Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #51 Skrevet 11. november 2016 Hei dere. Svare i en felles meld her siden det er mye likt i kommentarene. Venninnen min er i utgangspunktet ikke en kip dame, frem til nå har jeg sett på hun som en hyggelig jente. Min samboer har aldri vært slem eller uhyggelig mot hun, tvert i mot! og han har aldri vært slem mot meg, jeg har beklaget meg mye over han i dårlige perioder, men det er vel ikke helt unormalt.. men jeg har ikke ringt og sagt at nå går jeg fra han støtt og stadig, har vel ikke sagt det i det hele tatt. Selv er hun veldig lykkelig og det unner jeg hun, faktisk så skulle jeg ønske at alle kunne ha vært like heldige og lykkelige som de to er ❤ jeg vet at hun ikke helt klarer å forestille seg hvordan det er å være i ett vanskelig forhold, for det har hun aldri hatt selv og hun kommer fra en lykkelig familie. Når det kommer til to sider av en sak her har jeg vært helt ærlig med dere, selv om jeg ikke har gått direkte inn i detaljene rundt hvorfor vi har ett forhold som går i bølger. Jeg har ikke noe ønske og kommer ikke til å fortsette å bruke tid på hennes bryllup og har sagt dette klart i fra og har også sagt i fra til hun at jeg ikke vil diskutere mitt forhold med hun noe mer. Selv ville jeg ikke ha utelukket partneren til venninnen min med mindre han hadde vært direkte slem mot hun, meg eller min kommende mann. Men er mann venner så følger til tider partneren til vennen også med. Takk igjen for støtten, godt å vite at det ikke bare er meg som reagerer.. Anonymous poster hash: 84041...071
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #52 Skrevet 12. november 2016 Hei dere. Svare i en felles meld her siden det er mye likt i kommentarene. Venninnen min er i utgangspunktet ikke en kip dame, frem til nå har jeg sett på hun som en hyggelig jente. Min samboer har aldri vært slem eller uhyggelig mot hun, tvert i mot! og han har aldri vært slem mot meg, jeg har beklaget meg mye over han i dårlige perioder, men det er vel ikke helt unormalt.. men jeg har ikke ringt og sagt at nå går jeg fra han støtt og stadig, har vel ikke sagt det i det hele tatt. Selv er hun veldig lykkelig og det unner jeg hun, faktisk så skulle jeg ønske at alle kunne ha vært like heldige og lykkelige som de to er ❤ jeg vet at hun ikke helt klarer å forestille seg hvordan det er å være i ett vanskelig forhold, for det har hun aldri hatt selv og hun kommer fra en lykkelig familie. Når det kommer til to sider av en sak her har jeg vært helt ærlig med dere, selv om jeg ikke har gått direkte inn i detaljene rundt hvorfor vi har ett forhold som går i bølger. Jeg har ikke noe ønske og kommer ikke til å fortsette å bruke tid på hennes bryllup og har sagt dette klart i fra og har også sagt i fra til hun at jeg ikke vil diskutere mitt forhold med hun noe mer. Selv ville jeg ikke ha utelukket partneren til venninnen min med mindre han hadde vært direkte slem mot hun, meg eller min kommende mann. Men er mann venner så følger til tider partneren til vennen også med. Takk igjen for støtten, godt å vite at det ikke bare er meg som reagerer.. Anonymous poster hash: 84041...071 Er du sikker på at mannen din ikke har lagt an på veninna di, og at det er derfor hun ikke vil ha han der og ikke liker han? Min bestevenninne gjennom 18 år sin mann begynte plutselig å sende meg de ekle meldingene, holdt meg fast og prøvde å kysse meg, ekle snap og faenskap. Helt ut av det blå! Og jeg har kjent han like lenge som henne, men knapt snakket med han.. Han hadde ikke blitt invitert, for å si det mildt.. Anonymous poster hash: 597e5...14f
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #53 Skrevet 12. november 2016 Alle dere som kommer med unnskyldninger for hvorfor ikke samboer ble invitert: dette forklarer uansett ikke hvorfor ikke HI ble invitert, men kun ansett god nok som tjener og stand in gjest! Anonymous poster hash: f8da5...f1c
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #54 Skrevet 12. november 2016 Alle dere som kommer med unnskyldninger for hvorfor ikke samboer ble invitert: dette forklarer uansett ikke hvorfor ikke HI ble invitert, men kun ansett god nok som tjener og stand in gjest! Anonymous poster hash: f8da5...f1c Jeg har spurt rundt det jeg, men hi svarer ikke på det... Så da er det jo ikke godt å vite Mitt innlegg starter med 2016 ett eller annet Anonymous poster hash: 34f8c...a19
Helene Harepus Skrevet 12. november 2016 #55 Skrevet 12. november 2016 (endret) Jeg skjønner ikke at noen gidder å forsvare bruden, jeg synes hun har ikke en verdens unnskyldning for denne oppførselen. Det er IKKE slik man behandler venner (hi) som har stillt opp praktisk (og emosjonelt) hele veien. Jeg er sikker på at hun ville ikke synes det var greit om hennes egen mann ble ekskludert på denne måten. Jeg synes hun har oppført seg smålig ovenfor hi, gjennom hele bryllupsplanleggingen. Hi er god nok til å være hennes ubetalte slave, men ikke god nok til å være invitert med følge fra starten av. Og at bruden - når hun ser gratiskaka forsvinne i løse luften - begynner å trekke inn ting hi har tidligere betrodd henne om sitt forhold, er bare hinsides ufint!! Slike "venner" trenger man ikke. Endret 12. november 2016 av Helene Harepus
Yellow Brick Road Skrevet 12. november 2016 #56 Skrevet 12. november 2016 Jeg skjønner ikke at noen gidder å forsvare bruden, jeg synes hun har ikke en verdens unnskyldning for denne oppførselen. Det er IKKE slik man behandler venner (hi) som har stillt opp praktisk (og emosjonelt) hele veien. Jeg er sikker på at hun ville ikke synes det var greit om hennes egen mann ble ekskludert på denne måten. Jeg synes hun har oppført seg smålig ovenfor hi, gjennom hele bryllupsplanleggingen. Hi er god nok til å være hennes ubetalte slave, men ikke god nok til å være invitert med følge fra starten av. Og at bruden - når hun ser gratiskaka forsvinne i løse luften - begynner å trekke inn ting hi har tidligere betrodd henne om sitt forhold, er bare hinsides ufint!! Slike "venner" trenger man ikke. Helt enig. Dette er lavmål. Og om HI's mann har lagt an på venninnen som noen er inne på lenger oppe, så får venninnen enten være voksen nok til å fortelle venninnen det eller late som om det ikke har hendt. "Venninnen" høres selvsentrert ut og som an aldri så liten (eller stor) snylter. Om en venninne av meg betror seg om problemer med mannen, så tar jeg det som en utblåsing og et behov for å få det ut. Jeg bruker det ikke mot henne igjen senere, så sant det ikke dreier seg om svært alvorlige ting. Kanskje ikke da en gang. Selv da ville jeg muligens ha støttet venninnen min og håpet at hun når hun var klar, så gikk hun videre.
Yellow Brick Road Skrevet 12. november 2016 #57 Skrevet 12. november 2016 Det handle jo forresten heller ikke bare om mannen, hun selv var heller ikke invitert i utgangspunktet.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #58 Skrevet 12. november 2016 For en venninne, hadde ikke lagt noen store summer i gave heller, men gir du ikke noe så blir det snakkis. Bra du ikke lot deg utnytte til å legge ned masse timer til bryllupskake. Anonymous poster hash: 97810...dc8
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #59 Skrevet 12. november 2016 Hun hadde sikkert gode grunner til å ikke ville ha mannen til HI der. Jeg lurer veldig på hvordan hennes versjon av historien ville vært? Anonymous poster hash: 1b21d...f5c
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #60 Skrevet 12. november 2016 Stoooor applaus til deg, HI, for at du sa fra til henne, og kutter ut denne dama!!!!! Anonymous poster hash: 64f01...0c0
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #61 Skrevet 12. november 2016 Om jeg hadde hatt en venninne som skulle være så tett i forberedelsene så hadde jeg tilbydd meg å betale uansett hvor tette vi var, med mindre jeg hadde gjort (eller skulle gjøre) tilsvarende tjenester for henne. Bare det å lage en bryllupskake er jo veldig dyrt både i tid og penger. Synes det er veldig merkelig at venninnen synes det er greit at andre gjør at dette for henne uten å kompenseres. Det å bli invitert i bryllupet er ingen kompensasjon. Det er jo ikke slik at man må gjøre tjeneste for å inviteres, det går på relasjon. Men selsagt er det slik at om HI er er litt perifer venninne som egentlig ikke skulle inviteres så kan man selvsagt ombestemme seg når man ser hvor mye arbeid hun tilbyr seg å legger ned. Men igjen - man tilbyr seg selvsagt/insisterer for å gjøre opp for dette uansett. Når det går på å invitere med partnere så hadde jeg ikke reagert på det om man ikke inviterer partnere (ikke har plass/blir for dyrt). Men da sier man det. Og man invitererer ikke de fleste middagsgjestene med partnere og andre ikke og man rangerer selvsagt ikke slik at kun de lykkeligste parene inviteres. Det er jo bare fjas. Anonymous poster hash: d66f5...dc9
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #62 Skrevet 12. november 2016 😂😂😂 Syns det er helt herlig at så mange backer opp hi uten å egentlig kjenne hel saken 👍 Dere stiller ikke et spørsmål en gang 😂😂😂 Så får hi takle problemene alene.... Noen ganger er det lurt og diskutere ting litt hi, før man har sine klare meninger. På den måten hadde du kanskje sluppet dette! Anonymous poster hash: 34f8c...a19
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #63 Skrevet 12. november 2016 😂😂😂 Syns det er helt herlig at så mange backer opp hi uten å egentlig kjenne hel saken 👍 Dere stiller ikke et spørsmål en gang 😂😂😂 Så får hi takle problemene alene.... Noen ganger er det lurt og diskutere ting litt hi, før man har sine klare meninger. På den måten hadde du kanskje sluppet dette! Anonymous poster hash: 34f8c...a19 Hallo bridezilla! Anonymous poster hash: ea1cf...7c3
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #64 Skrevet 12. november 2016 Hallo bridezilla! Anonymous poster hash: ea1cf...7c3 🙊 Når man tillater seg og ta så skammelig feil er det urovekkende om noen gidder bruke massen her inne til og avgjøre venners videre skjebne i hvert fall 😂😂😂 Anonymous poster hash: 34f8c...a19
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #65 Skrevet 12. november 2016 Er du sikker på at mannen din ikke har lagt an på veninna di, og at det er derfor hun ikke vil ha han der og ikke liker han? Min bestevenninne gjennom 18 år sin mann begynte plutselig å sende meg de ekle meldingene, holdt meg fast og prøvde å kysse meg, ekle snap og faenskap. Helt ut av det blå! Og jeg har kjent han like lenge som henne, men knapt snakket med han.. Han hadde ikke blitt invitert, for å si det mildt.. Anonymous poster hash: 597e5...14f Uff, så ubehagelig 😣 Jeg er ganske sikker på at det ikke er tilfellet her..heldigvis Anonymous poster hash: 84041...071
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #66 Skrevet 12. november 2016 Alle dere som kommer med unnskyldninger for hvorfor ikke samboer ble invitert: dette forklarer uansett ikke hvorfor ikke HI ble invitert, men kun ansett god nok som tjener og stand in gjest! Anonymous poster hash: f8da5...f1c Takk! Anonymous poster hash: 84041...071
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #67 Skrevet 12. november 2016 Når man tillater seg og ta så skammelig feil er det urovekkende om noen gidder bruke massen her inne til og avgjøre venners videre skjebne i hvert fall Anonymous poster hash: 34f8c...a19 Hvordan vet du hva som er feil eller ikke. Er du bruden? I så fall høres du ikke videre god ut. Anonymous poster hash: 657f6...f85
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #68 Skrevet 12. november 2016 Jeg har spurt rundt det jeg, men hi svarer ikke på det... Så da er det jo ikke godt å vite Mitt innlegg starter med 2016 ett eller annet Anonymous poster hash: 34f8c...a19 Beklager at jeg ikke har svart på det. Jeg trodde nesten jeg var selvskreven gjest iom at vi snakket så mye om det og at jeg var en av de første hun fortalte det til når de så på ringer osv, jeg fikk så beskjed etter at vi hadde snakket om kaker, invitasjoner, hår og sminke osv at gjestelisten var ganske full og at det var dyrt osv så da trodde hun ikke at vi ble invitert. Så kom det at vi kansje kunne komme på kaffe og kaker før jeg etter en stund fikk beskjed om at hun hadde kuttet ut noen andre så det ble plass til oss..men så var det vist tilslutt bare plass til meg.. håper detil ga deg svar Anonymous poster hash: 84041...071
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #69 Skrevet 12. november 2016 Jeg skjønner ikke at noen gidder å forsvare bruden, jeg synes hun har ikke en verdens unnskyldning for denne oppførselen. Det er IKKE slik man behandler venner (hi) som har stillt opp praktisk (og emosjonelt) hele veien. Jeg er sikker på at hun ville ikke synes det var greit om hennes egen mann ble ekskludert på denne måten. Jeg synes hun har oppført seg smålig ovenfor hi, gjennom hele bryllupsplanleggingen. Hi er god nok til å være hennes ubetalte slave, men ikke god nok til å være invitert med følge fra starten av. Og at bruden - når hun ser gratiskaka forsvinne i løse luften - begynner å trekke inn ting hi har tidligere betrodd henne om sitt forhold, er bare hinsides ufint!! Slike "venner" trenger man ikke. Tusen tusen takk!! Anonymous poster hash: 84041...071
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #70 Skrevet 12. november 2016 Helt enig. Dette er lavmål. Og om HI's mann har lagt an på venninnen som noen er inne på lenger oppe, så får venninnen enten være voksen nok til å fortelle venninnen det eller late som om det ikke har hendt. "Venninnen" høres selvsentrert ut og som an aldri så liten (eller stor) snylter. Om en venninne av meg betror seg om problemer med mannen, så tar jeg det som en utblåsing og et behov for å få det ut. Jeg bruker det ikke mot henne igjen senere, så sant det ikke dreier seg om svært alvorlige ting. Kanskje ikke da en gang. Selv da ville jeg muligens ha støttet venninnen min og håpet at hun når hun var klar, så gikk hun videre. 🖒🖒 Anonymous poster hash: 84041...071
Yellow Brick Road Skrevet 12. november 2016 #71 Skrevet 12. november 2016 Syns det er helt herlig at så mange backer opp hi uten å egentlig kjenne hel saken Dere stiller ikke et spørsmål en gang Så får hi takle problemene alene.... Noen ganger er det lurt og diskutere ting litt hi, før man har sine klare meninger. På den måten hadde du kanskje sluppet dette! Anonymous poster hash: 34f8c...a19 Vel, her inne har vi kun HI's side av historien og da får vi forhold oss til det.
Myliten Skrevet 12. november 2016 #72 Skrevet 12. november 2016 😂😂😂 Syns det er helt herlig at så mange backer opp hi uten å egentlig kjenne hel saken 👍 Dere stiller ikke et spørsmål en gang 😂😂😂 Så får hi takle problemene alene.... Noen ganger er det lurt og diskutere ting litt hi, før man har sine klare meninger. På den måten hadde du kanskje sluppet dette! Anonymous poster hash: 34f8c...a19 Velger å signere med nick her gitt. HI er min aller beste venninne,moderator kan bekrefte at jeg ikke er HI. Syns disse kommentarene dine er helt på trynet. HI Har vært spesifikk og ærlig i alt hun skrev her, og hun skrev dette innlegget totalt knust og lei seg. Ingen vits å være frekke eller ufine her gitt. '
Myliten Skrevet 12. november 2016 #73 Skrevet 12. november 2016 Men det er jo flott at du ler så du griner når noen skriver et innlegg i dyp frustrasjon og er lei seg. kudos for medmenneskelighet der gitt.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #74 Skrevet 12. november 2016 Men det er jo flott at du ler så du griner når noen skriver et innlegg i dyp frustrasjon og er lei seg. kudos for medmenneskelighet der gitt. I ❤ U Anonymous poster hash: 84041...071
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #75 Skrevet 12. november 2016 Signerer det de andre skriver. Skikkelig smålig gjort av venninnen din. Jeg har ikke ord Anonymous poster hash: 5bf3b...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå