Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #76 Skrevet 26. mars 2016 Har du ikke noe pent å si, så si ikke noe i det hele tatt. Anonymous poster hash: 19c57...75c Du er jo helt ute. Når du kon er interessert i svar som støtter deg bør du heller bare holde munn. Anonymous poster hash: cacff...444
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #77 Skrevet 26. mars 2016 Jeg som hadde håpet at en av de som eide et hus du ikke var interessert i skulle ta kontakt så det kunne blitt ordentlig kleint for deg. Anonymous poster hash: 04901...d1b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #78 Skrevet 26. mars 2016 Hvorfor hugger dere hodet av HI på denne måten? Dette er en helt legitim måte og gå frem på for eiendomsinvestorer f eks her jeg bor(Oslo). Ser derfor ingen grunn til at en privatperson ikke kan gjøre det samme. Det er som kjent nå få objekter ute i forhold til etterspørsel. Anonymous poster hash: 27bf8...ba0
Bebe_ Skrevet 26. mars 2016 #79 Skrevet 26. mars 2016 Hvorfor hugger dere hodet av HI på denne måten? Dette er en helt legitim måte og gå frem på for eiendomsinvestorer f eks her jeg bor(Oslo). Ser derfor ingen grunn til at en privatperson ikke kan gjøre det samme. Det er som kjent nå få objekter ute i forhold til etterspørsel. Anonymous poster hash: 27bf8...ba0 Det lurer jeg å på. Skikkelig frekke folk her inne som mener hi er frekk som gjorde det hun gjorde. Og i tillegg håpe at hun mislykkes, noe så frekt. Men det er jo ikke noe å bli sjokkert over.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 26. mars 2016 #80 Skrevet 26. mars 2016 Ingen svar har jeg fått 😔🙈 Anonymous poster hash: 19c57...75c Du har vel sendt enka enda lengre ned i kjelleren hvor det er litt dårlig mobildekning. Vent til hun får hodet over vannet, slik anstendige folk ville gjort, så kanskje hun svarer. Nei, vent! Hun så jo "fresh" ut, da sørger hun nok ikke. Går jo ikke an å se fresh ut hvis man sørger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå