Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Først, sorry for dårlig bilde. Jeg har født tre barn på 5 år og skal ikke ha flere. Jeg ligger på 1600 kcal om dagen, og trener hver dag. Men jeg går ikke ned! Vil bukplastikk fungere på meg? Anonymous poster hash: 60898...212
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Æsj. Hvor ble bildet av...? Anonymous poster hash: 60898...212 Anonymous poster hash: 60898...212
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Hvor høy er du? Det ser ut som du har for mye fett på magen, ikke hud, så bukplastikk er nok ikke løsningen. Det kan være du trenger færre kalorier eller annen type mat enn det du spiser nå. Hvor lenge har du holdt på med slanking? Har du ikke merket NOEN resultater? Anonymous poster hash: 81764...4cf
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 Har du sjekket om du har delte magemuskler? Her er en øvelse som er fin om du har delte magemuskler http://nhi.no/trening/videoer/kjernestabilitetsovelser/stramming-av-tverrgaende-magemuskler-35027.html Tror ikke du får bukplastikk som du ser ut nå, der ser ut som fettprosenten er for høy? Hvor høy er du og hva veier du? Anonymous poster hash: 6069a...134
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #5 Skrevet 12. mars 2017 Du MÅ desverre slanke deg. Bukplastikk vil ikke hjelpe deg dessverre Anonymous poster hash: a09a0...604
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #6 Skrevet 12. mars 2017 Jeg er 166 og veier 69 kg. Jeg har spist 1600 kcal i tre måneder ca, og gått ned 1 kg. Går timeslange turer hver dag. Skjønner virkelig ikke hvorfor vekta står bom stille. Jeg veide 58 kg før første graviditet. HI Anonymous poster hash: 60898...212
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #7 Skrevet 12. mars 2017 Hvor høy er du? Det ser ut som du har for mye fett på magen, ikke hud, så bukplastikk er nok ikke løsningen. Det kan være du trenger færre kalorier eller annen type mat enn det du spiser nå. Hvor lenge har du holdt på med slanking? Har du ikke merket NOEN resultater? Anonymous poster hash: 81764...4cf For at trening virkelig skal hjelpe på vektnedgang, må man trene ganske hardt. Ta seg skikkelig ut så man blir skikkelig svett og presse seg det man orker. Trener en del, er på mange gruppetimer både puls og spinning. Selv er jeg skikkelig svett og føler meg helt tom for energi etter en time, på spinning skrur jeg på godt med motstand og på puls tar jeg bevegelsene helt ut så jeg kjenner belastningen godt. Det er som instruktørene sier, man klarer mer enn man tror! Ser mange som såvidt er litt røde i kinnene etter en time, de føler sikkert de har trent men kunne nok fått mye mer ut av timen. Jeg har gått ned ca 20 kg på noen mnd, i begynnelsen spiste jeg mye mer begrenset også men ikke nå som vekten har stabilisert seg. Spiste blant annet ikke kveldsmat, og måtte tåle å legge meg litt småsulten. Det jeg prøver å få frem er at det krever en del innsats og litt "offer" for å gå ned. Ville mye heller det enn å begynne å skjære i kroppen. Man føler seg så mye friskere og mer vel også - ryggen har sluttet å plage meg, ikke vondt i knærne lenger etc. Anonymous poster hash: 6f67c...eb6
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #8 Skrevet 12. mars 2017 Jeg er 166 og veier 69 kg. Jeg har spist 1600 kcal i tre måneder ca, og gått ned 1 kg. Går timeslange turer hver dag. Skjønner virkelig ikke hvorfor vekta står bom stille. Jeg veide 58 kg før første graviditet. HI Anonymous poster hash: 60898...212 Hvordan vet du at du faktisk bare spiser 1600 kallorier hver dag? Fører du det opp en plass? ABSOLUTT ALT du drikker og spiser? Du bør også garantert gå ned kallorier pr dag Anonymous poster hash: a09a0...604
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #9 Skrevet 12. mars 2017 Hvordan vet du at du faktisk bare spiser 1600 kallorier hver dag? Fører du det opp en plass? ABSOLUTT ALT du drikker og spiser? Du bør også garantert gå ned kallorier pr dag Anonymous poster hash: a09a0...604 Ja, fører opp absolutt alt. Til og med sukkerbiten i tekoppen. Veier maten til hvert måltid, og drikker kun vann.HI Anonymous poster hash: 60898...212
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #10 Skrevet 12. mars 2017 Ja, fører opp absolutt alt. Til og med sukkerbiten i tekoppen. Veier maten til hvert måltid, og drikker kun vann. HI Anonymous poster hash: 60898...212 Og te med sukkerbit 😂 Sorry Anonymous poster hash: bb7f3...f91
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #11 Skrevet 12. mars 2017 Og te med sukkerbit SorryAnonymous poster hash: bb7f3...f91 Jaja, en halv teskje sukker da. Men det blir det samme. Og jeg tror ikke det er den som har skylden i at magen min ser ut som en badeball...!HI Anonymous poster hash: 60898...212
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #12 Skrevet 12. mars 2017 Ja, fører opp absolutt alt. Til og med sukkerbiten i tekoppen. Veier maten til hvert måltid, og drikker kun vann. HI Anonymous poster hash: 60898...212 Da er nok 1600 kallorier for mye for deg. Jeg gikk på 1200 kallorier og gikk ned 1 kg i uken. Lykke til Anonymous poster hash: a09a0...604
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #13 Skrevet 12. mars 2017 Magen din henger ikke noe, er det ikke det bukplastikk hjelper for? Så når du har gått ned overflødig kilo og hvis magen da henger, kan de fjerne henget. Mulig jeg har misforstått. Jeg tror du er flink og vil gå ned, men det tar tid! Du har derimot valgt en vei du helt sikkert kan leve med i mange, mange år og det er veldig lurt 👍 Synes du skal fortsette som du gjør litt til jeg 👏👏👏 Ta evt kontakt med en ernæringsfysiolog for sammensetning av måltider etc, så kanskje du får litt fortgang. Kanskje finnes det annen aktivitet du også kunne hatt glede av? Ikke gi deg! 💪 Anonymous poster hash: bb7f3...f91
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #14 Skrevet 12. mars 2017 Har du sjekket stoffskiftet ditt? Anonymous poster hash: 600f0...cbb
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #15 Skrevet 12. mars 2017 Ikke spis noe med mer enn maks 5% karbohydrater. Det vil si, unngå sukker, mel, havre, potet, pasta, og alt annet med stivelse. Les på pakken på alt du spiser om der er mer enn 5g karbohydrater per 100g. Er det det så unngå det! Ikke "det er gift! zomg!", men, om du kan la være å spise det så la være. Du får kjøpt forskjellige søtningsstoffer du kan bruke i stedt for sukker. Du får kjøpt brus med så godt som 0 kalorier. Du får kjøpt mye med mindre enn 5g karber pr 100g. Bukplastikk tror jeg ikke er mulig å få her i landet? Fettet som ligger i magen ligger rundt viktige organer som du trenger. Det er ikke mulig å suge ut fettet uten å skade tarmer og mye annet som er viktig. Så... Jeg har ikke undersøkt, jeg vet bare at fettet i magen ligger rundt viktige organer. Fett i rumpa, derimot... Eller lårene. Eller armene. Eller andre steder. Men akkurat magen, nope. Der ligger det rundt viktige organer. Anonymous poster hash: b1792...b9a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #16 Skrevet 12. mars 2017 Ikke spis noe med mer enn maks 5% karbohydrater. Det vil si, unngå sukker, mel, havre, potet, pasta, og alt annet med stivelse. Les på pakken på alt du spiser om der er mer enn 5g karbohydrater per 100g. Er det det så unngå det! Ikke "det er gift! zomg!", men, om du kan la være å spise det så la være. Du får kjøpt forskjellige søtningsstoffer du kan bruke i stedt for sukker. Du får kjøpt brus med så godt som 0 kalorier. Du får kjøpt mye med mindre enn 5g karber pr 100g. Bukplastikk tror jeg ikke er mulig å få her i landet? Fettet som ligger i magen ligger rundt viktige organer som du trenger. Det er ikke mulig å suge ut fettet uten å skade tarmer og mye annet som er viktig. Så... Jeg har ikke undersøkt, jeg vet bare at fettet i magen ligger rundt viktige organer. Fett i rumpa, derimot... Eller lårene. Eller armene. Eller andre steder. Men akkurat magen, nope. Der ligger det rundt viktige organer. Anonymous poster hash: b1792...b9a Selvsagt kan man ta bukplastikk De fjerner henge hud. Hi har ikke hengehud. Hun er fast i fisken Anonymous poster hash: a09a0...604
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #17 Skrevet 12. mars 2017 Ja, fører opp absolutt alt. Til og med sukkerbiten i tekoppen. Veier maten til hvert måltid, og drikker kun vann. HI Anonymous poster hash: 60898...212 Kanskje du spiser helt feil, feil kosthold? Prøvd grovkarbo? Anonymous poster hash: 6069a...134
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #18 Skrevet 12. mars 2017 Selvsagt kan man ta bukplastikk De fjerner henge hud. Hi har ikke hengehud. Hun er fast i fisken Anonymous poster hash: a09a0...604 Ah, da er det fettsuging i magen jeg tenker på. Hvordan presterer du å skrive "henge hud" i andre setning, men "hengehud" (korrekt!) i neste setning? Anonymous poster hash: b1792...b9a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #19 Skrevet 12. mars 2017 Grovkarbo eller "lavkarbo light" vil hjelpe til å få bort magefettet. Anonymous poster hash: eb235...b1f
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #20 Skrevet 12. mars 2017 Ah, da er det fettsuging i magen jeg tenker på. Hvordan presterer du å skrive "henge hud" i andre setning, men "hengehud" (korrekt!) i neste setning? Anonymous poster hash: b1792...b9a Mobilen lever sitt eget liv. Anonymous poster hash: a09a0...604
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #21 Skrevet 12. mars 2017 Det er som regel karbohydrater som mest legger seg som bukfett og magefett. Hvis du f.eks. er blitt insulinresistent og lever på fettfattig kost med "for mye" (for din kropp) karbohydrater, da er det fullt mulig å leve på 1600 kcal daglig og trene og likevel ikke gå ned - fordi du ikke greier å holde blodsukkeret ditt stabilt. Les f.eks. "frisk med lavkarbo" av dr. Hexeberg (fin innføring for å forstå hvordan for mye karbohydrater virker på kroppen og motvirker vektnedgang) eller Berit Nordberg (?) sin bok. Vektmessig så har du akkurat såvidt bikket over i overvekt, og det ser ut som om du legger mest vekt i mageregion. Da er det nok lavkarbo som gjelder for deg. Ellers bør du for sikkerhets skyld ta en legetime, få sjekket stoffskiftet ditt, det kan hos noen endres under/etter svangerskap. Få også sjekket D-vitaminnivåene dine, da lave verdier av D-vit. og for lite inntak av omega3 kan hindre vektnedgang og fremme vektoppgang. Anonymous poster hash: 8a220...9f2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #22 Skrevet 12. mars 2017 Fettet ditt ligger rundt innvollene dine, ikke under huden, primært. Start med løping, og du skal se det forsvinner! Når/hvis du slanker deg så mye at huden henger kan du sikkert vurdere bukplastikk.. Anonymous poster hash: dc944...611
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #23 Skrevet 12. mars 2017 For å få dekket bukplastikk må du ha bmi på 25 eller mindre. Du må havet heng, da mener jeg at huden henger over og nedover som en gardin , mitt heng hang langt over musa ni. Anonymous poster hash: e9f26...24b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #25 Skrevet 13. mars 2017 Kanskje det er mye luft ? Anonymous poster hash: f6965...c8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå