Gå til innhold

Var vi dårlige mødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja i mitt hode er dere dårlige mødre, helt klart. Slike valg tar ikke gode mammaer som setter barna først.

Anonymous poster hash: 0afd2...269

Vi er på ingen måte dårlige mødre til vanlig. Vi vurderer om vi kanskje var det i går

Anonymous poster hash: dd8ea...8dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke vanlig praksis. Om sommeren er det ikke noe galt i at naboer tar litt vin sammen ute mens barna sover inne. Ingen campingfolk jeg kjenner hat mistet omsorgen for dette. Så et det dette ene tilfellet hvor ei på 13 var barnevakt mens vi var hos naboen. Ville aldri blitt kalt inn for dette. Venninnen min jobber i barnevernet og sier at slike meldinger er de de ler mest av da de ofte blir blåst opp til noe det absolutt ikke er slik dere også gjør her..

Ser ingen problem i at ei på 13 var barnevakt. Men det var det jo ikke det som var tilfellet i går.

Anonymous poster hash: 9ea5e...a1a

Skrevet

Ser ingen problem i at ei på 13 var barnevakt. Men det var det jo ikke det som var tilfellet i går.

Anonymous poster hash: 9ea5e...a1a

Hun var jo her mens vi var hos naboen..

Skrevet

Vi er på ingen måte dårlige mødre til vanlig. Vi vurderer om vi kanskje var det i går

Ja det var dere. Slutt å forsvar det med at "jeg er alenemor, og det er tøft!". Elendig unnskyldning! Jeg har også vært alenemor i årevis, men vet du hva? Jeg bruker det ikke som unnskyldning til å drikke meg full og gå fra barnet mitt. Ta deg et glass vin om kvelden, med god samvittighet, men så stopper man etter det ene glasset!

Skrevet

Stakkars 13-åring som måtte være "barnevakt", og ikke fikk lov å være hjemme for der var det fest...

Anonymous poster hash: cf85c...d6a

Skrevet

Ja det var dere. Slutt å forsvar det med at "jeg er alenemor, og det er tøft!". Elendig unnskyldning! Jeg har også vært alenemor i årevis, men vet du hva? Jeg bruker det ikke som unnskyldning til å drikke meg full og gå fra barnet mitt. Ta deg et glass vin om kvelden, med god samvittighet, men så stopper man etter det ene glasset!

Jeg har vel ikke noe sted skrevet at det er tøft å være alenemor?😂😂jeg skrev at det ikke er så veldig vanskelig

Skrevet

Dette er ikke vanlig praksis. Om sommeren er det ikke noe galt i at naboer tar litt vin sammen ute mens barna sover inne. Ingen campingfolk jeg kjenner hat mistet omsorgen for dette. Så et det dette ene tilfellet hvor ei på 13 var barnevakt mens vi var hos naboen. Ville aldri blitt kalt inn for dette. Venninnen min jobber i barnevernet og sier at slike meldinger er de de ler mest av da de ofte blir blåst opp til noe det absolutt ikke er slik dere også gjør her..

Litt vin er en flaske på hver..? Neppe. Du gjør noe klassisk som folk med alkoholproblemer gjør, du rasjonaliserer vekk konsumet ditt.

Mange foreldre drikker alkohol..men de færreste drikker til de har 1 i promille...

Anonymous poster hash: a58c8...f98

Skrevet

Stakkars 13-åring som måtte være "barnevakt", og ikke fikk lov å være hjemme for der var det fest...

Hun måtte ingenting hun. Hun ble spurt om hun ville være her mens vi var der og hun svarte ja.. hun ville heller være her uansett. Det var ingen fyllefest. Det var 5 voksne som delte 3 flasker vin

Skrevet

Litt vin er en flaske på hver..? Neppe. Du gjør noe klassisk som folk med alkoholproblemer gjør, du rasjonaliserer vekk konsumet ditt.

Mange foreldre drikker alkohol..men de færreste drikker til de har 1 i promille...

5 personer, 3 flasker... og nå.... nå er vi alloholikere???? Hva har du spist?

Skrevet

5 personer, 3 flasker... og nå.... nå er vi alloholikere???? Hva har du spist?

Du skriver at du og venninnen din drakk 2 flasker før dere forlot ungene.

Veldig lurt av deg å skrive dette innlegget. Nå har du klart å overbevise deg selv om at du ikke gjør noe galt i å drikke deg full med eneansvar for barn.

Skrevet

Du skriver at du og venninnen din drakk 2 flasker før dere forlot ungene.

Veldig lurt av deg å skrive dette innlegget. Nå har du klart å overbevise deg selv om at du ikke gjør noe galt i å drikke deg full med eneansvar for barn.

Jeg skrev vi. Naboene var her før vi tok turen over dit

Skrevet

Ja dere er dårlige foreldre. Ja, ungene har selvsagt merket at hun som har drukket hele natta var full da hun lagde frokost. Ja, barne deres fortjener bedre. At du er i forsvarsposisjon gjør det hele bare fryktelig trist.

Skrevet

Ja dere er dårlige foreldre. Ja, ungene har selvsagt merket at hun som har drukket hele natta var full da hun lagde frokost. Ja, barne deres fortjener bedre. At du er i forsvarsposisjon gjør det hele bare fryktelig trist.

Hun sov hos naboen etter hun hadde sex med han og kom hjem 6.30.. ikke helt edru enda.. jeg var edru da jeg stod opp

Skrevet

I tillegg til elendig dømmekraft har du elendig evne til fremstilling.

"I går kveld fant venninnen min og jeg ut at vi skulle ta oss et glass vin. Jeg er på besøk hos henne denne helgen. Vi hadde 5 barn her i alder 6-9 år. Alle sov da vi startet drikkingen. Det endte med at vi fra 21.00-midnatt drakk 2 flasker vin på deling og vi tok så med en tredje til naboen og drakk den der. "

Så vi skulle forstå at naboen var der fra 9? Og at naboen i entall faktisk er 3 personer?

Enig i at dette er bare trist. for deres barn.

Skrevet

Nei, les hva du skriver i HI. Det står at du ig venninnen din delte 2 flasker vin og tok den tredje bort til naboen.

Nå lyver du og pynter på sannheten så du tror på det selv. Noe sier meg at det ikke er første gang.

Ja, dere var dårlige mødre i går

Anonymous poster hash: 0d82e...a43

Skrevet

I tillegg til elendig dømmekraft har du elendig evne til fremstilling.

"I går kveld fant venninnen min og jeg ut at vi skulle ta oss et glass vin. Jeg er på besøk hos henne denne helgen. Vi hadde 5 barn her i alder 6-9 år. Alle sov da vi startet drikkingen. Det endte med at vi fra 21.00-midnatt drakk 2 flasker vin på deling og vi tok så med en tredje til naboen og drakk den der. "

Så vi skulle forstå at naboen var der fra 9? Og at naboen i entall faktisk er 3 personer?

Enig i at dette er bare trist. for deres barn.

Det gikk litt fort i svingene, men sånn ble det denne gangen

Skrevet

Det gikk litt fort i svingene, men sånn ble det denne gangen

Du lyver så du tror det selv. Stakkars barn.. Ikke bare vokser de opp med fyll i helgene, de må også late som om at de ikke ser det.

Skrevet

Nei, les hva du skriver i HI. Det står at du ig venninnen din delte 2 flasker vin og tok den tredje bort til naboen.

Nå lyver du og pynter på sannheten så du tror på det selv. Noe sier meg at det ikke er første gang.

Ja, dere var dårlige mødre i går

Anonymous poster hash: 0d82e...a43

Som sagt, så forklarte jeg det mitt dårlig. Naboen kom bort hit etter vi hadde åpnet en flaske og han hadde med to kompiser. Jeg tenkte at hvor mye det ble av alkohol ikke var hovedgreia her. Jeg tenkte mer på det at vi lot ei på 13 være barnevakt. Forskjellig hva vi anser som relevant

Skrevet

Du lyver så du tror det selv. Stakkars barn.. Ikke bare vokser de opp med fyll i helgene, de må også late som om at de ikke ser det.

Jeg har ikke rørt alkohol siden i sommer. Og jeg drakk litt i går. Jeg er da ikke alkoholiker

Skrevet

1.5 flaske vin hver = ikke bra.

Dra til naboen mens barna sover = ikke bra.

Komme hjem på morgenen = ikke bra.

Tro at barna ikke merker det = ikke bra.

Tror du skjønner hvor jeg vil....

Skrevet

Som sagt, så forklarte jeg det mitt dårlig. Naboen kom bort hit etter vi hadde åpnet en flaske og han hadde med to kompiser. Jeg tenkte at hvor mye det ble av alkohol ikke var hovedgreia her. Jeg tenkte mer på det at vi lot ei på 13 være barnevakt. Forskjellig hva vi anser som relevant

Som var der i tillegg til barna mellom 5 og 9?

Det var vel 10 høns der også...

Skrevet

Det her bare eskalerer til noe helt sykt!

Vi drakk vin i hår og i sommer=vi driver med fyll i helgene og ber barna skjule det

Vi hadde en barnevakt på 13 år=vi dro fra barna og de kan bli traumatisert

Jeg antok ikke at hvem som var hvor, hvem som drakk hva og hvor mange vi var var relevant for spørsmålet (glemte i HI å si at hun på 13 var her) = jeg lyver for å rettferdiggjøre dette

Jeg var IKKE full i går. Jeg kom tidlig hjem og jeg var edru da jeg stod opp 7.30.

Venninnen min var full, men hun sov hos naboen og jom hjem en time før jeg våknet. Ikke helt edru enda kanskje, men ikke drita. Barna bare fniste av at hun kom fra naboen og snakket om at hun nå hadde fått seg kjæreste. Barna fikk i seg frokosten og hun la seg mens de spiste, så stod jeg opp og barna fortalte meg at hun hadde sovet hos naboen med et smil.

Ang om viner alkoholikere eller ikke, så drakk vi 30. Juli, en flaske vin. Og så i går. Vi har en plan om at jeg skal komme hit i vinterferien og da kan det være at vi tar en flaske vin da også. Hvis man blir alkoholiker av å drikke 3-4 ganger i året, så er alle nordmenn alkoholikere. Og sån jeg forklarte, så drakk vi ikke 3 flasker alene. Hun drakk mer enn meg, hvor full hun ble vet jeg ikke, men jeg vet at jeg ikke var full. Og da er en av oss edru nok til å ta barna dagen etter og det er faktisk nok.

Skrevet

Poenget med innlegget kan neppe ha vært hvorvidt det var greit med en 13-åring som barnevakt, for det stod ingenting om det i hovedinnlegget.

Skrevet

1.5 flaske vin hver = ikke bra.

Dra til naboen mens barna sover = ikke bra.

Komme hjem på morgenen = ikke bra.

Tro at barna ikke merker det = ikke bra.

Tror du skjønner hvor jeg vil....

1,5 flaske vin hver= ikke sant

Dra til naboen mens barna sover når de vet at det er der vi er og hans datter på 13 var her= spørsmålet

Komme hjem på morgenen=noe kun en av oss gjorde

Tro at barna ikke merker det=innafor når de ikke har merket det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...