Gå til innhold

November 2016


mei3

Anbefalte innlegg

Tusen takk resmama og mei3☺️

Har tatt ferie ut denne uka, så godt med noen dager hvor samboern og jeg bare kan slappe av sammen. Så er det bare å prøve og holde seg mest mulig unna forum og google ja🙈

 

Lykke til med monitorering i morgen, resmama!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på kontroll i går og det gikk vel fint. Viste at mange egg var på vei, men det blir noen dager ekstra med stimulering. I følge klinikken var dette beste runden så langt, så vi er fornøyd med det! 

 

Det blir uttak på tirsdag. Nå begynner spenningen for alvor å komme. Godt vi har en travel helg foran oss her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Resmama! Krysser fingrene😊

 

Hvordan kommer dere som går på sprøyter å gjøre det med at vi stiler klokken i morgen? Tar dere sprøyter på samme tid, eller forskyver dere det en time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Resmama! Krysser fingrene

 

Hvordan kommer dere som går på sprøyter å gjøre det med at vi stiler klokken i morgen? Tar dere sprøyter på samme tid, eller forskyver dere det en time?

 

Vi har fått beskjed fra klinikken at det er best om sprøyten settes til samme tid hver kveld, men at det går greit med 1 time +- i slingringsmonn. 

 

Tror jeg villet justere det til en halvtime før den første dagen og så fulgt klokken fra dag to. Bare en idé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guri.. disse rugedagene går saaakte...🙈😂

 

Nå fikk jeg tlf fra St.Olav, og har fått 2 flotte blastocyster på frys. Hadde vel håpa på flere, men hu sykepleiern mente det var bra😜

 

Hu sa og at det egget som er satt inn var et topp egg, og at det lova godt. Så får håpe det😄😍

Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri.. disse rugedagene går saaakte...🙈😂

 

Nå fikk jeg tlf fra St.Olav, og har fått 2 flotte blastocyster på frys. Hadde vel håpa på flere, men hu sykepleiern mente det var bra😜

 

Hu sa og at det egget som er satt inn var et topp egg, og at det lova godt. Så får håpe det😄😍

Så spennende!! Lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde uttak i går og det gikk smertefritt og fint. 

 

De fant åtte egg. I dag tidlig fikk vi telefon om at fem av eggene var befruktet. De hadde tatt bort to egg fordi de ikke var modne. 

 

Så befruktning på 5 av 6 er greit for meg! Kvaliteten vet vi ikke noe mer om før i morgen før innsett! 

 

Gleder meg! 

 

(Mitt største problem nå er stive brystvorter. De er ikke bare stive, de har vært steinharde i dagesvis. Begynner å bli ganske vondt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde uttak i går og det gikk smertefritt og fint.

 

De fant åtte egg. I dag tidlig fikk vi telefon om at fem av eggene var befruktet. De hadde tatt bort to egg fordi de ikke var modne.

 

Så befruktning på 5 av 6 er greit for meg! Kvaliteten vet vi ikke noe mer om før i morgen før innsett!

 

Gleder meg!

 

(Mitt største problem nå er stive brystvorter. De er ikke bare stive, de har vært steinharde i dagesvis. Begynner å bli ganske vondt.)

Så bra og spennende! Masse lykke til i morgen også😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge kan Ovitrelle gi falsk positiv test? 11 dager siden jeg satte den i dag og syns jeg ser en svaaak strek på g-test tatt på kveldsurin nå i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri.. disse rugedagene går saaakte...🙈😂

 

Nå fikk jeg tlf fra St.Olav, og har fått 2 flotte blastocyster på frys. Hadde vel håpa på flere, men hu sykepleiern mente det var bra😜

 

Hu sa og at det egget som er satt inn var et topp egg, og at det lova godt. Så får håpe det😄😍

Hvordan går det med deg solan85? Når har du testdato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg solan85? Når har du testdato?

9/11.. men røk på en test i kveld🙈 Ser en svaak strek og har helt panikk for at jeg har testa for tidlig med tanke på Ovitrelle... 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resmama, så spennende! 5 av 6 er jo kjempe bra   :D Snart starter livet som ruger!! De såre brystvortene kjenner jeg igjen  ;)


 


Jeg var på kontroll i går, og det å veldig bra ut. MEN, denne runden har jeg gått på lavere dose enn forrige runde, siden det gikk så fort sist. Men nå har det vist seg at selv på en lavere dose har det denne runden gått enda fortere og jeg står på vippet til å bli overstimulert og får ikke lov til å sette eggløsningssprøyten. Så i går prøvde vi en dag uten sprøyter og bare med spray, så vi får se om det hjalp på ny undersøkelse i dag.


 

Solan85, jeg tror Ovitrelle sitter igjen i 10 dager, spennende!! Krysser fingrene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resmama, så spennende! 5 av 6 er jo kjempe bra :D Snart starter livet som ruger!! De såre brystvortene kjenner jeg igjen ;)

Jeg var på kontroll i går, og det å veldig bra ut. MEN, denne runden har jeg gått på lavere dose enn forrige runde, siden det gikk så fort sist. Men nå har det vist seg at selv på en lavere dose har det denne runden gått enda fortere og jeg står på vippet til å bli overstimulert og får ikke lov til å sette eggløsningssprøyten. Så i går prøvde vi en dag uten sprøyter og bare med spray, så vi får se om det hjalp på ny undersøkelse i dag.

 

Solan85, jeg tror Ovitrelle sitter igjen i 10 dager, spennende!! Krysser fingrene!!

Så kjett..Håper det går bra mei3, og at du får satt EL-sprøyta allikevel😊

 

Okej, så svak positiv dag 11 og bittelitt sterkere strek dag 12 kan love godt...?🙈 Er helt skjelven her jeg sitter.. er på jobb og er ikke helt der jeg skal være i tankene😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjett..Håper det går bra mei3, og at du får satt EL-sprøyta allikevel😊

 

Okej, så svak positiv dag 11 og bittelitt sterkere strek dag 12 kan love godt...?🙈 Er helt skjelven her jeg sitter.. er på jobb og er ikke helt der jeg skal være i tankene😜

Herregud, så spennende!! Jeg ville ha vært optimistisk😊 spesielt hvis den er sterkere i dag. Men, er ikke sikker, men tror jeg har lest at den sitter i kroppen i 10 dager. Når har du testdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så spennende!! Jeg ville ha vært optimistisk😊 spesielt hvis den er sterkere i dag. Men, er ikke sikker, men tror jeg har lest at den sitter i kroppen i 10 dager. Når har du testdag?

Altfor spennende!! Hehe... 😊 Har ikke testdag før 9/11, er jo helt håpløst å begynne å teste allerede nå😂 Testene ser sånn ut, øverst fra i går og nederste i dag tidlig...

 

http://a67.tinypic.com/wrhpnl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så gøy!! Man ser jo tydelig strek😊

Ja!!😄 Har sittet og tyda bilde hvert 15. minutt i hele dag... hehe.. men er jo egentlig ingen tvil om at den er positiv. Jeg har bare panikk for at det er Ovitrelleutslag eller at det er noe feil med testene. Klarer virkelig ikke forstå at det kan stemme.. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!😄 Har sittet og tyda bilde hvert 15. minutt i hele dag... hehe.. men er jo egentlig ingen tvil om at den er positiv. Jeg har bare panikk for at det er Ovitrelleutslag eller at det er noe feil med testene. Klarer virkelig ikke forstå at det kan stemme.. 🙈

Der er det strek ja!! Så gøy!!! 👏😊 men ja det er sikkert lurt å være obs på at det fremdeles er tidlig. Tror ikke jeg heller kommer til å klare å vente helt til testdato etter innsett 🙈

 

Jeg var på kontroll i dag og skal begynne på orgalutran i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er det strek ja!! Så gøy!!! 👏😊 men ja det er sikkert lurt å være obs på at det fremdeles er tidlig. Tror ikke jeg heller kommer til å klare å vente helt til testdato etter innsett 🙈

 

Jeg var på kontroll i dag og skal begynne på orgalutran i morgen :)

Ja, er nok lurt. Kommer nok til å gå rett i kjellern hvis detta er falsk positiv altså🙈

 

Så spennende, da går det fort til uttak og innsett☺️👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok lurt. Kommer nok til å gå rett i kjellern hvis detta er falsk positiv altså🙈

 

Så spennende, da går det fort til uttak og innsett☺️👌

Hvis den blir sterkere fra dag til dag er det jo et veldig positivt tegn da :)

 

Ja det blir antakeligvis uttak neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den blir sterkere fra dag til dag er det jo et veldig positivt tegn da :)

 

Ja det blir antakeligvis uttak neste uke :)

Hurra!:))

Ja, tar nok en ny test i morra tidlig. Er den sterkere kan det jo ikke være otrivellen. Fortsatt tidlig da selvfølgelig, men🙈 Mer håp hvertfall☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Resmama, så spennende! 5 av 6 er jo kjempe bra   :D Snart starter livet som ruger!! De såre brystvortene kjenner jeg igjen  ;)

 

Jeg var på kontroll i går, og det å veldig bra ut. MEN, denne runden har jeg gått på lavere dose enn forrige runde, siden det gikk så fort sist. Men nå har det vist seg at selv på en lavere dose har det denne runden gått enda fortere og jeg står på vippet til å bli overstimulert og får ikke lov til å sette eggløsningssprøyten. Så i går prøvde vi en dag uten sprøyter og bare med spray, så vi får se om det hjalp på ny undersøkelse i dag.

 
Solan85, jeg tror Ovitrelle sitter igjen i 10 dager, spennende!! Krysser fingrene!!

 

 

Hei! 

 

Var du på ny undersøkelse? Hvordan ligger du an? Når man har ventet så lenge vil man bare komme seg til egguttak så fort som mulig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme igjen etter noen dager på ivf-charter :)

 

Hadde innsett i går og vi fikk satt tilbake to embryo med klassifisering "excellent". Dette er tredje forsøk og vi har aldri hatt et så bra resultat før, så vi er overlykkelige over det og tenker at noe riktig må vi ha gjort det siste året. 

 

På forrige forsøk for et år siden visste vi ingenting om mannen sin hjernesvulst. Svulsten har tullet en del med hans hormoner og han har nå fått medisinsk behandling for å stabilisere. I tillegg har han gått på Pergotime for å bedre sædkvaliteten. 

 

Og; vi har begge tatt omega 3 og multivitamin de siste tre månedene. 

 

Det var i alle fall veldig gøy at vi har klart å produsere to supre embryo! 

 

Nå som jeg har blitt ruger. Og med det logger jeg av og ut. Av erfaring har jeg ikke godt av forumer under rugetiden. Det går som det går! 

 

Lykke til alle sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...