Gå til innhold

Syke, syke boligmarkedet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du drukket lut  :danse: Det er selvfølgelig boligmangel som presser prisene og flyktningene utgjør jo boligmangelen. Men nei, ikke dems feil. Politikernes feil som tar inn uten å kvalitetssikre. 

Anbefaler deg å skaffe deg litt mer kunnskap og slutte å synse om noe du tydeligvis ikke peiling på.

Anonymous poster hash: 90429...544

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du drukket lut :danse: Det er selvfølgelig boligmangel som presser prisene og flyktningene utgjør jo boligmangelen. Men nei, ikke dems feil. Politikernes feil som tar inn uten å kvalitetssikre.

" flyktningene utgjør jo boligmangelen"? Skjønner du selv hva du skriver?

Politikerne kvalitetssikrer hva da? Kun førsteklasses innvandrere? Tror ikke du skjønner den setningen heller.( og det heter ikke dems. Vondt i øynene)

Endret av amandine
Gjest FSMEFF
Skrevet

" flyktningene utgjør jo boligmangelen"? Skjønner du selv hva du skriver?

Politikerne kvalitetssikrer hva da? Kun førsteklasses innvandrere? Tror ikke du skjønner den setningen heller.( og det heter ikke dems. Vondt i øynene)

He, he, politikerne tar inn flyktninger uten å sikre at apparatet rundt fungerer (kvalitetssikre). Leit at du har vondt i øynene, kanskje ta en tur til apoteket?

Skrevet

Har du drukket lut :danse: Det er selvfølgelig boligmangel som presser prisene og flyktningene utgjør jo boligmangelen. Men nei, ikke dems feil. Politikernes feil som tar inn uten å kvalitetssikre.

Innse at ingen oppegående gidder å diskutere med deg. Jeg er toppen av næringskjeden. Du er lunsj.

Gjest FSMEFF
Skrevet

Innse at ingen oppegående gidder å diskutere med deg. Jeg er toppen av næringskjeden. Du er lunsj.

Hvis du var toppen av næringskjeden så hadde du aldri hatt tid til (og null interesse av å sitte på dette forumet) men helt ok for meg at du verdsetter deg selv så høyt (typisk for folk med lav selvtillit). Forøvrig så passer det meg helt supert at jeg lunsjer, så kan du ta drittjobben (som jeg ikke lengre gjør).

Skrevet

He, he, politikerne tar inn flyktninger uten å sikre at apparatet rundt fungerer (kvalitetssikre). Leit at du har vondt i øynene, kanskje ta en tur til apoteket?

Jeg tror ikke det hjelper med remedier fra apoteket. Og du bør kanskje sjekke én gang til at kvalitetssikring er det du mener.
Skrevet

Det må være relativt grisgrendt, for akkurat her jeg bor er det ingen eneboliger som går for under 5 millioner, og de som går for rundt 5 må total-rehabiliteres. Nabohuset ble solgt for 6,7 millioner for noen uker siden, det er stort, men man må pusse opp heile huset, badene ser helt jævlig ut. Det er dyrt de fleste steder nå. Rekkehusene her i området er enda dyrere, de går for mellom 4 og 5 millioner og er knøttsmå. Vi har også hatt flaks med når vi kom oss inn på boligmarkedet og har kjøpt langt under takst og solgt til langt over takst alle tre boligene vi har hatt, hadde aldri hatt råd til å eie i dette området visst ikke.

Anonymous poster hash: c0119...678

Nå er jeg virkelig nysgjerrig på hvor du bor på Sunnmøre som er så dyrt? Selv i de penere strøkene i Ålesund får man eneboliger til under 5 mill.

Jeg er ikke samme person som skrev over, men man får en grei enebolig til under 3 mill i kommuner som Sykkylven, Ørsta, Stranda osv. Senker man kravet til standarden kan man få eneboliger under 2 mill., og kjøper man en falleferdig rønne kan man komme under 1 mill. (Men man må nok rehabelitere for en god del 😉)

Jeg har nå en enebolig i Bergen, men planlegger å selge den å bosette meg på Sunnmøre. Blir deilig å kvitte seg med så og si all gjeld, økonomien kommer til å bli mye bedre 🙄

Anonymous poster hash: d2579...02a

Gjest FSMEFF
Skrevet

Jeg tror ikke det hjelper med remedier fra apoteket. Og du bør kanskje sjekke én gang til at kvalitetssikring er det du mener.

Nei, heldigvis kan jeg gjøre som jeg vil: ikke bor jeg i Oslo og er heller ikke avhengig av snørpete kjerringer  :babyjente: Så jeg takker nei til ditt tilbud. Jeg er gjeldfri og har det bra etter mange år med slit  :digge:  Nå nyter jeg kun musikken  :dagens-rose:

Skrevet

Nei, heldigvis kan jeg gjøre som jeg vil: ikke bor jeg i Oslo og er heller ikke avhengig av snørpete kjerringer :babyjente: Så jeg takker nei til ditt tilbud. Jeg er gjeldfri og har det bra etter mange år med slit :digge: Nå nyter jeg kun musikken :dagens-rose:

Jeg tror ikke jeg tilbød deg noe.

Skrevet

Selvom man jobber i Oslo kan man bo andre steder, Lillestrøm , Skedsmo, strømmen , Drammen , ski , Kolbotn osv er korte strekninger med bil eller tog . Så å si at alle jobber er i Oslo så man må bo der er vel ikke helt riktig . Jeg bor faktisk i Oslo og jobber i Lillestrøm , går helt fint det

Anonymous poster hash: f3216...298

Gjest FSMEFF
Skrevet

Jeg tror ikke jeg tilbød deg noe.

Men kanskje du kan svare trådstarter og gi noe konstruktivt tibake til tråden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...