magen for et års tid siden. Det er funnet små sår i tarmen min, men jeg har ikke fått beskjed om at det er noe jeg ikke tåler, så jeg skal visstnok spise helt normal mat. Mao ikke unngå noe. Mage, tarm og fordøyelse er ikke enkelt. I og med at jeg har holdt på med sunt kosthold en stund nå og ikke sett resultater, lurte jeg på om bukplastikk kunne hjulpet meg. Ser de fleste svarer nei, så da får jeg vel bare fortsette slik jeg gjør nå. Takker for svar og engasjement. Anonymous poster hash: 60898...212
Admin Skrevet 13. mars 2017 #43 Skrevet 13. mars 2017 Går du tur i eget tempo? For det kan ha noe å si, man må bli sliten og anstrenge seg, ellers er det å gå tur liten hjelp i lengden.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #44 Skrevet 13. mars 2017 Ikke punktert, men som i at litt luft lekker over fra lungen i løpet av dagen, som blir borte under natten. Anonymous poster hash: b1792...b9a Um... nei. Her har du nok misforstått totalt. Anonymous poster hash: 45a0a...6b7
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #45 Skrevet 13. mars 2017 Um... nei. Her har du nok misforstått totalt. Anonymous poster hash: 45a0a...6b7 Nei, lille venn, dette kan jeg nok bedre enn deg. Det hender det at det lekker luft fra lungen ut i magen. Men i og med at man puster mindre i løpet av natten så forsvinner det under natten. Anonymous poster hash: b1792...b9a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #46 Skrevet 13. mars 2017 Ut i fra bildet å dømme tror jeg ytterligere trening og kostholdsendring er å vurdere over bukplastikk. Det er ikke lett å ha hatt tre såpass tette svangerskap på ganske kort tid, kroppen blir jo slappere innvendig også. Lurer på om du har vært til kostholdsveileder og treningsveileder? Man blir jo ikke varig slank og fit på 2-3 uker! Jeg skal til syden i sommer (juli) og veier 7-8 kg for mye. Jeg begynte diett og trening til dette for over 1 mnd siden. Skal holde på til jeg når målet - som jeg håper blir før juli😉 Anonymous poster hash: 5973d...2ab
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #47 Skrevet 13. mars 2017 Men du har jo endel fett rundt der og da. Ser jo det er sånn rundt helt til ryggen. Mulig du blir oppblåst av mat men tren og gå ned 5-6 kg i tilleg så vil du se en forskjell. 69 på 166 er jo normalvekt men ikke som at man nødvendigvis er slank uten fett rundt magen. Anonymous poster hash: 2e623...917
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #48 Skrevet 13. mars 2017 Ut i fra bildet å dømme tror jeg ytterligere trening og kostholdsendring er å vurdere over bukplastikk. Det er ikke lett å ha hatt tre såpass tette svangerskap på ganske kort tid, kroppen blir jo slappere innvendig også. Lurer på om du har vært til kostholdsveileder og treningsveileder? Man blir jo ikke varig slank og fit på 2-3 uker! Jeg skal til syden i sommer (juli) og veier 7-8 kg for mye. Jeg begynte diett og trening til dette for over 1 mnd siden. Skal holde på til jeg når målet - som jeg håper blir før juliAnonymous poster hash: 5973d...2ab Jeg har ikke vært til kostholdsveiledning eller treningsveileder. Hadde håpet på å kunne lese meg til det selv. Men mye tyder på at jeg kanskje trenger en ekspert. Jeg har jo holdt på i 3,5 måneder nå uten resultat. 10 kg hadde gjort mye for meg, og det er målet innen jul.HI Anonymous poster hash: 60898...212
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #49 Skrevet 13. mars 2017 Har du prøvd å kutte ut hvetemel i to uker? Jeg har hveteintoleranse og blir veldig oppblåst av det, får i tillegg løs mage og føler meg skikkelig uggen i magen. Jeg har irritabel tarm da, og intoleranser følger gjerne med på kjøpet, men det er stor forskjell på magen min når jeg spiser hvetemel og når jeg ikke gjør det altså. En intoleranse slår ikke ut på blodprøve så du må prøve deg frem selv, men hvetemel og melk er det en del som reagerer på.. Anonymous poster hash: 6069a...134
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #50 Skrevet 13. mars 2017 HI her. Jeg ser flere av dere sier at jeg ser oppblåst ut, og det er helt riktig observert. Jeg blir kjempeoppblåst ut over dagen, og på kvelden er magen min som en stor ballong. Jeg har sjekket meg for cyster osv, tok en mr av magen for et års tid siden. Det er funnet små sår i tarmen min, men jeg har ikke fått beskjed om at det er noe jeg ikke tåler, så jeg skal visstnok spise helt normal mat. Mao ikke unngå noe. Mage, tarm og fordøyelse er ikke enkelt. I og med at jeg har holdt på med sunt kosthold en stund nå og ikke sett resultater, lurte jeg på om bukplastikk kunne hjulpet meg. Ser de fleste svarer nei, så da får jeg vel bare fortsette slik jeg gjør nå. Takker for svar og engasjement. Anonymous poster hash: 60898...212 Du ser ut som jeg gjør hvis jeg spiser mye karbohydrater og sukker. Jeg såiser lavkarbo og da er magen min mye bedre, ikke oppblåst lenger Anonymous poster hash: 81bd1...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå