Gå til innhold

Har låst meg inne på badet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fant ut om tråden og ba meg få den slettet.

Han ble såret og følte seg urettferdig behandlet. Jeg fikk dårlig samvittighet da mannen generelt er god som sagt, selv om han kan ha dårlige øyeblikk.

Jeg vet at jeg ikke har løyet om det jeg har skrevet, men det høres hardere ut når det står i skrift og andre ting rundt ikke kommer med.

Han ble sint for at jeg ikke hadde skjønt at jeg skulle ha sendt en snap.

Jeg trodde alt var i orden inntil jeg snakket med han på tlf før vi som sagt hadde avtalt at vi skulle hjem sammen.

Han behandler meg ellers veldig bra, og gjør alt for meg. Han ivaretar meg og passer på meg.

Når han blir sinna, blir han sinna. Han sier årsaken til at han da gjør som han gjør er fordi jeg gjør så og så. At grunnen til at han blir sånn er pga meg og det jeg gjør.

Jeg er ikke som noen ovenfor her antydet, at jeg er naiv og dum og ikke ser noe. Jeg ser at reaksjonen av han er feil, og jeg tror han ser det selv også. At han kaller meg ting i sinnet blaa beklager han for etterpå og jeg sier dette ikke er holdbart alikevel, at han går til personangrep bare for at vi er uenige. Virker til at jeg og han har forskjellige måter å uttrykke oss på da han prøver å undertrykke meg som person når vi er uenige, mens jeg ikke gjør dette og kun snakker om kjernen. Men vi ender opp i krangel hvor jeg opplever han 'skal dominere' meg ved å sitte/stå over meg å rope, mens jeg da blir låst og stivner og ikke klarer å prate, bare stivner til som jeg skulle være død.

Hi

Anonymous poster hash: bf4da...fad

Sender en klem. Har vært der du er nå.

Jeg skrev også på nett og tenkte at det så værre ut på trykk - så jeg modererte det litt og unnskyldte ham osv. Det ble bare værre og værre. Til slutt kom jeg meg ut av forholdet. Nylig gjenleste jeg det jeg den gang skrev på nett. Den gang tenkte jeg det ikke var så galt og jeg modererte det veldig. Da jeg leste det nå ble jeg skikkelig sjokkert! Når man står midt i det ser man det ikke klart.

Men selvom du skjønner hvorfor han gjør ting og er glad i ham så bør du avslutte forholdet nå. Før det blir værre. For det blir ikke bedre. Du kommer til å bli psykisk ødelagt i mange år fremover om du blir.

Anonymous poster hash: 68ebb...2b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det heter psykopat, og jo, du er både dum og naiv som bruker tid på denne snille mannen. Snilt av ham å true deg, kjempesnilt av ham å tvinge seg på deg.. jøss, for et kupp han er!

Jeg tror ikke på deg, dette er et tulleinnlegg. Ingen er så blottet for selvinnsikt.

Anonymous poster hash: 3086f...657

Skrevet

Jo, du er naiv nå altså

Voldelige menn, både psykisk og fysisk voldelige menn, skjuler denne siden av seg veldig godt frem til de har partneren på kroken. Det er manipulerende menn som spiller utmerket skuespill, ellers hadde de jo aldri fått noen på kroken.,

Når de har fått dama skikkelig på kroken med smiger, søt oppførsel, "behandlet som en prinsesse" som du sier, først da kommer den sykelige sjalu, dominerende og voldelige delen av dem frem

Ingen voldelige menn hadde fått dame om de viste denne siden av seg selv helt fra begynnelsen, dette kan de

Det du må vite er at denne siden av han aldri forsvinner. Han kommer til å behandle deg som en prinsesse på lenge du følger hans regler, men du vil for alltid måtte gå på tå hev i frykt for å vekke hans misnøye. Han kommer til å stramme inn reglene sine mer og mer, for han liker å herske. Til slutt sitter du igjen som en ensom nikkedukker uten lov til gå ut med venner igjen, for det gjør deg i hans øyne til en hore og en tøs.

Må ta du et valg for fremtiden din. Hvordan tror du denne mannen blir om dere flytter sammen?

Håper for guds skyld du ikke har barn, for som mamma har du faktisk ikke lov å dra en mann med slike reaksjoner når han blir sint inn i huset. Det er helt umulig i et forhold å ikke av og til irritere partneren sin, og slike reaksjoner som denne mannen viser hører ikke hjemme i samme hus som det bor barn

Anonymous poster hash: d6f34...bd3

Skrevet

Ja, det heter psykopat, og jo, du er både dum og naiv som bruker tid på denne snille mannen. Snilt av ham å true deg, kjempesnilt av ham å tvinge seg på deg.. jøss, for et kupp han er!

Jeg tror ikke på deg, dette er et tulleinnlegg. Ingen er så blottet for selvinnsikt.

Anonymous poster hash: 3086f...657

Det var unødvendig.

Hun ligger nede allerede, det er slemt å sparke henne mer.

Visst er mannen voldelig og aggressiv. Det trenger ikke bety at hun er et troll. Mange kvinner havner i slike forhold, og det er vanskelig å komme seg ut. De brytes langsomt ned. Mannen tar fra dem selvtillit og selvfølelse. De får klar beskjed om at det er deres egen skyld. Du ser jo at hun også skriver det: Hun burde ha sendt ham Snap, så hadde han ikke blitt sint.

Hi: Du må komme deg ut av dette forholdet. Vær så snill! Volden vil bli verre, og de gode øyeblikkene sjeldnere og færre. Han kommer til å ødelegge deg.

Skrevet

Altså, mannen er fysisk og verbalt voldelig med deg. Du kan forsøke å unnskyld han alt du vil, men det kan ikke ta bort hva han er. Du har en gylden sjanse til å komme deg bort nå etter kun 6 mnd sammen. Benytt den!

Hva ville du sagt hvis din datter hadde kommet til deg med denne historien om forholdet hun var i? Ville du bedt henne bli???

Skrevet

Du kan jo spørre deg selv hvordan du hadde reagert dersom din bestevenninne/søster/mor hadde blitt behandlet på dette viset. Hadde du syntes det var greit selv om det var bare nå og da og at mannen er god ellers.

Ingen skal være i et forhold der de er redde for neste gang det smeller. En partner skal bygge det opp, ikke rive deg ned og at det er greit fordi han er god mellom sinneutbruddene.

Kom deg ut og ta avstand. Denne mannen er ikke god.

Skrevet

Kvitt deg med skapningen så fort som mulig.... Helst i går...

Anonymous poster hash: 5f064...660

Skrevet

Han må selv ta ansvar for sitt eget ukontrollerte sinne. Det er ikke normalt i det hele tatt å klikke på grunn av en manglende snap. Det er IKKE din feil at han blir sint!!!! Det er IKKE ditt ansvar å holde han blid!!! Det er IKKE din feil om han banker deg!! En mann som reagerer så forferdelig på grunn av en så liten filleting, kommer til å grunnjule deg innen året er slutt. Men siden han ellers er så "søt og snill" så vil du tilgi og tilgi og tenke at "jeg skulle jo ha sendt han en snap til, da hadde han ikke blitt sint".

Kom deg bort fra konebankeren før du har mistet alt vett.

Anonymous poster hash: c031f...73a

Skrevet

Gjentek meg sjølv; kom deg vekk frå Psykopaten!  Han seier det er di skuld at han vert sint, og tek ikkje ansvar for sine eigne handlingar.  Dette kjem fram etter berre 6 mnd, og det vil berre bli verre!  Han vil vere snill og god innimellom, for at han skal få behalde deg i makta si, men dette er ein mann som kjem til å fortsette å vere sjalu og valdeleg med mindre han gjennomgår eit omfattande program for sinnemestring av profesjonelle. Kom deg vekk!

Skrevet

Dette var trist lesing. Men jeg sitter igjen med tanken på at det blir ikke bedre hvis dere får barn. Hva gjør du når han behandler barna deres slik? Du bør lese gjennom hva du har skrevet, og så dra fra han. Det blir ikke bedre.

Anonymous poster hash: 4f3a2...ed6

Skrevet

At du følte at du måtte låse deg inn for å være trygg er bevis nok på at forholdet deres ikke er sunt og at du må komme deg bort med det samme.

Man skal ALDRI være redd partneren sin.

Skrevet

Du vil vel ha det sånn, da, siden du ikke går.

Skrevet

Du vil vel ha det sånn, da, siden du ikke går.

Vet du, det var mye slik holdningen var i gamle dager. "Blir hun er det vel fordi hun egentlig vil ha det sånn. Det er ikke noe for oss andre å blande oss i." Det er helt skummelt å høre slikt sagt i 2016.

Nei, man blir ikke fordi det er slik man vil ha det. Man blir for å beskytte barna sine som ellers må sendes alene på samvær hos ham. Man blir fordi han har isolert en fra virkeligheten så man mangler referansepunkter til å bedømme hvor alvorlige ting er. Man blir fordi man har en liten usikkerhet i seg for kanskje han har rett. Man blir fordi han fyller en med løgn. Man blir fordi man psykisk blir redusert og nedkjørt så man mister seg selv og styrken til å stå opp for seg selv. Man blir av et hav av grunner som andre kanskje synes er tåpelige. Men man blir ikke fordi det er slik man vil ha det.

Skrevet

Ber admin slette denne tråden.

Hi

Denne tråden er bevismateriale og må ABSOLUTT ikke slettes.

Anonymous poster hash: edc88...5cf

Skrevet

Han fant ut om tråden og ba meg få den slettet.

Han ble såret og følte seg urettferdig behandlet. Jeg fikk dårlig samvittighet da mannen generelt er god som sagt, selv om han kan ha dårlige øyeblikk.

Jeg vet at jeg ikke har løyet om det jeg har skrevet, men det høres hardere ut når det står i skrift og andre ting rundt ikke kommer med.

Han ble sint for at jeg ikke hadde skjønt at jeg skulle ha sendt en snap.

Jeg trodde alt var i orden inntil jeg snakket med han på tlf før vi som sagt hadde avtalt at vi skulle hjem sammen.

Han behandler meg ellers veldig bra, og gjør alt for meg. Han ivaretar meg og passer på meg.

Når han blir sinna, blir han sinna. Han sier årsaken til at han da gjør som han gjør er fordi jeg gjør så og så. At grunnen til at han blir sånn er pga meg og det jeg gjør.

Jeg er ikke som noen ovenfor her antydet, at jeg er naiv og dum og ikke ser noe. Jeg ser at reaksjonen av han er feil, og jeg tror han ser det selv også. At han kaller meg ting i sinnet blaa beklager han for etterpå og jeg sier dette ikke er holdbart alikevel, at han går til personangrep bare for at vi er uenige. Virker til at jeg og han har forskjellige måter å uttrykke oss på da han prøver å undertrykke meg som person når vi er uenige, mens jeg ikke gjør dette og kun snakker om kjernen. Men vi ender opp i krangel hvor jeg opplever han 'skal dominere' meg ved å sitte/stå over meg å rope, mens jeg da blir låst og stivner og ikke klarer å prate, bare stivner til som jeg skulle være død.

Hi

Bla, bla, bla.

"Han er snill de dagene han ikke slår og truer med voldtekt".

Anonymous poster hash: edc88...5cf

Skrevet

Jeg har en tiåring med aggresjonsproblemer (han får hjelp av bup). Det som virkelig skremmer meg er når han sier at "det er ikke min feil at jeg ble sint. Det var han som gjorde meg sint!". Dette er ansvarsfraskrivelse av verste sort, og absolutt ikke verdig en voksen mann. Han, og kun han, har ansvar for sine egne følelser og for p kontrollere reaksjonene han har på dem.

Anonymous poster hash: 180a1...0f3

Skrevet

At det går an å være så naiv etter 6 mnd! Men det beviser jo at psykopatene vet hvilke kvinner de skal gå etter. Håper han får som fortjent en dag. At han kommer ut for en kar som ikke går av veien for å hamle opp med han. Patetiske "mann".

Anonymous poster hash: 28cbe...758

Skrevet

Kjære deg!

Mannen er psykopat. Han finner ikke bare ut av at du har skrevet her inne, du har fortalt det fordi han har makt over deg. Du beskytter han, du unnskylder han og du trykker deg selv ned.

Uansett hva du sier eller gjør så forsvarer det ALDRI vold! Aldri!

Min eks var som din. Første gang slang han meg i gulvet og brølte til meg. Unnskyldte seg etterpå og sa at om jeg bare hadde gjort sånn og slik så hadde det ikke skjedd. Andre gang slo han meg. I ansiktet og i magen. Og sånn fortsatte det. I en krangel brølte jeg til at jeg ikke orka å ha sex med han fordi han hadde så liten pikk (fryktelig voksent av meg, men jeg var dritt lei). Da smalt han knyttneven så hardt i tinningen på meg at jeg gikk rett i bakken. Så var det den gangen jeg skulle ut på byen med ei venninne og jeg hadde tatt på meg sminke...da kjørte han meg oppetter veggen og tok kvelertak på meg til jeg omtrent ble blå og slet med å puste...

Jo, også var det den gangen hvor vi krangla i bilen, han stoppa, løp rundt og reiv meg ut etter håret og slang meg i grøfta og kjørte fra meg....

Men han var snill, altså! Han kom hjem med blomster, han sendte sms hele dagen og fortalte hvor mye han elsket meg....

Jeg har vært der du er, det blir ikke bedre!!! 6 mnd er ingenting! Kom deg vekk mens du enda kan! Jeg ødela 5 år av livet mitt med denne mannen, og desverre fikk vi barn sammen. Det er ødeleggende for barnet og! Jeg elsker barnet og ville ikke vært det foruten, men hadde du visst hvor mye vi sliter med ungen nå pga han....

Jeg har heldigvis en flott mann som tar vare på meg nå, men det har ikke alltid vært sånn...

Anonymous poster hash: 77571...2c0

Skrevet

Vet du, det var mye slik holdningen var i gamle dager. "Blir hun er det vel fordi hun egentlig vil ha det sånn. Det er ikke noe for oss andre å blande oss i." Det er helt skummelt å høre slikt sagt i 2016.

Nei, man blir ikke fordi det er slik man vil ha det. Man blir for å beskytte barna sine som ellers må sendes alene på samvær hos ham. Man blir fordi han har isolert en fra virkeligheten så man mangler referansepunkter til å bedømme hvor alvorlige ting er. Man blir fordi man har en liten usikkerhet i seg for kanskje han har rett. Man blir fordi han fyller en med løgn. Man blir fordi man psykisk blir redusert og nedkjørt så man mister seg selv og styrken til å stå opp for seg selv. Man blir av et hav av grunner som andre kanskje synes er tåpelige. Men man blir ikke fordi det er slik man vil ha det.

Man kan ikke hjelpe noen som ikke vil hjelpe seg sjøl. Disse har ikke barn (6 måneder) og hun  har nettopp vært ute med andre (hun er ikke isolert - igjen, 6 måneder). Blir hun så blir hun antakelig slått ihjel, men hei, hun kunne gå.

Skrevet

Man kan ikke hjelpe noen som ikke vil hjelpe seg sjøl. Disse har ikke barn (6 måneder) og hun  har nettopp vært ute med andre (hun er ikke isolert - igjen, 6 måneder). Blir hun så blir hun antakelig slått ihjel, men hei, hun kunne gå.

Men, sur trut, du skjønner det at en psykopat psyker ned sitt offer. Legg merke til at HI selv er overbevist om at det var hennes skyld at han ble sint. Psykopater sier nettopp slike ting som at, "det var hennes skyld at jeg ble sint, hun vet hvilke knapper hun skal trykke på for å trigge mitt ekstreme sinne". Psykopater er eksperter på å hjernevaske, psyke, og tråkke og trykke ned mennesker. Eksperter! At hun du vet om ikke trakk seg unna er ikke fordi "hun ikke ville hjelpe seg selv", det er fordi hun ble hjernevasket av psykopaten til å bli helt nedbrutt, til å ikke tenke kritisk, til å tenke slik han gjør.

Ring et hvilket som helst krisesenter og spør, så vil du få forklart dette veldig godt og inngående.

Anonymous poster hash: 95bba...c52

Skrevet

Men, sur trut, du skjønner det at en psykopat psyker ned sitt offer. Legg merke til at HI selv er overbevist om at det var hennes skyld at han ble sint. Psykopater sier nettopp slike ting som at, "det var hennes skyld at jeg ble sint, hun vet hvilke knapper hun skal trykke på for å trigge mitt ekstreme sinne". Psykopater er eksperter på å hjernevaske, psyke, og tråkke og trykke ned mennesker. Eksperter! At hun du vet om ikke trakk seg unna er ikke fordi "hun ikke ville hjelpe seg selv", det er fordi hun ble hjernevasket av psykopaten til å bli helt nedbrutt, til å ikke tenke kritisk, til å tenke slik han gjør.

Ring et hvilket som helst krisesenter og spør, så vil du få forklart dette veldig godt og inngående.

Du kan droppe den nedlatende tonen - alt jeg sier er at jeg gidder ikke engasjere meg i noen som har null interesse av å bidra sjøl. "Hun jeg vet om" kjenner jeg ikke, du forveksler meg tydeligvis med noen som bryr seg.

Skrevet

Du kan droppe den nedlatende tonen - alt jeg sier er at jeg gidder ikke engasjere meg i noen som har null interesse av å bidra sjøl. "Hun jeg vet om" kjenner jeg ikke, du forveksler meg tydeligvis med noen som bryr seg.

Aldri anklaget deg for å bry deg om noen som helst, sur trut. Ikke en gang dine egne barn. Ikke har jeg tenkt å begynne med å anklage deg for det heller.

Skrevet

Minner meg om en eks av meg. Jeg var så naiv at jeg godtok kjeftingen fordi han sa flere ganger at han skulle skjerpe seg og unnskyldte seg med en tøff barndom. Han var aldri fysisk mot meg og truet meg ikke men han var kjempe frekk og løy masse. F.eks han tåler ikke gluten og kjeftet på meg fordi HAN kjøpte pizza med gluten til oss, fordi han mente at jeg skulle stoppet han fra å spise pizzan. Enda jeg hadde sagt til han før han spiste at han burde ikke spise det. Så at han fikk vondt i magen etterpå var MIN feil mente han. Mye ulogisk kjefting men også manipulering.

Ellers så var han helt fantastisk!

Eh hvem vil ha det sånn i lengden? Han skjerpet seg ikke og på slutten så hevdet han at alt av kjefting (når jeg tok det opp med han, at jeg ikke orket mer) var min feil. Noe det aldri var. Da dumpet jeg han for godt. Etter noen mnd så oppdaget jeg at han spionerte på meg, det tok 6 mnd før det tok slutt. Jeg gadd ikke innvolvere politiet da han aldri var voldelig.

Og du HI godtar volden? At han holder deg fast er vold. At han truer med voldtekt er grusomt! Selv om han kanskje aldri voldtar deg. Man truer ikke om sånt til noen. Kom deg bort fra han! Finn et mannfolk som har respekt for deg 💜 Jeg og min samboer har vært sammen i 6 år og han har aldri brukt vold eller makt på meg, og aldri psykisk mishandling. Det er sånn det skal være! Igjen: kom deg bort fra han!

Anonymous poster hash: 075c4...3bd

Skrevet

Mye fornuftig er sagt her.

Ok, han behandler deg som en prinsesse når du oppfører deg som han vil.

Men du måtte låse deg inn på badet siden du ikke hadde sendt han en snap.

Hallo, hvor mye man er på sosiale medier, hvem man sender meldinger til når er opp til en selv, han har ingen rett til å kontrollere deg, han har ingen rett til å vite hvor du er hele tiden, han har ingen rett til å vite hvem du er sammen med, igjen, han har INGEN RETT til å kontrollere deg.

6 måneder er ikke en lang tid, så nå har du prøvd han, nå er det på tide å gå mens du enda kan.

KOM DEG BORT!

Anonymous poster hash: 02062...187

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...