Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #76 Skrevet 6. november 2016 Jeg synes den vurderingen dere gjorde i går var helt horribel, og når du fortsatt forsvarer den i dag, må jeg svare et uforbeholdent ja på spørsmålet ditt! Å forlate barna sovende, uten engang å ha avtalt det med dem på forhånd, og i tillegg ha drukket minst en flaske vin? Ikke greit!! Anonymous poster hash: 5ce57...aa3
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #77 Skrevet 6. november 2016 Poenget med innlegget kan neppe ha vært hvorvidt det var greit med en 13-åring som barnevakt, for det stod ingenting om det i hovedinnlegget. Anonymous poster hash: cf85c...d6a Det var vel hvor vidt det var OK at de var alene i 1,5 time mens de sov, for jeg anser ei på 13 som et barn. Anonymous poster hash: dd8ea...8dc
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #78 Skrevet 6. november 2016 Hvilken 6-9 år gammel unge synes ikke det er artig når mamma kommer hjem bakfull og legger seg søndagsmorgen. hvilken unge liker ikke å spøke om at manma har ny kjæreste som hun overnattet hos uten deres viten. Dette er ting alle barn synes er vittig. https://www.nrk.no/norge/66.000-barn-onsker-at-foreldrene-drikker-mindre-1.12974193 Anonymous poster hash: a58c8...f98
MJ<3 Skrevet 6. november 2016 #79 Skrevet 6. november 2016 Jeg syns det er helt innafor at en 13 åring er barnevakt et par timer. Var selv barnevakt i den alderen for flere familier, og også for mye mindre barn. Syns kanskje venninnen din dro det hakket for langt, men mener du var ansvarlig som dro hjem tidlig.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #80 Skrevet 6. november 2016 Alkohol forran barna .bra jobba ! 👏👏👏👏 Anonymous poster hash: 28396...961
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #81 Skrevet 6. november 2016 Her er jo ikke stedet å stille et slikt spørsmål. Da får du bare snerpete svar og barnevernet neste En gang iblant er det vel helt ok å drikke noen flakser vin. Regner med at barna hadde klart å finne dere hos naboen om de hadde våknet, ellers ville det vel kanskje vært lurt å legge igjen en lapp. Anonymous poster hash: 0d75d...b14
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #82 Skrevet 6. november 2016 Her er jo ikke stedet å stille et slikt spørsmål. Da får du bare snerpete svar og barnevernet neste En gang iblant er det vel helt ok å drikke noen flakser vin. Regner med at barna hadde klart å finne dere hos naboen om de hadde våknet, ellers ville det vel kanskje vært lurt å legge igjen en lapp. Anonymous poster hash: 0d75d...b14 Ser for meg at det er lettere å se at det brenner hvis man sitter i nabohuset enn hvis man ligger hjemme og sover Anonymous poster hash: 41736...d79
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #83 Skrevet 6. november 2016 Hvorfor spør du egentlig? Anonymous poster hash: e4547...d51
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #84 Skrevet 6. november 2016 Hun var jo her mens vi var hos naboen.. Anonymous poster hash: dd8ea...8dc Var ikke det som stod i første innlegget. Men barn mellom 6-9 år. Og så plutselig har 13 åringen vært barnevakt. Anonymous poster hash: 9ea5e...a1a
*Miss Marple* Skrevet 6. november 2016 #85 Skrevet 6. november 2016 Hva er det du lurer på egentlig? Om du føler det var uansvarlig å gå fra ungene mens de sov, så tar du lærdom av dette og sørger for at det ikke skjer igjen. Og det med mengden alkohol så var det 3 flasker vin på 2 pers, nei vent, naboen var der også - så 3 flasker på 3... nei, forresten, naboen var plutselig blitt til 3 personer. Så altså, 3 flasker vin på 5 personer. Det er helt greit, og egentlig imponerende at venninnen din klarte å fremdeles være beruset kl 7.30 i dag av 3-4 små glass vin n
Salomine Skrevet 6. november 2016 #86 Skrevet 6. november 2016 Her var det så mye om og men og bortforklaringer, at jeg forstår fint lite av hva som egentlig hendte hos dere i går. Men jeg tror du selv forstår at det ikke var ok, ellers hadde du ikke trengt spørre her inne. Uansett, det gikk bra denne gangen. Lær noe av det, og ikke gjenta det.
Superdolly Skrevet 6. november 2016 #87 Skrevet 6. november 2016 Jeg lurer også på hvorfor du spør her inne. Du har gått rett i forsvar og du endrer og endrer på historien din. Jeg antar at endringene kommer fordi du ikke vil at folk som svarer skal si at dere gjorde noe dumt. Men hvis du kun vil ha et svar, så er det ikke så lurt å skrive slike historier her inne.
Gjest Antarctica Skrevet 6. november 2016 #88 Skrevet 6. november 2016 Jeg hadde neppe gjort det. Men "dårlige mødre"? Ja, hvis dette er et mønster, ikke hvis det skjer én gang.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. november 2016 #90 Skrevet 6. november 2016 Hvorfor spør du når du så helt tydelig ikke vil ha svar?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #91 Skrevet 6. november 2016 Du føler tydeligvis det selv siden du spør her inne, eller vil ha bekreftelse på det! Anonymous poster hash: eab32...7ae
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #92 Skrevet 6. november 2016 Jeg har ikke lest alle svarene, men 13-åringen måtte over til huset fullt av sovende barn, fordi det kom fulle damer inn til hennes hus. Og faren hennes ville også drikke. Så gikk 13-åringen tilbake til faren og den fulle nabodama da fulle du kom hjem. De to andre fortsatte å drikke og evnt sexe, mens 13-åringen klarte seg selv? Veldig, veldig galt mot alle barna. Men spesielt dette eldste barnet faktisk. Anonymous poster hash: cdfdc...4ef
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #93 Skrevet 7. november 2016 Jeg har ikke lest alle svarene, men 13-åringen måtte over til huset fullt av sovende barn, fordi det kom fulle damer inn til hennes hus. Og faren hennes ville også drikke. Så gikk 13-åringen tilbake til faren og den fulle nabodama da fulle du kom hjem. De to andre fortsatte å drikke og evnt sexe, mens 13-åringen klarte seg selv? Veldig, veldig galt mot alle barna. Men spesielt dette eldste barnet faktisk. Anonymous poster hash: cdfdc...4ef Dette ble feil oppsummert Anonymous poster hash: dd8ea...8dc
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #94 Skrevet 7. november 2016 Hva er det du lurer på egentlig? Om du føler det var uansvarlig å gå fra ungene mens de sov, så tar du lærdom av dette og sørger for at det ikke skjer igjen. Og det med mengden alkohol så var det 3 flasker vin på 2 pers, nei vent, naboen var der også - så 3 flasker på 3... nei, forresten, naboen var plutselig blitt til 3 personer. Så altså, 3 flasker vin på 5 personer. Det er helt greit, og egentlig imponerende at venninnen din klarte å fremdeles være beruset kl 7.30 i dag av 3-4 små glass vin n Feil feil og.... feil Anonymous poster hash: dd8ea...8dc
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #95 Skrevet 7. november 2016 Jeg har ikke lest alle svarene, men 13-åringen måtte over til huset fullt av sovende barn, fordi det kom fulle damer inn til hennes hus. Og faren hennes ville også drikke. Så gikk 13-åringen tilbake til faren og den fulle nabodama da fulle du kom hjem. De to andre fortsatte å drikke og evnt sexe, mens 13-åringen klarte seg selv? Veldig, veldig galt mot alle barna. Men spesielt dette eldste barnet faktisk. Anonymous poster hash: cdfdc...4ef Jeg tenkte også det samme. Dette var verst for den såkalte "barnevakten". Hun som helt "frivillig" hadde sagt ja til å være barnevakt, men som mest sannsynlig bare ønsket å komme vekk fra "festen" hos faren sin. Hun hadde vel egentlig ikke så mye valg i forhold til hvor hun skulle gjøre av seg. Håper i alle fall at hun sov hele natten hos dere. Anonymous poster hash: 137ab...e33
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #96 Skrevet 7. november 2016 Jeg forstår egentlig ikke hvor dere finner energi og tid til å drikke? Jeg har 2 barn, fra den dagen jeg ble gravid med barn nr 1 har jeg ikke drukket en eneste dråpe alkohol. Heller ikke festet når det ikke er tid til det. 2 år siden altså siden sist med alkohol, og vet du hva? Man kan ha det hyggelig på andre måter - uten alkohol. Vennine av meg var på besøk hos oss i helga - spiste kokosmakroner, boller, donuts og drakk kaffe! Vi lo masse og hadde det veldig hyggelig!!! Dere kunne ha leid en film, laget noe mat, hvis dere følte for å absolutt ha vin i bildet så hadde det holdt med 2 glass hver så hadde dere ikke våknet fyllesyk eller full enda kl 0630 Anonymous poster hash: 2a7cb...2ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå