Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #76 Skrevet 1. september 2016 Å kontre sjalusi anklage med å skryte av deg selv er...litt vittig Hun fremhever seg. Og du Gjør akkurat det samme. Men hva vet jeg. Med 1 barn, smelltjukk, liten kommunalbolig og singel? Anonymous poster hash: 8982e...fb5 Ha ha, det er bare for å si atdrt finnes ikke dn eneste ting å være sjalu på. Det eneste må være flat mage, noe jeg har. Og vent, jeg var ikke "syk" hele svangerskapet oggikk opp 20 kg, egentlig litt stolt av den flate magen min, men legger jeg ut bilde? Nei. Kunne jeg gjort det? Nei. Fordi? Fordi det er pinlig Anonymous poster hash: a8c2d...d50
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #77 Skrevet 1. september 2016 Ha ha, det er bare for å si atdrt finnes ikke dn eneste ting å være sjalu på. Det eneste må være flat mage, noe jeg har. Og vent, jeg var ikke "syk" hele svangerskapet oggikk opp 20 kg, egentlig litt stolt av den flate magen min, men legger jeg ut bilde? Nei. Kunne jeg gjort det? Nei. Fordi? Fordi det er pinlig Anonymous poster hash: a8c2d...d50 Å rakke ned på andre stiller bare deg i et dårlig lys. Har du selvtilliten i orden burde det ikke plage deg at noen andre har et bra liv. Eller dårlig liv! Enda mindre da i grunnen.. Anonymous poster hash: 8982e...fb5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #78 Skrevet 1. september 2016 Tja,hva får 70 % av "alle de andre" som eksponerer seg slik og barna sine på fb og andre sosiale medier,ut av det? Kritiserer du de på lik måte? Direkte til de? Eller er det slik at ingen av dine "venner" gjør det? I såfall er du i fåtall. Nei, du får vel spørre de da? Jeg utleverer verken meg selv eller mine barn på blogg/SoMe på denne måten, så hva som driver de er ikke godt å si - men tipper det har noe med penger å gjøre, og et ønske om å bli sett. Det er uansett er STOR forskjell å legge ut bilder av barnas første skoledag eller bursdag på FB enn å skrive en blogg om alt dramaet i livet sitt med påfølgene pepring av bilder av både barn og seg selv på en fryktelig intim måte. Hvis du virkelig syns det er det samme, så forstår jeg virkelig ikke logikken din. Anonymous poster hash: 3c7bf...4b0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #79 Skrevet 1. september 2016 Nå ser jo bare Hans sin datter gjennom sosiale medier så er vel derfor hun legger ut så utrolig mange bilder kanskje Anonymous poster hash: a8c2d...d50
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #80 Skrevet 1. september 2016 Nå ser jo bare Hans sin datter gjennom sosiale medier så er vel derfor hun legger ut så utrolig mange bilder kanskje Anonymous poster hash: a8c2d...d50 Det har nok noe med det å gjøre tipper jeg ja, men da burde hun jo ha vett til å sende bilder til ham privat og ikke pepre ig og blogg med bildene for alle å se. Makes no sense.. Anonymous poster hash: 3c7bf...4b0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #81 Skrevet 1. september 2016 Kan jeg spørre om han som er far til de to største er far til nyfødte også? Jeg husker bare jeg så de på unge mødre den gang de var med, men det er jo noen år siden nå. Anonymous poster hash: ed082...a46
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #82 Skrevet 1. september 2016 Kan jeg spørre om han som er far til de to største er far til nyfødte også? Jeg husker bare jeg så de på unge mødre den gang de var med, men det er jo noen år siden nå. Anonymous poster hash: ed082...a46 Nei de to eldste har annen far Anonymous poster hash: a8c2d...d50
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #83 Skrevet 1. september 2016 Nei de to eldste har annen far Anonymous poster hash: a8c2d...d50 Ahh, okei Anonymous poster hash: ed082...a46
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #84 Skrevet 1. september 2016 Jeg tviler på at babyen blir overeksponert fordi meningen er at barnefaren skal få se henne. Babyen er jo bare hennes, har hun skrevet! Anonymous poster hash: 4e712...afb
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #85 Skrevet 1. september 2016 Husk at det er et menneske bak bloggen, med like mange tanker og følelser som dere. I tillegg har hun nylig født et lite barn og er helt alene om babyen. Vis litt hensyn uansett hva hun legger ut. Kanskje denne tråden bør stenges nå? Anonymous poster hash: cf0a9...d1f
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #86 Skrevet 1. september 2016 Ja, hun burde slutte å utlevere seg selv og barna og trekke seg bort fra sosiale medier en stund. Folk trenger absolutt ikke å skamme seg for at de leser og mener noe om dette, for dette styrer hovedpersonen helt selv. Anonymous poster hash: 4e712...afb
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #87 Skrevet 1. september 2016 Husk at det er et menneske bak bloggen, med like mange tanker og følelser som dere. I tillegg har hun nylig født et lite barn og er helt alene om babyen. Vis litt hensyn uansett hva hun legger ut. Kanskje denne tråden bør stenges nå? Anonymous poster hash: cf0a9...d1f Vise hensyn til en som legger skittentøyvasken offentlig? Noen burde fortelle henne, sånn ansikt til ansikt. at hun må slutte å utlevere privatlivet sitt. Hun har mange lesere, altfor mange vet for mye om barna hennes. Barna har ingenting de skulle ha sagt. Altfor mange vet for mye om henne selv. Skal vi vise hensyn til henne? Hva med at HUN begynner å vise hensyn til ungene sine? Å vise hensyn til seg selv? Hun velger å tjene penger på å utlevere livet, da må hun tåle kritikk. Hun velger å skrive det hun skriver, muligens for å flest mulig klikk=mer penger i kassa. Hun må jo ønske reaksjoner, hun kan dette gamet. Hun har valgt eksponeringen, da må hun dessverre tåle en del. Anonymous poster hash: 2b0e5...036
førskolelæreren Skrevet 1. september 2016 #88 Skrevet 1. september 2016 Jeg synes hun bør gå frem som en god rollemodell for sine nå 3 barn. Hun bør tenke på at barn ser opp til henne og gjør det hun gjør. Ikke sikkert det blir noe gøy om datteren Mathilde legger ut ett slikt bilde om noen år? Jeg skjønner virkelig ikke poenget.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #89 Skrevet 1. september 2016 Jeg har fulgt bloggen hele veien, og kjenner nesten ikke igjen jenta . Det er litt for mye tull og selvmotsigelser, og jeg er ikke imponert over businessen heller. Men det verste er at barna mister alt privatliv. Jeg skjønner ikke at hun tør. http://www.bt.no/meninger/Derfor-liker-jeg-ikke-bilder-av-barna-dine-3654968.html Anonymous poster hash: a5b71...69b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #90 Skrevet 1. september 2016 http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Jeg-er-mammabloggeren-som-angret--Mariann-Johansen-603466b.html Anonymous poster hash: a5b71...69b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #91 Skrevet 5. september 2016 Det har gått fra interiørblogg til sosialpornografi dessverre. Det virker rett og slett ikke som om hun forstår hvor mange som faktisk kan se og lese det hun legger ut på bloggen og SoMe. Det virker mer som en privat dagbok noen ganger. Anonymous poster hash: 3c7bf...4b0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #92 Skrevet 5. september 2016 Dette👍👆 Anonymous poster hash: a8c2d...d50 Jeg skjønner ikke hvorfor dere i såfall " sparker noen" som i deres øyne " ligger nede". Hvorfor det voldsomme behovet for å slenge dritt liksom..? Det er faktisk bare pinlig å lese kommentarene til folk. Anonymous poster hash: d2816...eea
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #93 Skrevet 5. september 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor dere i såfall " sparker noen" som i deres øyne " ligger nede". Hvorfor det voldsomme behovet for å slenge dritt liksom..? Det er faktisk bare pinlig å lese kommentarene til folk. Anonymous poster hash: d2816...eea Det som er pinlig er å se at Camilla ikke har selvinnsikt til å stoppe å overdele. At folk kommenterer det er bare et sunnhetstegn. At at kommenteres at hun deler altfor mye, ikke tar hensyn til barna når det gjelder denne delingen og at hun feilaktig kaller seg selv norges største interiørblogger, burde ikke være pinlig å lese, og er ei heller "sparking av noen som ligger nede". Det er helt legitime kommentarer på måten hun velger å fremstille og eksponere seg selv. Hvem tvinger henne til å holde på sånn? Anonymous poster hash: 3c7bf...4b0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #94 Skrevet 5. september 2016 hva er det der SoMe greia..? Anonymous poster hash: df2e0...c11
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #95 Skrevet 5. september 2016 hva er det der SoMe greia..? Anonymous poster hash: df2e0...c11 Sosiale medier Anonymous poster hash: 3c7bf...4b0
Mumua Skrevet 5. september 2016 #96 Skrevet 5. september 2016 hva er det der SoMe greia..? Anonymous poster hash: df2e0...c11 Sosiale Media
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå