Nyttårs barn Skrevet 12. november 2016 #76 Skrevet 12. november 2016 Synes det er svært uhøflig å invitere venner uten partner. HI og mannen er samboere og lever i et fast forhold. Om man har så dårlig råd at dette ikke går, så har man vel ikke råd til å arrangere bryllup.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #77 Skrevet 12. november 2016 Hadde aldri invitert venner uten følge. Ihvertfall ikke hvis de var i er langt forhold med barn og ikke bare på datern. Jeg inviterte følge på enkelte jeg aldri hadde møtt en gang. Anonymous poster hash: b4bf9...be8
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #78 Skrevet 12. november 2016 Hvordan vet du hva som er feil eller ikke. Er du bruden? I så fall høres du ikke videre god ut. Anonymous poster hash: 657f6...f85 Neida, men JEG har tatt valget om og ikke gifte meg OG jeg synes det er bra naivt av dere å tro det kun er en siden av denne saken Anonymous poster hash: 34f8c...a19
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #79 Skrevet 12. november 2016 Velger å signere med nick her gitt. HI er min aller beste venninne,moderator kan bekrefte at jeg ikke er HI. Syns disse kommentarene dine er helt på trynet. HI Har vært spesifikk og ærlig i alt hun skrev her, og hun skrev dette innlegget totalt knust og lei seg. Ingen vits å være frekke eller ufine her gitt. ' Er hele moderatorlaget med for å poengtere at kun hi sin fremstilling er rett 😱😳😂 Er det mulig??? 🙄 Anonymous poster hash: 34f8c...a19
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #80 Skrevet 12. november 2016 Men det er jo flott at du ler så du griner når noen skriver et innlegg i dyp frustrasjon og er lei seg. kudos for medmenneskelighet der gitt.Ja, jeg ler av de som svarer! Ikke hi. Jeg ber har ganske tidlig i tråden bedt henne vurdere endel opplagte vurderingskriterier hun ikke beskriver, noe hun har hoppet over. Man skal etter mitt skjønn være rimelig sikker på at man har oppfattet situasjonen rett før man slår hånden av folk, men ønsker man kun rævsleiking, så selvfølgelig, da er hensikt oppnådd! Anonymous poster hash: 34f8c...a19
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #81 Skrevet 12. november 2016 Ja, jeg ler av de som svarer! Ikke hi. Jeg ber har ganske tidlig i tråden bedt henne vurdere endel opplagte vurderingskriterier hun ikke beskriver, noe hun har hoppet over. Man skal etter mitt skjønn være rimelig sikker på at man har oppfattet situasjonen rett før man slår hånden av folk, men ønsker man kun rævsleiking, så selvfølgelig, da er hensikt oppnådd! Anonymous poster hash: 34f8c...a19 Jeg har ikjedet unnlatt å svare på denne, synes svarene mine ligger i det andre jeg har skrevet her. Jeg hadde ikke tenkt til å lage noen kake gratis, det er en kostnad og en jobb som koster mye mer enn hva jeg har råd til å gi, det var hun selv som vinklet det inn på en måte som sa at hun mente hun ikke skulle betale for den uten å si det direkte. Iom at bryllupet ikke er før ett stykke ut i 2017 har jeg ikke gjort noe med kostnader ennå, så det er ikke noe regnskap å føre. Når det kommer til hår og sminke var dette noe vi snakket om, hun syntes det var dyrt med dette hos frisør/sminkør derfor ble det snakk om at jeg kunne gjøre dette. Jeg ville ha gjort disse tingene for hun fordi det er slikt man gjør for venninner (kaken er jeg veldig usikker på om jeg ville ha laget helt gratis uavhengig av hva som har utspilt seg de siste dagene) jeg skylder ikke hun noen tjenester som tilsier at jeg skal gjøre slike ting, jeg er heller ikke forlover, men en hun kom til når forloveren ikke hadde tid eller var litt lei (hun er jo tross alt nybakt mor.) Så hvis jeg var god nok til å være reserve forlover ville jeg ha antatt at vi var så gode venner at jeg var en selvskreven gjest (ihvertfall hadde det vært slik for meg hvis rollene var omvendt) Jeg håper du fikk svarene dine her. Og ja, det er bare meg som vet den fulle sannheten, men jeg føler selv at jeg har vært ærlig i dette inlegget, jeg er ikke ute etter "rævsleiking" jeg skrev innlegget med tårer i øynene og vond klump i magen, jeg spurte hvordan andre her inne hadde reagert og jeg er veldig glad for at andre her inne reagerer på samme måte som meg. Anonymous poster hash: 84041...071
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå