Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Enda en tråd, men denne gangen en som ikke er så negativ. For, hvorfor er vi det mot henne? Hvorfor har vi plukket ut hun her inne (og på andre forum) som den som gjør alt galt? Er det flokkmentalitet? Er det behovet for å føle seg litt bedre? Er det noe inni oss som liker dette? Liker å sladre og rakke ned på andre mennesker vi ikke kjenner? Jeg skal være ærlig å si at jeg har blitt farget av alle trådene her inne, gått inn å kikket på bloggen og nikket samtykkende for meg selv til alt dere har skrevet. Noe inni meg likte å følge dette dramaet, et drama først og fremst skapt av oss, ikke henne. Så nå sitter jeg her og tenker "hvorfor, hvorfor kaster jeg meg med flokken? Hvorfor vil jeg også "ta" henne?" Jeg har ingen grunn, og er egentlig skuffet over meg selv og hvor lett jeg er å påvirke. Villa gjør ikke noe galt. Hun overeksponerer barna, men det er hun ikke alene om. Og er det det eneste "gale" man gjør, er det ikke helt rettferdig med side opp og side ned, HVER eneste dag om henne. Er det vel? Jeg begynner å få vondt av henne. For hadde jeg vært henne hadde jeg lest alt om meg selv. Og jeg hadde blitt så utrolig lei meg. Om jeg hadde drevet egen blogg, eksponert meg, tjent gode penger på det, hadde jeg fortjent så mye negativitet? Nei, jeg føler ikke det. Selv om man velger å være offentlig betyr ikke det at man skal tåle alt. Mange sier "hun velger det selv, så dette må hun tåle" ja? Må hun det? Konstruktiv kritikk kanskje, ja, det må man nok tåle. Men nettroll som bare vil såre og rakke ned anonymt på et forum, må man tåle det også? Camilla, om du er som meg, så leser du kanskje dette? Om du gjør, vil jeg bare si at du er tøff, det virker som du er en god mamma, du er en vanlig jente, og du fortjener ikke alt som kommer din vei. Stå på, prøv å ikke ta noe inn over deg. Lev ditt liv og lev det godt. Så kan vi andre her inne kanskje få ut negativiteten vår på andre måter? Kanskje vi kan prøve å la dette ligge? Kanskje vi kan bli bedre mennesker uten behov for å ødelegge andre. Ingen av oss hadde likt dette. Anonymous poster hash: 900d1...6db
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Få deg et liv! Anonymous poster hash: abcd2...373
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Få deg et liv! Anonymous poster hash: abcd2...373 Det er det jeg prøver på et finere et, derfor innlegget Glad du leste det Anonymous poster hash: 900d1...6db
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Spar deg. Ikke rettferdiggjør det denne dama gjør, du har åpenbart ikke peiling på ting, konkurser, eksponering osv osv... Anonymous poster hash: 9e341...e11
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Men hvorfor engasjere seg sånn?? Synes faktisk det er mer bekymringsverdig.. Anonymous poster hash: abcd2...373
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 Nei, hun gjør ikke som så mange andre (som du påstår), hun deler så uendelig mye mer, og mer privat enn omtrent alle andre. Hun leses av mange tusen hver dag og når ut til over 40.000 på Instagram, der bilder spys ut og man kan også noen ganger tydelig se at ungene er ukomfortable med det. Hun er opp og ned og deler skamløst detaljer fra forholdet med eksen/barnefar med et detaljnivå som burde vært forbehold dem privat. Det er faktisk stor forskjell på å gjøre dette kontra å dele noen bilder av barna på FB hvor du kanskje har 200 venner som ser de At folk engasjerer seg ift det, bør ikke være bekymringsverdig, men heller positivt. De reagerer jo på måten hun uhemmet deler livet sitt på, og det er sjelden annet enn konstruktiv kritikk jeg har sett av henne, selv om hun tolker alt i verste forstand. Hun har drevet to selskaper nedenom og hjem, og bør da tåle at folk kommenterer dette også, når hun så tydelig fritar seg selv for alt ansvar ift kreditorene sine. Noen ganger driter man rett og slett litt for mye på draget til at man fortjener å bli unnskyldt, og sånn syns jeg det er blitt med villapaprika. Hun nekter å innse egne feil, men fortsetter i samme leia. Anonymous poster hash: 1e8a9...e18
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #7 Skrevet 5. september 2016 Men hvorfor engasjere seg sånn?? Synes faktisk det er mer bekymringsverdig.. Anonymous poster hash: abcd2...373 Ikke vær bekymret. Generelt slutt å bekymre deg negativt over mennesker du ikke kjenner. Det er vanskelig å ikke få med seg VP her inne. Og så mye uthenging på en person er så vondt å se. På kg er det i det minste fordelt på mange, her er det en. Jeg bryr meg og er glad for det. Anonymous poster hash: 900d1...6db
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #8 Skrevet 5. september 2016 Uansett: folk som engasjerer seg tilstrekkelig i slike blogger til å kunne gjøre seg opp en mening, har større issues enn bloggeren. Det finnes vanvittig mye annet lesestoff der ute som tilfører livene vårt et snev av nytte. Likevel velger Kari Nordmann å bruke tid og krefter på hjernedøde blogger. Anonymous poster hash: e1bec...3a0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #9 Skrevet 5. september 2016 Jeg tror deg ikke HI. Innlegget ditt som oser av sympati er kun et skalkeskjul for å generere mer snakk, tjas og spekulasjoner rundt bloggeren. Du skriver at dette ikke skal være som de andre negative innleggene om bloggeren, men innerst inne vet du at du starter er brannfakkel. Du er ikke noe bedre enn noen andre, du er kanskje den verste - den som forer monstrene. Villapaprika veit hva hun driver med. Hun har 40 000 følgere på instagram, men eier ikke filter. Hun deler og provoserer med vilje. Derfor må hun også tåle det. Anonymous poster hash: e1fe6...791
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #10 Skrevet 5. september 2016 Jeg tror deg ikke HI. Innlegget ditt som oser av sympati er kun et skalkeskjul for å generere mer snakk, tjas og spekulasjoner rundt bloggeren. Du skriver at dette ikke skal være som de andre negative innleggene om bloggeren, men innerst inne vet du at du starter er brannfakkel. Du er ikke noe bedre enn noen andre, du er kanskje den verste - den som forer monstrene. Villapaprika veit hva hun driver med. Hun har 40 000 følgere på instagram, men eier ikke filter. Hun deler og provoserer med vilje. Derfor må hun også tåle det. Anonymous poster hash: e1fe6...791 Ok. Trist. Da håper jeg denne tråden blir stengt så det ikke blir noe mer snakk. Er det virkelig helt umulig å tro på at det finnes gode mennesker? Det er en helt lik tråd (med andre intensjoner), da kan kanskje snakkingen fortsette i den. Jeg gir opp. Jeg prøver aldri å være bedre enn andre. Trist å bli kalt det fordi jeg står opp for noe jeg synes er en evig heksejakt. Men jeg skal slutte å kommentere i håp om at tråden forsvinner. Anonymous poster hash: 900d1...6db
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #11 Skrevet 5. september 2016 Hun har et valg. Hun kan trekke seg tilbake fra media og slippe alt av hat som folk har mot henne. Greit det er ikke rett av andre mennesker og holde på slik. Jwg har ikke sansen for dama heller og er uenig i mye av det hun gjør og har gjort. Jeg mislikte henne mye mer før skilsmissen og konkursen. Men hun har blitt bedre på mange områder. Men hun og alle andre bloggere har et valg om å slutte å blogge for og slippe unna all hetsen og drittsleningen. Men de vil ikke, de lever greit med det som inntekt, villa paprika har bygget opp sitt image selv på den måten hun har og det er det som gjør at hun har lesere og følgere. Se på de som deler mindre og mindre intresserte ting de har langt mindre lesere. Folk liker og lese om folk som ikke følger normen. Se på mamma til michelle. Hennes innlegg er stortsett utrolig kjedelig og bare masse overskrifter som virker interessante men fordi alt hun har holdt på med og nå venter sitt 3 barn med en 3 mann så er det kjekt for folk å trykke inn og lese og håpe på mer drama osv. Og alt det fks mamma til michelle har oppnådd er pga leserene. Så alle som sitter og er sjalu osv slutt og les bloggen. Jo mindre lesere bloggerene har jo mindre tjener de. De mister sponsorer og kontrakter osv for de at de ikke lenger er spennende. Anonymous poster hash: 3154d...8c5
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #12 Skrevet 5. september 2016 Beklager, men måten du ordlegger deg på er bemerkelsesverdig lik villa paprika sin. Anonymous poster hash: fb4c7...d23
vimsa3 Skrevet 5. september 2016 #13 Skrevet 5. september 2016 Hei alle sammen måtte selvsagt sjekke bloggen hennes er vel flere år siden sist. Kan noen oppdatere meg kjapt hun har fått barn nr3 men hvor i huleste er faren der???
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #14 Skrevet 5. september 2016 Hei alle sammen måtte selvsagt sjekke bloggen hennes er vel flere år siden sist. Kan noen oppdatere meg kjapt hun har fått barn nr3 men hvor i huleste er faren der??? Faren er sammen med en snnen. Det siste innlegget, jeg dør litt innvendig🙈 Anonymous poster hash: 9e341...e11
vimsa3 Skrevet 5. september 2016 #15 Skrevet 5. september 2016 Faren er sammen med en snnen. Det siste innlegget, jeg dør litt innvendig🙈 Anonymous poster hash: 9e341...e11 Ok da vet jeg det sikkert kjekt å poppe en ny unge ut når du blir mutters alene med den og men men alt går vel på ett hvis
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #16 Skrevet 5. september 2016 Faren er sammen med en snnen. Det siste innlegget, jeg dør litt innvendig Anonymous poster hash: 9e341...e11 Å. Gud. Bedre. Meg. Fint og flott at hun er oppslukt av babyen sin, men dette kan det vel ingen andr enn de aller nærmeste være inressert i? Hun skriver som en fjortis som har fått babydukke på lån - det er så kleint å dele på en offentlig blogg! Dessuten...hun skriver hun har fødselspem, men hun har vel ikke det når hun skriver blogginnlegg? Er det ikke det som er jobben hennes da? Uff, er som en bilulykke dette, klarer liksom ikke se vekk... Anonymous poster hash: 1e8a9...e18
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #17 Skrevet 5. september 2016 Faren er sammen med en snnen. Det siste innlegget, jeg dør litt innvendig Anonymous poster hash: 9e341...e11 Snakk om å utlevere ungen sin. De der tingene er sånn som burde være skrevet i en bok, ikke utleveres på nett. Alt for å tjene penger Anonymous poster hash: e44bc...c15
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #18 Skrevet 5. september 2016 Jeg har også lurt på hva folk har imot henne. Titter innom avogtil, ofte fordi jeg lurer på hva det er for noe galskap hun har skrevet som får så mye oppmerksomhet i et eller annet innlegg på et forum, og så står det ingenting spesielt på bloggen.. Jeg forstår ikke hva hun gjør/skriver som gjør folk så sinte og bruker så mye tid på å være sinte/ mobbe henne. Anonymous poster hash: ade9d...820
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #19 Skrevet 5. september 2016 Jeg har også lurt på hva folk har imot henne. Titter innom avogtil, ofte fordi jeg lurer på hva det er for noe galskap hun har skrevet som får så mye oppmerksomhet i et eller annet innlegg på et forum, og så står det ingenting spesielt på bloggen.. Jeg forstår ikke hva hun gjør/skriver som gjør folk så sinte og bruker så mye tid på å være sinte/ mobbe henne. Anonymous poster hash: ade9d...820 Sjekk siste blogginnlegg. Det er ikke provoserende i seg selv, men HVORFOR?! Hun skriver den ene uken på bloggen at hun skal være mer privat, så dukker dette opp?! Og for å ikke snakke om de 100 bildene hun har lagt ut på instagram av den nyfødte, uten å overdrive. Hun er 11 dager gammel!! Anonymous poster hash: e1fe6...791
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. september 2016 #20 Skrevet 5. september 2016 ojoj... Rart barna har netthat på dagsorden i skolen?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #21 Skrevet 5. september 2016 Lurer fælt på hvordan hun ble så fort sprek igjen etter fødselen. Hun som slet så grusomt med bekken og stort sett de fleste plager man kan få..... Man blir jo ikke kvitt slikt med en gang? Hun er på farta hele tiden, var det oppmerksomhet hun ville ha i svangerskapet eller? Bare lurer jeg..... Håper også at hun kan verne barna litt snart. Har ikke noe imot henne, men å skjerme barna burde hun absolutt gjøre!! Har også sett hvor påtatt noe av det hun legger ut på insta er. Ser ut som barna har fått manus først for så at hun skal filme og legge det ut. 😕 De ser veldig ukomfortable ut... Anonymous poster hash: 274d9...b00
Marriet Skrevet 5. september 2016 #22 Skrevet 5. september 2016 ojoj... Rart barna har netthat på dagsorden i skolen? Håper at de samtidig har nettvett på agendaen, da det er om ikke mer viktig.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. september 2016 #23 Skrevet 5. september 2016 Håper at de samtidig har nettvett på agendaen, da det er om ikke mer viktig. Begge de tingene er viktig ,men det blir jo tull å si at nettvett er viktigere enn netthat! Det ene rettferdiggjør ikke det andre
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #24 Skrevet 5. september 2016 Synes det er rart at folk automatisk er fritatt fra folkeskikk fordi en annen mangler nettvett. Anonymous poster hash: 72bb9...c5f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #25 Skrevet 5. september 2016 Hvorfor følge VP på insta eller blogg hvis dere er så i mot henne. Dere er jo med på å fylle lønningsposen hennes. Selvfølgelig så skriver hun provoserende for ho vet det vil bli skrevet om i forskjellige forum som igjen øker lesere innom bloggen og instafølgere. Nå leser jeg verken blogg eller følger henne på insta. Kommer heller ikke til å gå inn på siden hennes for å hjelpe henne til å tjene penger Anonymous poster hash: 99910...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå