Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #26 Skrevet 29. august 2016 I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. I mårgå håpæ i de bli sol, fer då ska i vaske sengklee og hænge på snoræ før i tek mæ me ongænj på stranda fer å slabbe og bade. Anonymous poster hash: 07759...f3f
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #27 Skrevet 29. august 2016 I mørga håpe ej de blir sol, før då skal ej vaske sengklæ og henge på snora, før ej tæ med mej ongane på stranda førr å vass(p)e og bade. Anonymous poster hash: 1f063...822
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #28 Skrevet 29. august 2016 I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. I mårgå håpæ i de bli sol, fer då ska i vaske sengklee og hænge på snoræ før i tek mæ me ongænj på stranda fer å slabbe og bade. Anonymous poster hash: 07759...f3f Frening eller gossing? Anonymous poster hash: fc8ba...d87
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #29 Skrevet 29. august 2016 I mårra håpa æ det bi sol førr da ska æ vask sængklean å hæng på tørskesnora før æ tar me mæ ongan på strannja førr å vass å bad. Anonymous poster hash: 0c5df...f8d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #30 Skrevet 29. august 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 3d0ad...662 I mårga håpe ej de blir sol for då ska ej vaske sengklede og henge på torkesnora før ej te me mej ongane på stranda for å vasse og bade. Anonymous poster hash: e188e...465
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #31 Skrevet 29. august 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 3d0ad...662 I mårra håpe je det blir sol førr da ska je vaske sengetøy og henge tell tørk før je tæk mæ mej unga på strænda førr å vasse og bade. Anonymous poster hash: ef7d4...c2e
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #32 Skrevet 29. august 2016 I morgen håper jeg det blir sol, for da skal jeg vaske sengetøy og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 2df17...7bf
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #33 Skrevet 29. august 2016 I mårra håpe æ det blir sol for da ska æ vask sængklær og heng på tørkesnora før æ tar me mæ ongan på strainna å bade og vasse. Anonymous poster hash: 1b99c...299
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #34 Skrevet 29. august 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og I morra håbe æ d bli sol for da ska æ vaske sengetøye å henge på snora før æ tar m mæ ungan på stranda for å vasse å bade. Anonymous poster hash: cbf55...b31
Love my kidz Skrevet 29. august 2016 #35 Skrevet 29. august 2016 I mårrå håpi eg det bli sol fer da ska eg vask sængkleia og hæng på tørkesnora før eg tar me meg ongan på strainna fer å vass og bad.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #36 Skrevet 29. august 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 3d0ad...662 I måra håbe æg det bi såol får då ska æg vaska sengeklean å hænga dei ud på snåora før æg tege me ongan på stranna for å bada å vassa. Anonymous poster hash: aa756...f39
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #37 Skrevet 29. august 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 3d0ad...662 I mårra håpe æ d bli sol for da ska æ vask sængklær å hæng på tørkesnora før æ tar me mæ ongan på stranda for å vass å bad. Anonymous poster hash: 91634...db6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #38 Skrevet 29. august 2016 Ja. Anonymous poster hash: c0c59...38f Ko hen i Vallers kjem du frå? Anonymous poster hash: 03b98...7a6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #39 Skrevet 29. august 2016 I måra håpa eg da blir sol for då ska eg vaske sengekle å henge på tørkesnora før eg tar me meg ongane på stranda for å vasse å bade. Anonymous poster hash: ba2c2...646
Hengebukksvinet Skrevet 29. august 2016 #40 Skrevet 29. august 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 3d0ad...662 Imorra håber æ det blir sol for da ska æ vaske sengetøy å henge på tørkesnora før æ tar mæ mæ ungene på stranda for å vasse å bade:-)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #41 Skrevet 30. august 2016 I måra håbe eg de bi sol, for då ska eg vaska sengeklean og henga di på snora føre eg tege ongan me ner te stranna så di kan vassa og bada. Anonymous poster hash: 003d0...183
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #42 Skrevet 30. august 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 3d0ad...662 I mårra håpe je dæ blir sol, før da skar je vaske sengetøy å henge på tørkesnora, før je tæk me mei unga på stranna før å vasse å bade. Tjukk L Anonymous poster hash: d789a...21f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #43 Skrevet 30. august 2016 I mårra håpe je dæ blir sol, før da skar je vaske sengetøy å henge på tørkesnora, før je tæk me mei unga på stranna før å vasse å bade. Tjukk L Anonymous poster hash: d789a...21f I mårra håpe je dæ blir sol, før da skar je vaske sengetøy å henge på tørkesnora, før je tæk mæ mei onga på strænna før å vasse å bade. Snakker litt avslept. så måtte tenke meg nøye om før det ble riktig. Anonymous poster hash: d789a...21f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #44 Skrevet 30. august 2016 I mårra håpe je det blir sol førr da ska je vaske sengetøy og henge tell tørk før je tæk mæ mej unga på strænda førr å vasse og bade. Anonymous poster hash: ef7d4...c2e Mjøsdistriktet. Anonymous poster hash: 9712a...b68
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #45 Skrevet 30. august 2016 I mårrå håpe æ det bli sol fer da ska æ vask sængklea å hæng på klesnora førre æ tar me mæ ongan nerri fjæra fer å vass å bad. Anonymous poster hash: 0f379...c9a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #46 Skrevet 30. august 2016 I mårra / i måårn håpe'jæ de' bli' sjol, for da ska jæ vaske sengetøy å henge på tørkesnora føø'jæ ta'me'mæ barna på stranna for å vasse å bade. Oslodialekt. (Hvis noen lurer på hvorfor sol blir "sjol" er det fordi ordet før ender på -er da blir det en sj-lyd, akkurat som innad i ord (morsom blir mosjom, norsk blir nosjk, på samme måte blir vær så god væsjågo, og "det blir sol" blir "de bli sjol") Anonymous poster hash: f58c9...3a7
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #47 Skrevet 30. august 2016 I mårra håpe æ det bli sol, for da ska æ ta en dag fri fra jobben, ta frokosten på kafé, og ræsten av da'n på strainna med ei god bok. Klesvasken kainn veint te i åverimårra. Anonymous poster hash: cdd92...f8d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #48 Skrevet 30. august 2016 I mårra håbår æ de bler sol fårr da ska æ vaske sengetøy å henge på snora før æ ta me mæ ongan på strana får å vasse å bade. ( Kristiansand) Anonymous poster hash: 43d7d...587
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #49 Skrevet 30. august 2016 Inspirert av en annen tråd fikk jeg lyst til å utfordre dere til å skrive følgende setning på din dialekt: I morgen håper jeg det blir sol for da skal jeg vaske sengklær og henge på tørkesnoren før jeg tar med meg barna på stranden for å vasse og bade. Anonymous poster hash: 3d0ad...662 I måro håpa eg da bli sol, fø dao ska eg vaske sengkle og hengje pao torkesnora, før eg tek med meg ungane pao stranda fø å vasse og bade Anonymous poster hash: b296b...99c
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #50 Skrevet 30. august 2016 Håpe de bli sol i mårra, for da ska æ vask sengkleian å heng dæm på snora, før æ tar me mæ ongan å vasse å bade. Anonymous poster hash: 3091b...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå