Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Hihi..Selv jeg som bare bruker Facebook til grupper måtte dele hans innlegg. Sylvi Listhaug er like likandes som Trump Anonymous poster hash: 90391...3fe
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Kristoffer Joner er ikkje så populær som Sylvi Listhaug. Trump skal styre det nye Horehuset i USA. Anonymous poster hash: 0519a...c1f
Kathrine. Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Skjønner ikkje motstanden mot Sylvi. Ho også ønsker å hjelpe dei som har beskyttelsesbehov. Men ikkje alle økonomiske migranter og ikkje gjøre Norge så attraktivt at folk reiser lange veier for å komme til det "beste landet". Ho virker da bare fornuftig.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Skjønner ikkje motstanden mot Sylvi. Ho også ønsker å hjelpe dei som har beskyttelsesbehov. Men ikkje alle økonomiske migranter og ikkje gjøre Norge så attraktivt at folk reiser lange veier for å komme til det "beste landet". Ho virker da bare fornuftig. Fornuftig? Hennes Facebook-innlegg i denne saken er uverdige en minister. De er Trumpistiske og lite intelligente. I tillegg fullstendig blottet for medmenneskelighet. Det faktum at hun er minister i dette landet er pinlig. Anonymous poster hash: 8cf6d...6fa
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #5 Skrevet 21. november 2016 Ho virker da bare fornuftig. Er du gal menneske?! Jeg noterer meg for øvrig også at hun fortsatt unngår å bruke det korrekte norske uttrykket, "velferdsstaten". Det er bevisst fra FrPs side. De bruker oftere "velferdssamfunnet", men her har hun brukt uttrykket, "velferdsmodellen". Hvorfor bruker de uttrykket "velferdssamfunnet" og ikke det korrekte uttrykket, "velferdsstaten"? Fordi uttrykket, "velferdssamfunnet", insinuerer at det er det private næringsliv som står for velferden i samfunnet. At det gjennom skattelette blir mer velferd. Dermed er det lett å argumentere for en skattelette "for å skape mer velferd". Derimot er det vanskelig, om ikke umulig, å hevde at det blir mer velferd i velferdsstaten hvis en driver med skattelette. Der av FrPs vegring for å bruke det gamle, korrekte, norske uttrykket, "velferdsstaten". Anonymous poster hash: 8f3db...a46
*Miss Marple* Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 Og svaret hennes hadde jo vært riktig søtt om det ikke var en minister som bruker argumenter man kan finne på ungdomsskolenivå.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #7 Skrevet 21. november 2016 Begynner å bli dritt lei den hetsen av Sylvi Listhaug. Dama er ikke perfekt men jeg er enig med henne om at vi MÅ ha en streng men rettferdig asylpolitikk i Norge. Har noen venner på FB som er helt frelst i det Refugees Welcome nettverket, begynner å bli litt lei hylingen hver gang Sylvi har skrevet noe på FB siden sin Anonymous poster hash: 171bf...59a
Hengebukksvinet Skrevet 21. november 2016 #8 Skrevet 21. november 2016 Støtter Kristoffer Joner fullt ut.Flott at noen sier ifra:-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #9 Skrevet 21. november 2016 Og svaret hennes hadde jo vært riktig søtt om det ikke var en minister som bruker argumenter man kan finne på ungdomsskolenivå. Jeg er ganske overbevist om at ungdomsskoleelever klarer å bruke å/og korrekt. "Bli med å si klart"... Anonymous poster hash: 8f3db...a46
BillieNickwill Skrevet 21. november 2016 #10 Skrevet 21. november 2016 Skjønner ikkje motstanden mot Sylvi. Ho også ønsker å hjelpe dei som har beskyttelsesbehov. Men ikkje alle økonomiske migranter og ikkje gjøre Norge så attraktivt at folk reiser lange veier for å komme til det "beste landet". Ho virker da bare fornuftig. Motstanden mot Sylvi i dette tilfellet er den uverdige oppførselen hun utviser. Det handler ikke om å være for eller mot politikken hennes. Det reageres på at et voksent og ansvarlig menneske høster likes på et lite barns traumatiske opplevelse. Jeg forventer et minimum av dannelse av et regjeringsmedlem.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #11 Skrevet 21. november 2016 Dere skal være sykt glad for at vi har Sylvie, virkelig! Anonymous poster hash: ba831...900
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #12 Skrevet 21. november 2016 Begynner å bli dritt lei den hetsen av Sylvi Listhaug. Dama er ikke perfekt men jeg er enig med henne om at vi MÅ ha en streng men rettferdig asylpolitikk i Norge. Har noen venner på FB som er helt frelst i det Refugees Welcome nettverket, begynner å bli litt lei hylingen hver gang Sylvi har skrevet noe på FB siden sin Anonymous poster hash: 171bf...59a Joner-saken handler ikke først og fremst om politikken, men holdningene hennes: Juhu! Vi sendte en 7-åring ut av landet på bursdagen hans! New York times skriver om det til og med!! Jippi!! Lik og del! Anonymous poster hash: 0dc93...06e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #13 Skrevet 21. november 2016 Motstanden mot Sylvi i dette tilfellet er den uverdige oppførselen hun utviser. Det handler ikke om å være for eller mot politikken hennes. Det reageres på at et voksent og ansvarlig menneske høster likes på et lite barns traumatiske opplevelse. Jeg forventer et minimum av dannelse av et regjeringsmedlem. Det meste hadde ordnet seg hvis foreldrene tok med ungene ut av landet første gang de ble utvist og ikke trenerte saken i årevis. Anonymous poster hash: 60832...ecc
BillieNickwill Skrevet 21. november 2016 #14 Skrevet 21. november 2016 Det meste hadde ordnet seg hvis foreldrene tok med ungene ut av landet første gang de ble utvist og ikke trenerte saken i årevis. Anonymous poster hash: 60832...ecc Svaret ditt har ingenting med innlegget mitt å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #15 Skrevet 21. november 2016 Joner-saken handler ikke først og fremst om politikken, men holdningene hennes: Juhu! Vi sendte en 7-åring ut av landet på bursdagen hans! New York times skriver om det til og med!! Jippi!! Lik og del! Anonymous poster hash: 0dc93...06e Hvor har hun skrevet det om 7 åringen? Er ikke frekk, bare lurer oppriktig. Anonymous poster hash: 171bf...59a
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #16 Skrevet 21. november 2016 Hvor har hun skrevet det om 7 åringen? Er ikke frekk, bare lurer oppriktig. Anonymous poster hash: 171bf...59a Hun benyttet en artikkel i New York times som var kritisk til et lite barns skjebne til å fronte egen person og politikk. "Lik og del" på Facebook. Om det var rett eller ei å sende ut barnet er ikke vesentlig i denne sammenhengen. Anonymous poster hash: 0dc93...06e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #17 Skrevet 21. november 2016 Er dere helt virkelighetsfjerne ? Hva tror dere at Norge kan hjelpe alle i nød ? Nå er det slik at dama prøver å stoppe de økonomiske flyktningene som ikke har krav på opphold, disse menneskene bør aldri slippe inni landet engang ! Vi kan hjelpe de som har krav på og virkelig trenger hjelpen ! Og hun har helt rett i at andre som kommer her på falskt grunnlag bør sendes ut av landet. Hun gjør mer for Norge en dere aner, har noen av dere følgt med hva som skjer i Sverige? Endel som ikke kommer i avisene for å ikke skremme vettet av folk. Anonymous poster hash: 0807f...cd4
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #18 Skrevet 21. november 2016 Er dere helt virkelighetsfjerne ? Hva tror dere at Norge kan hjelpe alle i nød ? Nå er det slik at dama prøver å stoppe de økonomiske flyktningene som ikke har krav på opphold, disse menneskene bør aldri slippe inni landet engang ! Vi kan hjelpe de som har krav på og virkelig trenger hjelpen ! Og hun har helt rett i at andre som kommer her på falskt grunnlag bør sendes ut av landet. Hun gjør mer for Norge en dere aner, har noen av dere følgt med hva som skjer i Sverige? Endel som ikke kommer i avisene for å ikke skremme vettet av folk. Anonymous poster hash: 0807f...cd4 Kan du lese? Kritikken handler IKKE om politikken hennes, men om oppførselen hennes. Anonymous poster hash: 0dc93...06e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #19 Skrevet 21. november 2016 Hun benyttet en artikkel i New York times som var kritisk til et lite barns skjebne til å fronte egen person og politikk. "Lik og del" på Facebook. Om det var rett eller ei å sende ut barnet er ikke vesentlig i denne sammenhengen. Anonymous poster hash: 0dc93...06e Denne 7 åringen er ikke trukket frem i noen FB post som jeg kan se. Hun viser til en artikkel i NYT pga oppmerksomheten rundt Norges asylpolitikk, ikke for å juble over en 7 åring som blir utvist. Anonymous poster hash: 171bf...59a
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #20 Skrevet 21. november 2016 Denne 7 åringen er ikke trukket frem i noen FB post som jeg kan se. Hun viser til en artikkel i NYT pga oppmerksomheten rundt Norges asylpolitikk, ikke for å juble over en 7 åring som blir utvist. Anonymous poster hash: 171bf...59a Og det er det du tror tusenvis av mennesker reagerer på? Anonymous poster hash: 0dc93...06e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #21 Skrevet 21. november 2016 Tusenvis reagerer fordi k.joner framstiller saken til at det handler om 7 åringen.Han burde ha satt seg mer inni saken før han begynte å spre falske nyheter Anonymous poster hash: 0807f...cd4
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #22 Skrevet 21. november 2016 «At en som representerer landet vårt fryder seg over medmenneskers tragedie, er forkastelig. At hun i tillegg bruker en "LIK og DEL"-taktikk for å spre disse holdningene ut til flest mulig folk, vil ikke jeg være bekjent med.» http://www.nettavisen.no/nyheter/kristoffer-joner-tar-knallhardt-oppgjr-med-sylvi-listhaug/3423285236.html Anonymous poster hash: 8f3db...a46
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #23 Skrevet 21. november 2016 Anonymous poster hash: 8f3db...a46
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #25 Skrevet 21. november 2016 Dette tok jo helt av. Når jeg delte innlegget var det 2000 som hadde likt innlegget og jeg håpet det ville bli i hvert fall 7000. Nå er det 57.000.. Anonymous poster hash: 90391...3fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå