Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #101 Skrevet 15. september 2016 Imårra håpe æ det blir sol for da ska æ vask sengklærn å heng dæm te tørk før æ tar me mæ ungan på stranda for å vass å bad. Anonymous poster hash: 763a0...5b0 Bodø? Anonymous poster hash: 91a7e...205
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #102 Skrevet 15. september 2016 Raulending? <3 Anonymous poster hash: 8ff16...261 Rektigt! Anonymous poster hash: 8908a...3a8
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #103 Skrevet 15. september 2016 Rektigt! Anonymous poster hash: 8908a...3a8 Jeg er fra "rett over fjellet". Rjukan Anonymous poster hash: 8ff16...261
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #104 Skrevet 15. september 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 3d0ad...662 I mårå håpe eg d bler sol for då ska eg vaska sengetøy og henga på tørkesnorå før eg tar me meg ongane på strannå for å vassa og bada 👍🏻 Anonymous poster hash: ac766...3dc
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #105 Skrevet 15. september 2016 I mårra håpa eg at dæ bi sol, førr då ska eg vask sænglkeia å hæng på tørkesnora før eg tar mæ ongan på strainna førr å vass å bad. Anonymous poster hash: c4aab...2eb
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #106 Skrevet 15. september 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 3d0ad...662 I mårra håper je det blir sol for da sker je vaske sengekleer og henge på tørkesnora før je tar me meg unga på stranda for å vasse og bade. Tykk L og g ending på meg og seg. Anonymous poster hash: 25ab2...437
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #107 Skrevet 15. september 2016 I måro håpe eg da blir sol for då skal eg vaska sengetøy åg henga da på tørkesnoro før eg tar me meg barna på stranno for å vassa åg bada Anonymous poster hash: e811d...b0d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #108 Skrevet 15. september 2016 I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengetøy og henge på tørkesnora før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Du snakker ikke slik. Anonymous poster hash: 9712a...b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå