Gå til innhold

Kjenner du til noen synske mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner du til noen synske mennesker?

Anonymous poster hash: 5b7b8...44c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, min bestemor var synsk.

Skrevet

Ja, min bestemor var synsk.

Så hun inn i framtiden?

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: e94e0...d11
Skrevet

Ja.

Er det noen som kan kontaktes?

Skrevet

Nei det kjenner jeg ikke. Det gjør ingen andre heller. Det finnes kanskje noen svindlere og bedragere som påstår det, men de kjenner ikke egentlig noen som er synske. Synskhet finnes ikke, det er så enkelt som det.

Anonymous poster hash: 762fb...615

Skrevet

Så hun inn i framtiden?

Det vet jeg ikke, hun snakket aldri om at hun var synsk. Men hun viste alltid når vi lå på sykehus. Plutselig kunne hun stå i døra på sykehuset og spørre hvorfor vi lå der, eller ringe til andre i familien og spørre hvorfor den eller den var syke. Og det var før man hadde fortalt noen at man var syk eller lå på sykehus.

3 min etter at mitt første barn ble født tikket det inn en SMS fra henne hvor det sto Gratulerer.

Skrevet

Er det noen som kan kontaktes?

Nei, de driver sjelden med å se fremover på den måten jeg tror du er ute etter.

Vet om et par som jobber med evnene sine også, men heller ikke de bruker det særlig på å se fremtiden, selv om jeg vet de kan.

Om du er i en vanskelig situasjon, få hjelp til å takle det du er i, finn noe som gir deg håp for fremtiden og stol på at det blir bedre. Noen av de som driver med det alternative kan være gode å snakke med, få behandling hos og ha som en type livscoach, så hør deg litt rundt om det finnes slike i nærheten av der du bor.

Skrevet

Ja, finnes ulike evner innad i familien hos enkelte mennesker som blusser opp innimellom. Ingen av oss vil kontaktes da dette er privat for oss og vi ikke ønsker at omverdenen skal vite om dette.

Anonymous poster hash: 492c9...71c

Skrevet

Nei det kjenner jeg ikke. Det gjør ingen andre heller. Det finnes kanskje noen svindlere og bedragere som påstår det, men de kjenner ikke egentlig noen som er synske. Synskhet finnes ikke, det er så enkelt som det.

Hvorfor får jeg da beskjed hver gang noen jeg kjenner skal dø? Det er ikke alltid det er gamle og syke heller. Men jeg får beskjed om at de innen et visst tidsrom kommer til å dø. Ikke én gang har det slått feil, og jeg var vel 6 år første gang jeg opplevde det.

Jeg vet også om noen som blir syke kommer til å overleve det eller ikke.

En gang skulle jeg kjøre en strekning jeg har kjørt mange ganger tidligere. En gang fikk jeg beskjed idet jeg startet bilen at jeg måtte være forsiktig ett bestemt sted. Rett før jeg kom til det stedet fikk jeg en ny påminnelse, jeg sakket ned og unngikk akkurat såvidt en elgpåkjørsel på et sted hvor bilen trolig ville gått utenfor en skråning og jeg ikke ville blitt funnet før neste dag. Første og eneste gangen jeg har fått en slik advarsel når det kommer til bilkjøring, eneste gangen jeg har vært så nært en ulykke.

Hva det er, det vet jeg ikke. Bruker ikke å kalle meg synsk. Men at det finnes noe som vi ikke kan forklare, det vet jeg.

Skrevet

Nei, de driver sjelden med å se fremover på den måten jeg tror du er ute etter.

Vet om et par som jobber med evnene sine også, men heller ikke de bruker det særlig på å se fremtiden, selv om jeg vet de kan.

Om du er i en vanskelig situasjon, få hjelp til å takle det du er i, finn noe som gir deg håp for fremtiden og stol på at det blir bedre. Noen av de som driver med det alternative kan være gode å snakke med, få behandling hos og ha som en type livscoach, så hør deg litt rundt om det finnes slike i nærheten av der du bor.

Jeg har to spørsmål, som kan svares ja eller nei på. Ønsker veldig å få hjelp fra noen til det.

Skrevet

Hvorfor får jeg da beskjed hver gang noen jeg kjenner skal dø? Det er ikke alltid det er gamle og syke heller. Men jeg får beskjed om at de innen et visst tidsrom kommer til å dø. Ikke én gang har det slått feil, og jeg var vel 6 år første gang jeg opplevde det.

Jeg vet også om noen som blir syke kommer til å overleve det eller ikke.

En gang skulle jeg kjøre en strekning jeg har kjørt mange ganger tidligere. En gang fikk jeg beskjed idet jeg startet bilen at jeg måtte være forsiktig ett bestemt sted. Rett før jeg kom til det stedet fikk jeg en ny påminnelse, jeg sakket ned og unngikk akkurat såvidt en elgpåkjørsel på et sted hvor bilen trolig ville gått utenfor en skråning og jeg ikke ville blitt funnet før neste dag. Første og eneste gangen jeg har fått en slik advarsel når det kommer til bilkjøring, eneste gangen jeg har vært så nært en ulykke.

Hva det er, det vet jeg ikke. Bruker ikke å kalle meg synsk. Men at det finnes noe som vi ikke kan forklare, det vet jeg.

Det er bare tull det der.

Skrevet

Det er bare tull det der.

Det står du selvfølgelig fritt å mene :)

Det at du mener det er tull endrer ikke det faktum at jeg får beskjed hver gang noen jeg kjenner skal dø.

Skrevet

Jeg er mer synsk enn Mysil Bergsprekken. Hit me.

Anonymous poster hash: ade5d...41d

Skrevet

Det at du mener det er tull endrer ikke det faktum at jeg får beskjed hver gang noen jeg kjenner skal dø.

Forteller du de da at de snart skal dø?

Anonymous poster hash: 08f09...605

Skrevet

Snåsakallen vet det meste, men han er en gammel og sliten mann som fortjener å få fred den siste delen av livet sitt.

Tidligere var det også ei dame i Rørostraktene med tilsvarende evner, jeg husker ikke hva hun het, og det er dessuten mange år siden hun døde.

Anonymous poster hash: d3b6c...866

Skrevet

Forteller du de da at de snart skal dø?

Anonymous poster hash: 08f09...605

Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det? Det er ikke noe jeg har kunnet gjøre for å forhindre det som har skjedd, og jeg har ikke fått vite hvordan det ville skje. Jeg får bare vite at det skjer, hvem og innen en viss periode.

Hadde jeg fått beskjed om f.eks. bilulykke eller annet som kan unngås så ville jeg advart dem og bedt dem være forsiktig.

Slik jeg får beskjed på så er det ikke noe jeg kan gjøre for å endre utfallet, jeg får bare vite.

Skrevet

Tror egentlig ikke på slikt, men ble paff en gang da jeg var på kurs i regi av jobben min og la merke til at en litt eldre dame stirret intenst på meg. Egentlig ble jeg grusomt irritert på henne.

Men så, i en pause sa hun noe til meg, bare sånn i forbifarten, og det trigget nysgjerrigheten min, så jeg ble sittende å prate lenge med henne etter kurset. Hun kunne så godt som gjengi barndommen min og hva jeg gikk igjennom på daværende tidspunkt. Hun fortalte meg om personligheten min.

Hun stilte ingen ledende spørsmål, og jeg passet på å ikke gi henne informasjon hun kunne bygge videre på, men hun var spot on! Det var helt sykt! Hun kunne også fortelle meg hvor i kroppen jeg hadde operert og hvor jeg hadde vondt. Hun fortalte meg at den ene operasjonen ikke var vellykket og at jeg måtte operere igjen. Trodde henne ikke, men nå sitter jeg her nyoperert igjen. Hun fortalte meg også om mine to barn. Jeg testet henne og sa jeg bare hadde ett, men hun lo og sa at hun så jeg hadde to. Hun fortalte videre at jeg kom til å få ett til, og at dette barnet kom til å bli annerledes enn de to andre. Det stemte også, jeg fikk et barn til, og det barnet har en utfordrende diagnose.

Men jeg kjenner ikke egentlig denne damen, jeg bare ser henne av og til. Faktisk skremmer hun meg, for hun vet så mye om meg, mye jeg ikke deler med noen andre.

Anonymous poster hash: 8c618...3e7

Skrevet

Nei, det gjør du ikke.

Skrevet

Nei, det gjør du ikke.

Jo, jeg får beskjed om det. Har gjort det siden jeg var seks år gammel, er over 40 nå.

Men igjen, du får tro hva du vil :)

Skrevet

Monica Dalskjær, google henne. Hun ser mye mer enn de fleste...

Anonymous poster hash: 914c2...713
Skrevet

Takk for svar til dere som svarte på spørsmålet mitt.

Hi

Skrevet

Jeg tror ikke på sånt, men OM det faktisk er sånn så synes jeg de som har evnene og ikke bruker det til noe godt er litt slemme!

Anonymous poster hash: 1d2fe...fe1

Skrevet

Jeg er synsk. Og familien min er synsk.

Det skremmer meg egentlig, så jeg bruker det minimalt.

Anonymous poster hash: 4460e...437

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...