Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #26 Skrevet 21. november 2016 Og NOAS har fått inn over 1.5 million! Helt sikker på at Listhauginanerne er ganske sjalu akkurat nå. Anonymous poster hash: 8f3db...a46
MMP Skrevet 21. november 2016 #27 Skrevet 21. november 2016 Synes Sylvi kunne sparte seg for "lik og del"-kommentaren. Ellers er jeg glad for innsatsen hennes. Vi kan ikke hjelpe alle - men vi SKAL hjelpe de som er i reell fare og nød.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #28 Skrevet 21. november 2016 Hihi..Selv jeg som bare bruker Facebook til grupper måtte dele hans innlegg. Sylvi Listhaug er like likandes som Trump Anonymous poster hash: 90391...3fe " Kopi fra facebookbruker, godt skrevet: "Dere som synes Listhaug er provoserende, eller på andre måter ikke holder deres egen standarder: Fortell oss hvor dere vil at grensen for antall innvandrere skal gå. Hvor mange kan vi ta? Er det greit at folk blir sittende på asylmottak i flere år? Selv etter at de har fått innvilget opphold? Er det slik dere mener man hjelper folk? Hvis dere ikke har forstått det enda: Vi har ikke ressurser til å ta i mot det antallet vi har hatt. En annen ting, er at det kryr av lykkejegere. Og det er faktisk opplest og vedtatt, uansett hva "hjerterom" folket mener: Norge tar ikke i mot økonomiske flyktinger. Så kan dere være uenige i det. Men det er bestemt. Av et flertall. På tinget. Hva med kostnadene? Tror dere at Norge har en Sareptas krukke? Mener dere at de tilstandene som er i Frankrike, Sverige og Danmark, for å ta noen få eksempler, med "no go" soner, ikke kommer hit? Hva vil dere egentlig? Hvem skal betale gildet? Hvor settes grensene? Eller er det bare å si "velkommen" til millioner av mennesker? Med uforenelige kulturer. For man legger ikke igjen kulturen sin på grensen. Se hvordan det står til i mange av de landene de kommer fra. Er det slik dere ønsker at Norge skal bli? Man er ikke et skrekkelig menneske, fordi man trekker frem disse spørsmålene. Det viser vel heller at man har evnen til realistisk tankegang. Ja, noen blir kanskje sendt hjem, som ikke burde det. På en annen side: Folk kommer hit, vel vitende om at de ikke har noe grunnlag for å få bli. De lyver så det renner av dem. Hva skal man gjøre? Belønne dem? Noen synes sikkert det. Men; godta at andre ikke er enig, og ikke kall dem alt mulig umenneskelig av den grunn. Til slutt: Jeg tror alle forstår at innvandringspolitikken ikke kan styres av følelser. Eller, jeg håper i det minste at alle forstår det." Anonymous poster hash: 6e05c...8c9
Iiiiik Skrevet 21. november 2016 #29 Skrevet 21. november 2016 Begynner å bli dritt lei den hetsen av Sylvi Listhaug. Dama er ikke perfekt men jeg er enig med henne om at vi MÅ ha en streng men rettferdig asylpolitikk i Norge. Har noen venner på FB som er helt frelst i det Refugees Welcome nettverket, begynner å bli litt lei hylingen hver gang Sylvi har skrevet noe på FB siden sin Anonymous poster hash: 171bf...59a Jeg er ikke enig med FrP i sak, så er inneforstått med at min vurdering av måten sakene fremmes på, kan være unyansert. Jeg synes allikevel at man av en minister i regjering må kunne forvente et visst saklighetsnivå. Kanskje er det slik at man må tåle at også toppolitikere er usaklige på FB, men jeg synes det er uverdig. Hun må gjerne skrive om de som urettmessig har kommet hit, og som hun har lyktes med å returnere, men hun trenger ikke å bruke kritiske artikler fra andre medier til å understreke at hun står for en streng linje. Særlig ikke når hun vet at så mange nordmenn reagerer på utsendingen av små barn. Hvis hun allikevel velger å kjøre den linja, ja da må hun tåle kritikk. Og det uten å trekke det klassiske "jeg er et offer" FrP-kortet.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #30 Skrevet 21. november 2016 " Kopi fra facebookbruker, godt skrevet: "Dere som synes Listhaug er provoserende, eller på andre måter ikke holder deres egen standarder: Fortell oss hvor dere vil at grensen for antall innvandrere skal gå. Hvor mange kan vi ta? Er det greit at folk blir sittende på asylmottak i flere år? Selv etter at de har fått innvilget opphold? Er det slik dere mener man hjelper folk? Hvis dere ikke har forstått det enda: Vi har ikke ressurser til å ta i mot det antallet vi har hatt. En annen ting, er at det kryr av lykkejegere. Og det er faktisk opplest og vedtatt, uansett hva "hjerterom" folket mener: Norge tar ikke i mot økonomiske flyktinger. Så kan dere være uenige i det. Men det er bestemt. Av et flertall. På tinget. Hva med kostnadene? Tror dere at Norge har en Sareptas krukke? Mener dere at de tilstandene som er i Frankrike, Sverige og Danmark, for å ta noen få eksempler, med "no go" soner, ikke kommer hit? Hva vil dere egentlig? Hvem skal betale gildet? Hvor settes grensene? Eller er det bare å si "velkommen" til millioner av mennesker? Med uforenelige kulturer. For man legger ikke igjen kulturen sin på grensen. Se hvordan det står til i mange av de landene de kommer fra. Er det slik dere ønsker at Norge skal bli? Man er ikke et skrekkelig menneske, fordi man trekker frem disse spørsmålene. Det viser vel heller at man har evnen til realistisk tankegang. Ja, noen blir kanskje sendt hjem, som ikke burde det. På en annen side: Folk kommer hit, vel vitende om at de ikke har noe grunnlag for å få bli. De lyver så det renner av dem. Hva skal man gjøre? Belønne dem? Noen synes sikkert det. Men; godta at andre ikke er enig, og ikke kall dem alt mulig umenneskelig av den grunn. Til slutt: Jeg tror alle forstår at innvandringspolitikken ikke kan styres av følelser. Eller, jeg håper i det minste at alle forstår det." Anonymous poster hash: 6e05c...8c9 Igjen: dette handler IKKE om politikken! Hvor sykt vanskelig er det å forstå? Anonymous poster hash: 0dc93...06e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #31 Skrevet 22. november 2016 Imponerende mange analfabete tilhengere av Sylvi Listhaug 😳 Inkludert ministeren selv! Anonymous poster hash: ec698...aed
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #32 Skrevet 22. november 2016 Så du mener at Norge skal slippe inn folk som ikke har krav på opphold ? Hva er det du prøver å si ? Dama har effektivt satt en stopp på folkestrømmen til Norge. Bravo ! Anonymous poster hash: 0807f...cd4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #33 Skrevet 22. november 2016 Så du mener at Norge skal slippe inn folk som ikke har krav på opphold ? Hva er det du prøver å si ? Dama har effektivt satt en stopp på folkestrømmen til Norge. Bravo ! Anonymous poster hash: 0807f...cd4 DETTE GJELDER IKKE POLITIKKEN Sånn. Dette klarar seksåringen min (som ikke er den kjappeste i klassen) å lese. Klarer du? Anonymous poster hash: f2c9a...9ec
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #34 Skrevet 22. november 2016 Hjelpes, nå er det beskrevet gjentatte ganger, på særdeles enkle måter, at dette ikke handler om politikk. Likevel måker folk på med forsvar for politikken. Kristoffer Joner har også i klartekst skrevet: jeg vil ikke ha åpne grenser. Men mange Listhaugianerne er åpenbart så enkelt sammenskrudd at de faktisk ikke klarer å ta til seg et helt enkelt budskap fra banalt formulerte tekster. Det er ikke bra! Øv opp leseforståelse og åpn opp hodene deres, her går det på repeat i vegetativ modus! Anonymous poster hash: 0dc93...06e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #35 Skrevet 22. november 2016 Tommel opp for Listhaug. Anonymous poster hash: 9d1ed...dde
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #36 Skrevet 22. november 2016 Listhaug er e forkalstelig menneske - både på facebook og som politiker. Skjønner det av å til må tas vanskelige valg, men den bedritne retorikken hennes gir meg gåsehud og kvalmefornemmelser. Anonymous poster hash: c529a...f04
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #37 Skrevet 22. november 2016 Listhaug selv prøver å late som om hun ikke skjønner noe, ikke fått med seg hva som skjer. For å på den måten nekte å ta til seg noe av den kritikken hun blir møtt med. Anonymous poster hash: 8f3db...a46
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #38 Skrevet 22. november 2016 Nå er vel ikke den karen kjent for å være den skarpeste kniven... Trivdes nok godt under innspillinga av 'revejakt'-filmen. 26000 takkekort skal visstnok sendes til Sylvi Listhaug. Hadde de vært litt smarte hadde de sendt ett og ikke sløst nesten 300 000kr på porto... Anonymous poster hash: 885a2...839
MTF Skrevet 22. november 2016 #39 Skrevet 22. november 2016 (endret) Skjønner ikkje motstanden mot Sylvi. Ho også ønsker å hjelpe dei som har beskyttelsesbehov. Men ikkje alle økonomiske migranter og ikkje gjøre Norge så attraktivt at folk reiser lange veier for å komme til det "beste landet". Ho virker da bare fornuftig. Nei, hun virker så til de grader ikke fornuftig! Greit nok at man alle har sine meninger om innvandring, men måten Listhaug fremstiller både seg selv og sitt parti sin holdning til mennesker i nød er direkte smakløst. Toppen av kransekaken er jo dette svar-innlegget til Joner som hun nå har postet. Å omtale de som ikke er enige med henne, som et "hylekor" blir bare for dumt. Det er så langt under verdighet for en minister det kan komme. Hun bør faktisk innse hvilken rolle hun har. Har likevel en mistanke om at måten hun fremstiller seg, og den enkle måten hun opptrer i SoMe på, treffer akkurat der det er ment å treffe, og gjør hennes argumenter enkle for "folk flest" å stille seg bak og spre. Endret 22. november 2016 av MTF
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #40 Skrevet 22. november 2016 Listhaug selv prøver å late som om hun ikke skjønner noe, ikke fått med seg hva som skjer.For å på den måten nekte å ta til seg noe av den kritikken hun blir møtt med. Anonymous poster hash: 8f3db...a46 Sånn helt seriøst; er hun litt kort, eller? Forstår hun det virkelig ikke? Anonymous poster hash: b8226...658
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #41 Skrevet 22. november 2016 Nå er vel ikke den karen kjent for å være den skarpeste kniven... Trivdes nok godt under innspillinga av 'revejakt'-filmen. 26000 takkekort skal visstnok sendes til Sylvi Listhaug. Hadde de vært litt smarte hadde de sendt ett og ikke sløst nesten 300 000kr på porto... Anonymous poster hash: 885a2...839 Sikker på du vil angripe han nå? "Dumme han" har fått til 77.000 liker, nesten 50.000 delinger, over 1.5 million i støtte til NOAS og nesten 6.000 kommentarer. Listhaug? Meh. 96.000 liker, siden profilen hennes ble opprettet. Jeg er sikker på at Joners innlegg vil overstige hennes profil i antall liker. "Dumme han"! De trenger ikke bruke posten, de kan levere kortene selv. Eventuelt gjennom et budfirma. Anonymous poster hash: 8f3db...a46
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #42 Skrevet 22. november 2016 Han er like ekkel som han ser ut Anonymous poster hash: f82e9...35c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #43 Skrevet 22. november 2016 Sikker på du vil angripe han nå? "Dumme han" har fått til 77.000 liker, nesten 50.000 delinger, over 1.5 million i støtte til NOAS og nesten 6.000 kommentarer. Listhaug? Meh. 96.000 liker, siden profilen hennes ble opprettet. Jeg er sikker på at Joners innlegg vil overstige hennes profil i antall liker. "Dumme han"! De trenger ikke bruke posten, de kan levere kortene selv. Eventuelt gjennom et budfirma. Anonymous poster hash: 8f3db...a46 Pappaen min er sterkere enn pappaen din. BARNSLIG.. haha.. legg fra deg den 7-åringsattituden din, a.. før ungene dine ser det Anonymous poster hash: f82e9...35c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #44 Skrevet 22. november 2016 Sånn helt seriøst; er hun litt kort, eller? Forstår hun det virkelig ikke? Anonymous poster hash: b8226...658 Jo, hun forstår. Hun gjør seg til. Poenget, eller målet, hennes er å få Listhaugianerne til å tro at alle som kritiserer henne egentlig kommer med personangrep (tilsvarende de som de kommer med), når all kritikken hun er blitt møtt med går på hennes oppførsel. Ingen har kommet med, "ååååh, hun er så dust as". Den slags er det hennes tilhengerskare som står for og ikke minst, henne selv ("hylekoret tar helt av"). Anonymous poster hash: 8f3db...a46
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #45 Skrevet 22. november 2016 Nå er vel ikke den karen kjent for å være den skarpeste kniven... Trivdes nok godt under innspillinga av 'revejakt'-filmen. 26000 takkekort skal visstnok sendes til Sylvi Listhaug. Hadde de vært litt smarte hadde de sendt ett og ikke sløst nesten 300 000kr på porto... Anonymous poster hash: 885a2...839 Jeg aner ingenting om den intellektuelle kapasiteten til Joner, eller Listhaug for den saks skyld, men man trenger ikke være Einstein for å ha et hjerte, medfølelse og empati. Anonymous poster hash: f2c9a...9ec
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #46 Skrevet 22. november 2016 Sikker på du vil angripe han nå? "Dumme han" har fått til 77.000 liker, nesten 50.000 delinger, over 1.5 million i støtte til NOAS og nesten 6.000 kommentarer. Listhaug? Meh. 96.000 liker, siden profilen hennes ble opprettet. Jeg er sikker på at Joners innlegg vil overstige hennes profil i antall liker. "Dumme han"! De trenger ikke bruke posten, de kan levere kortene selv. Eventuelt gjennom et budfirma. Anonymous poster hash: 8f3db...a46 Massehysteri. Tror MINST 40% av de som liker posten hverken har lest gjennom den posten eller artikkelen Listhaug refererer til. De klikker liker fordi venninna eller naboen har gjort det, og siden en SKUESPILLER har sagt det, da må det jo være riktig... Mannen lever av å lyve. Anonymous poster hash: 885a2...839
skjotta Skrevet 22. november 2016 #47 Skrevet 22. november 2016 Jo, hun forstår. Hun gjør seg til. Poenget, eller målet, hennes er å få Listhaugianerne til å tro at alle som kritiserer henne egentlig kommer med personangrep (tilsvarende de som de kommer med), når all kritikken hun er blitt møtt med går på hennes oppførsel. Ingen har kommet med, "ååååh, hun er så dust as". Den slags er det hennes tilhengerskare som står for og ikke minst, henne selv ("hylekoret tar helt av"). Anonymous poster hash: 8f3db...a46 Helt teknisk sett så er der en del personangrep på gang da. Bare i denne tråden blir hun for eksempel kalt analfabet... vet du hva en analfabet er? Jeg har ikke lest det hun har skrevet, følger henne ikke på fb, men synes det er latterlig morsomt når noen skriver "se hva denne analfabeten har skrevet!!!"
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #48 Skrevet 22. november 2016 Pappaen min er sterkere enn pappaen din. BARNSLIG.. haha.. legg fra deg den 7-åringsattituden din, a.. før ungene dine ser det Anonymous poster hash: f82e9...35c Sikker på du vil anklage meg for å være jejune når du selv skriver som en fjortis? Anonymous poster hash: 8f3db...a46
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #49 Skrevet 22. november 2016 Jeg aner ingenting om den intellektuelle kapasiteten til Joner, eller Listhaug for den saks skyld, men man trenger ikke være Einstein for å ha et hjerte, medfølelse og empati. Anonymous poster hash: f2c9a...9ec Anonymous poster hash: 8f3db...a46
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #50 Skrevet 22. november 2016 Massehysteri. Tror MINST 40% av de som liker posten hverken har lest gjennom den posten eller artikkelen Listhaug refererer til. De klikker liker fordi venninna eller naboen har gjort det, og siden en SKUESPILLER har sagt det, da må det jo være riktig... Mannen lever av å lyve. Anonymous poster hash: 885a2...839 På seg selv kjenner en andre. Anonymous poster hash: 8f3db...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå