Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #76 Skrevet 26. mai 2016 Av fysisk er det migreneanfall. Jeg trodde jeg skulle dø, visste ikke hva det var, men trodde det var slag. Fødselen var barnemat i forhold. Av psykisk må det være da de ringte fra Ullevål, ang ulykken til mannen, hans liv var ikke til å redde. Anonymous poster hash: d535f...c72
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #77 Skrevet 26. mai 2016 En kombinasjonen av smerter fra ulike ting. Måtte ha koloskopi to dager etter haste-KS. Lå der med rumpa bar, med lungebetennelse, mye smerter i operasjonssåret, blødde som en gris på slaktebenken (renselsen), og et instrument langt oppe i rumpa og tarmene. Helr uten smertestillende så klart. Gråt og gråt. Anonymous poster hash: d559b...aca
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #78 Skrevet 26. mai 2016 Jeg måtte ha innvendig ultralyd ei uke etter fødselen (de frykta barselfeber). Jeg hadde revnet litt, og blitt klippet. Og hadde skyhøy feber (noe som gjør at jeg tåler smerte dårligere). De var verdens søteste gynekologer og sykepleiere. Men hjelpe meg som jeg gråt av smerte. Tar glatt igjen en fødsel. Anonymous poster hash: 87efb...cbd
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #79 Skrevet 26. mai 2016 Koloskopi var værre enn fødsel Anonymous poster hash: 5f40d...b76
Utålmodigemeg Skrevet 26. mai 2016 #80 Skrevet 26. mai 2016 Mine værste, betennelse i hodeskallen, bilulykke der jeg fikk tre brudd i ryggen og igangsatte aborter. Grusomt. Født 3 ganger, barnemat i forhold.
hilde og gutta Skrevet 26. mai 2016 #81 Skrevet 26. mai 2016 Gallestein og blindtarmbetennelse var mye värre en födslene syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #82 Skrevet 26. mai 2016 Da jordmor måtte inn å snu baby under fødsel. Han lå feil, men hadde kommet såpass langt ned i fødselskanalen at han måtte ut den veien. Jordmor måtte inn med hele hånda, mens jordmor 2, barnepleier og mannen måtte holde meg fast. Smarte meg takket nei til smertelindring. Jeg husker at jeg skrek som jeg aldri før hadde gjort, men mannen sier at det ikke kom en eneste lyd. Jeg klarte rett og slett ikke å skrike engang.. Anonymous poster hash: 231ec...bc1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #83 Skrevet 26. mai 2016 Ingenting overgår min 2. fødsel. Det var helt forferdelig (igangsatt fødsel med stikkpiller) Anonymous poster hash: 3a2d4...a76
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #84 Skrevet 26. mai 2016 Gallestein Rotfylle tann uten bedøvelse Anonymous poster hash: cb447...7be
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #85 Skrevet 26. mai 2016 Fødsel var det vondeste. Nummer to må være da jeg falt i på en brygge og kom i klem mellom brygga og en båt. Men da var det smerte kombinert med panikk - kom heldigvis fra det uten varige skader (brakk ribbein). Anonymous poster hash: 12639...082
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #86 Skrevet 26. mai 2016 Jeg har født tre barn, og hatt noen operasjoner. Alt dette er vondt, men går over. Den verste smerten jeg opplever skyldes autoimmune/revmatiske diagnoser. Intens smerte, dypt inne i ben og rygg, stråler ut fra leddene. Varer i dager og uker. Så intens at jeg knapt sover. Blir helt desperat. Fungerer ikke. Ingen smertestillende "tar" smerten. Anonymous poster hash: ebb9f...2c8
LME1001 Skrevet 26. mai 2016 #87 Skrevet 26. mai 2016 Smertene etter en exu operasjon. Sterke smerter i mange uker. Helt jævlig. Fødselen var dødsvond der og da, men var over da barnet var født. Anonymous poster hash: 5ea28...fed Lurer bare... Hvorfor var det så vondt? Hadde det ikke vært for arrene på magen hadde jeg knapt merket at jeg hadde operert etter exu.
Nr4snart Skrevet 27. mai 2016 #88 Skrevet 27. mai 2016 Smerter på grunn av ryggprolaps/ låsing av ryggen. Og smerter i etterkant av keisersnitt. Mye verre en en fødsel ( har to vanlige fødsler og to keisersnitt)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 27. mai 2016 #89 Skrevet 27. mai 2016 Jeg har født 3 barn. Første fødsel var helt jævlig. Holdt på i 28 timer og gutten ble tilslutt tatt med tang. Men den første gangen jeg fikk en spontan pneumothorax var uendelig mye vondere😓 Har også hatt et stygt brudd i bekkenet som jeg vil påstå var vondere enn å føde😞
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #90 Skrevet 27. mai 2016 Spinalhodepine, feildiagnostisert og uten behandling. Med mindre man teller med risposer... *fnys* Smerten i seg selv var mindre intens enn ved fødsel, men det at den var der konstant i en hel uke, jeg fikk aldri fred... Til slutt var jeg så langt nede og hadde så vondt at jeg hadde selvmordstanker. Anonymous poster hash: 21b7e...814
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #91 Skrevet 27. mai 2016 Jeg har vært gjennom keisersnitt og en åpen hjerteoperasjon. Begge var vonde. Hjerteoperasjonen var verst. Men fjernet mandlene noen år etter. Det er det verste jeg noen gang har opplevd. Så vondt har jeg aldri opplevd før. Mistet helt meg selv i smertene. Anonymous poster hash: 6d7d6...87a Regner med at vi snakker om postoperative smerter og ikke smerter under selve inngrepet. Man skal da virkelig ikke kjenne noen smerte under operasjon, i hvert fall ikke i den skala vi snakker her. Anonymous poster hash: b6fbf...2fe
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #92 Skrevet 27. mai 2016 Tannpine,gastroskopi og smertene etter mandel operasjon. Uff 🙏🏻😔 Så forskjellig vi opplever ting. Jeg har vært gjennom de tre tingene og kom ikke på det engang da jeg skulle svare i denne tråden 😄 Tannpine er jeg heldig med, kjenner det omtrent ikke. Garstroskopi synes jeg var ekkelt, brakk meg og synes det var ubehagelig, men kan ikke si jeg opplevde det smertefullt. Å fjerne mandlene opplevde jeg som en halsbetennelse. Ingenting av dette som engang er i nærheten av smertene ved en fødsel (for meg). Anonymous poster hash: 6f781...f16
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #93 Skrevet 27. mai 2016 Lurer bare... Hvorfor var det så vondt? Hadde det ikke vært for arrene på magen hadde jeg knapt merket at jeg hadde operert etter exu. Vet ikke. Eneste jeg kan svare deg på er at min kropp hadde syke smerter etter operasjonen. Jeg fjernet ene egglederen også pga. graviditeten satt fast i den. Anonymous poster hash: 5ea28...fed
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #94 Skrevet 27. mai 2016 Vet ikke. Eneste jeg kan svare deg på er at min kropp hadde syke smerter etter operasjonen. Jeg fjernet ene egglederen også pga. graviditeten satt fast i den. Anonymous poster hash: 5ea28...fed Utvendig smerter tåler jeg utrolig godt. F.eks så har jeg blitt sparka av en voksen hest og vil mye heller ta i mot et spark fra en hest igjen enn å føde. Anonymous poster hash: 5ea28...fed
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #95 Skrevet 27. mai 2016 Gallesteinsanfall. Uten tvil. Jeg er arvelig belastet... Min far, min bestemor og mange nære familiemedlemmer har gallestein. Den beste dagen i mitt liv var da jeg fikk den fjernet! Anonymous poster hash: 139d3...e2f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #96 Skrevet 27. mai 2016 Luftsmerter i skulderen etter mageoperasjon. Har født tre ganger og ville heller gjort det en gang i uken resten av livet istedet. Anonymous poster hash: 3a0c4...4f7
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #97 Skrevet 27. mai 2016 Regner med at vi snakker om postoperative smerter og ikke smerter under selve inngrepet. Man skal da virkelig ikke kjenne noen smerte under operasjon, i hvert fall ikke i den skala vi snakker her. Anonymous poster hash: b6fbf...2fe Ja tenker selvfølgelig på smertene etter operasjonene ja. Var smertelig vondt å våkne med tuber stikkende ut under ribbeina. Husker jeg var forvirret og i store smerter. Dro tak i de rørene for ville ha de bort. Var også vondt å ekkelt da de dro ut pusteslangen i halsen på meg. Men å fjerne mandlene var 10 dager med ren tortur. Anonymous poster hash: 6d7d6...87a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #98 Skrevet 27. mai 2016 Akutt stor prolaps med trykk på isjiasnerven. Dette skjedde under fødselen, så jeg var fullstendig hjelpesløs med nyfødt baby. Klarte ikke å snu meg selv i senga, og måtte bæres på do mens jeg skrek av smerter. Fy f. Anonymous poster hash: d4073...07a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå