Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #76 Skrevet 1. august 2016 Jeg ser ikke problemet selvom jeg ikke har sønner selv. Heller en 9åring i damegarderoben enn alene i herregarderoben med fare for overgrep Anonymous poster hash: f904a...37a
Yellow Brick Road Skrevet 1. august 2016 #77 Skrevet 1. august 2016 Erre mulig. Det skal få lov å være det sykeste jeg har lest. Syns du den voksne mannen skulle være i damegarderoben der de samme småjentene dusjer, da? For det ville de sette mer pris på enn en annen 7-åring? Anonymous poster hash: 6cdd1...24b Har jeg sagt det?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #78 Skrevet 1. august 2016 Jeg har ikke komplekser for egen kropp, og har ingen problemer med å kle av meg der det føles naturlig, f.eks i forbindelse med helsehjelp. Vi har et nokså avslappet forhold til nakenhet innad i familien. Da jeg var yngre hatet jeg garderobesituasjonen på skolen, og det var ikke fordi jeg hadde noe å skamme meg over. Jeg har også gutter, og de ser ikke ut til å bry seg noe særlig. De kommer jo også i puberteten senere, og er ofte mer umodne i den alderen. Jeg syns bare å huske at du har klaget over kroppen og sjenanse over overvekt o.l. tidligere, men da husker jeg feil. My bad. Anonymous poster hash: 6cdd1...24b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå