Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 'Kjæresten min' som jeg har holdt på med i 6 mnd har behandlet meg som en prinsesse så lenge jeg har 'vært flink'..han har alltid sagt han ikke er sjalu, men idag når jeg for første gang har vært på julebord med mine venninner, hvor han også var på julebord, sa han at nach var uaktuelt og vi skulle møtes hos meg etterpå. Etter julebordet ringte jeg han og dro hjem som avtalt.. han var lynings for at jeg ikke hadde sendt han snap iløpet av kvelden. Jeg dro hjem, han troppet opp på døren..jeg slapp han inn, han heiv seg over meg i sofaen, holdt meg fast og brølte til meg. Jeg ba han gjentatte ganger om å flytte seg bort fra meg, han sluttet ikke og når jeg prøvde å få avstand begynte han å brøle meg i ansiktet, deretter kalle meg for tøs osv. Jeg kom meg bort og låste meg inn på badet, her sitter jeg nå og han står utenfor å ber meg åpne. Han er verdens beste ellers og behandler meg som en prinsesse... jeg skjønner ikke hva som foregår... nå sier han på andre siden at jeg må åpne for han blør som f i fra underlivet og at han må ha plaster....... Anonymous poster hash: bf4da...fad
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Ikke lås opp. Be ham dempe blodet med papir. Kan du ringe noen? Anonymous poster hash: b15cb...958
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Hvordan klarer han å blø derfra? Hva har skjedd? Ring politiet! Be dem ta seg av ham. Har du vindu du kan gå ut gjennom? Og for all del, ikke gå tilbake til ham! Anonymous poster hash: 180a1...0f3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 Og hadde han blødd som f hadde han ikke bedt om plaster. Han kan bruke mye annet til å stoppe en blødning. Ring 113 for ham hvis det er så ille. Anonymous poster hash: 180a1...0f3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #5 Skrevet 11. desember 2016 Han har alltid hatt sinne vet jeg..men han har aldri utagert(heter det det?!) på meg annet en å hive meg i sofaen å holde meg fast.. han har behandlet meg veldig bra og gjort 'alt for meg'...alltid. Men så har jeg merket sinne og sjalusien hele veien.. han har sagt til meg at han aldri har vært sjalu av seg men at jeg gjør han usikker. Siste månedene har jeg kun lest til eksamen så har ikke vært ute hverken på byen, på besøk eller noe som helst. Bare vært hjemme. Har vært et par ganger jeg har vært 'ute', feks i 35 årslag hos en venninne jeg var hvor han da kom dit etter middag og var sur på meg for at jeg ikke hadde sendt mld. Idag når jeg var ute med venninner etter ferdig eksamen og hadde mulighet å være med venninner ordentlig for første gang på lenge, kjeftet han for at jeg ikke hadde sendt snap tiltross for avtalen vi hadde gjort tidligere hvor jeg da ikke så at det skulle være nødvendig da han skulle være med sine venner og jeg med mine.. i forkant av når jeg låste meg inne på badet hadde vi hatt en pågående krangel i et par timer hvor han hev seg over meg, holdt meg fast, sa han sku voldta meg hvis jeg ikke holdt kjeft, sto og satt over meg og pratet til meg med hevet stemme hvor han sa at Jeg måtte slutte å krangle med han om dette, jeg skulle bare ha sendt han snap så ville alt vært i orden. Etter han presset seg på meg bare mer og mer og jeg ba han sitte ved siden av meg og ikke over meg, og han omsider satt seg atme meg, prøvde jeg og få avstand ved å skyve han med benet mitt forsiktig bort(dette var med foten min i nærheten av skrittet hans, men jeg sparket IKKE, foten min lå inntil han og jeg Skøv han forsiktig bort samtidig som han hevet seg mot meg). Han kalte meg da for en jævla tøs, jeg kom meg bort og låste meg inn på badet. Han kom etter og ba meg åpne og sto å sa han ikke skulle heve stemmen ril meg eller gjøre meg noe hvis jeg åpnet..jeg åpnet ikke og da sa han etter lenge at han holdte på å blø ihjel i underlivet for at jeg hadde sparket han å at han måtte ha plaster... jeg åpnet omsider og ba om å få se, da hadde han blødd litt fra en plass i underlivet nær ballene og sa dette var for at når jeg 'hadde sparket han hadde dette kommet i klem med glidelåsen', jeg sa jeg ikke forsto hvordan stellet hadde vært i direkte kontakt med glidelåsen med mindre han hadde tatt den opp av bokseren og at jeg aldri hadde sparket han og at jeg nektet at han skulle vri dette om til at Jeg hadde skadet han. Jeg gikk ned og ba han la meg være i fred og han sa det var greit hvis jeg bare kom opp etter 20 min, de 20 min er akkurat gått i det jeg skrev dette nå, og i talende øyeblikk kom han gående ned og oppdaget meg på tlf og dette er siste jeg rekker å skrive Hi Anonymous poster hash: bf4da...fad
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 Det er i nettopp slike situasjoner en ringer til politiet istedet for å gå på dib etter råd. Anonymous poster hash: 69196...015
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #8 Skrevet 11. desember 2016 IQ er no dritt gitt Anonymous poster hash: 28cbe...758
Kjerringa med agurken Skrevet 11. desember 2016 #9 Skrevet 11. desember 2016 Avslutt forholdet og anmeld han for sjikane og trusler om voldtekt. Vurder besøkelsesforbud om han stalker deg i etterkant. Kjæresten din (forhåpentligvis ex etter i dag) kan virke som verdens beste, men han er en PSYKOPAT!! Kom deg unna nå før det får virkelig ille senere. Søk støtte hos venninner og hold døren låst UANSETT hva. Ikke besvar meldinger, anrop o.l og anmeld han om han kommer med trusler. Har vært borti en slik galning selv, men hadde vett nok til å avslutte det etter to dater. Han kjørte faktisk utenfor leiligheten min flere ganger de neste ukene for å se om jeg var hjemme og ikke hadde besøk av andre menn. Noen ganger satt han bare i bilen utenfor... Syke greier og han var sykelig sjalu på alt og alle. Kom maaaange meldinger som jeg bare ignorerte. Kom seg unna først som sist. Du bør for Guds skyld IKKE få barn med denne gærningen!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #10 Skrevet 11. desember 2016 Ber admin slette denne tråden. Hi Anonymous poster hash: bf4da...fad
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #11 Skrevet 11. desember 2016 Ber admin slette denne tråden. Hi Anonymous poster hash: bf4da...fad Fordi at alt er bra nå? Han mente ingenting med det? Vær så snill å ring politiet. Ikke åpne døren for andre enn de 💓 Anonymous poster hash: c02b6...85a
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #12 Skrevet 11. desember 2016 Nei hi! Hør på oss! Kom deg unna! Denne mannen kommer ikke til å bli bedre, og du har sett hans sanne jeg i dag. Vær så snill; ikke bli en del av den dystre statistikken over kvinner som lever i voldelige forhold. Anonymous poster hash: 180a1...0f3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #13 Skrevet 11. desember 2016 Du ender i statistikken for partner-drap iløpet av 2017, hvis du ikke kommer deg vekk. Han er ikke god og snill. For en god og snill mann truer ikke, kontrollerer ikke, er ikke voldelig eller skremmende. Dette er ikke noe å vurdere. Og til mannen, hvis du leser dette: Du har ingen rett til å kontrollere denne dama. Du eier ikke henne eller noen andre på denne jorden! Søk hjelp, for din oppførsel er uakseptabel og ikke minst, ulovlig. Anonymous poster hash: 76b3c...836
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #14 Skrevet 11. desember 2016 Og jeg håper det ikke er barn involvert, verken nå eller i fremtiden med denne mannen. Anonymous poster hash: 180a1...0f3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #15 Skrevet 11. desember 2016 IQ er no dritt gitt Anonymous poster hash: 28cbe...758 Der vet du ALT om... ALLE andre vet at vanskeligheter med å komme seg vekk fra et forhold med kontroll og misbruk ikke er knyttet til intellektet. Anonymous poster hash: c8213...ded
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #16 Skrevet 11. desember 2016 Håper du finner den styrken du trenger til å avslutte dette forholdet, HI. Dette vil aldri bli bedre, dessverre. Søk hjelp på krisesenter/politi. Anonymous poster hash: c8213...ded
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #17 Skrevet 11. desember 2016 💜💜💜💜 Anonymous poster hash: 6f268...f36
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #18 Skrevet 11. desember 2016 Der vet du ALT om... ALLE andre vet at vanskeligheter med å komme seg vekk fra et forhold med kontroll og misbruk ikke er knyttet til intellektet. Anonymous poster hash: c8213...ded Jo det tør jeg påstå. Dette "kjæresteforholdet" har vart i 6 mnd. Han har først nå vist hvem han er,HI burde gitt han fyken tvert fremfor å be om hjelp her. "Menn" som dette er de mest patetiske uekte "menn" som finnes nest etter pedofile. De tror de er trygge i sin verden av maktmisbruk,de skulle bare visst at alle snur ryggen til de den dagen sannheten kommer for en dag,for det gjør det gjerne på den ene eller andre måten. Mannen min hadde en slik kompis,han kom hit for å få støtte den dagen kona hans anmeldte han for vold og sannheten kom ut. Mannen min kastet han fysisk ut av huset vårt,og et mer ynkelig syn av en gråtende "mann" i knestående ute i gården vår skal man lete lenge etter. Anonymous poster hash: 28cbe...758
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #19 Skrevet 11. desember 2016 Jo det tør jeg påstå. Dette "kjæresteforholdet" har vart i 6 mnd. Han har først nå vist hvem han er,HI burde gitt han fyken tvert fremfor å be om hjelp her. "Menn" som dette er de mest patetiske uekte "menn" som finnes nest etter pedofile. De tror de er trygge i sin verden av maktmisbruk,de skulle bare visst at alle snur ryggen til de den dagen sannheten kommer for en dag,for det gjør det gjerne på den ene eller andre måten. Mannen min hadde en slik kompis,han kom hit for å få støtte den dagen kona hans anmeldte han for vold og sannheten kom ut. Mannen min kastet han fysisk ut av huset vårt,og et mer ynkelig syn av en gråtende "mann" i knestående ute i gården vår skal man lete lenge etter. Anonymous poster hash: 28cbe...758 Å tenke irrasjonelt, bli handlingslammet eller forvirret er noe helt annet enn å være lavpannet. Du bør jo prøve å oppmuntre til bedre valg framfor å bryte ned. Det var garantert enklere for mannen din å parkere kompisen enn det var for dama å ta sitt valg den gangen. Ja, HI har bare vært sammen med denne karen i 6 mnd, men det kan allikevel være vanskelig å tenke klart i denne situasjonen for det. Det er enkelt for deg på utsiden å se, men her er det mange følelser, vantro og sjokk med i bildet. Anonymous poster hash: c8213...ded
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #20 Skrevet 11. desember 2016 Tenk dere litt om nå damer. Kanskje hi ber om at tråden blir slettet fordi politiet er involvert. Kanskje dette nå er en politisak og det er skadelig for saken at det står detaljer om dette på nett med et enkelt søk.ja HI er anonym men hun har gitt mye detaljer her. Ikke trekk konklusjoner og hold liv i tråden. Respekter hi's valg. Hva det nå enn er. Ønsker deg lykke til HI. Håper alt er bra med deg. Anonymous poster hash: 28b9c...695
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #21 Skrevet 11. desember 2016 Hadde HI kontaktet politiet ville det stått nettopp det. "ber admin slette tråden", betyr, "han kom inn på badet, denget løs på meg og tvang meg til å tilstå hvem jeg kommuniserte med mens jeg var på badet. Anonymous poster hash: 95bba...c52
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #22 Skrevet 11. desember 2016 Hadde HI kontaktet politiet ville det stått nettopp det. "ber admin slette tråden", betyr, "han kom inn på badet, denget løs på meg og tvang meg til å tilstå hvem jeg kommuniserte med mens jeg var på badet. Anonymous poster hash: 95bba...c52 Nå konkluderer du voldsomt her. Anonymous poster hash: 28b9c...695
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #23 Skrevet 11. desember 2016 Nå konkluderer du voldsomt her. Anonymous poster hash: 28b9c...695 Livserfaring heter det. Anonymous poster hash: 95bba...c52
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #24 Skrevet 11. desember 2016 Håper du har det bra!! Anonymous poster hash: 22918...799
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #25 Skrevet 11. desember 2016 Han fant ut om tråden og ba meg få den slettet. Han ble såret og følte seg urettferdig behandlet. Jeg fikk dårlig samvittighet da mannen generelt er god som sagt, selv om han kan ha dårlige øyeblikk. Jeg vet at jeg ikke har løyet om det jeg har skrevet, men det høres hardere ut når det står i skrift og andre ting rundt ikke kommer med. Han ble sint for at jeg ikke hadde skjønt at jeg skulle ha sendt en snap. Jeg trodde alt var i orden inntil jeg snakket med han på tlf før vi som sagt hadde avtalt at vi skulle hjem sammen. Han behandler meg ellers veldig bra, og gjør alt for meg. Han ivaretar meg og passer på meg. Når han blir sinna, blir han sinna. Han sier årsaken til at han da gjør som han gjør er fordi jeg gjør så og så. At grunnen til at han blir sånn er pga meg og det jeg gjør. Jeg er ikke som noen ovenfor her antydet, at jeg er naiv og dum og ikke ser noe. Jeg ser at reaksjonen av han er feil, og jeg tror han ser det selv også. At han kaller meg ting i sinnet blaa beklager han for etterpå og jeg sier dette ikke er holdbart alikevel, at han går til personangrep bare for at vi er uenige. Virker til at jeg og han har forskjellige måter å uttrykke oss på da han prøver å undertrykke meg som person når vi er uenige, mens jeg ikke gjør dette og kun snakker om kjernen. Men vi ender opp i krangel hvor jeg opplever han 'skal dominere' meg ved å sitte/stå over meg å rope, mens jeg da blir låst og stivner og ikke klarer å prate, bare stivner til som jeg skulle være død. Hi Anonymous poster hash: bf4da...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå