Gå til innhold

Hvordan jeg ser på ei elskerinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på deg som et stakkarslig, stakkarslig menneske. Ja, du er fri til å gjøre hva du vil, men gleder det deg virkelig og potensielt kunne ødelegge for barn? Splitte et hjem, skape konflikt og etterpå bare trekke på skuldrene og mene det er kun mannens ansvar? Hvilken stemme gir deg den oppfattelsen? Jeg må innrømme jeg ser ned på slike kvinner! Skikkelig ned på de. Det går fint ann å leve livet uten og ødelegge for andre! Koser du deg om naboen kræsjer bilen, en tilfeldig ramler på gata osv også? Det er jo ikke din skyld, så da er det lov å le?!

Stakkarslig oppførsel. Og nei, jeg er etter hva jeg vet selv aldri blitt bedratt, men jeg har slått hånden av venninner med en slik oppførsel!

Hvordan ser du på en elskerinne?

Ja, jeg starter en ny tråd jeg 💪 Fordi jeg hadde lyst 👍 Ingen regel mot det, så da...

Anonymous poster hash: d2134...0b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å si hvordan jeg ser på en elskerinne, da disse er like forskjellige som alle andre.

Anonymous poster hash: 5f576...987

Skrevet

Synes du bør rette bitterheten først og fremst mot mannen som faktisk er utro. Hva har bilulykker etc med dette å gjøre? Du er helt på jordet....

Anonymous poster hash: 7a035...5f2

Skrevet

Jeg tenker først og fremst de er blottet for selvrespekt. De kan prøve å overbevise seg selv om at det er fantastisk. Men jeg kjøper det ikke! På et punkt må det bli sårt at mannen drar hjem til sin kone hver gang de har hatt sex. Fatter ikke at de gidder å stille kroppen sin til disposisjon for en som aldri vil ha mer enn bare den.

Anonymous poster hash: 019e1...6b2

Skrevet

Litt vanskelig å si hvordan jeg ser på en elskerinne, da disse er like forskjellige som alle andre.

Anonymous poster hash: 5f576...987

Med en felles interesse man fint kan mene noe om uavhengig av andre egenskaper

Hi

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med hverken elskerinner eller elskere i utgangspunktet. Jeg liker ikke mennesker som med vilje ønsker å ødelegge for andre, men det er sjelden saken for elskere eller elskerinner.

Skylden for utroskap ligger hos den som faktisk er utro og hvis et ekteskap er dårlig er det de som er gift som må løse problemene. Å skylde på alle andre blir for dumt.

Anonymous poster hash: d90c9...ebf

Skrevet

Synes du bør rette bitterheten først og fremst mot mannen som faktisk er utro. Hva har bilulykker etc med dette å gjøre? Du er helt på jordet....

Anonymous poster hash: 7a035...5f2

Jeg har ingen mann å være bitter mot dessverre. Min er rimelig eksemplarisk. Å bidra til andres ulykke... Jeg burde jo selvfølgelig heller sammenligne det med å klippe bremsene på den bilen, men jeg modererte meg litt. Forstår at du må forsvare deg, men prøv å se det hele utenfra kjære deg

Hi

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med hverken elskerinner eller elskere i utgangspunktet. Jeg liker ikke mennesker som med vilje ønsker å ødelegge for andre, men det er sjelden saken for elskere eller elskerinner.

Skylden for utroskap ligger hos den som faktisk er utro og hvis et ekteskap er dårlig er det de som er gift som må løse problemene. Å skylde på alle andre blir for dumt.

Anonymous poster hash: d90c9...ebf

De bærer skyld begge to, men den ene sitter på utsiden og påberoper seg intet ansvar noe jeg er totalt uenig i. Alle har ansvar for egen oppførsel, også en elskerinne. Og jeg ser ned på de. Så enkelt!

Hi

Skrevet

Jeg bruker faktisk ikke et minutt av mitt liv på å tenke noe som helst om folk jeg ikke har noe med å gjøre.

Hvorfor bryr du deg så mye?

Anonymous poster hash: 3cafe...262

Skrevet

Jeg har ingen mann å være bitter mot dessverre. Min er rimelig eksemplarisk. Å bidra til andres ulykke... Jeg burde jo selvfølgelig heller sammenligne det med å klippe bremsene på den bilen, men jeg modererte meg litt. Forstår at du må forsvare deg, men prøv å se det hele utenfra kjære deg

Hi

Jeg ser poengene dine, men slike situasjoner er gjerne mer nyanserte enn at det går an å plassere all skyld på en person. Du høres bitter ut uavhengig av mann, og du er så følelsesladet at du ser deg nødt til å benytte deg av hersketeknikker allerede før dette har blitt en saklig diskusjon. Og da velger jeg å trekke meg ;-)

Anonymous poster hash: fa7ca...263

Skrevet

Jeg bruker faktisk ikke et minutt av mitt liv på å tenke noe som helst om folk jeg ikke har noe med å gjøre.

Hvorfor bryr du deg så mye?

Fordi jeg har hatt noen få venninner opp igjennom årene som har vært elskerinner og jeg har slått hånden av de alle. Nå er faktisk en av kommunens (her jeg bor)

mest fremstående person tatt i skogen med en gift mann. Der røyk min respekt! Full offentlig skittentøyvask med ungdom i hus og ei profilert dame som står og smiler av det hele. Kvalmt! Jeg engasjerer meg fordi det er en bygdesnakkis her nå og fordi mennesker generelt engasjerer meg. Sånn er det..

Hi

Skrevet

Med en felles interesse man fint kan mene noe om uavhengig av andre egenskaper

Hi

For at de skulle ha en "felles interesse" måtte de allt hatt et forhold til samme mann under samme omstendigheter. Du er på bærtur igjen. Same shit, ny tråd.

Anonymous poster hash: f1c7c...c09

Skrevet

Fordi jeg har hatt noen få venninner opp igjennom årene som har vært elskerinner og jeg har slått hånden av de alle. Nå er faktisk en av kommunens (her jeg bor)

mest fremstående person tatt i skogen med en gift mann. Der røyk min respekt! Full offentlig skittentøyvask med ungdom i hus og ei profilert dame som står og smiler av det hele. Kvalmt! Jeg engasjerer meg fordi det er en bygdesnakkis her nå og fordi mennesker generelt engasjerer meg. Sånn er det..

Hi

Med andre ord, du er bygdedyret og stolt av det. Gratulerer.

Skrevet

Hi, dette var bare pinlig lesing. Kjære deg...

Skrevet

Jeg ser poengene dine, men slike situasjoner er gjerne mer nyanserte enn at det går an å plassere all skyld på en person. Du høres bitter ut uavhengig av mann, og du er så følelsesladet at du ser deg nødt til å benytte deg av hersketeknikker allerede før dette har blitt en saklig diskusjon. Og da velger jeg å trekke meg ;-)

Anonymous poster hash: fa7ca...263

Nå svarte jeg ei som mente jeg er på jordet og heller burde rette bitterheten mot mannen da, så litt respons får man tåle skal man diskutere på den måten 😉

Hi

Skrevet

Hi, dette var bare pinlig lesing. Kjære deg...

Hadde du ingen begrunnet mening? Stakkars deg...

Hi

Skrevet

Nå svarte jeg ei som mente jeg er på jordet og heller burde rette bitterheten mot mannen da, så litt respons får man tåle skal man diskutere på den måten 😉

Hi

Fortsatt bare pinlig

Skrevet

Hi

Ok. Så du er en sladrekjerring og stolt av det.

Moralens vokter ramler ofte hardest.

Skrevet

For at de skulle ha en "felles interesse" måtte de allt hatt et forhold til samme mann under samme omstendigheter. Du er på bærtur igjen. Same shit, ny tråd.

Å ha seg med gifte menn kan fint betegnes som en felles i interesse! Eller må alle som liker hest faktisk ri den samme gampen for å kunne påberope seg en felles interesse? 🙄

Hi

Skrevet

Med andre ord, du er bygdedyret og stolt av det. Gratulerer.

Nei, jeg er gudsjelov innflytter! Av en eller annen grunn en av de første som hørte om det, men jeg prater aldri videre. Det er det andre som har klart, siden det ble omtalt høyt på en fest. Min tidligere respekt og beundring for denne kvinnen forsvant momentant. Hadde gjort det samme om jeg fremdeles bodde i Oslo også altså, så jeg er rimelig rettferdig der kan du si

Hi

Skrevet

Å ha seg med gifte menn kan fint betegnes som en felles i interesse! Eller må alle som liker hest faktisk ri den samme gampen for å kunne påberope seg en felles interesse? 🙄

Hi

Følger man din logikk er du seksuelt interessert i alle menn siden du ligger med din egen.

Skrevet

Fortsatt bare pinlig

🤣 Fortsatt ingen menig om sak. Stakkarslig..

hi

Skrevet

Mitt ekteskap tok slutt etter at jeg oppdaget mannens elskerinne.

Jeg har aldri lagt skylden på henne men jeg må si at jeg regner henne enten som ekstremt naiv eller ekstremt kynisk. Enten trodde hun på all mannens tøv om "Vi bor bare sammen for barna. Vi er egentlig ikke gift mer. Og jeg er så eeeeeensom!" I så fall kan hun (en dame på nesten 40 år) ikke ha vanlig intelligensnivå. Eller også var hun likeglad. I så fall var hun kynisk nok til å ikke bry seg med konsekvensene for andre mennesker bare hun selv fikk leke som hun ville.

Uansett: Folk som bevisst inntar rollen som elsker/elskerinne er ikke folk jeg har respekt for.

Anonymous poster hash: dfeaf...8d1

Skrevet

Følger man din logikk er du seksuelt interessert i alle menn siden du ligger med din egen.

Ja, jeg har en seksuell preferanse mot menn ja, men kjenner noen lesbiske. De har en preferanse mot kvinner. Rart det der.

Hi

Skrevet

Du har dårlig selvtillit når du har behov for å skrive sånt. Du forenkler, bruker hersketeknikker, later som om alt er svart/hvitt.

Stakkars deg som måler verdien din som kvinne på hvorvidt mannen evner å holde pikken i buksa eller ei.

Kvinner er kvinner verst.

Anonymous poster hash: e263b...4c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...