Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #76 Skrevet 4. februar 2017 Nei, det kunne jeg ikke. Er selv en karrierekvinne som har startet eget firma som jeg jobber beinhardt for hver dag. Tror det ville blitt litt kræsj i livsstil generelt og for høyt sprik i lønnsforskjell. Synes det er nok sprik mellom meg og samboeren som det er, skulle ønske jeg hadde en jeg kunne snakke med om noe faglig som har skjedd i løpet av dagen uten at han gjesper og mumler "mm" uten å bry seg. Skulle jeg valgt igjen ville jeg hatt en i samme bransje som meg selv. Anonymous poster hash: 50b5e...b63
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #77 Skrevet 4. februar 2017 Kunne nok ha blitt sammen med en som er ufør,mange grunner til hvorfor man er det. Men tror jeg hadde skygget banen om han var ufør pga psyken altså. Jeg innbiller meg at det skal veldig mye til å bli ufør av den grunn! Anonymous poster hash: f51e2...59c
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. februar 2017 #78 Skrevet 4. februar 2017 Bra ikke mannen din tenkte sånn som du tenker når han ble sammen med deg da. Anonymous poster hash: d1598...ff7 Ja veldig bra 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå