Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #76 Skrevet 24. november 2016 http://touch.venneslatidende.no/nyheter/32-venner-er-dode-1.1058753?ref=0xc21b96f040cf0ab995b33f6b48d4f2b34e68323ffea1edbd5b842571e542b6a5 Anonymous poster hash: 103a2...e8c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #77 Skrevet 24. november 2016 God del mennesker har feil inntrykk av kva marijuana er. Man trur det er sånn som man ser på film med cheech and chong at man blir dumme å kan ikkje klare å smøre seg ei brødskive ein gang. Har hatt mange gode & lange samtaler med folk der vi har diskutert alt fra politikk til korleis norske skular er. I forhold til når eg diskuterer med nokon som er berusa på alkahol. Folk får eit lite gudskompleks når dei er fulle. Har ikke dere hasjhuer egne forum? Du drar opp den ene hasjtråden etter den andre her inne. Har du noe annet å bidra med? Anonymous poster hash: a1b86...344
Sk4nkhunt42 Skrevet 25. november 2016 #78 Skrevet 25. november 2016 åpenbart at du er fast bestemt på dine meininger allerede. Er vel ein sjølvfølge med feminister & kvinnfolk generelt sett no til dags. Er heilt umuleg å diskutere med deg. Eg vil gjerne ha ein åpen diskusjon, er mange som har feil intrykk av marijuana. Eg har ikkje brukt noko form for stygge ord men du kaller meg hasjhue utan å ein gang ville diskutere... Gjer samfunnet ein tjeneste å heng deg sjølv, sånne trangsynte gamle sutrete kjerringer som deg som har ein stake så langt opp i ræva at andre meininger enn din eigen er åpenbart ikkje verdige.
the amazing spidermamma Skrevet 25. november 2016 #79 Skrevet 25. november 2016 åpenbart at du er fast bestemt på dine meininger allerede. Er vel ein sjølvfølge med feminister & kvinnfolk generelt sett no til dags. Er heilt umuleg å diskutere med deg. Eg vil gjerne ha ein åpen diskusjon, er mange som har feil intrykk av marijuana. Eg har ikkje brukt noko form for stygge ord men du kaller meg hasjhue utan å ein gang ville diskutere... Gjer samfunnet ein tjeneste å heng deg sjølv, sånne trangsynte gamle sutrete kjerringer som deg som har ein stake så langt opp i ræva at andre meininger enn din eigen er åpenbart ikkje verdige. Ok, jeg kan ta deg på alvor, selv om du svarer som en fornærmet fjortis. Jeg har alltid kjent folk som røyker. Folk som røyker mye og folk som røyker lite. De aller fleste oppegående folk med et stort sosialt nettverk, 'vanlige' folk, ikke dophuer. Jeg er usikker på hva jeg mener om legalisering. Fordi: Du tar grundig feil dersom du påstår at cannabis ikke er avhengighetsskapende. Cannabis gir ofte en såpass mild rus (det kommer så klart an på mengden man røyker), man kan faktisk røyke en liten mengde hver dag over tid uten at man merker de helt store konsekvensene. Men etter en tid blir kroppen avhengig likevel. Og man blir mer innesluttet. Mer irritabel. Mer paranoid. Kanskje ikke nok til at det synes veldig godt utenpå. Humøret blir ustabilt. Man hisser seg veldig opp over bagateller. Man blir tiltaksløs. Og prøv deg på en hvit måned? Jeg skal love deg at både psyken din og kroppen din protesterer. Cannabis-avhengigheten er farlig, kanskje fordi den ikke er så overbevisende som den vanlige alkoholfylla. Med mindre folk sitter og røyker dagen lang, synes ikke avhengigheten så godt, annet enn for de aller nærmeste, som merker at du blir vanskeligere og vanskeligere å ha en relasjon til. Hvis folk bare tok seg en blås i festlig lag, null problem. Dessverre er det ikke så enkelt.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #80 Skrevet 25. november 2016 åpenbart at du er fast bestemt på dine meininger allerede. Er vel ein sjølvfølge med feminister & kvinnfolk generelt sett no til dags. Er heilt umuleg å diskutere med deg. Eg vil gjerne ha ein åpen diskusjon, er mange som har feil intrykk av marijuana. Eg har ikkje brukt noko form for stygge ord men du kaller meg hasjhue utan å ein gang ville diskutere... Gjer samfunnet ein tjeneste å heng deg sjølv, sånne trangsynte gamle sutrete kjerringer som deg som har ein stake så langt opp i ræva at andre meininger enn din eigen er åpenbart ikkje verdige. Oi, du var jo ikke vanskelig å fornærme! Sorry, har ikke tenkt til å henge meg, ei heller har jeg noe i rompa som ikke skal vær der. God helg! Anonymous poster hash: a1b86...344
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #81 Skrevet 25. november 2016 Da har han nok røkt det hele tiden. Å den mannen du trives så godt med vil forandre personlighet når han evt slutter! Å det blir du å merke godt,helt sikkert. Å det er heller ikke sikkert du liker personligheten hannes da. Hvorfor ikke la han holde på? Å heller bli enig om at han er forsiktig,og bruker med måte? Anonymous poster hash: 48601...887
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå