Gå til innhold

Villapaprika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så enig med hun over !!

Anonymous poster hash: 1ded8...039

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så enig med hun over !!

Skrevet

I følge hennes eget utsagn veide hun mindre når hun fødte en hun gjorde før hun ble gravid.

Skrevet

Hun har ikke skrevet under på Sunn Fornuft-plakaten, og alle skjønner vel hvorfor. Veldig trist at man er stolt av det når fokus burde være på baby. Det i seg selv gjør vel at de færreste er misunnelig på noen som har det sånn..

Anonymous poster hash: 4e712...afb

Skrevet

La nå den nybakte moren være.Tenk om noen skulle bry seg med, og diskutere deg HI, på et forum få dager etter du hadde født.

Hun lever av å eksponere seg. Hadde hun ikke villet at folk skulle snakke om henne, så hadde hun ikke lagt ut bilde av seg selv i undertøyet

Anonymous poster hash: 343c3...3ec

Skrevet

Hun burde tenke over om sin rolle som bloggeier og mor og ikke legge opp til unødig press på gravide damer.

Skrevet

Bedre med det bildet Linni Meister la ut etter fødsel. Med bleie, nettingtruse og det hele.

Synd med sånne bilder, de skaper usunne forventninger. Man kan aldri vite hvordan kroppen er etter fødselen.

Det var det samme med hun svømme-bloggeren - som la ut skryte bilde etter å ha født prematurt.

Synd de ikke innser at de påvirker andre, spesielt yngre jenter (og gutter)

Anonymous poster hash: 6b8b1...a6e

Skrevet

Bedre med det bildet Linni Meister la ut etter fødsel. Med bleie, nettingtruse og det hele.

Synd med sånne bilder, de skaper usunne forventninger. Man kan aldri vite hvordan kroppen er etter fødselen.

Det var det samme med hun svømme-bloggeren - som la ut skryte bilde etter å ha født prematurt.

Synd de ikke innser at de påvirker andre, spesielt yngre jenter (og gutter)

Anonymous poster hash: 6b8b1...a6e

Enig i dette. Camilla fortsetter som Follballfrua, og ingen av dem er noen bra forbilder.

Camilla burde dessuten slutte å fronte ungene sine på blogg og insta. Babyen er vist 50 ganger før den et en uke, og det er ikke bra eller normalt på noe vis! At ingen stopper det her?!?

Skrevet

Herregud nå må dere gi dere! Makan til misunnelse på dere altså. Alle friske kvinner kan se slik ut etter fødsel hvis de gidder å gjøre noe for det. Dessverre er norske kvinner ekstremt dårlig til å ta vare på seg selv,spesielt under svangerskapet.

Anonymous poster hash: 9eb13...802

Skrevet

Dama har seriøse psykiske problemer. Vil gå så langt som å si det er bekymringsfullt at hun får drive ekstrem eksponering av barna uten at noen tar tak.

Anonymous poster hash: a8c2d...d50

Skrevet

Herregud nå må dere gi dere! Makan til misunnelse på dere altså. Alle friske kvinner kan se slik ut etter fødsel hvis de gidder å gjøre noe for det. Dessverre er norske kvinner ekstremt dårlig til å ta vare på seg selv,spesielt under svangerskapet.

Anonymous poster hash: 9eb13...802

Jeg er selvsagt imponert over hvor flott hun er så kort tid etter fødsel, men syns lite om at en som er mamma til en skolegutt syns det er ok å stille på bilde i bh og truse. Sikkert ikke bare kult for en 8-10 åring at kompisene kan printe ut bilder av en svært avkledd mor.

Anonymous poster hash: 41a76...5f0

Skrevet

Nå må folk slutte med dette syke opphenget i at barna kan ta noen slags 'skade' av dette. Det finnes mange kjendiser her i verden. Playboyer. Helt normalt å se de i bh osv. Det er jo kjendiser dette også, i mindre skala. Det kan være flaut for barna mine en gang i tiden å se at jeg har vært på nyhetene; men det viktige er jo hva jeg lærer de, ikke hva folk tenker.

Anonymous poster hash: 5dc0d...a72

Skrevet

Nå må folk slutte med dette syke opphenget i at barna kan ta noen slags 'skade' av dette. Det finnes mange kjendiser her i verden. Playboyer. Helt normalt å se de i bh osv. Det er jo kjendiser dette også, i mindre skala. Det kan være flaut for barna mine en gang i tiden å se at jeg har vært på nyhetene; men det viktige er jo hva jeg lærer de, ikke hva folk tenker.

Så du syns det er Ok å lære barna at de godt kan vise seg i undertøyet på internett? Det vil jeg helst ikke at datteren min skal gjøre altså.

Skrevet

Så du syns det er Ok å lære barna at de godt kan vise seg i undertøyet på internett? Det vil jeg helst ikke at datteren min skal gjøre altså.

Jeg har barn som er eldre enn villa paprika, og jeg har barn på samme skole som

Annebrith. Barn i denne alderen er ikke så opphengt i mora til disse barna som voksne er

Skrevet

Herregud nå må dere gi dere! Makan til misunnelse på dere altså. Alle friske kvinner kan se slik ut etter fødsel hvis de gidder å gjøre noe for det. Dessverre er norske kvinner ekstremt dårlig til å ta vare på seg selv,spesielt under svangerskapet.Anonymous poster hash: 9eb13...802

Friske kvinner?Hun har jo vært syk hele svangerskapet.Antagelig er det derfor hun er så tynn!

Anonymous poster hash: 6b888...ec7

Skrevet

Hun har skrevet åpent at hun sliter psykisk, og det har hun gjort i ett år. Det er ingen hemmelighet. At hun bretter sitt liv ut er en ting, men hold ungene, eksen, eksens nye dame og barn unna!!

Mange, mange som har reagert på den bloggen lenge nå, og det ikke uten grunn.

Skrevet

Har de stengt tråden på KG nå , siden all frustrasjon over VP kommer her?

Anonymous poster hash: 6970c...119
Skrevet

Har de stengt tråden på KG nå , siden all frustrasjon over VP kommer her?

Anonymous poster hash: 6970c...119

Tråden på kg holder et litt høyere sakloghetsnivå.

Men ja, sist jeg var innom kg var tråden nede.

Anonymous poster hash: 2b0e5...036

Skrevet

Tråden på kg holder et litt høyere sakloghetsnivå.

Men ja, sist jeg var innom kg var tråden nede.

Jasså du...

Anonymous poster hash: f3767...9a4

Skrevet

Jasså du...

Anonymous poster hash: f3767...9a4

?

Skrevet

Men, det jeg lurer på er: HVORFOR leser dere blogger, Instagramkontoer osv som irriterer dere?

Hva er det i deres liv som er så unektelig kjedelig at det er underholdende å følge andres liv som dere i tillegg irriterer dere over?!

Spør jeg mannen min så aner jo ikke han hvem denne dama er.

Hun får masse kritikk fra folk som allikevel følger med på livet hennes?!

Dette her minner om nyteknologiens nabokjerring bak gardina!

Skrevet

Men, det jeg lurer på er: HVORFOR leser dere blogger, Instagramkontoer osv som irriterer dere?

Hva er det i deres liv som er så unektelig kjedelig at det er underholdende å følge andres liv som dere i tillegg irriterer dere over?!

Vi har like mye lov til å diskutere denne bloggen som alt mulig annet, og trenger ikke forsvare det for deg. Dessuten er der ganske mye grums der, og det har man lov å mene.

Skrevet

Det er jo akkurat det som er så fascinerende :) de saumfarer bloggen, legger merke til hvor møblene står og hvor mange puter hun har. Så logger de på et eller annet forum og klager og kritiserer.

Det samme om trådene om Fotballfrue. Der tar de screenshot av alle bilder, innlegg og kommentarer før de går gjennom de med lupe for å finne feil. Alt mens de gjemmer seg bak at det er bedriften de kritiserer 😂 jeg syns nesten det er skummelt at såpass mange skriveføre mennesker tar seg tid til denne stalkingen. Har de ikke jobb og familie?

Skrevet

Hva er Villa Paprika?? Aldri hørt om.. 😁

Anonymous poster hash: 789c8...db7

Skrevet

Hva er Villa Paprika?? Aldri hørt om.. 😁

Anonymous poster hash: 789c8...db7

En blogger, veldig underholdende sådan, men ikke pga talent, men pga sirkus og utlevering av privatlivet på aller høyeste nivå. Fascinerende

Anonymous poster hash: a8c2d...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...