Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #51 Skrevet 7. september 2016 Men benekter du at det finnes billige dresser som er behagelige, vann- og vindtette? Anonymous poster hash: e4182...eaf Jeg mener at de er bra og behagelige til større barn, men at så små barn som det er snakk om her bør ha en annen type dress som oftere er dyrere. Anonymous poster hash: 2bed3...96e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #52 Skrevet 7. september 2016 Jeg kjøpte kappahl sin kan i flere sesonger. De kostet rundt 5-600 kr første gang(2012). I fjor kjøpte jeg for siste gang og fikk den på tilbud, eller var vel sånn 25% en uke i oktober. 600 kr ca. Barnet har aldri vært kald eller våt. Har også arvet pent brukte Reima, svært misfornøyd med dem. Man er forskjellig Anonymous poster hash: d3a94...72b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #53 Skrevet 7. september 2016 Prøv Bogerud. De har jo bare didrikssons til 1100kr Anonymous poster hash: 5d076...9e1
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #54 Skrevet 7. september 2016 Prøv Kattnakken.no Anonymous poster hash: 9c7cf...b44
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #55 Skrevet 7. september 2016 Prøv Kattnakken.no Anonymous poster hash: 9c7cf...b44 Akkurat dette jeg skulle anbefale. Vinterdresser til halv pris:) Anonymous poster hash: 384a8...e79
Meg og alle gutta Skrevet 7. september 2016 #56 Skrevet 7. september 2016 Jeg kjøpte akkurat didriksons vinterdress på xxl til 4 og 6 åringen her. Betalte 599 per dress på kampanje. Ta en titt der. Da får du mye for pengene. Jeg har store gutter og kjøpte en str opp til dem begge. Eldste hadde reima tec i fjor men den gikk det hull på knærne på med en gang så den må kastes etter flere forsøk med klapping som ikke har fungert. Blir søkk våt uansett.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #57 Skrevet 7. september 2016 Jeg er heller ikke fornøyd med reima. Stive, tunge dresser. Er veldig fornøyd med kax fra kappahl, nameit og Didrikson. Molo er også bra. Anonymous poster hash: ebca2...fbc
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #58 Skrevet 7. september 2016 Veldig fornøyd med Kaxs! Hadde riktignok Reimatec frem til str 74/80, men etter det har jeg kjøpt Kaxs. Syns ikke de er stive med dårlig bevegelighet. Poden brukte 80/86 i klær, kjøpte 92 i dressen og den holdt hele vinteren. Veldig aktiv gutt som er mye ute og dressen ser omtrent ikke brukt ut. Ikke ble den for stor og klumpete heller. Anonymous poster hash: 36081...7fc
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #59 Skrevet 7. september 2016 Ai, jeg har nettopp kjøpt brukt ballkjole jeg, 800 kr. Den blir brukt ca 1 gang. En vinterdress skal brukes flere timer, hver dag. Viktig å ha en dress som er komfortabel for barnet. Om det koster 2000 er det verdt pengene. Den skal holde ungen varm, tørr, den skal være lett å bevege seg i. Jepp, 800 kr brukte jeg på et plagg som skal brukes en gang...😇 Anonymous poster hash: b877c...5c7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #60 Skrevet 7. september 2016 Ai, jeg har nettopp kjøpt brukt ballkjole jeg, 800 kr. Den blir brukt ca 1 gang. En vinterdress skal brukes flere timer, hver dag. Viktig å ha en dress som er komfortabel for barnet. Om det koster 2000 er det verdt pengene. Den skal holde ungen varm, tørr, den skal være lett å bevege seg i. Jepp, 800 kr brukte jeg på et plagg som skal brukes en gang...😇 Anonymous poster hash: b877c...5c7 Var poenget ditt at du driter penger? Folk bruker 20-30 000 på brudekjole, den skal forhåpentligvis også kun brukes en gang. Irrelevant spør du meg. Enig i at det er bortkastet å bruke nærmere 1000 på en dress ungen vokser ut av fortere enn svint. Kjøpte brukt dress til min i fjor som da var 1 år, hun overlevde vinteren her i nord allikevel. Den kostet meg 200 kr... Anonymous poster hash: 2b231...9c8
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #61 Skrevet 7. september 2016 Ærlig talt. Har du noen sinne sett en unge med en dress av så dårlig kvalitet at du har syntes synd på ungen? Som flere har nevnt: mange billige dresser kommer godt ut i tester. Når du likevel velger å kjøpe dyre dresser så er det du som blir lurt. Anonymous poster hash: e4182...eaf "Ærlig talt. Har du noen sinne sett en unge med en dress av så dårlig kvalitet at du har syntes synd på ungen?" Det har jeg flere ganger, jobber på småbarnsavdeling Anonymous poster hash: fcaa8...dc1
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #62 Skrevet 7. september 2016 Var poenget ditt at du driter penger? Folk bruker 20-30 000 på brudekjole, den skal forhåpentligvis også kun brukes en gang. Irrelevant spør du meg. Enig i at det er bortkastet å bruke nærmere 1000 på en dress ungen vokser ut av fortere enn svint. Kjøpte brukt dress til min i fjor som da var 1 år, hun overlevde vinteren her i nord allikevel. Den kostet meg 200 kr... Anonymous poster hash: 2b231...9c8 Nei, jeg driter overhode ikke penger. Poenget mitt er at ting koster. Og vi må betale det det koster. Den ballkjolen er igrunn dritbillig. Det er en dress til 1000 kr og. Det koster å produsere og alle skal tjene penger på plagget. Anonymous poster hash: b877c...5c7
sug lut Skrevet 7. september 2016 #63 Skrevet 7. september 2016 Loppemarkedsesongen har nettopp startet. Bare nevner det. Og Fretex er åpen året rundt. Max en hundrings selv for kunstig dyre merker har jeg gitt på loppis. Reima til førti et år. Ellers har jeg aldri betalt store penger for dresser uten at ungene har lidd noen nød av de grunn. Trikset er å drite i hypen fra mødre som tror dyrt er best og ellers kjøpe på salg i str framover, samt kjøpe brukt.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #64 Skrevet 7. september 2016 Xxl har fjorårets didrikson til 599 den har også en sånn del inni som kan klippes av så dressen blir lengre. Varer fort to sesonger da. Anonymous poster hash: 41c52...a8e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #65 Skrevet 7. september 2016 Bestem deg for hva du forventer av dressen og hva er viktigst. Den beste dressen vi har hatt i hus var en dress til 99kr kjøpt på Obs. Jeg kjøpte den for reservedress siden ungene er så mye ute her. Både i barnehagen og hjemme. Dress nr2 trengte ikke å være så bra siden den ble brukt når den andre var våt eller måtte vaskes. Men den ble raskt dress nr1. Den var den varmeste og ungen trengte ikke lag på lag under slik hun måtte i den dyre reimadressen farmor hadde kjøpt til henne. Reimavar nesten helt vanntett, men med vanlig snøvinter var ikke det så nøye. Hadde vi bodd på vestlandet hadde det nok vært viktigere. Så jeg lærte da at jeg skulle gå etter hvor varm dressen føltes ut som og ikke pris og merke. Dyrt merke trengte ikke å være bra. Jeg har unger med atopisk eksem så lag på lag under dressen er ikke lurt, derfor er det viktig med en varm dress. Jo flere lag ungene må ha på seg, jo værre blir huden deres. Og jeg tenkte som så at hadde de strømpebuks og genser under, så burde dressen holde de var,e på vanlig kalde dager og på de kaldeste dagene hadde vi tykt ullsett de kunne ha under. Og hos oss gikk grensa på -20 før det kom på. Frem til det så har dressene holdt de varme med bare tynt tøy under. At dressene ikke har hatt riktig farge, er riktig merke osv bryr meg ingenting for det er om de er varme, tåler vi vinteren som er her vi bor og som er god å ha på seg som er viktig. Om den ikke er god i en vestlandsvinter bryr meg ikke, for det er her vi er. Anonymous poster hash: a447a...d2f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #66 Skrevet 8. september 2016 Xxl har fjorårets didrikson til 599 den har også en sånn del inni som kan klippes av så dressen blir lengre. Varer fort to sesonger da. Anonymous poster hash: 41c52...a8e Det er parkdress det. Anonymous poster hash: 664fb...4f1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #67 Skrevet 8. september 2016 Dyrt til å være billigmerke kanskje.. Hvorfor ikke kjøpe en skikkelig dress til 1200? Type Reima feks. Så får barnet ditt bevege seg? Dressen selger du glatt til 4-500 kroner neste år. Anonymous poster hash: 78d2d...137
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #68 Skrevet 8. september 2016 Dyrt til å være billigmerke kanskje.. Hvorfor ikke kjøpe en skikkelig dress til 1200? Type Reima feks. Så får barnet ditt bevege seg? Dressen selger du glatt til 4-500 kroner neste år. Anonymous poster hash: 78d2d...137 Har opplevd noe helt annet. Guttungen er veldig aktiv, og går og krabber om hverandre, klatrer og styrer. Har hatt reimadresser tidligere, og de revner av ingenting. Så nei, jeg vil ikke ha reima. I tillegg er de som regel ikke så varme, og barnet må ha lag på lag med ull og diverse. Fikk heller ikke solgt dressen for noe særlig mer enn 50-lapp, siden den blir fort slitt. Anonymous poster hash: 3b90b...ca8
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #69 Skrevet 8. september 2016 Stormberg bruker jeg. Alltid brukt og barna har aldri klaget på de og jeg liker de. Koster 400 http://www.stormberg.com/no/sprudle-vattert-parkdress-1.html#20541 Anonymous poster hash: a5e27...383
Meg og alle gutta Skrevet 8. september 2016 #70 Skrevet 8. september 2016 Det er parkdress det. Anonymous poster hash: 664fb...4f1 Jeg kjøpte akkurat to vinterdresser på xxl som kostet 599 per stk. Didriksons.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #71 Skrevet 8. september 2016 Kjøp brukt på Facebook/Finn. Anonymous poster hash: 80bf2...2e5
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #72 Skrevet 8. september 2016 Jeg kjøpte akkurat to vinterdresser på xxl som kostet 599 per stk. Didriksons.Da er de utsolgt Anonymous poster hash: 664fb...4f1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #73 Skrevet 8. september 2016 Ja, det er dritseriøst! Det koster å ha barn, sånn ca 1,5 mill til de er 18. Så og si alle pengene mine går til barna og klær og utstyr til dem. Jeg vil at de skal ha det godt og ha gode klær av god kvalitet. Har kjøpt litt på finn, bla feilkjøp, brukt en gang osv. Men brukt dress har jeg aldri kjøpt. Den har gjerne vært vasket i maskin mange ganger og kanskje putta i tørketrommelen etterpå. Da er den ikke mye vann/vindtett etterpå. Jeg ville ha kjøpt en str større, så har du til våren/neste høst også. Anonymous poster hash: 91e08...cf0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #74 Skrevet 8. september 2016 Det er parkdress det. Anonymous poster hash: 664fb...4f1 Den på xxl til 599 er foret og kan brukes om vinteren. De hadde nettopp kampanje på testvinneren, men den typen som nå koster 599 er også en vinterdress. Anonymous poster hash: 9c7cf...b44
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #75 Skrevet 9. september 2016 Den på xxl til 599 er foret og kan brukes om vinteren. De hadde nettopp kampanje på testvinneren, men den typen som nå koster 599 er også en vinterdress.Anonymous poster hash: 9c7cf...b44 Den her ? https://www.xxl.no/didriksons-sutton-coverall-parkdress-barn-forpris-xxl-no-799/p/1119911_1_style Anonymous poster hash: 664fb...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå