Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #101 Skrevet 10. desember 2016 Ikke greit på noen måte, men på alle måter en bagatell. Mennesker sier dumme ting av og til, uten at man trenger å slå ned på enkeltsaker. Om det blir en vane er det på sin plass å ønske kirrigering av denne løreren, men først da. Anonymous poster hash: 8dc65...57a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #102 Skrevet 10. desember 2016 For å si det sånn, hvis en voksen hadde vært ukonsentrert på jobb og gjort til latter av sjefen foran kollegaene på grunn av legning, ville verneombudet og fagforeninga vært der med en gang, og sjefen hadde fått seg skikkelig strekk. Hvorfor skal det være dårligere skolemiljø for barn enn arbeidsmiljø for voksne? Wow. Hvis du tror det, så er du svært naiv når det gjelder arbeidslivet. Jeg har sett langt verre enn det, og også opplevd min andel. Ett sted jeg jobbet pleide den gifte sjefen å klå meg på rompa foran kundene (en eldre dame hvisket til meg at hun ville stille som vitne om jeg hadde tenkt å anmelde), og han sa også "Hvis du ikke slutter å være så sexy, så skal du ikke se bort fra at drar ned buksa og stikker den inn en dag, haha". Jeg jobbet ellers et annet sted med to menn som åpenbart var homofile, selv om de ikke var ute av skapet. Under en lunsj sier sjefen vår plutselig høyt at hun hadde sett to menn kysse på TV kvelden før, og at det var det ekleste hun hadde sett på lang tid. Han ene så veldig lei seg ut, og jeg klarte ikke å holde meg og sa "Vel, jeg synes man burde holde slike meninger for seg selv når man er sjef". Sjefens blikk da sa mer enn tusen ord, og uken etter så hadde hun vært rundt til hver enkelt ansatt for å baksnakke meg og be dem bli med på å få meg avsatt som tillitsvalgt (alle mine kolleger nektet det, og fortalte meg hva hun drev med). Hun var ute etter meg ganske lenge etter dette på andre måter likevel. Anonymous poster hash: 5ffae...48e
Hjertefru Skrevet 10. desember 2016 #103 Skrevet 10. desember 2016 Ikke greit på noen måte, men på alle måter en bagatell. Mennesker sier dumme ting av og til, uten at man trenger å slå ned på enkeltsaker. Om det blir en vane er det på sin plass å ønske kirrigering av denne løreren, men først da. Anonymous poster hash: 8dc65...57a Nemlig. Hvis vi skal blåse til himmels alle tvilsomme kommentarer som kommer i vår vei får vi det trasig. Gjelder barna også det.... Jeg mener også at kommentaren var ugrei, men ikke av en sånn art at det er nødvendig å gripe inn som forelder. Hvis det begynner å bli et mønster i det, eller hvis man vet at barnet sliter med kjønnsidentitet, da først vil det være på sin plass med en samtale med læreren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå