Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #51 Skrevet 25. januar 2017 Du er ikke en gang i stand til å skrive to setninger på ditt eget morsmål uten feil. Jekk deg ned noen hakk, og lær deg forskjellen på subjektsform og objektsform av pronomen. Holdningene dine og den elendige rettskrivingen gjør at du fremstår som white trash. Anonymous poster hash: 7a447...950 Haha! OK. Hvorfor så opptatt av å ta meg på noe? Synes jeg klarer meg fint jeg. Du forstod da godt hva jeg mente? Hvorfor så opptatt av rettskriving? Anonymous poster hash: a2195...3a5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #52 Skrevet 25. januar 2017 Vi snakker om litt forskjell på å ikke ønske innvandring og å drepe 6 mill jøder? Anonymous poster hash: a2195...3a5 Forskjellen er bitteliten når den rette personen kommer til makten. "The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." (Edmund Burke) Anonymous poster hash: de087...478
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #53 Skrevet 25. januar 2017 Nei, bare fram til en av dem bryter den. Anonymous poster hash: de087...478 Ja. Men sannsynligheten for at de bryter den er større enn at jeg bryter den. Statistisk sett. Anonymous poster hash: a2195...3a5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #54 Skrevet 25. januar 2017 Forskjellen er bitteliten når den rette personen kommer til makten. "The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." (Edmund Burke) Anonymous poster hash: de087...478 Det er vel feil person som kommer til makten da? Jeg ser for meg at alle som satt passive under andre verdenskrig skal stilles for krigsrett fordi de ikke gjorde noe. Anonymous poster hash: a2195...3a5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #55 Skrevet 25. januar 2017 Ja. Men sannsynligheten for at de bryter den er større enn at jeg bryter den. Statistisk sett. Anonymous poster hash: a2195...3a5 Uinteressant. Ingen er skyldig i gruppens statistiske sannsynlighet. Da kan man like godt si at du en mer sannsynlig terrorist enn jeg, og behandle deg deretter. Å være en etisk avviker er verre enn å være en etnisk en... Anonymous poster hash: de087...478
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #56 Skrevet 25. januar 2017 Det er vel feil person som kommer til makten da? Jeg ser for meg at alle som satt passive under andre verdenskrig skal stilles for krigsrett fordi de ikke gjorde noe. Anonymous poster hash: a2195...3a5 Den feile personen får sin makt av alle de passive, ja. Deres uvilje mot å hjelpe andre førte til andres død. Én kan ikke myrde et helt folk. Men når språket og retorikken tillater forråelse og kynisme, og folks moral, menneskelighet og innlevelse blir farlig eller uvesentlig, da er alt mulig. Du er en av dem som ville ha snudd deg vekk, og så skryter du av det attpåtil. Søk hjelp (hos noen andre enn bestisen din.) Anonymous poster hash: de087...478
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #57 Skrevet 25. januar 2017 Uinteressant. Ingen er skyldig i gruppens statistiske sannsynlighet. Da kan man like godt si at du en mer sannsynlig terrorist enn jeg, og behandle deg deretter. Å være en etisk avviker er verre enn å være en etnisk en... Anonymous poster hash: de087...478 Og det er mer sannsynlig at du kjenner en terrorist enn at jeg gjør det. Likevel slenger jeg ikke med leppa til deg. Anonymous poster hash: a2195...3a5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #58 Skrevet 25. januar 2017 Haha! OK. Hvorfor så opptatt av å ta meg på noe? Synes jeg klarer meg fint jeg. Du forstod da godt hva jeg mente? Hvorfor så opptatt av rettskriving? Anonymous poster hash: a2195...3a5 Det burde du også være, for du fremstår som mindre smart når du ikke behersker elementær grammatikk og rettskriving. Særlig når du fremstiller deg selv som bedre enn andre. Anonymous poster hash: 7a447...950
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #59 Skrevet 25. januar 2017 Den feile personen får sin makt av alle de passive, ja. Deres uvilje mot å hjelpe andre førte til andres død. Én kan ikke myrde et helt folk. Men når språket og retorikken tillater forråelse og kynisme, og folks moral, menneskelighet og innlevelse blir farlig eller uvesentlig, da er alt mulig. Du er en av dem som ville ha snudd deg vekk, og så skryter du av det attpåtil. Søk hjelp (hos noen andre enn bestisen din.) Anonymous poster hash: de087...478 Hvis noen hadde startet et folkemord her i Norge, skal jeg love deg at heg hadde stått blandt de som kjempet i mot. Jeg liker ikke urettferdighet og jeg liker ikke lovbrudd. Hvis noen bryter loven, er jeg blandt de første til å kritisere det. Anonymous poster hash: a2195...3a5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #60 Skrevet 25. januar 2017 Det burde du også være, for du fremstår som mindre smart når du ikke behersker elementær grammatikk og rettskriving. Særlig når du fremstiller deg selv som bedre enn andre. Anonymous poster hash: 7a447...950 Jeg fremstiller meg selv som bedre en breivik og selvmordsbombere. Ingen andre. Anonymous poster hash: a2195...3a5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #61 Skrevet 25. januar 2017 Jeg bryr meg intenst om de nærmest meg, og jeg bryr meg politisk og miljømessig om resten av verden, men mennesker bryr jeg meg ikke stort om. Jeg føler ingen magisk tilknytning bare fordi vi deler art. (Er forresten ikke noe galt med meg psykisk, selv om dib elsker å snakke diagnoser. Ikke noe galt med empati eller lignende.) Anonymous poster hash: aec0e...698
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #62 Skrevet 25. januar 2017 Jeg fremstiller meg selv som bedre en breivik og selvmordsbombere. Ingen andre. Anonymous poster hash: a2195...3a5 Jo, det gjør du. Men det er ikke så uvanlig, at tapere er opptatt av å hevde seg selv som bedre enn andre, slik at de ikke fremstår som lavest på rangstigen. Men så havner du der likevel, på grunn av egne uttalelser og manglende dannelse. Anonymous poster hash: 7a447...950
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #63 Skrevet 25. januar 2017 Føler mye av det samme som deg. Men uavhengig av andre på en måte. Så skjønner ikke helt hva dette har med venninna di å gjøre. Anonymous poster hash: 2341d...ce3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #64 Skrevet 25. januar 2017 Jo, det gjør du. Men det er ikke så uvanlig, at tapere er opptatt av å hevde seg selv som bedre enn andre, slik at de ikke fremstår som lavest på rangstigen. Men så havner du der likevel, på grunn av egne uttalelser og manglende dannelse. Anonymous poster hash: 7a447...950 Og de som må ty til å henge seg opp i skrivefeil og går til personangrep fremstår som høyest på rangstigen i en debatt? Anonymous poster hash: a2195...3a5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #65 Skrevet 25. januar 2017 Og det er mer sannsynlig at du kjenner en terrorist enn at jeg gjør det. Likevel slenger jeg ikke med leppa til deg. Anonymous poster hash: a2195...3a5 Hvorfor er det sannsynlig at jeg kjenner en terrorist? De du snakker om er ellers bare potensielle eller framtidige terrorister. Så det er fortsatt irrelevant. Anonymous poster hash: de087...478
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #66 Skrevet 25. januar 2017 Hvis noen hadde startet et folkemord her i Norge, skal jeg love deg at heg hadde stått blandt de som kjempet i mot. Jeg liker ikke urettferdighet og jeg liker ikke lovbrudd. Hvis noen bryter loven, er jeg blandt de første til å kritisere det. Anonymous poster hash: a2195...3a5 Spiller jo ingen rolle hvis loven bare er endret til å tillate "urettferdighet". De lovene Gunnar Sønsteby brøt hver dag, for eksempel. Nei, du hadde nok vært en god liten medløper. For det er lett å gjøre det som er lov, men vanskelig å gjøre det som er rett. Anonymous poster hash: de087...478
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #67 Skrevet 25. januar 2017 Hvorfor er det sannsynlig at jeg kjenner en terrorist? De du snakker om er ellers bare potensielle eller framtidige terrorister. Så det er fortsatt irrelevant. Anonymous poster hash: de087...478 Det er MER sannsynlig. Ikke sannsynlig. Da synes heg vi skal slippe alle muslimer inn til Norge. Selv om de er medlemmer av IS. De har jo enda ikke utøvd terrror, så de er bare potensielle terrorister Anonymous poster hash: a2195...3a5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #68 Skrevet 25. januar 2017 Det er MER sannsynlig. Ikke sannsynlig. Da synes heg vi skal slippe alle muslimer inn til Norge. Selv om de er medlemmer av IS. De har jo enda ikke utøvd terrror, så de er bare potensielle terrorister Anonymous poster hash: a2195...3a5 Forklar hvorfor det er MER sannsynlig. Anonymous poster hash: de087...478
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #69 Skrevet 25. januar 2017 (Og dropp stråmannen. Han er ikke med i debatten.) Anonymous poster hash: de087...478
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #70 Skrevet 25. januar 2017 Spiller jo ingen rolle hvis loven bare er endret til å tillate "urettferdighet". De lovene Gunnar Sønsteby brøt hver dag, for eksempel. Nei, du hadde nok vært en god liten medløper. For det er lett å gjøre det som er lov, men vanskelig å gjøre det som er rett. Anonymous poster hash: de087...478 Vi kan ikke begi oss ut på den debatten. Jeg kjenner meg og du synser om meg. Det her vet du ingen ting om. Den dagen du kjenner meg (dvs aldri), kan vi snakke om dette. Anonymous poster hash: a2195...3a5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #71 Skrevet 25. januar 2017 Forklar hvorfor det er MER sannsynlig. Anonymous poster hash: de087...478 Fordi det er mer sannsynlig at du blir kjent med muslimer enn meg. Det er også sånn at muslimer står bak de fleste terrorangrep i verden. Anonymous poster hash: a2195...3a5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #72 Skrevet 25. januar 2017 Vi kan ikke begi oss ut på den debatten. Jeg kjenner meg og du synser om meg. Det her vet du ingen ting om. Den dagen du kjenner meg (dvs aldri), kan vi snakke om dette. Anonymous poster hash: a2195...3a5 Da blir det samme dag som vi også kan snakke om hvilke terrorister jeg kjenner, da. Du er jo bare forstokket. Anonymous poster hash: de087...478
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #73 Skrevet 25. januar 2017 Fordi det er mer sannsynlig at du blir kjent med muslimer enn meg. Det er også sånn at muslimer står bak de fleste terrorangrep i verden. Anonymous poster hash: a2195...3a5 Og hvorfor skulle jeg ha større sjanse for å bli kjent med muslimer enn deg? Anonymous poster hash: de087...478
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #74 Skrevet 25. januar 2017 Og de som må ty til å henge seg opp i skrivefeil og går til personangrep fremstår som høyest på rangstigen i en debatt? Anonymous poster hash: a2195...3a5 Nok et forsøk på å hevde deg selv ved å angripe andre? Anonymous poster hash: 7a447...950
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #75 Skrevet 25. januar 2017 Da blir det samme dag som vi også kan snakke om hvilke terrorister jeg kjenner, da. Du er jo bare forstokket. Anonymous poster hash: de087...478 Det er da slik at du er åpen for å slippe inn alle flyktninger. Det er ikke jeg. Å vite hva jeg ville gjort i en situasjon hvor det begås folkemord er noe helt annet. Anonymous poster hash: a2195...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå