Gå til innhold

Bare for moroskyld. Dialekter.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Imårra håpe æ det blir sol for da ska æ vask sengklærn å heng dæm te tørk før æ tar me mæ ungan på stranda for å vass å bad.

 

Anonymous poster hash: 763a0...5b0

Bodø?

 

Anonymous poster hash: 91a7e...205

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Raulending? <3

 

Anonymous poster hash: 8ff16...261

Rektigt!

 

Anonymous poster hash: 8908a...3a8

Skrevet

Rektigt!

 

Anonymous poster hash: 8908a...3a8

Jeg er fra "rett over fjellet". Rjukan ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: 8ff16...261

Skrevet

Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt:

 

I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade.

 

Anonymous poster hash: 3d0ad...662

I mårå håpe eg d bler sol for då ska eg vaska sengetøy og henga på tørkesnorå før eg tar me meg ongane på strannå for å vassa og bada 👍🏻

 

Anonymous poster hash: ac766...3dc

Skrevet

I mårra håpa eg at dæ bi sol, førr då ska eg vask sænglkeia å hæng på tørkesnora før eg tar mæ ongan på strainna førr å vass å bad.

 

Anonymous poster hash: c4aab...2eb

Skrevet

Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt:

 

I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade.

 

Anonymous poster hash: 3d0ad...662

I mårra håper je det blir sol for da sker je vaske sengekleer og henge på tørkesnora før je tar me meg unga på stranda for å vasse og bade.

Tykk L og g ending på meg og seg.

 

Anonymous poster hash: 25ab2...437

Skrevet

I måro håpe eg da blir sol for då skal eg vaska sengetøy åg henga da på tørkesnoro før eg tar me meg barna på stranno for å vassa åg bada

 

Anonymous poster hash: e811d...b0d

Skrevet

I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengetøy og henge på tørkesnora før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade.

Du snakker ikke slik.

 

Anonymous poster hash: 9712a...b68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...