Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #51 Skrevet 10. september 2016 Spekulerer dere siste i om alle tre barna har samme far? Anonymous poster hash: 02b1c...f9a Nei Anonymous poster hash: 9e341...e11
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #52 Skrevet 10. september 2016 😂 I see what you did there. Anonymous poster hash: e1fe6...791 HVA da!?😲😲 Er det uenigheter om farskap?😅 Anonymous poster hash: 587b0...4e2
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #53 Skrevet 10. september 2016 Spekulerer dere siste i om alle tre barna har samme far? Anonymous poster hash: 02b1c...f9a Nei. Anonymous poster hash: 51a68...fad
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #54 Skrevet 10. september 2016 Hvorfor blir det rettssak???? Anonymous poster hash: 9e341...e11
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #55 Skrevet 10. september 2016 For et kaos 😳 Anonymous poster hash: ba2f0...3fa
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #56 Skrevet 10. september 2016 Vil gjerne ha inside info. Anonymous poster hash: 9e341...e11
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #57 Skrevet 10. september 2016 Måtte inn å Google da jeg aldri har hørt om villa paprika. Regner med det er hu dama med blogg dere snakker om.. Skjønner ikke hvorfor dere er så negative jeg, er ei vanlig dame som blogger.. Anonymous poster hash: 1915e...ec4
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #58 Skrevet 10. september 2016 Nei ikke sånn ment da, jeg synes det er ille nok det, men når hun først skal gjøre det med barna sine (noe hun faktisk har lov til) så bør det jo gjøres med litt med orden og stil enn det blir gjort.. Hun framstår desverre som ti ganger mindre intelligent enn om hun hadde greid å fått ord/setninger/ordspill/ordtak riktig. Synd og skam at ingen tar tak i det hun gjør rundt barna. Håper kansje fedrene setter ned en fot etterhvert (om det ikke allerede er gjort) Anonymous poster hash: 587b0...4e2 Jeg håper alle disse bloggerbarna saksøker den som har eksponert barndomnen deres. Disse bloggerne blottlegger privatlivet til sine barn. Barn har rett på privatliv! Det har de ikke så lenge vi kan lese om dem. Barna har IKKE valgt at verden skal kunne lese om de. Minst et av disse barna har gitt uttrykk for at det ikke liker oppmerksomhet. Hvorfor fortsetter det? Det er ETT svar på det. Penger. Det er ikke sånn at bloggerbarna MÅ fortsette i rollen sin. Sånn som det er for kongelige. De kongelige barna skjermes for at de skal få et tilnærmet normalt liv. Hvorfor må vanlige barn på død og liv trekkes frem og eksponeres? Anonymous poster hash: 4ecb1...376
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #59 Skrevet 10. september 2016 I den bloggen er det mye å sette fingeren på. Konkursene og det at folk skulle hjelpe med å betale alle inkassoene som ikke ble betalt like vel. Dritt slengt om barnefaren og diverse. Så jogga hun med fæl bekkeløsning og prematurfare. Og nå brettes alt ut om den lille, og det er nesten ekkelt mye. Og hvorfor er babyen redningen? Ikke mye sunt. Anonymous poster hash: 423f2...bfb
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #60 Skrevet 10. september 2016 Nye fillers i leppene, ser jeg. Trodde det var no-no om man ammer, men hun bryr seg vel ikke om sånt siden hun spiste ufryst spekemat og masse Sashimi da hun var gravid også. Noen som vet om fillers er greit om noen ammer? Anonymous poster hash: 51a68...fad
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #61 Skrevet 10. september 2016 I det siste innlegget skriver hun at hun knakk sammen flere ganger i dag. Hun har slitt mye det siste året, har hun skrevet, så jeg håper virkelig at hun får hjelp og at noen fanger det opp. Nytt andenebb er på plass, ja! Anonymous poster hash: 423f2...bfb
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #62 Skrevet 11. september 2016 Tragisk rett og slett. Tragisk. Hvor er barnevernet når man trenger de. Anonymous poster hash: a6ec6...79a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #63 Skrevet 11. september 2016 Nye fillers i leppene, ser jeg. Trodde det var no-no om man ammer, men hun bryr seg vel ikke om sånt siden hun spiste ufryst spekemat og masse Sashimi da hun var gravid også. Noen som vet om fillers er greit om noen ammer? Anonymous poster hash: 51a68...fad Sashimi er ikke farlig når man er gravid. Ellers er jeg enig i mye av kritikken. Tror dette går rett vest og håper at hun har foreldre som tar tak i en situasjon som er i ferd med å bli litt for kaotisk Anonymous poster hash: 9e341...e11
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #64 Skrevet 11. september 2016 Nye fillers i leppene, ser jeg. Trodde det var no-no om man ammer, men hun bryr seg vel ikke om sånt siden hun spiste ufryst spekemat og masse Sashimi da hun var gravid også. Noen som vet om fillers er greit om noen ammer? Anonymous poster hash: 51a68...fad Nei, det er ikke greit når man ammer Anonymous poster hash: 9e341...e11
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #65 Skrevet 11. september 2016 Rettssak om hva? Jeg kjenner alle parter,og vet du hva? Bevis for ting går begge veier skal jeg si deg. Eksen har virkelig driti seg ut til gangs bare så det er sagt. Anonymous poster hash: ef012...780 Hva er det eksen har gjort? Jeg har ikke sett noe annet enn at han ikke er interessert i et parforhold med C, men kanskje det er noe jeg har oversett? Anonymous poster hash: 93013...2da
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #66 Skrevet 11. september 2016 Hun er skamløst navlebeskuende, og siden hun har andre enn seg selv å ta hensyn til, burde noen seriøst advare henne mot seg selv. Anonymous poster hash: d785f...885
Hjertefru Skrevet 11. september 2016 #67 Skrevet 11. september 2016 Har av nysgjerrighet klikket innom et par ganger, men greier ikke å se noe som er verre der enn hos andre bloggere. Men hvis det er sant som dere sier at hun ligger i konflikter og det kan bli rettsak, burde hun selvfølgelig sluttet å dele så mye på nett. Men skjønner jo at det er vanskelig hvis det er levebrødet hennes. Høres ut som hun har malt seg inne i et hjørne...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #68 Skrevet 11. september 2016 Men jeg lurer på om eksen hennes, altså far til de to første barna,gjør noe, eller om han i det hele tatt bryr seg om hu utleverer ungene deres sånn..?? Anonymous poster hash: 587b0...4e2
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #69 Skrevet 11. september 2016 Jeg begynner å lure på om hun kan være bipol. Innleggene bærer preg av synlige periodevise svingninger Anonymous poster hash: 9e341...e11
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #70 Skrevet 11. september 2016 Hun legger i snitt ut 7-8 innlegg på instagram hver dag. Det er drøyt. Anonymous poster hash: 11196...095
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #71 Skrevet 11. september 2016 Jeg har aldri syntes bildene er det som er mest ille. Hetsing av personer som ikke kan forsvare seg er mye verre. I siste innlegg har hun lagt ut noe ala " sinnsykdom som lurer i skyggen..." Om barnefaren. Dette burde ikke være lovlig. Det er kanskje ikke lovlig? Trakassering er aldri ok. Anonymous poster hash: 900d1...6db
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #72 Skrevet 11. september 2016 Er det på insta'n hun skriver sånt eller? Har ikke sett noe på bloggen. Men har ikke fulgt bloggen da, så kan vel gå glipp av det meste😂 Anonymous poster hash: 70d3c...a15
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #73 Skrevet 11. september 2016 Er det på insta'n hun skriver sånt eller? Har ikke sett noe på bloggen. Men har ikke fulgt bloggen da, så kan vel gå glipp av det mesteAnonymous poster hash: 70d3c...a15 Det mest utleverende pleier å være på insta ja Anonymous poster hash: 11196...095
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #74 Skrevet 11. september 2016 Hun har skrevet alt mulig stygt om eksen, og det på instagram i dag er ingenting i forhold. Fullt navn på familien hans og alt, og selvsagt er det ikke lov å skrive sånt om andre på nettet. Det er verste form for nettmobbing, for han kan jo ikke forsvare seg mot det hun og andre skriver i kommentarfeltet. Det ble slutt mellom ho og eksen i fjor høst, og så ble ho gravid rundt juletider i fjor. Camilla ville ha han tilbake, men han fikk seg etterhvert ny dame. Så derfor har hun skrevet alt mulig stygt om han i innlegg og i kommentarfeltet etterpå. Nettavisen og side 2 er arbeidsgiveren hennes, men det er Camilla som er redaktør for sin blogg og er ansvarlig for det som skrives i bloggen. Men Nettavisen burde stoppe henne når hun holder på sånn, men det gjør de ikke. Ikke rart eksen holder seg unna når Camilla holder på sånn. Men han vil selvsagt ha kontakt med barnet, bare ikke mora! Alle skjønner vel hvorfor. Anonymous poster hash: 51a68...fad
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #75 Skrevet 11. september 2016 Aldri sett bloggen før, men klikket innom nå. Kjære vene for ett barnslig språk og så mye skrivefeil. I tillegg hadde jeg blitt sprø av å ha så mye dill rundt meg😳 Anonymous poster hash: ba36b...71b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå