Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #76 Skrevet 13. september 2016 Når man leser både blogg og instagram, får man jo inntrykk av at hun er på vei utfor et stup. Hun virker kranpaktig "lykkelig", og jeg tror det har å gjøre med å vise barnefaren hva han "går glipp av". Hun virker i grunn ikke helt mentalt frisk, og jeg håpr virkelig hun har nære venenr eller familie som kan steppe inn og ta tak. Hun bør kutte ut denne overeksponeringen så fort som mulig. Dette kan umulig ende bra. Anonymous poster hash: 1e8a9...e18
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #77 Skrevet 15. september 2016 De som reagerer på overeksponeringen av babyen kan sende email til arbeidsgiveren Nettavisen og si fra der. Jo flere,jo bedre! Anonymous poster hash: 423f2...bfb
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #78 Skrevet 15. september 2016 Hva skal de gjøre med det? Anonymous poster hash: 9e341...e11
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #79 Skrevet 15. september 2016 Hva skal de gjøre med det? Anonymous poster hash: 9e341...e11
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #80 Skrevet 15. september 2016 Når man leser både blogg og instagram, får man jo inntrykk av at hun er på vei utfor et stup. Hun virker kranpaktig "lykkelig", og jeg tror det har å gjøre med å vise barnefaren hva han "går glipp av". Hun virker i grunn ikke helt mentalt frisk, og jeg håpr virkelig hun har nære venenr eller familie som kan steppe inn og ta tak. Hun bør kutte ut denne overeksponeringen så fort som mulig. Dette kan umulig ende bra. Anonymous poster hash: 1e8a9...e18 Har tenkt det samme, både over overlykkelig-heten og det der med at barnefar skal få se den nydelige jenta han går glipp av. Nesten som et rop om hjelp. Får veldig vondt av henne. Er det en ting jeg har lært av sosiale medier er det at de som virker lykkeligst og pressiserer det konstant har det værst med seg selv. Jeg liker Camilla, ønsker henne alt godt 💕 Skulle bare ønske at hun kunne trekke seg litt tilbake, senke skuldrene og publisere når hun har lyst ikke fordi hun må. Kvalitet foran kvantitet 😉 Anonymous poster hash: aa3ad...f11
Modesty Blaise. Skrevet 18. september 2016 #81 Skrevet 18. september 2016 tråden er moderert for krenkende utsagn MB, moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå