Gå til innhold

Villa paprika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor følge VP på insta eller blogg hvis dere er så i mot henne. Dere er jo med på å fylle lønningsposen hennes. Selvfølgelig så skriver hun provoserende for ho vet det vil bli skrevet om i forskjellige forum som igjen øker lesere innom bloggen og instafølgere. Nå leser jeg verken blogg eller følger henne på insta. Kommer heller ikke til å gå inn på siden hennes for å hjelpe henne til å tjene penger

Anonymous poster hash: 99910...515

Jeg er i mot borgerkrigen i Syria, men jeg leser om den også. Jeg følger jo nettopp fordi jeg blir provosert. Det er spennende, det vil liksom ingen ende ta. Det gjør meg kanskjentil et dårlig menneske, men jeg bruker det som tidtrøyte. Hun selger seg selv og jeg kjøper det.

Anonymous poster hash: e1fe6...791

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om å utlevere ungen sin. De der tingene er sånn som burde være skrevet i en bok, ikke utleveres på nett. Alt for å tjene penger

Anonymous poster hash: e44bc...c15

Det er jo det som er så forferdelig trist...

Anonymous poster hash: 9e341...e11

Skrevet

Jeg har også lurt på hva folk har imot henne. Titter innom avogtil, ofte fordi jeg lurer på hva det er for noe galskap hun

har skrevet som får så mye oppmerksomhet i et eller annet innlegg på et forum, og så står det ingenting spesielt på bloggen.. Jeg forstår ikke hva hun gjør/skriver som gjør folk så sinte og bruker så mye tid på å være sinte/ mobbe henne.

Anonymous poster hash: ade9d...820

St du ikke forstår at mye hun skriver er Koko, så sier det egentlig mer om deg enn om oss.

Skrevet

Jeg lurer oppriktig på om noen mener de har rett til å mobbe andre bare fordi de ikke liker hva en blogger skriver på sin egen blogg? Hvilken rett har dere til det?

Skrevet

Jeg lurer oppriktig på om noen mener de har rett til å mobbe andre bare fordi de ikke liker hva en blogger skriver på sin egen blogg? Hvilken rett har dere til det?

Det er ingen som har rett til å mobbe noen, men jeg mener at jeg har rett til å debattere en offentlig blogger/instagrammers vurderinger, holdninger, uttrykk osv. Hvis ikke jeg får lov til det mener jeg det er et grovt innhogg i ytringsfriheten. Si meg, hva hadde villapaprika vært uten alle debattene? Hvor mange klikk genererer ikke diskusjonene på diverse forum? Det betyr bare en ting for henne det...ka-ching💲💲
Skrevet

Jeg lurer virkelig hvor gamle dere er ?! Kan umulig være gammel i topplokket dere som skriver slikt om et annet menneske? Skulle trodd at når man når en viss alder så kommer vettet inn? Se bort, slutt å tenke eller skrive om denne jenta. Jeg har sett noen ganger på bloggen hennes. Ja, hun er kanskje ikke som alle andre, men hadde ALDRI falt meg inn å skrive  eller latt henne ta mer av tiden min.

Anonymous poster hash: 3f440...8ad
Skrevet

Synes det er kjempeflott med en positiv stemme oppi all gørra som kommer ut i diskusjonsfeltene! :D 

Anonymous poster hash: 868ad...9c4
Skrevet

Vis meg hvor i denne tråden det er snakk om mobbing! Å kalle det mobbing å være kritisk til en blogger som utleverer seg selv om barna så til de grader, er et hån mot de som faktisk blir mobbet

Anonymous poster hash: 1e8a9...e18

Skrevet

Den siste bloggposten...hva skal man si?! Høres ut som en tolvåring som skriver i dagboken sin.

Anonymous poster hash: 63519...219
Skrevet

Lurer fælt på hvordan hun ble så fort sprek igjen etter fødselen. Hun som slet så grusomt med bekken og stort sett de fleste plager man kan få..... Man blir jo ikke kvitt slikt med en gang? Hun er på farta hele tiden, var det oppmerksomhet hun ville ha i svangerskapet eller? Bare lurer jeg..... Håper også at hun kan verne barna litt snart. Har ikke noe imot henne, men å skjerme barna burde hun absolutt gjøre!! Har også sett hvor påtatt noe av det hun legger ut på insta er. Ser ut som barna har fått manus først for så at hun skal filme og legge det ut. 😕 De ser veldig ukomfortable ut...

Anonymous poster hash: 274d9...b00

Det går da fint an å bli i så god form kort tid etter fødsel. Jeg slet også med bekkenløsning, faktisk så ille at jeg måtte bruke krykker i hele 3 svangerskap. Dukket opp tidlig og, før uke 12 i alle svangerskap. Men etter fødsel (keisersnitt) var bekkenløsningen borte. Det var som å slå av en knapp. Gikk tur på 1 mil en uke etter ks. Sikkert flere som har hatt det på den måten og 😊 så det er nok absolutt mulig 😊

Anonymous poster hash: 57ac7...458

Skrevet

Camilla er den verste nettmobberen selv. Hvis noen har fått med seg alt det stygge hun har skrevet om eksen og den nye kjæresten hans. Jeg vil ikke skrive det her, for det er injurerende.

Hun skriver de styggeste ting, og så sletter hun alle svarene i kommentarfeltet sånn at sier mot henne! Stygt er det!

Men eksen er ihvertfall voksen, for det er verre med sine egne barn som ikke kan stoppe mora fra å legge ut om alt om dem! Burde vært ulovlig!

Anonymous poster hash: 51a68...fad

Skrevet

Camilla er den verste nettmobberen selv. Hvis noen har fått med seg alt det stygge hun har skrevet om eksen og den nye kjæresten hans. Jeg vil ikke skrive det her, for det er injurerende.

Hun skriver de styggeste ting, og så sletter hun alle svarene i kommentarfeltet sånn at sier mot henne! Stygt er det!

Men eksen er ihvertfall voksen, for det er verre med sine egne barn som ikke kan stoppe mora fra å legge ut om alt om dem! Burde vært ulovlig!

Jeg har lest bloggen hennes regelmessig siden jul og jeg klarer ikke å finne innlegg hvor hun skriver helt forferdelige ting om eksen og hans nye dame. Hun snakker om han i noen innlegg, men at det hun sier er forferdelige ting om han og hans nya dame (forøvrig så visste jeg ikke at han hadde ei ny dame heller) det klarer ikke jeg å se. Det som er trist i sammenhengen Camilla og eksen er at eksen faktisk ikke tar ansvar for barnet sitt. Han kan hate moren til barnet sitt, men uansett så tar man ansvar for et barn man har vært med å lagd.

Anonymous poster hash: 718f3...740

Skrevet

Hun har sletta de verste kommentarene hun skrev i kommentarene, og det er bra siden det var noe av det styggeste jeg har lest i blogg. Men jeg har skjermdumper av det meste, inkludert det hun skrev om familien til eksen og det stygge om den nye dama.

Eksen har også bevis på dette, hører jeg, og det kommer nok godt med nå som det antaglig går mot rettsak. Venninna mi bor i Fredrikstad og kjenner alle sammen, nemlig.

Skrevet

gå til rettsak mot hva? får han ikke lov til å treffe datteren?

Anonymous poster hash: 08382...951

Skrevet

Hva/hvorfor blir det rettsak?

Jeg synes kansje at hun overeksponerer ja.. Men det jeg synes er verst er faktisk at Camilla ikke klarer å skrive rett, hverken setningsoppbygging eller enkeltord.. (Ikke at jeg er et geni der selv altså, men jeg mener man bør være bedre enn en 4.klassing i rettskrivning)

Anonymous poster hash: 587b0...4e2

Skrevet

Hva/hvorfor blir det rettsak?

Jeg synes kansje at hun overeksponerer ja.. Men det jeg synes er verst er faktisk at Camilla ikke klarer å skrive rett, hverken setningsoppbygging eller enkeltord.. (Ikke at jeg er et geni der selv altså, men jeg mener man bør være bedre enn en 4.klassing i rettskrivning)

Rettskrivningsfeil er værre enn at barna overeksponeres? 

Anonymous poster hash: e44bc...c15

Skrevet

Nei ikke sånn ment da, jeg synes det er ille nok det, men når hun først skal gjøre det med barna sine (noe hun faktisk har lov til) så bør det jo gjøres med litt med orden og stil enn det blir gjort.. Hun framstår desverre som ti ganger mindre intelligent enn om hun hadde greid å fått ord/setninger/ordspill/ordtak riktig.

Synd og skam at ingen tar tak i det hun gjør rundt barna. Håper kansje fedrene setter ned en fot etterhvert (om det ikke allerede er gjort)

Skrevet

Jeg syns Lila ligner så masse på pappaen sin, flere som er enige? 

Anonymous poster hash: e9a6a...9cd
Skrevet

Hvem er villa paprika? Ser mange skriver om det her inne men ikke lest trådene..

Anonymous poster hash: 1915e...ec4

Skrevet

Hun har sletta de verste kommentarene hun skrev i kommentarene, og det er bra siden det var noe av det styggeste jeg har lest i blogg. Men jeg har skjermdumper av det meste, inkludert det hun skrev om familien til eksen og det stygge om den nye dama.

Eksen har også bevis på dette, hører jeg, og det kommer nok godt med nå som det antaglig går mot rettsak. Venninna mi bor i Fredrikstad og kjenner alle sammen, nemlig.

Rettssak om hva? Jeg kjenner alle parter,og vet du hva? Bevis for ting går begge veier skal jeg si deg. Eksen har virkelig driti seg ut til gangs bare så det er sagt.

Anonymous poster hash: ef012...780

Skrevet

Jeg syns Lila ligner så masse på pappaen sin, flere som er enige?

Anonymous poster hash: e9a6a...9cd

😂

I see what you did there.

Anonymous poster hash: e1fe6...791

Skrevet

Sannheten vil komme for en dag, og da kan nok mange få hakeslepp uten like!

Skrevet

Spekulerer dere siste i om alle tre barna har samme far?

Anonymous poster hash: 02b1c...f9a

Skrevet

Sannheten vil komme for en dag, og da kan nok mange få hakeslepp uten like!

I hvem sin favør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...