Gjest Antarctica Skrevet 11. november 2016 #26 Skrevet 11. november 2016 Det var ikke særlig dannet av henne.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #27 Skrevet 11. november 2016 Men er ikke det like greit da? Noen må jo være hjemme og passe på barna. Anonymous poster hash: 1b21d...f5c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #28 Skrevet 11. november 2016 Fytti grisen dette var stygt! Trekk deg fra absolutt alt, OK?! Og hold oss oppdatert om hvordan det går når du sier fra til henne! Anonymous poster hash: f8da5...f1c
Gjest Antarctica Skrevet 11. november 2016 #29 Skrevet 11. november 2016 Men er ikke det like greit da? Noen må jo være hjemme og passe på barna. Anonymous poster hash: 1b21d...f5c Ja, for de lever jo på en øde øy uten tilgang på barnevakt...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #30 Skrevet 11. november 2016 Ja, for de lever jo på en øde øy uten tilgang på barnevakt... Anonymous poster hash: f6fcc...791
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #31 Skrevet 11. november 2016 Ville sendt en melding som dette omtrent Hei! Ville bare si jeg ikke kommer til bryllupet og heller ikke baker kake eller ordner håret . Jeg ble i utganspunktet ikke inkludert i bryllupet og blir bedt med en holdning at .. tja jeg kan jo prøve å presse deg inn da... Er ikke samboer velkommen kommer heller ikke jeg , da vi er ett vi. Ønsker dere alt godt og lykke til videre med planlegging og giftemål. Vi snakkes etter bryllupet ! Anonymous poster hash: d1f4f...66e 🖒🖒 Anonymous poster hash: 84041...071
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #32 Skrevet 11. november 2016 Ja, for de lever jo på en øde øy uten tilgang på barnevakt... Barnevakt hadde vært det minste problemet...vi er ganske heldige med å ha mye familie rundt oss 🖒😉 Anonymous poster hash: 84041...071
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #33 Skrevet 11. november 2016 Hei igjen alle fine folk! jeg har da sendt meld om at jeg trakk meg fra å lage kaken og at hvis hun trengte mer hjelp rundt bryllupet sitt har hun en forlover som kan stille opp. Jeg fikk da til svar at hun syntes det var dårlig gjort å presse hun til å invitere en hun ikke liker i sitt bryllup. Videre svarte jeg at jeg ikke prøver å presse hun, og at vi uansett ikke hadde kommet dersom hun inviterte han nå. men at jeg ikke føler det er riktig av meg å bruke flere dager og ofre masse tid med familien min på å lage en kake til hennes bryllup. Skulle jeg gjort det måtte han hun ikke liker tatt alle de oppgavene jeg har i familien i tilegg til sine egne for at jeg skulle ha laget en kake til en som ikke liker han, det er ikke veldig rettferdig! Jeg har gitt hun tips om en som er flink til å bake og som ikke overpriser. Jeg får da tilbake masse om forholdet til meg og mannen min som jeg har snakket med hun om som en vennine. Som jeg skrev i sta så har vi ikke alltid vært verdens lykkeligste par, men vi har klart å komme oss til ett bra sted sammen og er glade i hverandre til tross for vanskeligheter som har vært. Vet nå at jeg skal være mer forsiktig med hvem jeg betror meg til...jeg trodde venninner kunne snakke sammen.. jeg sa også i fra om at jeg ikke ville diskutere noe mer rundt dette. Tusen Takk for alle støtten jeg har fått fra dere! Jeg ble ganske lei meg pga dette i går og var redd jeg overreagerte.. godt å lese at andre skriver det samme som jeg har følt på lenge. 😘 Anonymous poster hash: 84041...071
