Gå til innhold

Villapaprika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yej or nej til trusebilder etter fødsel?

Villapaprika.no

Anonymous poster hash: 74155...270

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ingen trusselbilder.

Anonymous poster hash: 5b8a2...b08

Skrevet

Ser ingen trusselbilder.

Ikke trussel, men truse.. Men jeg tok feil. Det var på Instagram, ikke blogg

Skrevet

Hun så innmari bra ut fem dager etter fødsel, så skjønner at hun er fornøyd. Har ikke noe i mot kropp og trusebilder, men har litt problemer med å forstå helt hva hun vil. Opplever henne som selvmotsigende. Jeg leser ikke bloggen, men følger henne på instagram og det hun har sagt om å verne seg og sitt både før og etter fødsel holder rett og slett ikke mål. Og at hun kritiserer kritikerne sine så mye som hun gjør vitner om lite selvinnsikt. Hun eksponerer seg selv og privatlivet sitt veldig mye!

Huh! Der fikk jeg sagt det jeg ville 😂

Er misunnelig på kroppen da!

Skrevet

Haha hahahaha. Skulle jo stå trusebilder 😂😂😂😂

Autocorrect på sitt beste 😁

Skrevet

La nå den nybakte moren være.Tenk om noen skulle bry seg med, og diskutere deg HI, på et forum få dager etter du hadde født.

Anonymous poster hash: 1ded8...039

Skrevet

La nå den nybakte moren være.Tenk om noen skulle bry seg med, og diskutere deg HI, på et forum få dager etter du hadde født.

Men tror du ikke hun hadde klart å holde ting privat dersom hun ville være i fred? Det er akkurat det her jeg ikke forstår!

Da jeg var gravid og fødte og etter fødsel så tok jeg meg helt fri fra alt fordi jeg ville ha ro. Og jeg er ingen kjent blogger eller instagrammer. Det er snakk om bekjente, venner og familie for min del. Jeg tok kontakt med de jeg ønsket ellers ville jeg være i fred. Og jeg som hun var alene. Hva er det hun vil?

Skrevet

Nei vet du, det måtte jeg faktisk tålt om jeg hadde valgt å eksponere meg så til de grader.

Skrevet

Ser ikke poenget med trusebilder verken før, under eller etter fødsel jeg da.

Ut over det mener jeg ikke så mye.

Skrevet

Hvem bryr seg i grunn? Du tydeligvis! La nå jenta få vise frem kroppen om hun vil det. Skulle gjerne ha hatt den selv, men fett som et fleskeberg etter fire unger.

Anonymous poster hash: 6970c...119
Skrevet

Da må hun slutte å eksponere seg selv og barna. Du vet det er dette hun lever av? Hun skriver dagbok for alle som gidder å lese. Hun tjener gode penger på det. Da er det lov å være kritisk, nettopp født eller ei.

Hun har lagt ut over 30 babybilder på ig, for 45000 lesere. Ikke mye privat.

Hi vil jeg tro ikke livnærer seg på privatlivet sitt, eller ungenes privatlivet. Vesentlig forskjell der altså!

Anonymous poster hash: 2b0e5...036

Skrevet

Har ikke insta selv, må man ha det for å følge henne og se bildet? Nysgjerrig hehe

Anonymous poster hash: fd553...5cf

Skrevet

Hun som har 3 barn nå, burde vite at man legger ned ryggen på vippestolen!

Og hvorfor ta på den store stygge sløyfa?

Anonymous poster hash: 96ca0...045

Skrevet

Har ikke insta selv, må man ha det for å følge henne og se bildet? Nysgjerrig hehe

Anonymous poster hash: fd553...5cf

Neida, trenger bare imgur

http://imgur.com/a/dTBj0

Anonymous poster hash: 5dc0d...a72

Skrevet

Neida, trenger bare imgur

http://imgur.com/a/dTBj0

Hva i all verden er dette slags program? Dette betyr jo at alle med privat konto (for det har jo Vp) kan få bildene sine vist over alt.

Er dette egentlig lovlig?

Trist om det er.

Anonymous poster hash: f3767...9a4

Skrevet

Hva i all verden er dette slags program? Dette betyr jo at alle med privat konto (for det har jo Vp) kan få bildene sine vist over alt.

Er dette egentlig lovlig?

Trist om det er.

Er ingen lov mot det nei. VP godkjenner alle som legger henne til, så privat kan det uansett ikke kalles.

Skrevet

Er ingen lov mot det nei. VP godkjenner alle som legger henne til, så privat kan det uansett ikke kalles.

Hva hun velger og ikke velger var ikke poenget mitt. Det burde heller ikke bry deg.

Poenget mitt er at det er trist at det er lov å dele bilder fra privat konto, uansett hvem som eier kontoen.

Jeg nekter å tro at det er lovlig.

Skrevet

Hva hun velger og ikke velger var ikke poenget mitt. Det burde heller ikke bry deg.

Poenget mitt er at det er trist at det er lov å dele bilder fra privat konto, uansett hvem som eier kontoen.

Jeg nekter å tro at det er lovlig.

INGENTING er privat på Internett. VP har lagt ut flere slike bilder siden hennes barn ble født, fordi hun er stolt av kroppen sin. Du skjønner, eksponering er noe man velger selv.

Jeg sier ikke noe stygt om vp. Jeg tar ikke stilling til hennes Instagram. Jeg la ut en link.

Skrevet

Den dama er syklig avhengig av oppmerksomhet, virker det som. Barna sine burde hun holde unna, men det klarer hun ikke heller.

Er den nye butikken konkurs?

Anonymous poster hash: 4e712...afb

Skrevet

INGENTING er privat på Internett. VP har lagt ut flere slike bilder siden hennes barn ble født, fordi hun er stolt av kroppen sin. Du skjønner, eksponering er noe man velger selv.

Jeg sier ikke noe stygt om vp. Jeg tar ikke stilling til hennes Instagram. Jeg la ut en link.

Eksponering velger man selv. Men hvem er du til å heve deg over at hun har privat konto?

Så om du var min venninne, og jeg hadde 20 venner på min private konto, hadde du allikevel ukritisk delt bildene mine?

For en utrolig kjip person du er! Hva får du utav dette? Sladder? Ikke en bra egenskap!

Kan ikke folk som vil se henne i trusa, følge henne, så slipper du å dele private bilder?

Om hun hadde hatt 10mill følgere, hadde det fortsatt vært en privat konto, så lenge den er låst, noe den er.

Skrevet

Eksponering velger man selv. Men hvem er du til å heve deg over at hun har privat konto?

Så om du var min venninne, og jeg hadde 20 venner på min private konto, hadde du allikevel ukritisk delt bildene mine?

For en utrolig kjip person du er! Hva får du utav dette? Sladder? Ikke en bra egenskap!

Kan ikke folk som vil se henne i trusa, følge henne, så slipper du å dele private bilder?

Om hun hadde hatt 10mill følgere, hadde det fortsatt vært en privat konto, så lenge den er låst, noe den er.

Det er helt irrelevant for meg. Jeg bare la ut en link. VP er ikke en venn av meg. Jeg følger henne ikke på insta heller.

Skrevet

Det er helt irrelevant for meg. Jeg bare la ut en link. VP er ikke en venn av meg. Jeg følger henne ikke på insta heller.

Hvordan fikk du tak i bildet? Om du ikke er venn?

Skrevet

Hvordan fikk du tak i bildet? Om du ikke er venn?

Du vet, det er et forum hvor VP/CØ diskuteres ganske mye. Hun og andre bloggere. Søsterforumet til DIB faktisk.

Skrevet

grunnen til at jeg syntes slike bilder er synd er at det skaper et usundt bilde av hvordan man "burde" se ut etter fødsel..

Ikke like mange ville lagt ut et slik bilde med bleia på, hengemagen stikkende ut og strekkemerker fra h**@*.

Flott at hun ser så bra ut.. men er hun sunn? Er dette normalen? Det er jo helt andre spm. Jeg så ikke sånn ut rett etter fødsel, og ser fortsatt ikke slik ut desverre, men nå er vel det en annen sak :P

At det diskuteres er vel hennes ønske, tross alt. Hun kan la være å legge ut bilder. Da ville det ikke blitt diskutert, enkelt og greit.

Skrevet

Hun ser fantastisk ut. Hun ser bedre ut enn jeg gjorde FØR jeg ble gravid.

Men om hun har grunn til å være stolt, vet jeg ikke om jeg er enig i.

Hun har vært inn og ut av sykehus med ekstrem svangerskapakvalme, måtte få intravenøst, fram og tilbake... så at hun er tynn er jo ikke rart, hun har vært syk, og hvem er stolt av det når de bærer på en liten baby?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...