Gå til innhold

900 kroner for vinterdress? Seriøst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært og sett etter vinterdress til minste på 1 år, han bruker str 86. Tenkte at jeg dropper barneboden og lignende "dyre" klesbutikker og går på Cubus. Hva er resultatet? Jo, den eneste vinterdressen de har i str 86 koster 899 kroner. Har folk gått fra vettet?

Anonymous poster hash: 3b90b...ca8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var billig synes nå jeg.... hvorfor velger du å kjøpe dårlig yttertøy til barnet ditt? HM, Cubus osv har kjempe tunge dresser, kompakte og dårlige. Skaper ikke akkurat uteglede for hvertfall de minste... Jeg pleier å kjøpe reima eller andre gode merker. Betaler rundt 1200-1500 for en dress. 

Anonymous poster hash: 244a3...d01
Skrevet

Kjøp på salg på reimashop.com/no.

Jeg synes det er viktig med en god vinterdress i barnehagen som de kan bevege seg og som de ikke blir våte/kalde i. Da er pris mindre viktig.

Skrevet

Vi har brukt mye reflex-dressene. Mer slitesterke en reima og halve prisen, like gode for barna å bevege seg i.

Anonymous poster hash: 9b884...055

Skrevet

KappAhl selger Kax, de har flere år kommet høy på testene. Vet ikke hvordan de ligger an i år, da. Men ser at de koster 900kr der også. Hvis du er medlem får man ila høsten en ganske stor prosent på et valgfritt, da er det lurt å kjøpe sånne plagg

Anonymous poster hash: 0e7c1...dbd

Skrevet

Sjekk på finn.no! Der kan du gjøre et kupp😉

Skrevet

Det var billig synes nå jeg.... hvorfor velger du å kjøpe dårlig yttertøy til barnet ditt? HM, Cubus osv har kjempe tunge dresser, kompakte og dårlige. Skaper ikke akkurat uteglede for hvertfall de minste... Jeg pleier å kjøpe reima eller andre gode merker. Betaler rundt 1200-1500 for en dress. 

Anonymous poster hash: 244a3...d01

Fordi ungen kommer til å vokse ut av dressen i løpet av vinteren og jeg blir nødt til å kjøpe en ny i neste størrelse rundt februar/mars, så da blir det 3000 kroner på ytterklær til det ene barnet?

Skrevet

Sjekk på finn.no! Der kan du gjøre et kupp

Har sjekket, her i området er det ingen som selger i riktig farge, og ingen som ønsker å sende fra f. eks. Oslo.

Skrevet

Fordi ungen kommer til å vokse ut av dressen i løpet av vinteren og jeg blir nødt til å kjøpe en ny i neste størrelse rundt februar/mars, så da blir det 3000 kroner på ytterklær til det ene barnet?

Det er bare tull, jeg har hatt barn slm vokser fort og til dags dato har de aldri måtte ha ny vinterdress i løpet av samme sesong. Er det din første eller? Dressene er romslige, og de vokser ikke så mye på lengden at de ikke kan bruke den etter så kort tid. Noen av dressene har jeg hatt opp til nesten 2 sesonger. Dvs fra oktober til desember året etter. Da har barnet fått en ny dress i julegave.

Finn en god dress som tåler god lek og vann. En som er lett å gå rundt i og ikke tung.

Anonymous poster hash: a4e46...2b3

Skrevet

Har sjekket, her i området er det ingen som selger i riktig farge, og ingen som ønsker å sende fra f. eks. Oslo.

Nå er du bare vanskelig.. Rette fargen🙄

Skrevet

Brukte reflex på ungen når han brukte den størrelsen. Kosta vel 500-600 kr. Vi var kjempe fornøyd. Fikk skryt av barnehagen å.

Anonymous poster hash: 18ebc...aab

Skrevet

Kjøpte fin vinterdress på Coop obs her en dag,Color Kids til 499 kr 😊 Virka lett og ikke altfor tykk..Vannsøyle på 8000 mm..

Anonymous poster hash: 85022...235

Skrevet

Da syns jeg ikke synd på deg heller! "Riktig farge"????? Spiller da ingen rolle bare dressen er komfortabel, varm og holder barnet tørt. Noe så tullete argument. Da får du bite det i deg å betale det en dress koster i butikken. 😤 Ikke gidd å klag ihvertfall!! Finnes masse fint på Finn.no!

Anonymous poster hash: 91b74...f12

Skrevet

Mange kjøpt og salg sider på face også. Ser folk gjerne sender der.

Anonymous poster hash: b902c...293

Skrevet

Anbefaler Pompdelux sin 👍👍

Anonymous poster hash: 7a7f7...e69

Skrevet

Da kjøper du en god dress i litt stor str. så holder den hele vinteren. Reima er og store i str. så om du kjøper 86 så varer den nok hele sesongen skal du se.

Skrevet

Nå er du bare vanskelig.. Rette fargen🙄

Jeg skjønner godt at hun feks ikke vil ha en rosa dress til en gutt!

Skrevet

Kjøpte fin vinterdress på Coop obs her en dag,Color Kids til 499 kr Virka lett og ikke altfor tykk..Vannsøyle på 8000 mm..

Anonymous poster hash: 85022...235

Takker, skal dra innom Coop her.

Skrevet

Europris sin dress kom godt ut i test i det nye foreldre & barn.

Anonymous poster hash: 9e35b...5e5

Skrevet

Da syns jeg ikke synd på deg heller! "Riktig farge"????? Spiller da ingen rolle bare dressen er komfortabel, varm og holder barnet tørt. Noe så tullete argument. Da får du bite det i deg å betale det en dress koster i butikken. Ikke gidd å klag ihvertfall!! Finnes masse fint på Finn.no!

Anonymous poster hash: 91b74...f12

Slutt å skrike :) Nei, jeg kler ikke en gutt i superknallrosa jentedress med sommerfugler.

Skrevet

Europris sin dress kom godt ut i test i det nye foreldre & barn.

Anonymous poster hash: 9e35b...5e5

Takk, skal kjøre innom der og.

Skrevet

Jeg skjønner godt at hun feks ikke vil ha en rosa dress til en gutt!

Ser ikke problemet, gutten her arvet en rosa dress etter storesøster. I den alderen bryr ikke barna seg om hvilken farge det er på dressen. Gutten sprang lykkelig rundt og var varm og tørr han. Det er vel det viktigste?

Skrevet

Har en Reimadress i blå/grå/mørkeblå str 80, veldig romslig i str (mine barn har brukt den til opp mot 2 års alder). Du kan få den for 100 kr, usynlig slitasje og jeg sender i posten mot at kjøper betaler porto. Null stress :) Kan sende deg pm om jeg får brukernavnet ditt:)

Anonymous poster hash: 380ec...bae
Skrevet

Jeg har aldri kjøpt to dresser samme sesong. Faktisk har barna brukt den samme dressen to år.

Anonymous poster hash: 57afd...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...