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #34 Skrevet 11. november 2016 Hei igjen alle fine folk! jeg har da sendt meld om at jeg trakk meg fra å lage kaken og at hvis hun trengte mer hjelp rundt bryllupet sitt har hun en forlover som kan stille opp. Jeg fikk da til svar at hun syntes det var dårlig gjort å presse hun til å invitere en hun ikke liker i sitt bryllup. Videre svarte jeg at jeg ikke prøver å presse hun, og at vi uansett ikke hadde kommet dersom hun inviterte han nå. men at jeg ikke føler det er riktig av meg å bruke flere dager og ofre masse tid med familien min på å lage en kake til hennes bryllup. Skulle jeg gjort det måtte han hun ikke liker tatt alle de oppgavene jeg har i familien i tilegg til sine egne for at jeg skulle ha laget en kake til en som ikke liker han, det er ikke veldig rettferdig! Jeg har gitt hun tips om en som er flink til å bake og som ikke overpriser. Jeg får da tilbake masse om forholdet til meg og mannen min som jeg har snakket med hun om som en vennine. Som jeg skrev i sta så har vi ikke alltid vært verdens lykkeligste par, men vi har klart å komme oss til ett bra sted sammen og er glade i hverandre til tross for vanskeligheter som har vært. Vet nå at jeg skal være mer forsiktig med hvem jeg betror meg til...jeg trodde venninner kunne snakke sammen.. jeg sa også i fra om at jeg ikke ville diskutere noe mer rundt dette. Tusen Takk for alle støtten jeg har fått fra dere! Jeg ble ganske lei meg pga dette i går og var redd jeg overreagerte.. godt å lese at andre skriver det samme som jeg har følt på lenge. 😘 Anonymous poster hash: 84041...071 Da har du i hvertfal ordnet det så du har en venninne mindre. Anonymous poster hash: 4be90...35b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #35 Skrevet 11. november 2016 Da har du i hvertfal ordnet det så du har en venninne mindre.Anonymous poster hash: 4be90...35b "Venninne" mener du vel.... En ekte venninne utnytter ikke og bare krever på den måten. En ekte venninne gir og tar. Anonymous poster hash: f6fcc...791
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #36 Skrevet 11. november 2016 Applaus!! For en drittlkjerring, rett og slett! Og argumentasjonen hennes er jo helt på bærtur. Hun hadde jo i utgangspunktet ikke tenkt å invitere deg heller, ikke bare "han hun ikke liker". Du ble bare kalt inn som ekstra "fyll" når det var andre som ikke kunne komme! Anonymous poster hash: f8da5...f1c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #37 Skrevet 11. november 2016 Da har du i hvertfal ordnet det så du har en venninne mindre. Anonymous poster hash: 4be90...35b Hun var virkelig ikke noen veninne av hi slik hun oppfører seg og er ikke noe tap. Så bra hi at du sa fra til dette utnyttende mennesket. Anonymous poster hash: 657f6...f85
Luksusdyret Skrevet 11. november 2016 #38 Skrevet 11. november 2016 Applaus!! For en drittlkjerring, rett og slett! Og argumentasjonen hennes er jo helt på bærtur. Hun hadde jo i utgangspunktet ikke tenkt å invitere deg heller, ikke bare "han hun ikke liker". Du ble bare kalt inn som ekstra "fyll" når det var andre som ikke kunne komme! Anonymous poster hash: f8da5...f1c Enig. Og hvis begrunnelsen er at hun ikke inviterer ham fordi hun ikke liker, ikke fordi hun generelt ikke inviterer folk som par, er det en veldig tynn begrunnelse. Vær glad for at du slipper styret og kostnadene.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #39 Skrevet 11. november 2016 Jeg har en venninne som hi. I årevis har hun beklaget seg over hvor slem, ufølsom, gjerrig osv kjæresten er. Hun har sakt hun skulle avslutte forholdet minst 10 ganger og noen uker senere er de sammen igjen. Jeg kjenner ham bare via min venninne og det er klart jeg misliker ham intenst på grunn av hvor mye han har såret henne (i tillegg til at han har vært mildt sakt overlegen når vi har møtt hverandre). Jeg kunne heller ikke tenkt meg å ha ham i bryllupet mitt, men venninnen min vil jeg jo gjerne ha der. Når du betror deg til vennene dine om hvor håpløs partneren din er så må du regne med atcde tar din side og begynner å mislike vedkommende kanskje sterkere enn det du gjør. Du ser jo de gode sidene også. Det gjør ikke de. Anonymous poster hash: 4be90...35b
Luksusdyret Skrevet 11. november 2016 #40 Skrevet 11. november 2016 Jeg har en venninne som hi. I årevis har hun beklaget seg over hvor slem, ufølsom, gjerrig osv kjæresten er. Hun har sakt hun skulle avslutte forholdet minst 10 ganger og noen uker senere er de sammen igjen. Jeg kjenner ham bare via min venninne og det er klart jeg misliker ham intenst på grunn av hvor mye han har såret henne (i tillegg til at han har vært mildt sakt overlegen når vi har møtt hverandre). Jeg kunne heller ikke tenkt meg å ha ham i bryllupet mitt, men venninnen min vil jeg jo gjerne ha der. Når du betror deg til vennene dine om hvor håpløs partneren din er så må du regne med atcde tar din side og begynner å mislike vedkommende kanskje sterkere enn det du gjør. Du ser jo de gode sidene også. Det gjør ikke de. Anonymous poster hash: 4be90...35b Men HI her skriver at denne mannen har vært høflig og oppvartet venninnen med mat og drikke da hun var på besøk. De har også felles barn. Litt annen situasjon enn din. En annen ting er at hun ikke var invitert i utgangspunktet, selv om hun skulle planlegge så å si hele bryllupet til venninna og gjøre flere av forloverens oppgaver. Så plutselig blir hun invitert i siste liten alene.
klg,2 boys now:) Skrevet 11. november 2016 #41 Skrevet 11. november 2016 Det der er uansett ikke en vennine så ikke noe tap for deg,bare nye og store utgifter på hun.Som hun tydeligvis fortjener.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 11. november 2016 #42 Skrevet 11. november 2016 Da har du i hvertfal ordnet det så du har en venninne mindre. Anonymous poster hash: 4be90...35b Her har du skrevet venninne feil. Det staves B-L-O-D-S-U-G-E-R! Og dem er det bare en fordel og bli kvitt.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #43 Skrevet 11. november 2016 Denne historien burde jo være lett gjenkjennelig så jeg bare venter på venninen til hi med sin versjon. Går og poper popcorn. Vennina høres ut som en snylter, men kan komme mye spennende her. Anonymous poster hash: 54d81...e6a
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #44 Skrevet 11. november 2016 En sak har alltid minst to sider. Skulle gjerne likt å høre venninna di sin, HI. 😉 Men ut fra det du skriver har du gjort det helt rette! Hun hadde jeg glatt droppet i mitt liv. Jeg har ikke plass til slike folk. Går seriøst ikke an å oppføre seg slik mot en venninne.... faktisk ganske sjokkert her... Anonymous poster hash: 09f23...7d6
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #45 Skrevet 11. november 2016 Du får si at du og din samboer skal på utenlands/weekend tur en eller annen plass akkurat når bryllupet er Så kan du og han heller resie bort å hygge dere og bruke den tiden og de pengene som ellers hadde gått til bryllupet til din venneinne. Hun er veldig smålig så lurer på hva hun kommer til å gjøre når hun inser at hun faktisk må betale for kake, sminke og hår......det koster faktisk endel. Og syns ikke du skal gjøre noen ting for henne, hun bruker deg bare virker det som. Så si nei takk jeg har lagt andre planer nå når hun spør deg om tjenester tilknyttet bryllupet. Reis bort å kos dere, bryllup er dyrt og kjedelig uansett Anonymous poster hash: aef21...fb4
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #46 Skrevet 11. november 2016 Vi lever i 2016 og da synes jeg vi må tåle invitasjoner som ikke omhandler vår bedre halvdel. Men, da må selvfølgelig også vertskapet tåle at folk kanskje ikke kommer pga det. At det er forventet at du gjør en masse gratis i forbindelse med dette bryllupet er jo på ingen måte rett! Enten gir man tilbake i form av penger eller tjenester, alternativt er det en gave fra deg til henne. Du må nesten gjøre opp regnskap. Du skylder henne ikke dette fra tidligere tjenester? Ble dere enige om at du skulle hjelpe henne før invitasjoner ble nevnt? Hun nevnte jo noe om kostnad etter hva jeg forstår? Kanskje hennes mening er at dere ikke er SÅ gode venner og du derfor en naturlig del av selskapet, men tenkte betale deg? Så forsto hun du ville gi det som gave og derfor følte hun måtte invitere? Vanskelig dette! Bare du vet sannheten!! Men, det er jo ikke helt uvanlig å handle ting svart... Altså billigere for bruden og inntjening for deg Anonymous poster hash: 34f8c...a19
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #47 Skrevet 11. november 2016 På generelt grunnlag er det greit å spare gallen angående mannen til profesjonelle. For å unngå slike situasjoner. Det er jo kun baksnakking, og har sjeldent positive følger utenom at man får blåse ut litt. Har venninnen hørt mye kan dette være nok til å mislike både mannen og HI.. (men som voksen kan man også si at man ikke vil høre, det er det jeg forsøker å lære mine barn). Ellers virker det som om denne venninnen har vært veldig opptatt av å få tilgang til tjenester som HI kunne stille opp med, uten å se på HI som nær nok venn til å invitere i middagen engang. Da burde man jo faktisk betale HI for utførelser av tjenester med mindre det var sagt at det var gitt som gave. Etter brudens reaksjon ville jeg nok bombet alle broene med dynamitt og ikke sett meg tilbake. Det var en voldsom overreaksjon fra noen som virkelig skulle ha sin drømmedag, og underveis sluttet å tenke over at hun kanskje brukte noen. Anonymous poster hash: fd17b...5b0
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #48 Skrevet 11. november 2016 Drop it like its hot. Jeg er for tjenester, men det må være en returbillett. Også veldig for sosiale antenner og ærlighet, det er ikke venninna di. Anonymous poster hash: 9ce35...3b2
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #49 Skrevet 11. november 2016 Se positivt på det, Hi. Nå sparer du et stort beløp på kakebakingen, du sparer penger på klær til bryllupet, du sparer penger på gave, du sparer penger på ev. utdrikningslag. Det er ganske mye penger det. Jeg foreslår derfor at du bestiller et spaopphold for deg og mannen din den helgen bryllupet står - så feirer dere hverandre, det er en mye bedre investering enn å kaste bort penger på en Bridezilla De Vil... Anonymous poster hash: 1c57d...782
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #50 Skrevet 11. november 2016 Oj, her aner jeg en historie med to sider. Jeg kunne lett vært HI's venninne... Jeg har en venninne selv som har brukt ufattelig mye av min tid på å beklage seg over håpløs mann og faktisk også slem mann! Jeg har blitt like jævla oppgitt hver gang jeg kaster alt jeg har i hendene for å komme og bidra når hun er på randen og trenger støtte til å gå fra drittsekken, og de dagen etter er tilbake hos ham og er såååååå happy! Ikke faen om noen skal få meg til noensinne å like denne mannen som har gjort min venninne så mye vondt. Det forandrer ikke at jeg er glad i henne og ønsker å involvere henne selv om hun er naiv og svak for denne klovnen av en mann. Jeg kan ikke tvinge henne til å gå fra ham og er redd det aldri vil skje, men jeg forbeholder meg retten til å ikke invitere ham og til ikke å forholde meg til ham selv om han i likhet med HIs mann har vartet meg opp når jeg har vært der. Anonymous poster hash: 12120...970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå