Gå til innhold

Hva er den verste smerten du har kjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var i en ulykke og fikk hornhinnen revet av.

Anonymous poster hash: cf63c...e0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?? Smerte?

Anonymous poster hash: bc1c5...704

Hi spesifiserte ikke om hvilken type smerte hun tenkte på. Man han ha både fysiske og spsykiske smerter.

Mens jeg leste svarene her, lurte jeg på hva som var min værste smerte-opplevelse.

To fødsler, 7 gallestensanfall på 7 mnd, tre operasjoner på Radiumhospitalet. ... eller depresjonen når den har vært på det værste? Jeg er faktisk usikker på hvilken av den fysiske eller psykiske jeg tenker på som værst....

(Jeg er ikke hun som svare depresjon i tråden over)

Anonymous poster hash: f685f...505

Skrevet

Overraskende mange som har hatt gallestein her. Hvordan er livsstilen deres?

Anonymous poster hash: 64952...8ad

Drikker masse vann, spiser relativt Sundt, er hshøy og slank 😉

Anonymous poster hash: f685f...505

Skrevet

Gjentagende utglidninger av skulderbeinet, har tilbrakt mange timer på akutten med en arm som ikke er der den skal være. Opereret nå, og mye bedre, 

Anonymous poster hash: bceb1...b87
Skrevet

Egguttak v prøverør.Merket ingenting til morfin jeg hadde tatt.

Eg god nr.2 er fødslene.

Anonymous poster hash: 54889...9a4

Signerer denne!

Anonymous poster hash: ccf8b...03e

Skrevet

Tannverk fra helvete.

Anonymous poster hash: 51693...7dc

Skrevet

Dere som har opplevd alle disse lidelsene, er dere "litt opp i åra"? Eventuelt en usunn livsstil?

Syns det meste i denne tråden høres helt sykt ut 😨 glad jeg har god helse 😅

Anonymous poster hash: 76399...43b

Skrevet

Da jeg fikk kneet av ledd.

Anonymous poster hash: 006e7...9a4

Skrevet

Papirkutt vil jeg si.

Skrevet

Å føde, men alle tre fødslene var ikke like smertefulle.

Skrevet

Aner ikke om jeg er heldig, men jeg synes fødselen var ekstrem vond. Har hatt gallestein også - vondt ja, men ikke på langt nær som fødselen var. Ble satt i gang hvis det har noe å si..

Anonymous poster hash: 16c0d...76f
Skrevet

Papirkutt vil jeg si.

Hehe, nå høres du ut som mannen min :D

Anonymous poster hash: 77933...374

Skrevet

Egguttak for prøverør. Petidinen dempet ingen smerter, men gjorde meg ekstremt uvel. Og så kom inngrepet 😨

Anonymous poster hash: 37d2e...6f5

Skrevet

Hvorfor gjorde de det? Årsak og konsekvenser? Broren min skal det neste måned, og jeg lurer på...egentlig alt 😁

Anonymous poster hash: d683c...2bc

Pga rytmeplager. Så de svidde vekk en misdannelse i hjertet. Vanligvis får folk morfin underveis, så det skal ikke gjøre så vondt som jeg hadde. Men jeg fikk ikke smertelindring . Ble ikke bra etter inngrepet. Lykke til til din bror ☺️

Anonymous poster hash: b748d...558

Skrevet

Salmonella tror jeg.

Tok ei uke før jeg kom meg til legen. Og ei uke med kun magesaft som avføring er helt grusomt. Det kom ut like mye blod som annen væske tror jeg.

Anonymous poster hash: 87efb...cbd

Skrevet

Den følelsen da jeg fikk vite at kjæresten min var død.

Anonymous poster hash: bfbc0...179

Skrevet

Voldtekt. Vondeste jeg har opplevd både fysisk og psykisk.

Å føde er jo en "positiv" smerte, man glemmer nok smertene mer fra en fødsel enn fra f.eks gallesteinanfall ;)

Jeg har operert i magen, født, fått kneet ut av ledd, hatt nyrebekkenbetennelse, vært i bilulykke og knekt kragebeinet. Alt er vondt, men alle smertene er jo veldig forskjellige. Jeg syns f.eks at operasjon i magen var vondere enn kneet fordi det satt på en skikkelig upraktisk plass! Samme med kragebeinet, det tar så lang tid før man føler det er bra igjen fordi man hele tiden beveger på det stedet om man prøver å røre på seg.

Anonymous poster hash: d4fa7...8c4

Skrevet

Tannpine,gastroskopi og smertene etter mandel operasjon.

Skrevet

Gallestein, definitivt. Fødsel any time!

Skrevet

Hadde bakterieinfeksjon i det øvre kjevebenet og måtte operere og i tillegg trekke en fortann. Blei forespeilet narkose, men jeg har aldri tatt narkose og er redd for det så sa at det fikk gå med vanlig tannlegebedøvelse. Fytti faen. Tårene presser på når jeg tenker på det...

Skrevet

Migrene. Har hatt mange anfall, men husker et spesielt godt. Jeg satt bare og gynget. Ville stikke av, men måtte jo ha hodet med meg. Hadde jeg hatt en pistol tror jeg faktisk jeg kunne brukt den, for det var så hinsides vondt. Fødsler er vonde, men dette sitter jo i hodet og det føltes mye verre. Ellers har jeg fått kneskålen ut av ledd mange ganger og det var også grusomt. Heldigvis er den fikset nå.

Anonymous poster hash: 55273...179

Skrevet

Nytesteinsanfall her også. Og halsbyll! Fikk ikke til å spise og drikke skikkelig på 2 uker pga kjevesperre. Var inn til lege på sykehuset som forsøkte å tappe byllen med sprøyte 3x før han traff den 4x. Det var også grusomt vondt. Lå bare å døste i sengen hjemme i påvente av neste dag og neste stikk. Ja også prolapser, men vant til å ha my vondt i ryggen så "glemmer" litt den smerten. Ble forøvrig stukket 11xfor å få epidural under første fødsel pga trange forhold i ryggen. Hadde "heldigvis" så mye rier at det ikke gjorde spesielt vondt. Men helt jævlig etterpå. Følte meg som ei nålepute😂

Anonymous poster hash: 91992...760

Skrevet

Etsende gallevæske flytende rundt i buken i flere uker.

Legen på sykehuset sa senest i dag til meg at når noen bare får en dråpe inn i buken når de eksempelvis må punktere galleblæren så hyler de som stukne griser.

Jeg hadde mengder over laaaaang tid, med påfølgende leveroperasjon.

Jeg måtte ha intramuskulært, intravenøst, langtidsvirkende OG kortidsvirkende morfin OG epidural som bedøvelse, og selv da måtte jeg ha hjelp til absolutt alt på grunn av ekstreme smerter.

En fødsel er som å sitte i Sofienbergparken å drikke kald Corona i forhold til de vanvittige og grufulle smertene der.

Fytti granskauen!! Du må jo ha litt av en smerteterskel i tillegg.

Anonymous poster hash: 44c64...84b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...