Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #26 Skrevet 7. mai 2016 Jeg er synsk. Og familien min er synsk. Det skremmer meg egentlig, så jeg bruker det minimalt. Anonymous poster hash: 4460e...437 Løgn, bedrag, sludder og vås. Anonymous poster hash: 762fb...615
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #27 Skrevet 7. mai 2016 Løgn, bedrag, sludder og vås. Anonymous poster hash: 762fb...615 Nei. Helt i orden at du ikke tror på det, men respekter at andre gjør det. Hold deg saklig! Anonymous poster hash: 4460e...437
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #28 Skrevet 7. mai 2016 Dere som kjenner til noen; Kan noen av disse kontaktes? Hi Anonymous poster hash: 5b7b8...44c
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #29 Skrevet 7. mai 2016 Dere som kjenner til noen; Kan noen av disse kontaktes? Hi Anonymous poster hash: 5b7b8...44c De trenger vel ikke kontaktes? Anonymous poster hash: 762fb...615
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #30 Skrevet 7. mai 2016 Nei. Helt i orden at du ikke tror på det, men respekter at andre gjør det. Hold deg saklig! Anonymous poster hash: 4460e...437 Det er det jeg gjør.Det er det du ikke gjør. En saklig tilnærming krever bevis for at en ting som synskhet finnes. Det finnes ikke noe bevis. Ikke noe i hele tatt. "Synske" har blitt tilbudt å bevise sine påstander opp igjennom verdenshistorien og ingen har noensinne klart det, ingen noensinne. Med mindre du er den første og kan bevise det, så får du nesten leve med de korrekte karakteristikkene. Anonymous poster hash: 762fb...615
savvy Skrevet 7. mai 2016 #31 Skrevet 7. mai 2016 Løgn, bedrag, sludder og vås. Anonymous poster hash: 762fb...615 Aner om noe en ganske innlysende sjalusi Her jeg. Ei som er litt skuffa over at hu sjøl er helt ordinær
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #32 Skrevet 7. mai 2016 Det finnes ingen synske mennesker. Kom med ett dokumentert eksempel. Anonymous poster hash: 762fb...615
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #33 Skrevet 7. mai 2016 Det finnes ingen synske mennesker. Kom med ett dokumentert eksempel. Anonymous poster hash: 762fb...615 Snakk om arroganse og stahet.At synskhet ikke går at bevise betyr ikke at det ikke eksisterer,men at det ikke finnes instrumenter som kan måle tanker og impulsermellom hjerne og metafysikk. Det nærmeste dokumentasjon man kan komme er opplevelser som ikke kan forklares på annen måte en at et menneske klarer å forutsi hendelser som ennå ikke skjedd og som heller ikke er gitt forutsigbart. Det finnes det derimot masse eksempler på. At du er uenig i det forandrer ikke det faktum Anonymous poster hash: 1facd...037
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #34 Skrevet 7. mai 2016 Snakk om arroganse og stahet.At synskhet ikke går at bevise betyr ikke at det ikke eksisterer,men at det ikke finnes instrumenter som kan måle tanker og impulsermellom hjerne og metafysikk. Det nærmeste dokumentasjon man kan komme er opplevelser som ikke kan forklares på annen måte en at et menneske klarer å forutsi hendelser som ennå ikke skjedd og som heller ikke er gitt forutsigbart. Det finnes det derimot masse eksempler på. At du er uenig i det forandrer ikke det faktum Anonymous poster hash: 1facd...037 Det er verdens enkleste ting å teste, og det har da også blitt forsøkt gjort tusenvis av ganger i myriader av varianter, i alle former, og det finnest ikke fnugg av holdepunkt for å hevde at det noensinne har latt seg gjøre for en eneste person å forutse noe som ikke har inntruffet, merke at noen har dødd, eller se hvor en nøkkel ligger. Ikke et lite fragment av tvil noensinne. Det et du som er arrogant, det er vanvittig arrogant å sette alt av observasjoner, at dette er 100% falsifisert til side, at det er på tvers av alle kjente naturlover og alt vi vet om kosmos.At det er vist å være løgn og svindel i så mange tilfeller, og det aldri er vist tilfeller som faktisk virker. Det krever en vanvittig arroganse og hovmod for å stå for noe sånt. Når det i tilegg er noe som skaper ulykke, blir brukt til å utnytte svake mennesker, svindle folk, så grenser det til ondskapsfullt og forsvare det. Anonymous poster hash: 762fb...615
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #35 Skrevet 7. mai 2016 Jeg vart for 2 dager siden spådd av en synsk. Sa barre fødselsdato. Korleis kan han si at jeg klarer den eksamen du skal ta om 1 mnd. Og gratulerer til den lille i magen som ca er 2 mnd. Du sliter hjemme med eit barn men det vil gå bra. Korleis kan ein person si det uten noe av min kjennskap. Det stemmte Anonymous poster hash: 2ed66...bd4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #36 Skrevet 7. mai 2016 Jeg vart for 2 dager siden spådd av en synsk. Sa barre fødselsdato. Korleis kan han si at jeg klarer den eksamen du skal ta om 1 mnd. Og gratulerer til den lille i magen som ca er 2 mnd. Du sliter hjemme med eit barn men det vil gå bra. Korleis kan ein person si det uten noe av min kjennskap. Det stemmte Anonymous poster hash: 2ed66...bd4 Dette er vare tull. Er du klar for å gjenta dette under dokumenterbare forhold? For det du kommer med her er bare en utrolig dramatisk påstand som skulle tilsi at alt vi vet om mennesker, planeten vår, universet vårt ikke stemmer.Og det som anonym uten fnugg av dokumentasjon. Slik det altid er når noen kommer med slike påstander. Nei, du bør nok fortsette å lese til den eksamenen om 1 måned. Kan veldig godt hende det får bra og jeg ønsker deg lykke til. Anonymous poster hash: 762fb...615
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #37 Skrevet 7. mai 2016 Det er verdens enkleste ting å teste, og det har da også blitt forsøkt gjort tusenvis av ganger i myriader av varianter, i alle former, og det finnest ikke fnugg av holdepunkt for å hevde at det noensinne har latt seg gjøre for en eneste person å forutse noe som ikke har inntruffet, merke at noen har dødd, eller se hvor en nøkkel ligger. Ikke et lite fragment av tvil noensinne. Det et du som er arrogant, det er vanvittig arrogant å sette alt av observasjoner, at dette er 100% falsifisert til side, at det er på tvers av alle kjente naturlover og alt vi vet om kosmos. At det er vist å være løgn og svindel i så mange tilfeller, og det aldri er vist tilfeller som faktisk virker. Det krever en vanvittig arroganse og hovmod for å stå for noe sånt. Når det i tilegg er noe som skaper ulykke, blir brukt til å utnytte svake mennesker, svindle folk, så grenser det til ondskapsfullt og forsvare det. Anonymous poster hash: 762fb...615 Den enkleste ting å teste hvordan da?? Og hvordan kan du mene at det aldrig vært tilfeller hvor det virker. Har du sett siste filmen av snåsamannen. Hvordan forklarer du det? Og hvordan kan du kalle det svindel når de flestw mennesker som innehar slike evner kun bruker det for seg selv eller fam/venner uten å ta en krone betalt for det?? Anonymous poster hash: 1facd...037
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #38 Skrevet 7. mai 2016 Den enkleste ting å teste hvordan da?? Og hvordan kan du mene at det aldrig vært tilfeller hvor det virker. Har du sett siste filmen av snåsamannen. Hvordan forklarer du det? Og hvordan kan du kalle det svindel når de flestw mennesker som innehar slike evner kun bruker det for seg selv eller fam/venner uten å ta en krone betalt for det?? Anonymous poster hash: 1facd...037 Snåsamannen? Du holder det på det nivået, ja. På en film, som er klippet, editert, og krever et visst sensasjonspreg for i hele tatt kunne finansieres. Det er svindel og rør opphøyd til underholdning, ingenting mer. Å påstå noe annet medfører som sagt en enorm bevisbyrde som det, "merkelig" nok er ingen som en gang prøver seg på, selv om det kunne gjort verden til et aldri så mye bedre sted. Rart det der. Det er de som kommer med disse vanvittige påstandene om overnaturlige evner som må forklare seg, altså. Det skjønner du vel. Anonymous poster hash: 762fb...615
Cat.68 Skrevet 7. mai 2016 #39 Skrevet 7. mai 2016 Snåsamannen? Du holder det på det nivået, ja. På en film, som er klippet, editert, og krever et visst sensasjonspreg for i hele tatt kunne finansieres. Det er svindel og rør opphøyd til underholdning, ingenting mer. Å påstå noe annet medfører som sagt en enorm bevisbyrde som det, "merkelig" nok er ingen som en gang prøver seg på, selv om det kunne gjort verden til et aldri så mye bedre sted. Rart det der. Det er de som kommer med disse vanvittige påstandene om overnaturlige evner som må forklare seg, altså. Det skjønner du vel. Anonymous poster hash: 762fb...615 Du svarer meg ikke. Hvordan skal det testes?? Har du truffet Snåsamannen??
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #40 Skrevet 7. mai 2016 Snåsamannen? Du holder det på det nivået, ja. På en film, som er klippet, editert, og krever et visst sensasjonspreg for i hele tatt kunne finansieres. Det er svindel og rør opphøyd til underholdning, ingenting mer. Å påstå noe annet medfører som sagt en enorm bevisbyrde som det, "merkelig" nok er ingen som en gang prøver seg på, selv om det kunne gjort verden til et aldri så mye bedre sted. Rart det der. Det er de som kommer med disse vanvittige påstandene om overnaturlige evner som må forklare seg, altså. Det skjønner du vel. Anonymous poster hash: 762fb...615 Du virker någet hissig. Hvorfor provoserer det deg så mye at folk tror på noe annet enn deg? Anonymous poster hash: c5efd...886
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #41 Skrevet 7. mai 2016 Jeg kan føle noe som jeg ikke kan forklare. Å aner ikke hvordan det funker. Men jeg bare føler at noe kommer til å skje. Å rett før det skjer så får jeg dejsavu, altså man føler at man har opplevd ting tidligere. Prater aldri om det til noen fordi de da ville tenke at jeg var gal. Da jeg gikk gravid så viste jeg hvor mange som var i magen min, når de kom til å bli født, og at noe alvorlig kom til å skje. Dette stemte. Da jeg jobbet i ett spesielt yrke så viste jeg når noe kom til å skje. Stemte på tidspunktet. Sjefen min brukte å tulle med at om jeg hadde levd da heksene levde ville jeg bli brent på bålet. Jeg har det også sånn at vist jeg går inn i hus alene, så føler jeg om det er noen som går igjen i huset. Har å sett og følt mennesker som ikke er der helt siden jeg var ca 4-5 år. Å møter jeg personer for første gang, så er det akuratt som om jeg kan føle om de er gode eller dårlige mennesker. Veldig vanskelig å forklare, men er akuratt som man kjenner stemningen de bærer. Som sakt, virker jo helt gal, derfor tier man stilt om sånt lever ellers normalt:p Anonymous poster hash: 1f36b...79f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #42 Skrevet 7. mai 2016 Vet ikke om han er synsk, men "kjenner" (mer vet hvem er og har snakket med) en som kan "se" hva som er galt med deg, altså sykdomsmessig. Anonymous poster hash: 1687a...130
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #43 Skrevet 7. mai 2016 Du svarer meg ikke. Hvordan skal det testes?? Har du truffet Snåsamannen??Forstår du i hele tatt prinsippet bak at det er den som kommer med ekstraordinære påstander som har noe å bevise? Det er nemlig det man gjør når man påberoper seg å kunne se inn i fremtiden, påberoper seg å se hva som foregår steder der sansene ens ikke rekker, påberoper seg å kunne helbrede på overnaturlig vis. Eller for den saks skyld at andre kan det. Kom igjen. Et eneste fnugg av bevis! Et eneste fnugg av dokumentasjon! Anonymous poster hash: 762fb...615
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #44 Skrevet 7. mai 2016 Jeg vart for 2 dager siden spådd av en synsk. Sa barre fødselsdato. Korleis kan han si at jeg klarer den eksamen du skal ta om 1 mnd. Og gratulerer til den lille i magen som ca er 2 mnd. Du sliter hjemme med eit barn men det vil gå bra. Korleis kan ein person si det uten noe av min kjennskap. Det stemmte Anonymous poster hash: 2ed66...bd4 Er det en synsk som alle kan bruke? Anonymous poster hash: 5b7b8...44c
Cat.68 Skrevet 7. mai 2016 #45 Skrevet 7. mai 2016 Forstår du i hele tatt prinsippet bak at det er den som kommer med ekstraordinære påstander som har noe å bevise? Det er nemlig det man gjør når man påberoper seg å kunne se inn i fremtiden, påberoper seg å se hva som foregår steder der sansene ens ikke rekker, påberoper seg å kunne helbrede på overnaturlig vis. Eller for den saks skyld at andre kan det. Kom igjen. Et eneste fnugg av bevis! Et eneste fnugg av dokumentasjon! Anonymous poster hash: 762fb...615 Jeg sier jo at det ikke går at bevise hjennom vitenskaplig testing,mens du påstår noe annet. Mao er det du som må komme med beviser for at det går an. Jeg får varsler ibland om ting som vil skje. Jeg lurer veldig på hvordan noen skulle teste det ,siden jeg ikke selv vet når det skjer,eller har mulighet å mane det frem på kommando. Men jeg har tilrekkelig med folk rundt meg som har vært der når jeg sagt det,og som senere får det bekreftet gjennom at det skjedd.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #46 Skrevet 7. mai 2016 Jeg sier jo at det ikke går at bevise hjennom vitenskaplig testing,mens du påstår noe annet. Mao er det du som må komme med beviser for at det går an. Jeg får varsler ibland om ting som vil skje. Jeg lurer veldig på hvordan noen skulle teste det ,siden jeg ikke selv vet når det skjer,eller har mulighet å mane det frem på kommando. Men jeg har tilrekkelig med folk rundt meg som har vært der når jeg sagt det,og som senere får det bekreftet gjennom at det skjedd.Det du nevner er jo veldig enkelt å teste.Si at du får noen telefonnumre du kan ringe når du får slike forutsigelser. Til uavhengige folk i forskningsinstitusjoner langt avgårde med kalibrert tidsutstyr og opptaksmulighet. Der sier du hva du føler. Da er det enkelt for forskere etterpå å sammholde dette med virkelige begivenheter og vurdere sannsynligheten for tilfeldigheter. Anonymous poster hash: 762fb...615
Cat.68 Skrevet 7. mai 2016 #47 Skrevet 7. mai 2016 Gi meg noen slike nummer da så skal jeg ringe dem jeg hvis du mener det er slik det foregår.....
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #48 Skrevet 7. mai 2016 Da tar du kontakt med ditt nærmeste universitet, hold det saklig. Si at du er overbevist om at du har slike evner og gjerne vil la deg teste. Nobelpriser på alle hvis det viser seg å stemme. Det sier jeg helt seriøst. Anonymous poster hash: 762fb...615
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #49 Skrevet 7. mai 2016 Da tar du kontakt med ditt nærmeste universitet, hold det saklig. Si at du er overbevist om at du har slike evner og gjerne vil la deg teste. Nobelpriser på alle hvis det viser seg å stemme. Det sier jeg helt seriøst. Anonymous poster hash: 762fb...615 Kva men han som var på God morgon norge som skriver ned det han drømmer. Han skreiv ned om Breivik sitt verk. Korleis kan han ha rett om det og han har mangen andre treff ? Anonymous poster hash: 2ed66...bd4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #50 Skrevet 7. mai 2016 Kva men han som var på God morgon norge som skriver ned det han drømmer. Han skreiv ned om Breivik sitt verk. Korleis kan han ha rett om det og han har mangen andre treff ? Anonymous poster hash: 2ed66...bd4 Dette er ikke dokumentasjon. Nå kjenner ikke jeg denne konkrete saken, men tanken om et angrep i regjeringakvartalet kunne skje, slo meg nesten hver dag når jeg gikk til og fra jobb gjennom det området. At en innbygger i Norge har sett for seg at noe sånt kan skje er ikke bevis for noe annet enn ren statistikk. Det er overveldende sannsynlig. Anonymous poster hash: 762fb...615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå