Gå til innhold

Klamydia i 6 år !!!???????????????!?!??!?!?!?!?!


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

 

Garantert! Er dette virkelig noe å lure på?

Eller er han immun mot klamydia? ;)

 

Anonymous poster hash: 678b0...434

 

 

Da kan de ikke ha hatt sex heller da? Da hadde han jo blitt smittet på nytt, og behandlingen/trikset hans hadde vært meningsløst

Endret av nasse nøffen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan de ikke ha hatt sex heller da? Da hadde han jo blitt smittet på nytt, og behandlingen/trikset hans hadde vært meningsløst

Tror du ikke han har fått nyss om dette før han fikk beskjed om å ta en prøve hos legen? Jo!

 

Anonymous poster hash: 1b9ff...0c6

Skrevet

Da kan de ikke ha hatt sex heller da? Da hadde han jo blitt smittet på nytt, og behandlingen/trikset hans hadde vært meningsløst

Enkelt; Han drar til legen. Legen forteller ham at han har klamydia og han får medisiner mot dette. Så tar han medisinen, forteller til dama at han ikke har klamydia. Men han vil selvsagt ikke ha sex med dama igjen før hun har fått behandling, for hun har jo klamydia😉

 

 

 

Anonymous poster hash: 678b0...434

Skrevet

Han vil ikke kunne få en bekreftelse på negativ prøve, samtidig som han starter opp med en antibiotikakur... Det ville aldri legen skrevet under på. Jeg tror hun ville ha det skriftlig og ikke muntlig, så da må det tas ny prøve, og det hadde de ikke rukket

  • 1 måned senere...
Skrevet

Tenkte på deg med en gang jeg så saken på nyhetene i går HI!

 

Så bra at det var en god forklaring på ting, selv om det er helt hårreisende at noe slikt kunne skje!!

 

Håper ting går bra med deg og samboeren din.

 

Anonymous poster hash: d7b17...f53

Skrevet

Tenkte på deg med en gang jeg så saken på nyhetene i går HI!

 

Så bra at det var en god forklaring på ting, selv om det er helt hårreisende at noe slikt kunne skje!!

 

Håper ting går bra med deg og samboeren din.

 

Anonymous poster hash: d7b17...f53

Takk skal du ha, det var hyggelig å høre!  Det går fint med oss, vi valgte å stole på hverandre. veldig glad for det nå, men tenker på mange andre par som kanskje ikke har greid å legge tvilen unna. for en skandale.

 

HI

 

Anonymous poster hash: bdf36...c88

Skrevet

Husket ikke at dette hadde vært oppe som et konkret tilfelle på dette forumet, men tenkte med en gang på det da jeg leste saken.

Denne tråden er jo et skrekkeksempel på hvorfor det er dumt å uansvarlig å være så raske på avtrekkeren med konklusjoner i alle verdens retninger uten særlig informasjon. Altid med fasitsvaret samlivsbrudd som løsning på alle verden problemer. Her endte det jo godt, heldigvis.

 

Anonymous poster hash: b48d9...22b

Skrevet

Jeg vil tro det er utrolig godt å få den beskjeden for dere, Hi. Bra dere ikke tok av, men stolte på hverandre. Jeg har skrevet tidligere i tråden ang. det med at man kan ha en kronisk infeksjon som kan blusse opp igjen uten at noen har vært utro.

 

De siste par årene har jeg tatt masse prøver på sykehusene i Oslo, og jeg blir dessverre ikke overrasket over det som nå er kommet frem. Jeg har opplevd så mye tull og feil helt fra bioingeniørene til lab'ene, at jeg synes det er ganske skremmende. Spesielt når jeg som pasient gang på gang må gjøre sykehusene oppmerksom på rutinebrudd, at tester tas på feil måte osv.

Det virker på meg som om sykehusene er blitt så store at det ikke er god nok kontroll med kvaliteten på det arbeidet som gjøres.

 

Selv om det du og mange andre nå har opplevd ikke skulle skjedd, så er jeg veldig glad på dine vegne. Nå kan dere legge dette helt fra dere uten flere mistanker. Bra du holdt hodet kaldt, Hi :)



Anonymous poster hash: e87e4...847
Skrevet

 

Takk skal du ha, det var hyggelig å høre! Det går fint med oss, vi valgte å stole på hverandre. veldig glad for det nå, men tenker på mange andre par som kanskje ikke har greid å legge tvilen unna. for en skandale.

 

HI

 

Anonymous poster hash: bdf36...c88

Så du har fått bekreftet at du aldri hadde klamydia?

 

Anonymous poster hash: c7672...84a

Skrevet

Så du har fått bekreftet at du aldri hadde klamydia?

 

Anonymous poster hash: c7672...84a

 

Ja, jeg er en av disse tusen. Har snakket med klinikken.

 

Anonymous poster hash: bdf36...c88

Skrevet

 

Jeg vil tro det er utrolig godt å få den beskjeden for dere, Hi. Bra dere ikke tok av, men stolte på hverandre. Jeg har skrevet tidligere i tråden ang. det med at man kan ha en kronisk infeksjon som kan blusse opp igjen uten at noen har vært utro.

 

De siste par årene har jeg tatt masse prøver på sykehusene i Oslo, og jeg blir dessverre ikke overrasket over det som nå er kommet frem. Jeg har opplevd så mye tull og feil helt fra bioingeniørene til lab'ene, at jeg synes det er ganske skremmende. Spesielt når jeg som pasient gang på gang må gjøre sykehusene oppmerksom på rutinebrudd, at tester tas på feil måte osv.

Det virker på meg som om sykehusene er blitt så store at det ikke er god nok kontroll med kvaliteten på det arbeidet som gjøres.

 

Selv om det du og mange andre nå har opplevd ikke skulle skjedd, så er jeg veldig glad på dine vegne. Nå kan dere legge dette helt fra dere uten flere mistanker. Bra du holdt hodet kaldt, Hi :)

 

Anonymous poster hash: e87e4...847

 

ja det er utrolig skremmende det du beskriver!!!

 

Tusen takk for fine ord, veldig glad for at dette kom frem :)

 

HI

 

Anonymous poster hash: bdf36...c88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...