Gå til innhold

November 2016


mei3

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg holder på med kort protokoll for første gang. Er på dag 4 med puregon og skal ta første sprøyte orgalutran i morgen. Må spørre meg litt til råds. jeg kjenner ikke så mye til at jeg har startet på sprøytene, er det et dårlig tegn? skal ikke på ultralyd før dag 8, så er mega redd for at ting ikke har utviklet seg og det blir avbrutt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg holder på med kort protokoll for første gang. Er på dag 4 med puregon og skal ta første sprøyte orgalutran i morgen. Må spørre meg litt til råds. jeg kjenner ikke så mye til at jeg har startet på sprøytene, er det et dårlig tegn? skal ikke på ultralyd før dag 8, så er mega redd for at ting ikke har utviklet seg og det blir avbrutt :(

Hei!

Jeg kjente heller ikke noe særlig før et par dager før uttak. Du har vel vært på kontroll da du fikk beskjed om å begynne på orgalutran? Man begynner på den når eggene begynner å bli modne for å forhindre eggløsning. Skulle tro legen har sett at de utvikler seg fint før du får beskjed om å ta orgalutran :) ca 2 dager før uttak begynte jeg å kjenne det i eggstokkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er igang med søskenforsøk ja , førstemann er 6 år nå og han fikk vi til uten hjelp eller problemer . Legene finner ikke noe feil med oss heller , de kaller det bare uflaks!

 

Solan85 husker deg igjen fra prøver gruppa , så utrolig at du lykkes på første forsøk nå 😊 Gratulerer så mye! Tenk om jeg hadde vært like heldig !

 

Jeg satt inn blasto for 1 uke siden nå . Tørr ikke teste , er livredd for negativ 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er igang med søskenforsøk ja , førstemann er 6 år nå og han fikk vi til uten hjelp eller problemer . Legene finner ikke noe feil med oss heller , de kaller det bare uflaks!

 

Solan85 husker deg igjen fra prøver gruppa , så utrolig at du lykkes på første forsøk nå 😊 Gratulerer så mye! Tenk om jeg hadde vært like heldig !

 

Jeg satt inn blasto for 1 uke siden nå . Tørr ikke teste , er livredd for negativ 😬

Tusen takk for det, er helt uforståelig og veldig deilig!❤️ Først nå det begynner å synke inn.. Masse lykke til til deg, krysser alt jeg har for klaff på første forsøk for deg også! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvordan går det med alle rugerene?

Jeg har så vonde pupper at det er vondt å bevege seg, og det stikker og murrer i livmoren. Men det kjennes litt ut som mensmurringer. Aaalt for lenge til testdato 25 november 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Fikk satt inn egg fredag 12,så synes og ventetiden til testing den 27 er altfor lenge. Etter så mange forsøk,blir man jo ekstra utålmodig.etter 1,5 år med søskenforsøk krysser jeg fingrene for at denne gangen så blir det positivt ☺️jeg har og hatt ømme pupper og murring er siden innsett, og litt uggen innimellom. Er nok bivirkninger av Lutinus hos meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Fikk satt inn egg fredag 12,så synes og ventetiden til testing den 27 er altfor lenge. Etter så mange forsøk,blir man jo ekstra utålmodig.etter 1,5 år med søskenforsøk krysser jeg fingrene for at denne gangen så blir det positivt ☺️jeg har og hatt ømme pupper og murring er siden innsett, og litt uggen innimellom. Er nok bivirkninger av Lutinus hos meg...

Lykke til, krysser fingrene 😊

Dette er bare mitt første forsøk. Bestemt meg for å ikke ta noen tester hjemme før 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,


har vært her på forumet tidligere, men ikke vært aktiv på en liten stund. Nå er jeg et av tilfellene der 8 insem og 1 IVF ikke har gitt resultater dessverre. Vi har derfor bestemt oss for å avslutte behandlingen. I den forbindelse sitter jeg fortsatt på litt stæsj, som dere i prøvetiden muligens er interessert i. Alt man skal ha på apoteket koster mye penger, kanskje vi kan bli enig om en litt hyggeligere pris. Det jeg ikke har bruk for lenger er: 11 eggløsningstester (1 pakke + 1 stk), 2stk engangsapplikatorer med Crinone, 13stk Lutinus, 1 Puregonpen (den er forsåvidt gratis og blir delt ut på klinikken, så den gis bort hvis noen trenger) og 6 pakker pen needles. Ta direkte kontakt med deg ved interesse. Lykke til jenter!  :)


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde innsett onsdag 9, skal ta blodprøve på mandag. MEN, tok en test i dag og den var negativ, så er alt håp ute eller skal jeg klamre meg til et håp om at det fortsatt er mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde innsett onsdag 9, skal ta blodprøve på mandag. MEN, tok en test i dag og den var negativ, så er alt håp ute eller skal jeg klamre meg til et håp om at det fortsatt

Alt håp er ikke ute. Tar en ny test på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde innsett onsdag 9, skal ta blodprøve på mandag. MEN, tok en test i dag og den var negativ, så er alt håp ute eller skal jeg klamre meg til et håp om at det fortsatt er mulig?

Fremdeles mange dager til testdato, så håpet trenger ikke å være ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud !!! Det gikk! På første forsøk 😄😄😄 Knall positiv test idag 😀😄❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud !!! Det gikk! På første forsøk 😄😄😄 Knall positiv test idag 😀😄❤️❤️

Så gøy!!!!😄😄 Gratulerer så masse❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Hvilken dag har du testet på?

Tusen takk :) Jeg testet  8 dager etter innsett av opptint blastocyst :) Testen var knall positiv, så jeg kunne nok fått en svakere test flere dager før, men jeg tørte ikke teste før igår ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kjente heller ikke noe særlig før et par dager før uttak. Du har vel vært på kontroll da du fikk beskjed om å begynne på orgalutran? Man begynner på den når eggene begynner å bli modne for å forhindre eggløsning. Skulle tro legen har sett at de utvikler seg fint før du får beskjed om å ta orgalutran :) ca 2 dager før uttak begynte jeg å kjenne det i eggstokkene.

 

okei :) ble betrygga i dag at det var helt normalt og ikke kjenne så mye. Var ikke på kontroll før jeg startet på orgalutran, så det er nok  litt ulik praksis fra sted til sted. Mitt første forsøk dette så trodde kanskje jeg hadde fått litt tettere oppfølging. Men utviklingen min hadde vært fin og ca 9 egg på vei. uttak på onsdag vist alt går bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Jeg testet 8 dager etter innsett av opptint blastocyst :) Testen var knall positiv, så jeg kunne nok fått en svakere test flere dager før, men jeg tørte ikke teste før igår ;-)

Gratulerer ❤️❤️ Jeg er på dag 8, har så lyst til å begynne å teste, men har lovet meg selv og sambo og vente til onsdag... klør i fingrene og hjelper ikke at jeg har skuffen full av tester etter noen års prøving 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei :) ble betrygga i dag at det var helt normalt og ikke kjenne så mye. Var ikke på kontroll før jeg startet på orgalutran, så det er nok litt ulik praksis fra sted til sted. Mitt første forsøk dette så trodde kanskje jeg hadde fått litt tettere oppfølging. Men utviklingen min hadde vært fin og ca 9 egg på vei. uttak på onsdag vist alt går bra :)

Så bra :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde innsett onsdag 9, skal ta blodprøve på mandag. MEN, tok en test i dag og den var negativ, så er alt håp ute eller skal jeg klamre meg til et håp om at det fortsatt er mulig?

Hvordan gikk det med deg, mei3?

Jeg testet i dag, på dag 10. Den var så negativ som den kan bli 😞 Blodprøve er fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med deg, mei3?

Jeg testet i dag, på dag 10. Den var så negativ som den kan bli 😞 Blodprøve er fredag.

Testet på nytt på lørdag, var negativ. Har tatt blodprøve i dag, regner med at den er negativ også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet på nytt på lørdag, var negativ. Har tatt blodprøve i dag, regner med at den er negativ også..

Det var leit å høre. Har på følelsen at det er samme her. Vårt første forsøk så var i grunnen forberedt på det men ble uansett like trist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test igjen i dag. Nå håper jeg bare tr kan komme så vi kan bli ferdig med dette forsøket og se fremover mot neste.

Så kjipt.. Føler med deg. Tok selv blodprøve i dag.. Orker ikke å teste på morgenen før jobb. Kjenner mensmurringene, så er ganske sikker på at det ikke gikk.

 

Når tenker du neste forsøk er? Klinikken min sier jeg må få tr etter 28 des, så tror nesten jeg fortsetter på Lutinus uansett for å forsinke denne mnds tr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt.. Føler med deg. Tok selv blodprøve i dag.. Orker ikke å teste på morgenen før jobb. Kjenner mensmurringene, så er ganske sikker på at det ikke gikk.

 

Når tenker du neste forsøk er? Klinikken min sier jeg må få tr etter 28 des, så tror nesten jeg fortsetter på Lutinus uansett for å forsinke denne mnds tr..

Har du fått svar på prøven?

 

Jeg skal ta prøve i morgen så kan vel ikke være helt 100% sikker før jeg har tatt den. Tenkte jeg skulle ringe klinikken når jeg har fått svaret og snakke om veien videre. Kun 1 av 9 egg som befruktet seg, så må høre om det er noe vi kan justere til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...