Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #76 Skrevet 30. august 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 3d0ad...662 I mårrå håpe je at Sola skinn førr da ska je vaske sengklæa og slenge dom opp på snora før Je løype me unga åt stræna førr å vasse å bade. Anonymous poster hash: d39f8...50e
LME1001 Skrevet 30. august 2016 #77 Skrevet 30. august 2016 Tenkte Moi/Flekkefjord jeg.. E jo ingen kvindøla som seie "eg"! Æææg, mæææg, dæææg for alle pengan! =)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #78 Skrevet 30. august 2016 Hmm, ganske likt meg men her er min: I mårå håpe eg de blir sol for då ska eg vaska sengkler å henga di på tørkesnorå før eg tar med meg ongane på strannå for å vassa å bada Hvor er du fra?Anonymous poster hash: 697fc...61d Karmøy? Anonymous poster hash: 963bc...eae
skinnfilla Skrevet 30. august 2016 #79 Skrevet 30. august 2016 Er du fra Arendal? Anonymous poster hash: a189b...fff Jepp😉
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #80 Skrevet 30. august 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 3d0ad...662 I måren håper eg det blir sol for da skal eg vaske sengklær og henge på klesnora før eg tar med meg ungene på stranden for å bade og vasse Anonymous poster hash: 641bd...fff
A_87 Skrevet 30. august 2016 #81 Skrevet 30. august 2016 I mårra håpe æ det bi sol førr da ska æ vaske sængtøy og hænge på snora før æ tar med mæ ungan på stranda og vasse og bade
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #82 Skrevet 30. august 2016 I måro håpa eg da blir sol, for då ska eg vaska sengkle å hengja på torkesnoro, før eg tar me meg ongane på strando for å vassa å bada. Anonymous poster hash: 8dccd...93d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #83 Skrevet 30. august 2016 I måro håpa eg da blir sol, for då ska eg vaska sengkle å hengja på torkesnoro, før eg tar me meg ongane på strando for å vassa å bada.Anonymous poster hash: 8dccd...93d Digger dialekta! Har en venninne fra Bømlo, og dette høres ut som noe hun kunne sagt Er du fra Bømlo? Anonymous poster hash: a189b...fff
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #84 Skrevet 30. august 2016 da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. I mårra håp eg at det bi sol førr da ska eg vask sængkleia og hæng på klesnora før eg tar me meg ongan på strainja førr å vass og bad ⭐️ Byen under polarsirkeln🇳🇴 Anonymous poster hash: 671b3...269
aanonym Skrevet 30. august 2016 #85 Skrevet 30. august 2016 (endret) I morra håpe æ de blir sol førr da skal æ vaske sængklea å heng på snora før æ tar me mæ ongan tel fjæra førr å vasse. (Ikke f... om vi bade her (Troms)). Endret 30. august 2016 av aanonym
<3 mine søte små<3 Skrevet 30. august 2016 #86 Skrevet 30. august 2016 I mårå håbe eg det bler sol for då ska eg vaska sengatøy og henga på tørkesnorå før eg tar ongane for å vassa og bada.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #87 Skrevet 30. august 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 3d0ad...662 I mårra håbe æ dar bli sol får dårlig ska æ vaska sængetøy å hænga di på snora før æ tege me mæ ongan på stranna får å vasse å bade Anonymous poster hash: 08fda...574
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #88 Skrevet 30. august 2016 I mårgå håpæ i att de bli sol, fer då ska i vaske sængklee å hænge dæ på snoræ før i tek mæ me ongainnj på strainnja fer å slabbe å bade. Gossing (mæn ikkje hælt rænrasa) Anonymous poster hash: a0274...9b7
Snøfnugget Skrevet 30. august 2016 #89 Skrevet 30. august 2016 I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengetøy og henge på tørkesnora før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #90 Skrevet 30. august 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 3d0ad...662 i mårrå håpe æ de bli sol for da ska æ vask sængklea å hæng på snora fyrrinj æ te me mæ ongan på strainnja for å vass å bad. Anonymous poster hash: f6de2...0d6
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #91 Skrevet 30. august 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 3d0ad...662 Imårra håpe æ ikke det blir pessregn og fire grader, men kanskje ti sånn at ongan får bade i have. Sengklærn ska tørkes i trommeln. Ser fram til næste dag med sommer..... Anonymous poster hash: f50b1...631
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #92 Skrevet 30. august 2016 I måro håpe eg da blir sol fø då ska eg vaska sengkle og henga på snore før eg tar ongane med på stranda for å vassa og bada. Anonymous poster hash: 77663...7d7 Hardanger ? 😄 Anonymous poster hash: b90cd...5a5
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #93 Skrevet 31. august 2016 I morra håper jæ de blir sol, for da skal jeg vaske sengetøyet og henge det på tørkesnora før jeg tar med meg ongene på stranda for å vasse og bade (Nær Oslo) Anonymous poster hash: 05d19...521
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #94 Skrevet 31. august 2016 i mårrå håpe æ de bli sol for da ska æ vask sængklea å hæng på snora fyrrinj æ te me mæ ongan på strainnja for å vass å bad. Anonymous poster hash: f6de2...0d6 Iiiiiiiinant? Anonymous poster hash: 0f379...c9a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #95 Skrevet 31. august 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 3d0ad...662 I mårra håpe æ at de bli sol førr da ska æ vask sængklær å hæng på tørkesnora før at æ tar me mæ ongan på strainna førr å vass å bad. Anonymous poster hash: c6b95...599
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #96 Skrevet 31. august 2016 Iiiiiiiinant?Anonymous poster hash: 0f379...c9a næinæi! Shøddarn! Anonymous poster hash: f6de2...0d6
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #97 Skrevet 14. september 2016 I mårra håbe æ dar bli sol får dårlig ska æ vaska sængetøy å hænga di på snora før æ tege me mæ ongan på stranna får å vasse å bade Anonymous poster hash: 08fda...574 Farsund/Vanse? Anonymous poster hash: aa756...f39
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #98 Skrevet 14. september 2016 I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. I mórgo hópar eg vére' æ gótt, fe då skó eg vaske sengjeklæi og hengje dei upp på turkesnori fyrri eg tek mæ meg ungane ner te Totak fe å vasse og sømje. Anonymous poster hash: 8908a...3a8
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #99 Skrevet 15. september 2016 I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. I mórgo hópar eg vére' æ gótt, fe då skó eg vaske sengjeklæi og hengje dei upp på turkesnori fyrri eg tek mæ meg ungane ner te Totak fe å vasse og sømje.Anonymous poster hash: 8908a...3a8 Raulending? <3 Anonymous poster hash: 8ff16...261
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #100 Skrevet 15. september 2016 I mårå håbe eg det bler sol for då ska eg vaska sengatøy og henga på tørkesnorå før eg tar ongane for å vassa og bada. Stavanger/Egersund? Anonymous poster hash: 1b533...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå