Gå til innhold

Villapaprika


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har like mye lov til å diskutere denne bloggen som alt mulig annet, og trenger ikke forsvare det for deg. Dessuten er der ganske mye grums der, og det har man lov å mene.

 

Anonymous poster hash: 4e712...afb

Diskuter akkurat hva du vil, jeg bare genuint lurer på hvorfor folk gidder å bruke tid på noe som åpenbart irriterer ens velbefinnende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Diskuter akkurat hva du vil, jeg bare genuint lurer på hvorfor folk gidder å bruke tid på noe som åpenbart irriterer ens velbefinnende.

Hvorfor leser folk se og hør tror du? Hvorfor tror du det selger? Du kan åpenbart ikke jobbe innen bransjen

 

Anonymous poster hash: a8c2d...d50

Skrevet

Hvorfor leser folk se og hør tror du? Hvorfor tror du det selger? Du kan åpenbart ikke jobbe innen bransjen

 

Anonymous poster hash: a8c2d...d50

Hvilke folk kjøper se og hør tror du?

Eneste gangen jeg gidder lese det er når det er hakket bedre enn å glo på skotuppene på legekontoret..

Skrevet

Hvilke folk kjøper se og hør tror du?

Eneste gangen jeg gidder lese det er når det er hakket bedre enn å glo på skotuppene på legekontoret..

Det sier de alle... "Leser det bare hos tannlegen"

Du kjeder deg nok til å gå inn å diskutere i en tråd på dib om en blogger? Eller sitter du kanskje hos fastlegen å kjeder deg?

Konklusjon, du er som alle andre... dessverre.

 

 

Anonymous poster hash: f3767...9a4

Skrevet

Det sier de alle... "Leser det bare hos tannlegen"

Du kjeder deg nok til å gå inn å diskutere i en tråd på dib om en blogger? Eller sitter du kanskje hos fastlegen å kjeder deg?

Konklusjon, du er som alle andre... dessverre.

 

 

Anonymous poster hash: f3767...9a4

Argumentasjon på høyt nivå. Har dessverre ikke tid til å kverrulere ytterligere, må prioritere alle nettsteder som irriterer meg først og fremst.
Skrevet

Skulle jeg visst hvem dette er?

 

Anonymous poster hash: 62766...25d

Skrevet

Skulle jeg visst hvem dette er?

 

Anonymous poster hash: 62766...25d

Du burde vel strengt tatt vite det hvis du har vært her inne en stund. Jeg hadde aldri hørt om noen av de her bloggerene før jeg forvillet meg inn på bim :legrine:

 

Anonymous poster hash: 343c3...3ec

Skrevet

Vi har like mye lov til å diskutere denne bloggen som alt mulig annet, og trenger ikke forsvare det for deg. Dessuten er der ganske mye grums der, og det har man lov å mene.

 

Anonymous poster hash: 4e712...afb

Å diskutere andre gjorde slarvekjerringene i nabolaget også, men det betyr ikke at normale folk som brukte energien sin på litt mer meningsfulle oppgaver syntes nabokjerringene var gode mennesker. Slarvekjerringene var og er fortsatt de minst verdifulle menneskene som samfunnet fint klarer seg uten.

 

 

Anonymous poster hash: 52466...1f4

Skrevet

Dette MÅTTE jo komme...selvsagt. Dama higer jo etter oppmerksomhet. Lurer på om hun ikke har familie rundt seg som kan forsøke å beskytte henne (og barna) mot seg selv. 50 bilder av den nyfødte som enda ikke har blitt en uke gammel, intime og private detaljer om hvordan hun er en "puppejente" osv, mora i undertøyet for å få likerklikk og skryt,...er et under hvis disse barna vokser opp til å bli "normale" mennesker. Hun tenker tydeligvis ikke over at det hun legger ut av bilder og drama er ting som kommer til å ligge der for alltid, og kanskje ikke vil være så greit for ungene å ha hengende over seg når de blir større. Her overeksponerer hun barna på det groveste, når hun skal være den personen som skal beskytte dem. Hun skriver annenhver uke at hun skal bli mer privat, at hun skal ha fødselspermisjon og få noen andre til å drive bloggen, at hun skal gå tilbake til kun å blogge om interiør osv osv før hun peprer både instagramkonto (som ikke kan sies å være mye privat med over 40.000 følgere and counting) og blogg med kun bilder av barna og seg selv, nada om interiør. Dessuten er det vel å overdrive en smuuuuule når hun kaller seg selv "Norges største interiørblogg" :lol:



Anonymous poster hash: 3c7bf...4b0
Skrevet

Jeg får vondt i øynen av siste bilde på IG. For et rot! Der klør i fingrene etter å fjerne puter, fjerne nips og dill, men ikke minst, bytte ut gigamøblene med noe nettere. Ser hun ikke selv hvor kaotisk trangt og overlesset det er. Norges største interiørblogg, ha ha ha🙈

 

Anonymous poster hash: a8c2d...d50

Skrevet

Tenkte det samme. Dessuten lurer jeg på det her med rengjøring. Må jo være et sinnsykt prosjekt...

 

Anonymous poster hash: 53447...1c5

Skrevet

Å diskutere andre gjorde slarvekjerringene i nabolaget også, men det betyr ikke at normale folk som brukte energien sin på litt mer meningsfulle oppgaver syntes nabokjerringene var gode mennesker. Slarvekjerringene var og er fortsatt de minst verdifulle menneskene som samfunnet fint klarer seg uten.

 

 

Anonymous poster hash: 52466...1f4

 

Ikke at jeg syns slarv er OK, for jeg liker det absolutt ikke men i noen omstendigheter så er det nødvendig! For slarvekjerringene har sin verdi og opp igjennom åra så er det noen som ble reddet av dem. Unger som ikke hadde det så godt ble lagt merke til av disse og meld inn til feks. barnevern eller de har tatt seg av dem. Det er ikke så mange år siden at det var store oppslag om man trengte mer av disse nabokjerringene for å avdekke grov omsorgsvikt. Så jeg vil IKKE si at disse slarvkjerringene er mindre verdifulle mennesker, for de har absolutt sin verdi og sin plass. Ikke all slarv har en vond hensikt og det er ikke sikkert de er vonde mennesker heller.

 

Jeg liker forresten VP :) Hun er sjarmerende ;) Og jeg slenger aldri dritt om noen i forum (Anonym eller ei)  

 

Anonymous poster hash: a980d...91f

Skrevet

Tenkte det samme. Dessuten lurer jeg på det her med rengjøring. Må jo være et sinnsykt prosjekt...

 

Anonymous poster hash: 53447...1c5

Usj ja, jeg kjenner det kile i nesen bare jeg ser på bildene. Forstår ikke denne pute - og pleddmanien. Er jo knapt nok plass til folk i den sofaen selv så (altfor) stor den er :lol: Hun kan jo ikke kalle seg god på interiør (for ikke å snakke om norges største interiørblogg) når hun ikke klarer å møblere i henhold til plass og planløsning. Noe så overfylt som den stuen der er det lenge siden jeg har sett.

 

Anonymous poster hash: 3c7bf...4b0

Skrevet

 

Usj ja, jeg kjenner det kile i nesen bare jeg ser på bildene. Forstår ikke denne pute - og pleddmanien. Er jo knapt nok plass til folk i den sofaen selv så (altfor) stor den er :lol: Hun kan jo ikke kalle seg god på interiør (for ikke å snakke om norges største interiørblogg) når hun ikke klarer å møblere i henhold til plass og planløsning. Noe så overfylt som den stuen der er det lenge siden jeg har sett.

 

Anonymous poster hash: 3c7bf...4b0

Hun møbler som om hun skulle ha 60 kvm stue, knapt plass til å gå. Må være utrolig slitsomt med tre barn

 

Anonymous poster hash: a8c2d...d50

Skrevet

Åh... Er det her dere er nå? Siden Camilla har stengt kommentarfeltet sitt så får dere utløp for deres sjalusi og misunnelse her 😂 Gudbedre dere er patetiske 😂😂😂😂

Skrevet

Åh... Er det her dere er nå? Siden Camilla har stengt kommentarfeltet sitt så får dere utløp for deres sjalusi og misunnelse her Gudbedre dere er patetiske

Fader så oppbrukt det er å komme trekkende med "misunnelse" og "sjalusi"-kortet hver gang det er noe. Nei, vet du hva, er ikke det grann misunnelig på en enslig trebarnsmor som tydeligvis har såpass liten selvinnsikt at hun blotter både seg selv og barna for alle som vil se og som har så feilaktig høye tanker om egne egenskaper på interiørfronten at hun kaller seg selv norges største interiørblogger, når det hun lever av er klikk på bloggen pga privat drama og utlevering av pinlige, private detaljer :lol: INGEN her har sagt hun ser fæl ut i undertøy uke etter fødsel, heller tvert i mot, det folk kritiserer er behovet for å eksponere seg selv og ungene så til de grader som hun gjør, når hun for kort tid siden la ut om at hun kom til å bli mer privat fremover. Det skaffer vel ikke klingene mynt i kassa, så da er det å kle av seg og å igjen lufte alt som burde vært privat. Greit nok hun ønsker å eksponere seg selv på denne måten, men de stakkars ungene har da ikke bedt om dette? Hun burde virkelig tenke lenger enn frem enn de neste fire timene... Dessuten, hva er poenget med å vise seg frem i undertøyet sånn? Hva får hun ut av det? Hva får leserene hennes ut av det? For å vise eksen hva han går glipp av? For å få andre nybakte mødre som ikke er så tynn som henne til å føle seg ukomfortabel med kroppen sin, for å sette fokus på hvor "stas" det er å være slamk få dager etter fødsel, som om det er det viktigste i barseltiden? Nei, blir litt matt altså - både av kommentaren din og av VP

 

Anonymous poster hash: 3c7bf...4b0

Skrevet

Sjalu er det siste jeg er her jeg sitter i et stort hus med gulvplass, tre barn og en flott mann. Flat mage og god økonomi har jeg også.

 

Anonymous poster hash: a8c2d...d50

Skrevet

Sjalu er det siste jeg er her jeg sitter i et stort hus med gulvplass, tre barn og en flott mann. Flat mage og god økonomi har jeg også.

 

Anonymous poster hash: a8c2d...d50

Hva er det da som driver deg ?
Skrevet

 

Fader så oppbrukt det er å komme trekkende med "misunnelse" og "sjalusi"-kortet hver gang det er noe. Nei, vet du hva, er ikke det grann misunnelig på en enslig trebarnsmor som tydeligvis har såpass liten selvinnsikt at hun blotter både seg selv og barna for alle som vil se og som har så feilaktig høye tanker om egne egenskaper på interiørfronten at hun kaller seg selv norges største interiørblogger, når det hun lever av er klikk på bloggen pga privat drama og utlevering av pinlige, private detaljer :lol: INGEN her har sagt hun ser fæl ut i undertøy uke etter fødsel, heller tvert i mot, det folk kritiserer er behovet for å eksponere seg selv og ungene så til de grader som hun gjør, når hun for kort tid siden la ut om at hun kom til å bli mer privat fremover. Det skaffer vel ikke klingene mynt i kassa, så da er det å kle av seg og å igjen lufte alt som burde vært privat. Greit nok hun ønsker å eksponere seg selv på denne måten, men de stakkars ungene har da ikke bedt om dette? Hun burde virkelig tenke lenger enn frem enn de neste fire timene... Dessuten, hva er poenget med å vise seg frem i undertøyet sånn? Hva får hun ut av det? Hva får leserene hennes ut av det? For å vise eksen hva han går glipp av? For å få andre nybakte mødre som ikke er så tynn som henne til å føle seg ukomfortabel med kroppen sin, for å sette fokus på hvor "stas" det er å være slamk få dager etter fødsel, som om det er det viktigste i barseltiden? Nei, blir litt matt altså - både av kommentaren din og av VP

 

Anonymous poster hash: 3c7bf...4b0

Tja,hva får 70 % av "alle de andre" som eksponerer seg slik og barna sine på fb og andre sosiale medier,ut av det?

Kritiserer du de på lik måte? Direkte til de? Eller er det slik at ingen av dine "venner" gjør det? I såfall er du i fåtall.

Skrevet

Hun er ikke god på interiør, hun er elendig til å skrive og ta bilder, hun kan ikke ta kritikk. Det eneste hun kan er å legge ut om seg selv og ungene på en måte nesten ingen andre normal mennesker er villige til. Derfor går hun en blogg hun kan leve av, og det synes ikke jeg er greit.

 

Hvem skal verne om barna når mor er den som svikter dem?

 

Anonymous poster hash: 4e712...afb

Skrevet

Hva er det da som driver deg ?

Det er underholdende, masse drama som åpenbart ikke skulle bli utspilt offentlig. Ren underholdning, selv om hensikten til blogger er noe annet

 

Anonymous poster hash: a8c2d...d50

Skrevet

Åh... Er det her dere er nå? Siden Camilla har stengt kommentarfeltet sitt så får dere utløp for deres sjalusi og misunnelse her 😂 Gudbedre dere er patetiske 😂😂😂😂

Kan du fortelle oss HVA det er å være misunnelig på? Er det konkursen, alenemorstatusen, en barnefar som ikke vil vite av ungen eller er det noe annet? Sånn som at privatlivet hennes er blottet. Jeg skjønner ikke hva det er, så om du kunne forklart det, ville det vært supert 🙂

 

Anonymous poster hash: 2b0e5...036

Skrevet

Tja,hva får 70 % av "alle de andre" som eksponerer seg slik og barna sine på fb og andre sosiale medier,ut av det?

Kritiserer du de på lik måte? Direkte til de? Eller er det slik at ingen av dine "venner" gjør det? I såfall er du i fåtall.

Ingen av mine venner eksponerer barna sine i full offentlighet, ei heller på en såkalt "privat" instagramkonto med hele, ta ta ta, 44 000 følgere. Mulig det bare er meg, men jeg ser forskjellen

 

Anonymous poster hash: a8c2d...d50

Skrevet

Sjalu er det siste jeg er her jeg sitter i et stort hus med gulvplass, tre barn og en flott mann. Flat mage og god økonomi har jeg også.

 

Anonymous poster hash: a8c2d...d50

Å kontre sjalusi anklage med å skryte av deg selv er...litt vittig ;) Hun fremhever seg. Og du Gjør akkurat det samme.

 

Men hva vet jeg. Med 1 barn, smelltjukk, liten kommunalbolig og singel?

 

 

Anonymous poster hash: 8982e...fb5

Skrevet

Kan du fortelle oss HVA det er å være misunnelig på? Er det konkursen, alenemorstatusen, en barnefar som ikke vil vite av ungen eller er det noe annet? Sånn som at privatlivet hennes er blottet. Jeg skjønner ikke hva det er, så om du kunne forklart det, ville det vært supert 🙂

 

Anonymous poster hash: 2b0e5...036

Dette👍👆

 

Anonymous poster hash: a8c2d...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...