Gå til innhold

Mannen min banket meg opp i natt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kom helt ut i det blå. Det svartnet totalt og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Ingen å dra til i nærheten. Bor langt utpå bygden.

Mannen dro idag tidlig, sa ikke et ord.

Kroppen er full i blåmerker, hodet verker og alt gjør bare så vondt. Til eldste har jeg sagt jeg falt ned trappen igår kveld. Delvis sant.

Ble iallefall kastet ned. Husker ikke alt. Aner ikke hvor vi skal gå. Minste er 6mnd og livet falt plutselig i grus. Mannen har aldri vært sånn. Som om han gikk på dop og ikke husker noe i dag tidlig...

Anonymous poster hash: 83370...052

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må i hvert fall vekk. Dra til lege, ta bilder av blåmerker og anmeld. Uansett hvor langt unna folk du bor skal du ikke være der når han kommer tilbake.

Anonymous poster hash: a06b1...286
Skrevet

Kanskje han hadde tatt noe? Eller noen form for mentalt sammenbrudd? Hvis han aldri har gjort noe slikt før, høres det ut som han har hatt en form for sammenbrudd. Begynn med å ringe politi - ikke bare for din og barnas skyld, men også for mannens. Han kan være en fare for seg selv og andre.

Anonymous poster hash: 1023e...f87

Skrevet

Pakk en bag til dere alle. Ring politiet og be om bistand.

Ikke vent på at han kommer hjem.

Neste gang kan han faktisk drepe deg.

Politiet vil hjelpe deg til legevakt og krisehjelp. KOM DEG VEKK NÅ.

Anonymous poster hash: 9217d...cc3

Skrevet

Det første du må gjøre er å ta med deg barna og komme deg ut av huset NÅ! Har du familie/ nære venner i nærheten? La de få ta seg av deg og hjelpe deg.

Anonymous poster hash: 9d88a...308

Skrevet

Du må komme deg til legevakt, du må få sjekket at skadene dine ikke er alvorlig og få de dokumentert. Og du må komme deg bort, jeg tror nok familie og venner er villig til å komme og hente deg og barna hvis du forteller hva som har skjedd. Du kan ikke bli hjemme med mannen din. Jeg skjønner at du er glad i ham, men er du villig til å utsette barna dine og deg for livsfare? Du ble kastet ned en trapp, det kunne endt mye verre.

Anonymous poster hash: aa513...d0b

Skrevet

jeg aner ikke hvordan jeg skal takle dette. Har sendt eldste til en kamerat og pakket klær. Lurte nesten på å ringe ambulanse, kan jeg det? Blør litt fra bakhodet enda. Alt er bare vondt

Skrevet

jeg aner ikke hvordan jeg skal takle dette. Har sendt eldste til en kamerat og pakket klær. Lurte nesten på å ringe ambulanse, kan jeg det? Blør litt fra bakhodet enda. Alt er bare vondt

Ring politiet heller, om du bor langt ute i gokk er det nok langt mellom ambulansene. 

Anonymous poster hash: 414d5...6ad

Skrevet

Ja ring

Anonymous poster hash: 57e30...81f

Skrevet

Du kan ringe ambulanse ja! Bare kom deg ut av huset :-/

Anonymous poster hash: 9d88a...308

Skrevet

Har du virkelig ikke noe nettverk der du bor? Du ringer selvsagt foreldre/søsken/tante/god venninne/nabo eller noen andre som kan hjelpe deg.

Jeg skjønner ikke at voksne folk med barn ikke har noen som kan hjelpe i vanskelige situasjoner. Det sier mye om personen selv, man må være der for andre og da har man andre som er der for en selv.

Du ringer selvsagt ikke ambulanse. Du ringer en taxi, tar bilen eller får noen til å hente deg og barna. Så reiser du til noen du kan bo hos noen dager, tar inn på et hotell, reiser til nærmeste krisesenter.

Hvor tenker du ambulansen skal ta deg med? Til legevakten? Og hva så?

Anonymous poster hash: c4cb9...ea9

Skrevet

Har du virkelig ikke noe nettverk der du bor? Du ringer selvsagt foreldre/søsken/tante/god venninne/nabo eller noen andre som kan hjelpe deg.

Jeg skjønner ikke at voksne folk med barn ikke har noen som kan hjelpe i vanskelige situasjoner. Det sier mye om personen selv, man må være der for andre og da har man andre som er der for en selv.

Du ringer selvsagt ikke ambulanse. Du ringer en taxi, tar bilen eller får noen til å hente deg og barna. Så reiser du til noen du kan bo hos noen dager, tar inn på et hotell, reiser til nærmeste krisesenter.

Hun må jo til legevakten for å få vurdert og dokumentert skadene! Legevakten hjelper henne nok videre med krisesenter etc. 

Anonymous poster hash: 414d5...6ad

Skrevet

Bare ring ambulanse ja, hjelp må du få. Håper du ringer dem nå. Lykke til. Det var jo helt grusomt!

Anonymous poster hash: 57e30...81f

Skrevet

Om du ikke har noen så finnes det krisesenter som er for offer av vold ol som ikke har noen å være hos eller som må gjemme seg. Gjør som de andre sier om å oppsøke lege. Masse lykke til! ❤

Anonymous poster hash: 1e9a6...ec4

Skrevet

Krisesenter-legevakt-politiet. Kom deg ut!

Anonymous poster hash: 12642...457

Skrevet

"Jeg skjønner ikke at voksne folk med barn ikke har noen som kan hjelpe i vanskelige situasjoner. Det sier mye om personen selv, man må være der for andre og da har man andre som er der for en selv."

Har du alltid for vane å være drittsekk og tråkke på folk som allerede ligger nede? :(

Anonymous poster hash: 8a4ad...8be

Skrevet

Hei.

Jeg ville ringt ambulanse og tatt det der i fra. Eventuellt en taxi som kan frakte deg og barn til nærmeste legevakt. Det viktigste er at du kommer deg ut av huset fortest mulig.

Kom deg vekk fra mannen, en voldelig mann er ikke NOE å samle på, samme hva. Det er ikke meningen å virke så brysk nå, rett etter dette har skjedd, men...

Et mentalt sammenbrudd eller dop - vold er ALDRI GREIT.

Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg ❤️

Anonymous poster hash: e4713...6ea

Skrevet

Kom deg til legevakt!

Der må de ta bilder og dokumentere skadene. Veldig viktig!!!

Deretter tar du inn på krisesenter eller hos venner/familie.

Anonymous poster hash: e18a9...d14

Skrevet

Uansett... Stoff eller ikke, alkohol eller hva det skulle være.. MAN SLÅR IKKE!

Anmeld! Politiet vet hva du skal gjøre videre. Ved å anmelde så forteller du han at dette ikke er ok! En gang måtte være den første. Gå NÅ før det er andre eller tredje eller fjerde gang..

Anonymous poster hash: 0094a...792

Skrevet

Dra til nærmeste krisesenter og det i dag. Ring dit nå med en gang! Ikke gå i den fella jeg gjorde. Jeg ble og dekket over hver gang. Ble etterhvert så psykisk ødelagt at omgivelsene skjønte at det var noe som ikke stemte uansett. Og tro meg det blir ikke bedre. Ta vare på deg selv og barna nå. God klem til deg

Anonymous poster hash: 32209...ef6

Skrevet

Ring ambulanse hvis det er dit du klarer å ringe Så hjelper de deg til evt.rette instanser .

Du får iallfall hjelp om du ringer ambulansen,og de kan dokumentere skadene.

Please ring før mannen din kommer *angrende* tilbake.

Som flere andre her sier,det er ALDRI lov å slå!!!

Klem til deg❤

Skrevet

Barna dine vet og forstår mer enn du tror. 

Ring ambulanse, de hjelper deg videre! Dette stopper I DAG!

Anonymous poster hash: bcd60...0ba
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er lurest, men jeg tror at jeg hadde ringt politiet og fått de til å ta med seg både meg  og ungene.  Har du ingen som kan hjelpe deg, så vet sikkert politiet hva de skal gjøre, ev. kjører de deg på legevakta / krisesenter og tar var på ungene mens du får behandling.

Skrevet

Spiller ingen rolle hvem du kontakter, bare du kommer deg i kontakt med noen som kan hjelpe deg i den sjokkfasen du er. Ring nødnummer og de fikser resten. Bare gjør det som er mest overkommelig for deg.

Klem 😔❤️

Anonymous poster hash: 1571b...e12

Skrevet

bare kom deg vekk :( for både din egen skyld og barnas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...