Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #76 Skrevet 12. august 2016 Vaksineprogrammet er som skolevesenet, det er lagt opp til snittet av befolkningen. Om du ikke gidder å sette deg inn i noe, og bare vil følge strømmen, så følg programmet, men om du er litt mer bevisst, så er det fult mulig å tilpasse programmet. Ta gjerne kontakt med lege om du er usikker. Men å tro at hele Norges befolkning har samme behov, og så å kalle folk for idioter..? Anonymous poster hash: 53b75...eca Hva slags kriterier er det du tilpasser etter? Anonymous poster hash: 9e62b...378
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #77 Skrevet 12. august 2016 Du er helt ekstremt provoserende egoistisk og selvsentrert. Jeg utstår ikke holdninger som de du fremviser. Jeg forakter det og tenker at mennesker som deg er temmelig begrenset intellektuelt sett. Anonymous poster hash: e45d6...7b6 Amen!! 👏 Anonymous poster hash: fa255...e17
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #78 Skrevet 12. august 2016 Ja, det er de minste som blir sykest av kikhoste. Men det man er redd for når barn får kikhoste er at luftrør og lunger skal klappe sammen. Og dette skjer bare med de minste barna som ikke er vaksinert enda. Altså er kikhostevaksine en "solidaritetsvsksine". Men hvis du f.eks. bor innerst i en fjord og er hjemmeværende med et barn som ikke går i bhg, er sjansen for at barnet smittes så lavt at det er flere fordeler med å la være å vaksinere enn fordeler ved vaksinen. Jeg kan ikke veldig mye om det, men akkurat kikhostevaksinen er en relativt kontroversiell vaksine av flere grunner. Anonymous poster hash: e6cca...d01 Du skal jaggu ikke kimse av å bo innerst ved en fjord i disse dager, det er gjerne her asylmottak dukker opp... Anonymous poster hash: c0973...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå