Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #51 Skrevet 7. mai 2016 Dette er ikke dokumentasjon. Nå kjenner ikke jeg denne konkrete saken, men tanken om et angrep i regjeringakvartalet kunne skje, slo meg nesten hver dag når jeg gikk til og fra jobb gjennom det området. At en innbygger i Norge har sett for seg at noe sånt kan skje er ikke bevis for noe annet enn ren statistikk. Det er overveldende sannsynlig. Anonymous poster hash: 762fb...615 Søk på navnet JUCELINO NOBREGA DA LUZ Anonymous poster hash: 2ed66...bd4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #52 Skrevet 7. mai 2016 Dette er ikke dokumentasjon. Nå kjenner ikke jeg denne konkrete saken, men tanken om et angrep i regjeringakvartalet kunne skje, slo meg nesten hver dag når jeg gikk til og fra jobb gjennom det området. At en innbygger i Norge har sett for seg at noe sånt kan skje er ikke bevis for noe annet enn ren statistikk. Det er overveldende sannsynlig. Anonymous poster hash: 762fb...615 Lisa William har eit opptak fra Norge der ho sier i salen at du har ei hemlighet og det går bra. Ho som fikk den beskjeden er 8 uker Gravid og ville ikkje fortelle til familien før ho var 12 uker. Korleis kan Lisa Wiliam vite det ? Anonymous poster hash: 2ed66...bd4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #53 Skrevet 7. mai 2016 Lisa William har eit opptak fra Norge der ho sier i salen at du har ei hemlighet og det går bra. Ho som fikk den beskjeden er 8 uker Gravid og ville ikkje fortelle til familien før ho var 12 uker. Korleis kan Lisa Wiliam vite det ? Anonymous poster hash: 2ed66...bd4 Avtalt spill, svindel og bedrag. Slike ting er avslørt mange ganger. Hvorfor har hun ikke fått Nobelprisen i både medisin og fysikk hvis dette skulle stemme? Anonymous poster hash: 762fb...615
Gjest Antarctica Skrevet 7. mai 2016 #54 Skrevet 7. mai 2016 De trenger vel ikke kontaktes? Anonymous poster hash: 762fb...615 Enig. Er de tilstrekkelig synske, vet de hvem de bør ringe til 😂
Cat.68 Skrevet 7. mai 2016 #55 Skrevet 7. mai 2016 Enig. Er de tilstrekkelig synske, vet de hvem de bør ringe til 😂Er jo ikke akkurat slik det fungerer. Jeg lurer på hvilken forestillinger du/dere skeptikere har rundt dette med klarsyn.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #56 Skrevet 7. mai 2016 Det finnes ikke, ergo er det ikke noe å ha forestillinger om, min fantasi er like mye verdt som din fantasi. Dere er som velkomne til å bevise noe annet. Anonymous poster hash: 762fb...615
Cat.68 Skrevet 7. mai 2016 #57 Skrevet 7. mai 2016 Da tar du kontakt med ditt nærmeste universitet, hold det saklig. Si at du er overbevist om at du har slike evner og gjerne vil la deg teste. Nobelpriser på alle hvis det viser seg å stemme. Det sier jeg helt seriøst. Anonymous poster hash: 762fb...615 Men hvordan skal det testes, det lurer jeg fortsatt på. Hvis jeg er ute å kjører bil feks og jeg får et varsel om å bremse ned, sek etter hopper et rådyr ut foran bilen og jeg unngår krasj ene og alene takket vare varslet.Hvordan skal universitetet få ut noe av det. Med mindre de satt i bilen og opplevde det sammen med meg.Du sa det var så mange dokumenterte tester for dette,men du kan ikke nevne en eneste.
Cat.68 Skrevet 7. mai 2016 #58 Skrevet 7. mai 2016 Det finnes ikke, ergo er det ikke noe å ha forestillinger om, min fantasi er like mye verdt som din fantasi. Dere er som velkomne til å bevise noe annet. Anonymous poster hash: 762fb...615 Før å kunne gjøre det hadde du måttet leve med meg, slik at du er der i øyeblikket. Men jeg har ikke noe behov for å overbevise noen. Jeg synes bare det er arrogant å si til mennesker du ikke kjenner at det dem opplever ikke er reelt.
Gjest Antarctica Skrevet 7. mai 2016 #59 Skrevet 7. mai 2016 Er jo ikke akkurat slik det fungerer. Jeg lurer på hvilken forestillinger du/dere skeptikere har rundt dette med klarsyn. Det som i alle fall er sikkert, er at dersom jeg sier "han er venstrehendt", så vet alle andre venstrehendte hvordan det fungerer. Hvis jeg sier om en person "han er synsk", så kan ikke andre synske beskrive hvordan han har det eller hvordan hans spesifikt personlige vri av synskhet fungerer. Det er ikke to (antatt) synske som vil beskrive det likt, og allerede der ryker kjeden av for meg.
Cat.68 Skrevet 7. mai 2016 #60 Skrevet 7. mai 2016 Det som i alle fall er sikkert, er at dersom jeg sier "han er venstrehendt", så vet alle andre venstrehendte hvordan det fungerer. Hvis jeg sier om en person "han er synsk", så kan ikke andre synske beskrive hvordan han har det eller hvordan hans spesifikt personlige vri av synskhet fungerer. Det er ikke to (antatt) synske som vil beskrive det likt, og allerede der ryker kjeden av for meg. Det kommer vel mest av at vi er skrudd sammen forskjellig og at man kan ha klarsyn som er sterkt utpreget til å bare få en følelse av at noe er i gjære. Eller man kan ha en blanding av begge. Men visse trekk kan de klarsynte kjenne igjen hos hverandre vil jeg tru. Det finnes dessverre mye humbug der ute, og det er synd,fordi det er de som ødelegger for mennesker som faktisk må leve med dette som noe helt reelt.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #61 Skrevet 7. mai 2016 Det kommer vel mest av at vi er skrudd sammen forskjellig og at man kan ha klarsyn som er sterkt utpreget til å bare få en følelse av at noe er i gjære. Eller man kan ha en blanding av begge. Men visse trekk kan de klarsynte kjenne igjen hos hverandre vil jeg tru. Det finnes dessverre mye humbug der ute, og det er synd,fordi det er de som ødelegger for mennesker som faktisk må leve med dette som noe helt reelt.Jeg ga deg et eksempel på hvordan din påberopte egenskap kan testes. Skulle det vise seg at du har rett vil det være en verdenssensasjon man ikke har sett maken til siden mennesket landet på månen. Pengene og nobelprisene vil hagle, du blir superkjendis og man vil kjapt komme opp med svært så effektive måter og finne ut av hvordan slike evner egentlig funker på. Vi starter med det som er enklest å teste først sant? Anonymous poster hash: 762fb...615
Cat.68 Skrevet 7. mai 2016 #62 Skrevet 7. mai 2016 Jeg ga deg et eksempel på hvordan din påberopte egenskap kan testes. Skulle det vise seg at du har rett vil det være en verdenssensasjon man ikke har sett maken til siden mennesket landet på månen. Pengene og nobelprisene vil hagle, du blir superkjendis og man vil kjapt komme opp med svært så effektive måter og finne ut av hvordan slike evner egentlig funker på. Vi starter med det som er enklest å teste først sant? Anonymous poster hash: 762fb...615 Det der er ikke annet en skitsnakk. Det vet du.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #63 Skrevet 7. mai 2016 Nei. Det er ikke skitsnakk. Det er en rasjonell metode som faktisk kan medføre at du blir tatt på alvor hvis du faktisk har en slik egenskap. Får du en forutsigelse om noe som skal skje i fremtiden dokumenteres det med vitner, og man samholder så med hva som faktisk skjer. Dette gjør man over tid for å sjekke mot tilfeldigheter. Det er veldig enkelt. Anonymous poster hash: 762fb...615
Cat.68 Skrevet 7. mai 2016 #64 Skrevet 7. mai 2016 Nei. Det er ikke skitsnakk. Det er en rasjonell metode som faktisk kan medføre at du blir tatt på alvor hvis du faktisk har en slik egenskap. Får du en forutsigelse om noe som skal skje i fremtiden dokumenteres det med vitner, og man samholder så med hva som faktisk skjer. Dette gjør man over tid for å sjekke mot tilfeldigheter. Det er veldig enkelt. Anonymous poster hash: 762fb...615 Men det forutsetter at den som skal teste er der når det skjer,noe som igjen betyr at de må være med meg 24/7 året rundt. Det er ikke praktisk gjennomførbart og hvus dem hadde vært der,hvordan ville dem målt/dokumentert det?? Hadde jo bare vært deres opplevelse som gadde dokumentert det uansett.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #65 Skrevet 7. mai 2016 Leste du hva jeg skrev? Det kan foreksempel skje ved at du ringer inn dine spådommer til telefonnumre som gjør tidskalibrerte opptak satt opp to eller tre forskjellige team, foreksempel. Så sammholdes dette med hva som viser seg å skje. Anonymous poster hash: 762fb...615
Cat.68 Skrevet 7. mai 2016 #66 Skrevet 7. mai 2016 Leste du hva jeg skrev? Det kan foreksempel skje ved at du ringer inn dine spådommer til telefonnumre som gjør tidskalibrerte opptak satt opp to eller tre forskjellige team, foreksempel. Så sammholdes dette med hva som viser seg å skje. Anonymous poster hash: 762fb...615 Men slikt har jo blitt gjort mange ganger. Bla Snåsamannen. Han har jo til og med gjort det på direkt tv. At du ikke vil tru på det betyr ikke at det ikke skjedd. Og selv har jeg masse mennesker rundt meg som kan bekrefte at det jeg ble varslet om har skjedd.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #67 Skrevet 7. mai 2016 Slikt har vært gjort mange ganger, men ikke av noen som er synske. Det ville som sagt bli en sensasjon. Anonymous poster hash: 762fb...615
Cat.68 Skrevet 7. mai 2016 #68 Skrevet 7. mai 2016 Slikt har vært gjort mange ganger, men ikke av noen som er synske. Det ville som sagt bli en sensasjon. Anonymous poster hash: 762fb...615 Vet du hva,samme hva noen vil si vil du nekte for at dette er mulig. Og ville det blitt bevist ville du hevde det var svindel. Og det er greit,du må bare mene og tru det du vil. Min virkelighet forandres uansett ikke av det.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #69 Skrevet 7. mai 2016 Nei, det er ikke sånn det fungerer. Anonymous poster hash: 762fb...615
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #70 Skrevet 7. mai 2016 Jeg har sett og opplevd mye, og jeg vet med meg selv at det faktisk er mulig å se fremtiden. Hva en anonym på et forum sier om saken, er likegyldig. Jeg holder fast på det jeg tror på, og ingen kan fortelle meg hva jeg skal tro og tenke. Mine opplevelser kan ikke forklares. Anonymous poster hash: 4460e...437
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #71 Skrevet 7. mai 2016 Jeg sier jo at det ikke går at bevise hjennom vitenskaplig testing,mens du påstår noe annet. Mao er det du som må komme med beviser for at det går an. Jeg får varsler ibland om ting som vil skje. Jeg lurer veldig på hvordan noen skulle teste det ,siden jeg ikke selv vet når det skjer,eller har mulighet å mane det frem på kommando. Men jeg har tilrekkelig med folk rundt meg som har vært der når jeg sagt det,og som senere får det bekreftet gjennom at det skjedd. Du sier synskhet er virkelig men ikke kan bevises. Når noen andre sier det kan bevises så er det den som påstår det som må bevise at det går. Wtf? Går det an å ha mer dobbeltmoral? Hehe... Så hvis jeg påstår at nissen finnes men det ikke kan bevises. Så er det altså andre som har ansvar for å bevise at det kan bevises at han ikke finnes?? Logisk! Typisk når noen vet at de er ute med noe som bare er tull.. Som synskhet. Anonymous poster hash: 1d2fe...fe1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #72 Skrevet 7. mai 2016 Men hvordan skal det testes, det lurer jeg fortsatt på. Hvis jeg er ute å kjører bil feks og jeg får et varsel om å bremse ned, sek etter hopper et rådyr ut foran bilen og jeg unngår krasj ene og alene takket vare varslet.Hvordan skal universitetet få ut noe av det. Med mindre de satt i bilen og opplevde det sammen med meg.Du sa det var så mange dokumenterte tester for dette,men du kan ikke nevne en eneste. Dette er vel så enkelt som at hjernen din via syn og erfaring skjønte at her kunne det komme et dyr? Også tolker du det til noe mer? Hva med alle gangene man gjør noe en føler for og det ikke skjer noe? Hvordan får du beskjeden da? Som en stemme? Spesifikk beskjed? Eller føler du bare at du må bremse? Anonymous poster hash: 1d2fe...fe1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #73 Skrevet 7. mai 2016 En astronaut og en hjernekirurg diskuterte religion ved en anledning. Hjernekirurgen var kristen, og astronauten var ateist. Astronauten sa stolt "Jeg har reist flere ganger til himmels, og ut i verdensrommet, uten å se en eneste engel!", hvor så hjernekirurgen svarer: "Jasså? Jeg har operert mange kloke hoder, men aldri sett en eneste tanke." Anonymous poster hash: ec0d3...137
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #74 Skrevet 7. mai 2016 Og? For det første er det feil, tankene våre er påvisbare gjennom elektriske impulser i hjernen. Du sammenligner Epler og spøkelser. Og hva hadde deres religiøse tilhørighet med saken å gjøre? Anonymous poster hash: 762fb...615
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #75 Skrevet 7. mai 2016 Og? For det første er det feil, tankene våre er påvisbare gjennom elektriske impulser i hjernen. Du sammenligner Epler og spøkelser. Og hva hadde deres religiøse tilhørighet med saken å gjøre? Anonymous poster hash: 762fb...615 Noe sier meg at du ville stått fremst i køen for å latterliggjøre Semmelweiss og Warren & Marshall også... http://forskning.no/vitenskapshistorie/2010/05/da-handvask-ble-vitenskap Det at noe virker for utrolig til å være sant, det betyr ikke at det ikke er sant. Det at man ikke pr. i dag har forståelsen nok til å bevise at noe finnes, det betyr ikke at det ikke finnes. Det at man ikke har apparater som kan måle noe vi ikke ser, det betyr ikke at det ikke finnes. Eller er du uenig i dette? Er du uenig, så forkaster du jo alle teorier som ikke ligger innenfor dagens kunnskaps- og forståelsesnivå, ikke bare når det kommer til "synskhet", men også innenfor f.eks. medisin eller andre viktige fagfelt. Anonymous poster hash: e94e0...d11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå