Gå til innhold

900 kroner for vinterdress? Seriøst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er dritseriøst! Det koster å ha barn, sånn ca 1,5 mill til de er 18. Så og si alle pengene mine går til barna og klær og utstyr til dem. Jeg vil at de skal ha det godt og ha gode klær av god kvalitet. Har kjøpt litt på finn, bla feilkjøp, brukt en gang osv. Men brukt dress har jeg aldri kjøpt. Den har gjerne vært vasket i maskin mange ganger og kanskje putta i tørketrommelen etterpå. Da er den ikke mye vann/vindtett etterpå.

Jeg ville ha kjøpt en str større, så har du til våren/neste høst også.

Anonymous poster hash: 91e08...cf0

Vel, mange forsaker seg selv og bare lever gjennom barna. Det er ikke nødvendig å kjøpe alt det dyreste til barnet sitt og alt barnet peker på, og selv gå i gamle filler.

Anonymous poster hash: 3b90b...ca8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Europris sin dress kom godt ut i test i det nye foreldre & barn.

Anonymous poster hash: 9e35b...5e5

De har jeg kjøpt til mine, og de har vært helt supre! De kom best ut i test et år (husker ikke hvor) og på andreplass år etter år.

Å kjøpe kjempedyrt er bare tull!!

Anonymous poster hash: 29f7a...7d5

Skrevet

Den ja Står at det et en vattert parkdress, altså en vinterdress. En parkdress er en fellesbetegnelse på alle typer utedresser!Anonymous poster hash: 9c7cf...b44

Står at den kan brukes når det ikke er alt for kaldt ute ?

Anonymous poster hash: 664fb...4f1

Skrevet

De fleste sportsbutikker selger fjorårets modell til reduserte priser. Jeg kjøpte didrikson sin til alle tre i fjor. Regner med at den passer til alle tre i år også, den kan man forlenge i armer og bein.

Skrevet

Vi har kjøpt en del av barnehagepakkene til Sportman og vært veldig fornøyd med dem.

Tålt mye tøff lek og ikke tunge. Ungene har veldig god bevegelighet og barnehagen skryter veldig. Fått flere spørsmål om hvor de er kjøpt og flere som har kjøp etter å ha fått tipset. Ingen negativ opplevelse med de settene.

Ikke koster de skjorta heller.

Anonymous poster hash: 4765f...4c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...