Gå til innhold

ØNSKER HAN IKKE BARN MED MEG???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden dette er hans hus men du har betalt på det bør du finne ut av hva du får igjen NÅR ( ikke hvis) du går fra han.

Må også si at situasjonen minner om ei jeg kjenner. Egoistisk mann som lovet gull og grønne skoger gang på gang, men ikke inkluderte henne i noe. De dro på visning men så ombestemte han seg, de skulle på weekendtur men så ombestemte han seg. Hun ble uplanlagt gravid og mistet barnet og han stakk samme dag ut med kompisgjengen.

Tror hun angrer bittert på de bortkastede årene

Anonymous poster hash: b479e...52a

å fy flate, for en behandlig av dama si. Sånne ting er ikke grit. Stakkars dame. Godt hun kom seg vekk!!! Hilsen HI

Anonymous poster hash: 7cbea...825

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reality check, dette er ikke mannen du skal tilbringe de neste 50 åra sammen med.

Anonymous poster hash: 1f1d5...36d

Takk for svar! Det er slik at vi mennesker ikke kan forandre oss. Heller gå inn i seg selv og tenke annderledes sammen, men hvor lett er det om man ikke er med på det begge to?

Skrevet

På tide at du tenker på deg selv. Sett deg selv først. Det er ikke deg det er noe galt med. Det er mannen. Han egner seg ikke som noen familiemann i hvert fall. Han er sikkert glad i deg, men samtidig vil han være selvstendig som om han var singel. Så her er det han som ikke har skjønt noe. En skikkelig ego-fjott!

Kjærligheten venter på deg der ute! Nå har du brukt nok tid på denne fjotten.

Tenk på hvordan du vil ha det. En som får deg til å føle deg inkludert og verdsatt. En som gjerne blir med til bestemor og hygger seg med dere. En som gleder seg til at du skal bære frem barnet hans! Dette får du aldri med han du har nå...

Anonymous poster hash: 0c495...7e9

Skrevet

På tide at du tenker på deg selv. Sett deg selv først. Det er ikke deg det er noe galt med. Det er mannen. Han egner seg ikke som noen familiemann i hvert fall. Han er sikkert glad i deg, men samtidig vil han være selvstendig som om han var singel. Så her er det han som ikke har skjønt noe. En skikkelig ego-fjott!

Kjærligheten venter på deg der ute! Nå har du brukt nok tid på denne fjotten.

Tenk på hvordan du vil ha det. En som får deg til å føle deg inkludert og verdsatt. En som gjerne blir med til bestemor og hygger seg med dere. En som gleder seg til at du skal bære frem barnet hans! Dette får du aldri med han du har nå...

Takk! Det er godt å høre at det ikke er noe galt med meg, for det er temmelig LETT (heele tiden) å tenke at det er meg det er noe "galt" med- jeg som MÅ forandre meg for DA kanskje/håper jeg at han blir "bedre"! Men har han det? Nei, samme gamle (tror jeg). Tenker som så at det er meg det er noe "galt"  med, derfor "kvier" eller ønsker han ikke møte mine nærmeste da jeg snakker til mine nærmeste om hvordan jeg beskriver han til dem. Forsto du forklaringen min?

Dessuten- har jeg lenge hatt mine ønsker om å dra på helgeturer med han. Som f.eks dra på flotte fjellturer sammen, oss to. Jeg har sååå lyst å oppleve Svalbard med HAN. Altså rett og slett finne på ting med han på frihelgene mine. Det er snakk om 2-3 dager. Jeg har ikke mast om det på noe som helst måte. Når jeg spørr han om dette (spørr? herregud jeg spørr han liksom) tenker han først en liten stund og jeg sier....hallo-hva tenker DU?... Han svarrer med at det er en fin tanke, men det er dyrt og hvorfor ønsker du akkurat å gjøre de tingene?... Jeg blir HVER GANG perpleks!!! Jeg kan dra med noen andre om du ikke ønsker å dra med MEG- sier jeg.... Neida neida, sier han og han vil være med, vi MÅ bare snakke om det litt mer. Det kom så brått på-forteller han ,og det koster jo penger.... Det ender med at jeg IGJEN blir lei meg, for i mitt liv er det en en selvfølge å ville dra med kjæresten. Jeg hadde blitt så glad om han ønsket dette med meg-om det var han som haddet tatt initiativet en gang i blandt. Nå er det skjedd så mange ganger at kroppen min ikke reagerer positivt lengre. Er dette rart at jeg ikke føler det lengre?? For gang på gang er jeg blitt så skuffet og tenkt i mitt stille sinn- hva er det JEG gjør SÅ galt??? Eller er det han som person??? Eller er det jeg som ikke er den rette??

Det er guttetur hvert år og snart skal han dra. Det er aldri noe problem for han. For det er GUTTA og koste hva det koste vil. Han skal DRA!! Det er jo kjempe flott at han har noe å gjøre/en interesse som betyr MYE for han-tenker jeg! SÅ... hvorfor er det såååå vanskelig for han å finne på noe hyggelig på mine frihelger?? Er det virkelig pga økonomien??? hmmmm.....

Det er ALDRI noe problem eller spørsmål fra han om jeg drar noen steder.  Sier ALLTID kos deg masse- og andre spørsmål så klart. Men det er jo sånn det skal være da.

Hilsen HI

Skrevet

Altså atte hæ?? Dere har vært sammen i 4 ( bortkastede) år, men det kommer liksom sååå brått på når du spør om dere en eller annen gang kan dra på fjelltur?

Dette kommer aldri til å endre seg, aldri til å bli bedre. Gå fra han I DAG, reis til en venninne eller foreldrene dine i helgen og legg planer. Dette er ditt liv og du har bare det ene livet. Tenk om du blir syk neste år og så har du kastet bort mange år forgjeves på denne taperen.

Du kommer aldri til å få barn, aldri reise til svalbard, aldri få oppleve ekte kjærlighet om du blir! Er det verd det?

Skrevet

Takk! Det er godt å høre at det ikke er noe galt med meg, for det er temmelig LETT (heele tiden) å tenke at det er meg det er noe "galt" med- jeg som MÅ forandre meg for DA kanskje/håper jeg at han blir "bedre"! Men har han det? Nei, samme gamle (tror jeg). Tenker som så at det er meg det er noe "galt" med, derfor "kvier" eller ønsker han ikke møte mine nærmeste da jeg snakker til mine nærmeste om hvordan jeg beskriver han til dem. Forsto du forklaringen min?

Dessuten- har jeg lenge hatt mine ønsker om å dra på helgeturer med han. Som f.eks dra på flotte fjellturer sammen, oss to. Jeg har sååå lyst å oppleve Svalbard med HAN. Altså rett og slett finne på ting med han på frihelgene mine. Det er snakk om 2-3 dager. Jeg har ikke mast om det på noe som helst måte. Når jeg spørr han om dette (spørr? herregud jeg spørr han liksom) tenker han først en liten stund og jeg sier....hallo-hva tenker DU?... Han svarrer med at det er en fin tanke, men det er dyrt og hvorfor ønsker du akkurat å gjøre de tingene?... Jeg blir HVER GANG perpleks!!! Jeg kan dra med noen andre om du ikke ønsker å dra med MEG- sier jeg.... Neida neida, sier han og han vil være med, vi MÅ bare snakke om det litt mer. Det kom så brått på-forteller han ,og det koster jo penger.... Det ender med at jeg IGJEN blir lei meg, for i mitt liv er det en en selvfølge å ville dra med kjæresten. Jeg hadde blitt så glad om han ønsket dette med meg-om det var han som haddet tatt initiativet en gang i blandt. Nå er det skjedd så mange ganger at kroppen min ikke reagerer positivt lengre. Er dette rart at jeg ikke føler det lengre?? For gang på gang er jeg blitt så skuffet og tenkt i mitt stille sinn- hva er det JEG gjør SÅ galt??? Eller er det han som person??? Eller er det jeg som ikke er den rette??

Det er guttetur hvert år og snart skal han dra. Det er aldri noe problem for han. For det er GUTTA og koste hva det koste vil. Han skal DRA!! Det er jo kjempe flott at han har noe å gjøre/en interesse som betyr MYE for han-tenker jeg! SÅ... hvorfor er det såååå vanskelig for han å finne på noe hyggelig på mine frihelger?? Er det virkelig pga økonomien??? hmmmm.....

Det er ALDRI noe problem eller spørsmål fra han om jeg drar noen steder. Sier ALLTID kos deg masse- og andre spørsmål så klart. Men det er jo sånn det skal være da.

Hilsen HI

Det du sier bare bekrefter at det er han som er problemet. Ikke du. Kjærester skal jo ønske å gjøre ting sammen. Denne mannen passer ikke for deg. Det er det som er sannheten. Han er sikkert en okei fyr, men dårlig kjærestemateriale og partner. Det vil ikke forandre seg selv om du hadde forandret deg. (Kanskje han kunne forandret seg om han var sånn ca 20, men når han er over 30 og oppfører seg slik, da er det lite sannsynlig.)

Det finnes garantert noe bedre for deg der ute. Samle mot til deg og gå. Så slipper du å leve livet med så mange skuffelser.

Skrevet

Takk! Det er godt å høre at det ikke er noe galt med meg, for det er temmelig LETT (heele tiden) å tenke at det er meg det er noe "galt" med- jeg som MÅ forandre meg for DA kanskje/håper jeg at han blir "bedre"! Men har han det? Nei, samme gamle (tror jeg). Tenker som så at det er meg det er noe "galt"  med, derfor "kvier" eller ønsker han ikke møte mine nærmeste da jeg snakker til mine nærmeste om hvordan jeg beskriver han til dem. Forsto du forklaringen min?

Det er ALDRI noe problem eller spørsmål fra han om jeg drar noen steder.  Sier ALLTID kos deg masse- og andre spørsmål så klart. Men det er jo sånn det skal være da.

Hilsen HI

Det er ikke deg, det er han som ikke er den rette for deg!

Han er som han er. Han har det jo tydeligvis helt flott for deg. Om du har det bra bryr han seg ikke særlig mye om.

Så kjære deg - det er HAN som ikke er den rette for deg.

Du kan ikke endre ham.

Men du kan velge å ikke leve med en mann som han.

Gå - du kan finne noe mye bedre enn ham.

Du skrev at du alltid er opptatt av at andre skal ha det bra og at du glemmer deg selv.

Når du blir singel, bruk litt tid på å tenke gjennom ting. Hva trenger du i et forhold for å ha det bra? Bli tydelig på det med deg selv, for da vil du også kunne bli tydeligere med neste mann, og da er det større sjanser for at neste mann blir den rette for deg :)

Anonymous poster hash: 342b7...716

Skrevet

Altså atte hæ?? Dere har vært sammen i 4 ( bortkastede) år, men det kommer liksom sååå brått på når du spør om dere en eller annen gang kan dra på fjelltur?

Dette kommer aldri til å endre seg, aldri til å bli bedre. Gå fra han I DAG, reis til en venninne eller foreldrene dine i helgen og legg planer. Dette er ditt liv og du har bare det ene livet. Tenk om du blir syk neste år og så har du kastet bort mange år forgjeves på denne taperen.

Du kommer aldri til å få barn, aldri reise til svalbard, aldri få oppleve ekte kjærlighet om du blir! Er det verd det?

ja, brått på liksom??? Hvordan er det mulig å tenke slik som "OJ, SHIT... den kom syyykt brått på"...Når vi har vært sammen i 3 år og kjent hverdandre i 5 år...??? sååå nei!!! Jeg har spurt 2 venninne om de vil være med til svarbard...svaret er lett for dem.. Ja, med en gang:)  Venner altså <3

Nei de er faktisk ikke verdt å gi "alt" eller bli værende for en mann som ikke viser samme interesse eller forståelse p hva et ekte forhold går ut på....

Hilsen HI

Skrevet

Det du sier bare bekrefter at det er han som er problemet. Ikke du. Kjærester skal jo ønske å gjøre ting sammen. Denne mannen passer ikke for deg. Det er det som er sannheten. Han er sikkert en okei fyr, men dårlig kjærestemateriale og partner. Det vil ikke forandre seg selv om du hadde forandret deg. (Kanskje han kunne forandret seg om han var sånn ca 20, men når han er over 30 og oppfører seg slik, da er det lite sannsynlig.)

Det finnes garantert noe bedre for deg der ute. Samle mot til deg og gå. Så slipper du å leve livet med så mange skuffelser.

Takk, du formulere det du skriver veldig forklarende og det er DET jeg trenger NÅ. Ja, det er så sant som du sier. Han er en flott mann, men dessverre som egner seg bedre i realiteten- altså singel. Ikke så dyktig på kjæreste-ting. SYNN, for han er virkelig bra person! Men det er dessverre ikke nok for at jeg skal bli i et forhold, der skuffelsene dukker opp i histen og pisten.

Så, off i go to Svalbard med ei venninne. Fra i dag gjør jeg det JEG ønsker å gjøre!!!! Om han plutselig ikke forstår noen ting, han blir mer nysgjerrig og plutselig "forandrer" seg. Ja, hva da??? Da går vel alt i samme mønster igjen etterhvert uansett????

Hilsen HI

Skrevet

Du kommer ikke til å forandre ham fordi du begynner å dra på turer selv, Hi.

Han ønsker ikke forandre seg. Jeg vil tro han blir glad om du begynner å dra på turer selv, da får han mer singelliv og slipper "mas" fra deg om at dere skal gjøre ting sammen. 

Han bryr seg ikke nok og han respekterer hverken deg eller familien din. Ønsker du å fortsette å leve med en slik mann?

Skrevet

Det er ikke deg, det er han som ikke er den rette for deg!

Han er som han er. Han har det jo tydeligvis helt flott for deg. Om du har det bra bryr han seg ikke særlig mye om.

Så kjære deg - det er HAN som ikke er den rette for deg.

Du kan ikke endre ham.

Men du kan velge å ikke leve med en mann som han.

Gå - du kan finne noe mye bedre enn ham.

Du skrev at du alltid er opptatt av at andre skal ha det bra og at du glemmer deg selv.

Når du blir singel, bruk litt tid på å tenke gjennom ting. Hva trenger du i et forhold for å ha det bra? Bli tydelig på det med deg selv, for da vil du også kunne bli tydeligere med neste mann, og da er det større sjanser for at neste mann blir den rette for deg :)

Du kunne ikke sagt det bedre!!!!! Å tenke igjennom ting når jeg blir singel. Hva JEG trenger i et forhold for å ha det bra. At jeg MÅ bli tydelig på det med meg selv- for da blir jeg mer tydelig med neste mann og neste mann blir (sjangsen) den rette for meg!!!! Veldig godt sagt!!! Takk!!! :) Tar nok sikkert mange år før jeg klarer å "finne" den rette....!!!???!!!

Skrevet

Du kunne ikke sagt det bedre!!!!! Å tenke igjennom ting når jeg blir singel. Hva JEG trenger i et forhold for å ha det bra. At jeg MÅ bli tydelig på det med meg selv- for da blir jeg mer tydelig med neste mann og neste mann blir (sjangsen) den rette for meg!!!! Veldig godt sagt!!! Takk!!! :) Tar nok sikkert mange år før jeg klarer å "finne" den rette....!!!???!!! Anonymous poster hash: 7cbea...825

Ikke tenk på om det tar lang tid eller ei for å finne den rette. Denne mannen er hvertfall ikke det, og hver dag hos han er som å kaste penger ut av vinduet med ingen tilbakegevinst.

Kanskje du finner drømmemannen på svalbard og har en baby neste år, hvem vet. Men ville selv hatt en singelperiode for å finne meg selv først.

Gå fra taperen i dag, u go girl ;)

Skrevet

Ikke tenk på om det tar lang tid eller ei for å finne den rette. Denne mannen er hvertfall ikke det, og hver dag hos han er som å kaste penger ut av vinduet med ingen tilbakegevinst.

Kanskje du finner drømmemannen på svalbard og har en baby neste år, hvem vet. Men ville selv hatt en singelperiode for å finne meg selv først.

Gå fra taperen i dag, u go girl ;)

hehehe, takk! The Svalbard-girl liksom :) Jeg jeg drar ut på byn i helgen jeg tenker jeg.... Leeenge siden det!!! :)

Hilsen HI

Skrevet

Denne mannen setter først seg selv, så seg selv og deretter seg selv. Slik blir det nok også. Jeg ville ha revurdert hele forholdet. Han har det greit, så lenge HAN kan styre slik han ønsker det.

Du må nesten tenke deg godt om om dete er noe du kan finne deg i framover. Og om du synes det er riktig at du, dine ønsker og din familie alltid vil komme i andre rekke.

Skrevet

Det jeg syns er forunderlig da er at han nå sier at han ønsker å kjøpe bolig med meg ( jeg bor i huset hans. Har gjor det i 3 år). Vi har sett på tomt og hus... Hva er det da? Hva tenker du?

Jeg tenker at han er mann. Ikke nødvendigvis en møkkamann. Bare en mann som ikke er lik oss kvinnfolk.ingen unnskyldning, men forklaring 😂

Anonymous poster hash: aeca3...f34

Skrevet

Jeg tenker at han er mann. Ikke nødvendigvis en møkkamann. Bare en mann som ikke er lik oss kvinnfolk.ingen unnskyldning, men forklaring

Anonymous poster hash: aeca3...f34

Enig!!

Skrevet

Jeg er herlig??? :blomst: TAKK!!!!!!

Jupp, du er herlig, og fortjener en som vil ditt beste ☺️

Anonymous poster hash: 99ec4...c62

Skrevet

Fikk pratet litt nå, men ikke ordentlig! Så da skal jeg forlange at vi prater i morgen. Han har fri og jeg har fri på kvelden! :) Takk...

Hei igjen du. Du foreslo at jeg skulle si til han at vi kunne prate i dag etter at vi kom hjem fra jobb og spist middag. Ja, det gjorde jeg- men fikk ikke et ordentlig JA, det gjør vi- fra han. Men han hørte det jeg sa/foreslo. Han sender meg en meld. rett før han drar fra job og forteller at det har vært en veldig slitsom dag på jobb og ønsker å ta helg nå. Vil ha middag og kos (film). Jeg forstår baktanken hans med det han skriver og skriver så tilbake at om han mener ta helg uten å snakke, så skjer ikke det. For vi må snakke i dag, det gjelder oss. Han ringer og sier det at- Nå er det helg, jeg er sliten og trenger å slappe av. Så da sitter vi i hvre vår enda av stua. Kjempe hyggelig! Er det jeg som reagere rart??? Er det jeg som maser??? Kanskje han føler det!!! Han gjør som han pleier. spiller og spiller på dette nettbrettet sitt......phuuu :popcorn:

Skrevet

Hei igjen du. Du foreslo at jeg skulle si til han at vi kunne prate i dag etter at vi kom hjem fra jobb og spist middag. Ja, det gjorde jeg- men fikk ikke et ordentlig JA, det gjør vi- fra han. Men han hørte det jeg sa/foreslo. Han sender meg en meld. rett før han drar fra job og forteller at det har vært en veldig slitsom dag på jobb og ønsker å ta helg nå. Vil ha middag og kos (film). Jeg forstår baktanken hans med det han skriver og skriver så tilbake at om han mener ta helg uten å snakke, så skjer ikke det. For vi må snakke i dag, det gjelder oss. Han ringer og sier det at- Nå er det helg, jeg er sliten og trenger å slappe av. Så da sitter vi i hvre vår enda av stua. Kjempe hyggelig! Er det jeg som reagere rart??? Er det jeg som maser??? Kanskje han føler det!!! Han gjør som han pleier. spiller og spiller på dette nettbrettet sitt......phuuu :popcorn:Anonymous poster hash: 7cbea...825

Rart at han hver gang er såååå sliiiiiten hver gang du skal ta opp noe.

Og hvorfor pokker er du der ennå?

Skrevet

Rart at han hver gang er såååå sliiiiiten hver gang du skal ta opp noe.

Og hvorfor pokker er du der ennå?

Godt spørsmål!!! Hvorfor er jeg her....

Du hadde ikke giddi denne oppførselen hos en mann?????? ;)

Skrevet

Hadde virkelig ikke giddet med en mann som det. Han lar deg ikke ta opp ting en gang. Bare dra fra han du, du fortjener bedre.

Anonymous poster hash: 1f4fe...28b
Skrevet

Hei igjen du. Du foreslo at jeg skulle si til han at vi kunne prate i dag etter at vi kom hjem fra jobb og spist middag. Ja, det gjorde jeg- men fikk ikke et ordentlig JA, det gjør vi- fra han. Men han hørte det jeg sa/foreslo. Han sender meg en meld. rett før han drar fra job og forteller at det har vært en veldig slitsom dag på jobb og ønsker å ta helg nå. Vil ha middag og kos (film). Jeg forstår baktanken hans med det han skriver og skriver så tilbake at om han mener ta helg uten å snakke, så skjer ikke det. For vi må snakke i dag, det gjelder oss. Han ringer og sier det at- Nå er det helg, jeg er sliten og trenger å slappe av. Så da sitter vi i hvre vår enda av stua. Kjempe hyggelig! Er det jeg som reagere rart??? Er det jeg som maser??? Kanskje han føler det!!! Han gjør som han pleier. spiller og spiller på dette nettbrettet sitt......phuuu :popcorn:

Nei, du reagerer ikke rart, og du maser ikke. Dere har store problemer i forholdet, han vil fortsette som før. Han er konfliktsky og bruker samme metode på deg som han alltid har brukt på deg tidligere (du har gitt deg og tilpasset deg) og som har fungert (han får det som han vil, han driter i hva du føler og hvordan forholdet er for deg).

Det å si underforstått nå at han vil ta helg og ikke vil snakke om forholdet, det er manipulerende og det er å bagatellisere de problemene dere har og hvordan du opplever forholdet.

Innse det - han vil ikke endre forholdet. Han har et forhold han er fornøyd med, og da driter han i hva du føler. Han vil ikke endre noe, han vil ikke ta ansvar i forholdet.

Kom deg bort fra ham, han respekterer deg ikke i det hele tatt!

Du har normale reaksjoner på en helt urimelig og uakseptabel behandling av en partner. Du fortjener noe langt bedre - og det må du selv også tro!

Skrevet

Ja ikke sant, men han er ikke den fyren som er utro eller gjør det slutt. Så hvordan finner han seg en bedre?

Min kjære er heller ikke utro eller gjør det slutt. Om jeg ville på besøk til venner og han ikke hadde vært i form hadde han blitt med allikevel.

Han respekterer meg fullt ut. Så ja, du klarer å finne deg en bedre.

Anonymous poster hash: 29869...6ff

Skrevet

Hadde virkelig ikke giddet med en mann som det. Han lar deg ikke ta opp ting en gang. Bare dra fra han du, du fortjener bedre.

Anonymous poster hash: 1f4fe...28b

Vet du, jeg er sååå enig!!!! Etter jeg tok opp dette problemet mitt, her inne og får faktisk svar fra dere, er det som LYS fra KLAR himmel at jeg er i et forhold der JEG, kun jeg, prøver å kjempe for noe stort- og det sammen med en mann som er en stooor J***** egotripp!!! I går da jeg skulle legge meg... vard et han som begynte å kommunisere og det gikk igjen på egotrippen hans...Hva han tenker og føler og bla bla.... jeg satte meg ned å sa klart i fra om ikke HAN NÅ er villig til å tenke over hvor egotripp han ER. Om han ikke klarer å se seg selv ovenfor hvordan han behandler meg osv osv sa jeg klart i fra at jeg da flytter ut om han IKKE inkluderer meg!!! Han ble litt lang i maska, men fader å det gjorde GODT!!! Så jeg fant leil. i en firemanns bolig- jeg søkte på lån i banken og jeg fikk tilsendt prospekt på mail!!!! hahaahah...... fyfader NÅ er det MEG og kun MEG jeg skal stå opp for!!!!

Så tuuuusen takk for svar!!! :)

Skrevet

Min kjære er heller ikke utro eller gjør det slutt. Om jeg ville på besøk til venner og han ikke hadde vært i form hadde han blitt med allikevel.

Han respekterer meg fullt ut. Så ja, du klarer å finne deg en bedre.

Anonymous poster hash: 29869...6ff

Så sant så sant! Jeg hadde vært den personen selv- å bli med typen! Takk for svar :) Kjempe hyggelig. Kjenner bare styrken klatrer og klatrer etter å ha vært ganske langt på bånn. PHU..... dette trenger jeg!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...