Gå til innhold

November 2016


mei3

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Var du på ny undersøkelse? Hvordan ligger du an? Når man har ventet så lenge vil man bare komme seg til egguttak så fort som mulig!

Hei! 😊

Blodprøven var verre i går, så ny dag med bare spray😊 ny blodprøve og undersøkelse i dag. Så vi får se hva de sier da. Men, det så veldig bra ut på ultralyden😊 tålmodighet er en dyd😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var vi hjemme igjen etter noen dager på ivf-charter :)

 

Hadde innsett i går og vi fikk satt tilbake to embryo med klassifisering "excellent". Dette er tredje forsøk og vi har aldri hatt et så bra resultat før, så vi er overlykkelige over det og tenker at noe riktig må vi ha gjort det siste året.

 

På forrige forsøk for et år siden visste vi ingenting om mannen sin hjernesvulst. Svulsten har tullet en del med hans hormoner og han har nå fått medisinsk behandling for å stabilisere. I tillegg har han gått på Pergotime for å bedre sædkvaliteten.

 

Og; vi har begge tatt omega 3 og multivitamin de siste tre månedene.

 

Det var i alle fall veldig gøy at vi har klart å produsere to supre embryo!

 

Nå som jeg har blitt ruger. Og med det logger jeg av og ut. Av erfaring har jeg ikke godt av forumer under rugetiden. Det går som det går!

 

Lykke til alle sammen!

Masse lykke til til deg :) så bra med god kvalitet! Kos deg med ruging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt ny test i dag, Solan85? Spent! ☺️

Ja, litt sterkere strek på 10 mlu/ml, så tok en "vanlig" 25 mlu/ml, som det også kom en svaak strek på☺️ Får ikke lastet opp bilder i tinypic nå, får bare feilmelding😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Blodprøven var verre i går, så ny dag med bare spray ny blodprøve og undersøkelse i dag. Så vi får se hva de sier da. Men, det så veldig bra ut på ultralyden tålmodighet er en dyd

Gjøre du "Coasting" pga høy østradiol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, litt sterkere strek på 10 mlu/ml, så tok en "vanlig" 25 mlu/ml, som det også kom en svaak strek på☺️ Får ikke lastet opp bilder i tinypic nå, får bare feilmelding😬

Så gøy😊👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva coasting er, men ja det er østradiolnivået som er for høyt

Det som du gjør nå heter "Coasting". Det er en IVF teknikk for å unngå OHSS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ny blodprøve og undersøkelse i morgen. Verdiene var høyere i dag, men det var forsovet legen glad for, hvis den hadde sunket i dag hadde det blitt avbrutt forsøk..

Endret av mei3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt sterkere strek på 10 mlu/ml, så tok en "vanlig" 25 mlu/ml, som det også kom en svaak strek på☺️ Får ikke lastet opp bilder i tinypic nå, får bare feilmelding😬

Så gøy 😊😊 jeg har trua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 fine positive tester i dag😄 Får ikke lasta opp bilde, har trøbbel med tinypicen.. men tror ikke det er noen tvil lenger😍😍 kjøper digital på apoteket i dag. Prøve å vente til mandag med den☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 fine positive tester i dag😄 Får ikke lasta opp bilde, har trøbbel med tinypicen.. men tror ikke det er noen tvil lenger😍😍 kjøper digital på apoteket i dag. Prøve å vente til mandag med den☺️

Så gøy!! Gratulerer😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!! Gratulerer😄

Takk!!😄 Dette er helt uvirkelig! Håper det går fort til testdag på onsdag, så kanskje jeg får slappet litt mer av.. hehe.. like nervøs hver dag for at testene plutselig skal være negative igjen😜 Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gang med søskenforsøk, men med vanlig inseminasjon i naturlig syklus. 5 dpo i dag og helt sinnsykt trøtt!! Håper det er et positivt tegn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid 1-2 på digital test i dag!!😍😍

Har jo hatt positive tester i 5 dager nå, men først nå med digital test det virkelig gikk opp for meg.

 

Kan ikke tro at det gikk på første forsøk.. jeg er i en egen boble av lykkerus nå❤️Tårene renner hver gang jeg ser på bilde av testen fra i dag.. Legetime senere i dag, håper jeg får fortsette på progesteron noen uker til hvertfall☺️

Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid 1-2 på digital test i dag!!😍😍

Har jo hatt positive tester i 5 dager nå, men først nå med digital test det virkelig gikk opp for meg.

 

Kan ikke tro at det gikk på første forsøk.. jeg er i en egen boble av lykkerus nå❤️Tårene renner hver gang jeg ser på bilde av testen fra i dag.. Legetime senere i dag, håper jeg får fortsette på progesteron noen uker til hvertfall☺️

Gratulerer så mye solan85!! ❤️🎉🎈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt uttak og det ble 15 egg!! Spent på hva resultatet blir i morgen😊

 

Gratulerer solan85, er ikke mye tvil nå😊!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt uttak og det ble 15 egg!! Spent på hva resultatet blir i morgen😊

 

Gratulerer solan85, er ikke mye tvil nå😊!!

Oi, så bra!!👏🏻👏🏻 Det blir spennende ja😊

 

Tusen takk, går rundt i min egen lille boble og forstår ikke helt at det stemmer❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...