Gå til innhold

Hva er den verste smerten du har kjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...? Noe vondere enn fødsel?

Anonymous poster hash: 36a29...253

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...? Noe vondere enn fødsel?

Anonymous poster hash: 36a29...253

Gallesteinsmerter. De mest ekstreme smertene jeg har hatt

Anonymous poster hash: bbab7...d4e

Skrevet

Nyresteinsanfall.

Skulle heller født to ganger på rad. Eller tre.

Anonymous poster hash: a4c21...05b

Skrevet

Smertene i magen etter en større operasjon, herlighet altså, klarte ikke stelle meg selv første par dagene og ble vasket med klut av en sykepleier.... Aldri kjent maken til smerter.

En fødsel gjør jo grusomt vond, men det er en annen type smerte likevel, og rushet, endorfinene osv gjør at du kommer gjennom det. 

Jeg har hatt keisersnitt også, og det er virkelig ingenting smertemessig i forhold til smertene etter den andre operasjonen i magen. Keisersnittet merket jeg knapt i forhold.

Anonymous poster hash: 76d14...22b
Skrevet

Gallesteinsmerter. De mest ekstreme smertene jeg har hatt

Anonymous poster hash: bbab7...d4e

Samme her. Like etter fødselen mente jeg at de stilte omtrent likt, men nå når jeg har fått begge på avstand fremstår gallesteinssmertene som desidert verst.

Anonymous poster hash: 74089...5aa

Skrevet

Gallestein anfall er gruuuusomt vondt og myyyye værre enn fødsel 😱 og store prolapser i ryggen som gjør at du knapt klarer å stå/gå i 5 sekunder.

Anonymous poster hash: e302a...de8

Skrevet

Gallesteinsanfall som gikk over til å bli bukspyttkjertelbetennelse.

Helt for jævlig.

Anonymous poster hash: 48e30...2be
Skrevet

Å blokke ut urinrør.

Anonymous poster hash: be9fb...a3e

Skrevet

Smertene som kom når de svidde av noe i hjertet. Verre enn fødselene jeg har vært igjennom.

Anonymous poster hash: b748d...558

Skrevet

Alvorlig kneskade med operasjonen... De første dagene etter operasjon.. INGENTING av smertestillende virket!!

Anonymous poster hash: 1fe65...c50

Skrevet

Et migreneanfall hvor jeg trodde jeg skulle dø.

Har født 3 barn, og det gjør jo såklart vondt det også, men ikke sånn uutholdelig 

Anonymous poster hash: 31876...71f
Skrevet

Det mest ekstreme smerten jeg har kjent, heldigvis kortvarige, er når man får et nøkk i en frozen shoulder. Den smerten er så ille at tårene begynner å trille og jeg detter i gulvet.

Prolapssmerter er heller ikke hyggelige.

Jeg har født fem barn, men det blir bare småtteri i forhold til smerten fra skulderen.

Skrevet

Gallesten!

En fødsel tar jeg anyday så lenge jeg slipper det smertehelvete Gallesten ga meg!

Skrevet

2-3 gredsforbrenning. Migrene.

Anonymous poster hash: b7411...363

Skrevet

Smertene etter en exu operasjon. Sterke smerter i mange uker. Helt jævlig.

Fødselen var dødsvond der og da, men var over da barnet var født.

Anonymous poster hash: 5ea28...fed

Skrevet

Ikke opplevd verre smerte enn fødsel, men heller aldri opplevd slik som beskrives over. Nærmeste smerte fødsel er nyrebekkenbetennelse og kneet ut av ledd. Kan fortsatt ikke sammenlignes med en fødsel.

Anonymous poster hash: b6fbf...2fe

Skrevet

Det høres nesten latterlig ut, men jeg fikk en nekrotisert innvendig hemoride en gang, og det er den verste smerten jeg har hatt.

Tar leversmerter, nakkeprolapser, bekkenbrudd eller nyrebekkenbetennelse en gang til bare jeg slipper den smerten fra den lille hemoroiden en gang til!  Jeg har høy terskel for å oppsøke lege for smerter, men den gangen var jeg så dårlig at legen sendte meg på akuttmottaket på sykehuset.

Latterlig at noe så lite kan gjør så grusomt vond!

Anonymous poster hash: e42b9...42f
Skrevet

Desidert verst var prolaps som trykket på isjiasnerven.

Anonymous poster hash: 27941...164

Skrevet

Etsende gallevæske flytende rundt i buken i flere uker.

Legen på sykehuset sa senest i dag til meg at når noen bare får en dråpe inn i buken når de eksempelvis må punktere galleblæren så hyler de som stukne griser.

Jeg hadde mengder over laaaaang tid, med påfølgende leveroperasjon.

Jeg måtte ha intramuskulært, intravenøst, langtidsvirkende OG kortidsvirkende morfin OG epidural som bedøvelse, og selv da måtte jeg ha hjelp til absolutt alt på grunn av ekstreme smerter.

En fødsel er som å sitte i Sofienbergparken å drikke kald Corona i forhold til de vanvittige og grufulle smertene der.

Skrevet

Etsende gallevæske flytende rundt i buken i flere uker.

Legen på sykehuset sa senest i dag til meg at når noen bare får en dråpe inn i buken når de eksempelvis må punktere galleblæren så hyler de som stukne griser.

Jeg hadde mengder over laaaaang tid, med påfølgende leveroperasjon.

Jeg måtte ha intramuskulært, intravenøst, langtidsvirkende OG kortidsvirkende morfin OG epidural som bedøvelse, og selv da måtte jeg ha hjelp til absolutt alt på grunn av ekstreme smerter.

En fødsel er som å sitte i Sofienbergparken å drikke kald Corona i forhold til de vanvittige og grufulle smertene der.

Shit :sjokkert:

Skrevet

Gallestein 😨😨😨

Anonymous poster hash: 8bdba...4e4

Skrevet

Gallesteinsanfall som gikk over til å bli bukspyttkjertelbetennelse.

Helt for jævlig.

Dette er nøyaktig samme svar som jeg hadde kommet til å skrive.

Anonymous poster hash: 990ed...2d1

Skrevet

Depresjon, faktisk. 

Jeg har født. Jeg har kuttet meg. Jeg har brent hånden slik at huden mellom fingrene klistret seg sammen og hånden så ut som en oransje, skrukkete vannballong. Når jeg tenker tilbake kan ingenting måle seg med den smerten jeg følte da jeg var deprimert og ønsket å dø. 

(Nå hørtes jeg trist ut, men jeg har det fint nå, altså :tongue: )

Anonymous poster hash: f75be...789
Skrevet

Shit :sjokkert:

Ja, det SHITT no doubt!!😬😬

Fikk betennelser i andre organer som bukspyttkjertelen og de hadde kuttet over galleganger i leveren, de satt ned plastrør for å reparere skadene, men satt feil så væsken fløt rundt i magen og buken, og skapte arrdannelser og annet på andre organer, og insane smerter. Kroppen ligger bare og lager drønnelyder for du er nesten ikke bevisst..

Et levende mareritt!!

Skrevet

Dette er nøyaktig samme svar som jeg hadde kommet til å skrive.

- dessuten et migreneanfall det jeg gladelig hadde takket ja hvis noen hadde tilbudt seg å drepe meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...