Gå til innhold

November 2016


mei3

Anbefalte innlegg

Har du fått svar på prøven?

 

Jeg skal ta prøve i morgen så kan vel ikke være helt 100% sikker før jeg har tatt den. Tenkte jeg skulle ringe klinikken når jeg har fått svaret og snakke om veien videre. Kun 1 av 9 egg som befruktet seg, så må høre om det er noe vi kan justere til neste gang.

Den var positiv! Helt sjokka!

 

Krysser fingrene for at dere finner en lur plan og kommer raskt videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var positiv! Helt sjokka!

 

Krysser fingrene for at dere finner en lur plan og kommer raskt videre!

 

Gratulerer!! ❤️

 

Takk for det, håper det snart kan bli vår tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i går her og, og begynt å blø i dag. Hadde en periode troen på dette forsøket... Da blir det muligens det private på oss. Tenker litt på maigaard i Danmark. Noen her som har erfaring med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ blodprøve i går. Har ikke fått mensen enda men har så sterke menssmerter at jeg klarer ikke å stå oppreist. Noen som har hatt det sånn etter mislykket forsøk?

 

Leit at det ikke gikk for deg heller bella-81! Har dere hatt 3 forsøk i det offentlige nå? Har hørt mye positivt om maigaard men har ingen erfaring selv.

 

Vi er på fertililitetssenteret i Oslo og er fornøyde der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt 3 forsøk offentlig nå ja, har 1 egg på frys men har ikke helt troa på at det skal overleve oppvisning. Jeg startet med magesmerter i går, og har det fremdeles i dag. Husker fra forrige innsett for 1 år siden at jeg hadde sterke magesmerter over flere dager. Fikk den gang blødning på dag 8 og hadde det i 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom endelig, og da slapp smertene litt. Kom ikle før på dag 16, så det blir nok noen mindre hyggelige dager nå 🙈

 

Skal dere prøve dere på fryseforsøk nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi kommer til å gå for privat. Egget på frys var ikke topp kvalitet, og det frister lite å gå på hormoner for noe som mest sannsynlig blir avbrutt. Har sendt forespørsel til Maigaard, fikk raskt tilbakemelding der. Hva er veien videre for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi kommer til å gå for privat. Egget på frys var ikke topp kvalitet, og det frister lite å gå på hormoner for noe som mest sannsynlig blir avbrutt. Har sendt forespørsel til Maigaard, fikk raskt tilbakemelding der. Hva er veien videre for dere?

Settes ikke fryst inn i naturlig syklus som regel?

 

Vi har betalt for 3 forsøk, så vi har 2 igjen hos FS mens vi venter på riksen. Så da har vi i utgangspunktet 5 forsøk igjen da, før vi må begynne å ta stilling til hva vi gjør videre. Håper vi kan lykkes på ett av de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang det var snakk om fryseforsøk var det med hormon plaster i forkant. Vi valgte den gangen å ta nytt fryseforsøk istedet. Skal dere i gang med nytt forsøk i januar? Vi kommer til å avvente til mars før evt oppstart. Har gått opp en del i løpet av 1 år med hormoner, så må prøve å komme i form før neste forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang det var snakk om fryseforsøk var det med hormon plaster i forkant. Vi valgte den gangen å ta nytt fryseforsøk istedet. Skal dere i gang med nytt forsøk i januar? Vi kommer til å avvente til mars før evt oppstart. Har gått opp en del i løpet av 1 år med hormoner, så må prøve å komme i form før neste forsøk.

Håper vi kan starte i januar. Har bare hatt ett forsøk så jeg er fortsatt ivrig. Har ikke turd å veie meg en gang etter forsøk, men det føles ikke som kroppen minsker i alle fall 🙈 Har store planer om å trene mer før neste forsøk, og også mens jeg går på hormonene neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! Vi er helt ferske her. Håper vi har forstått det røret om denne tråden er for de som ble befruktet i november 2016. Jeg ble befruktet via IUI. Har laget en egen tråd under Assistert befruktning som heter noe som "To damer som prøver og håper på barn". Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...