Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #51 Skrevet 24. mars 2016 En sånn henvendelse fikk mamma og rett etter at pappa døde. Hun synes det var helt grusomt og følte seg ikke verdt noenting. Anonymous poster hash: 35669...52b Nei, jeg ville i utgangspunktet ment at en sånn lapp hørtes ut som en god idè, men man veit aldri hvordan mottakeren oppfatter det. Så nå med denne erfaringen med meg så ville jeg nok aldri anbefalt å sende avgårde noe sånt. Heller fulgt med på boligannonsene. Anonymous poster hash: a8b11...b26
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #52 Skrevet 24. mars 2016 Jeg har puttet lappen i flere postkasser, om dere mener det er dårlig gjort, OK, men nå er det gjort. Hun er ikke ei gammel dame, hun er i femtiårene og ser fredag ut hele tiden. Har sett henne mange ganger. Jeg puttet i lappen på tirsdag og har ikke hørt noe. Det kan være tre ting, at hun ikke har lest lappen, at hun ble lei seg eller at hun ikke har planer om å selge. Dere som sier at hun kan velge å ikke selge til meg, hun vet jo ikke hvem jeg er. Vær så snill les hele hovedinnlegget før dere svarer. God påske 🐣 Anonymous poster hash: 19c57...75c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #53 Skrevet 24. mars 2016 fredag=fresh Anonymous poster hash: 19c57...75c
Yellow Brick Road Skrevet 24. mars 2016 #54 Skrevet 24. mars 2016 Jeg har puttet lappen i flere postkasser, om dere mener det er dårlig gjort, OK, men nå er det gjort. Hun er ikke ei gammel dame, hun er i femtiårene og ser fredag ut hele tiden. Har sett henne mange ganger. Jeg puttet i lappen på tirsdag og har ikke hørt noe. Det kan være tre ting, at hun ikke har lest lappen, at hun ble lei seg eller at hun ikke har planer om å selge. Dere som sier at hun kan velge å ikke selge til meg, hun vet jo ikke hvem jeg er. Vær så snill les hele hovedinnlegget før dere svarer. God påske Anonymous poster hash: 19c57...75c Hun vet ikke hvem du er? Hvordan skal hun da få gitt deg beskjed om hun ønsker selge huset til deg? Legge lapper i alle postkassene i nabolaget og håpe at en av dem er din? Poenget er forresten at noen vil synes at dette er ok, andre vil synes at det er helt forferdelig ufølsomt. Og da ville jeg tatt mest hensyn til dem som kan synes at dette er ufølsomt.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #55 Skrevet 24. mars 2016 Hun vet ikke hvem du er? Hvordan skal hun da få gitt deg beskjed om hun ønsker selge huset til deg? Legge lapper i alle postkassene i nabolaget og håpe at en av dem er din? Poenget er forresten at noen vil synes at dette er ok, andre vil synes at det er helt forferdelig ufølsomt. Og da ville jeg tatt mest hensyn til dem som kan synes at dette er ufølsomt. Hun har bare mitt nr som foresten er skjult, så nei hun kan ikke vite hvem jeg er. Kjære deg, kan du ikke lese hva jeg har skrevet da? Du leser bare det du vil. Jeg skrev at det er gjort, om det er frekt eller ei er for sent nå. Takk til deg. Anonymous poster hash: 19c57...75c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #56 Skrevet 24. mars 2016 Hun har bare mitt nr som foresten er skjult, så nei hun kan ikke vite hvem jeg er. Kjære deg, kan du ikke lese hva jeg har skrevet da? Du leser bare det du vil. Jeg skrev at det er gjort, om det er frekt eller ei er for sent nå. Takk til deg. Anonymous poster hash: 19c57...75c Jeg har ikke sagt at hun ikke kommer til å selge til deg, eller at det nødvendigvis var veldig frekt. Sjøl hadde jeg synes det hadde vært veldig rart at du ønsker å være så anonym, men samtidig så frampå for å få kjøpe huset - men det er helt din sak. Da ville jeg lagt med navn og adresse - slik at det ble gjennomsiktig - og ikke noe mystisk og rart. Men, det er som sagt sånn jeg eventuelt ville gjort det. Du legger ut en historie om hva du har gjort, folk leser og kommer med innspill. Mitt innspill ang min mormor som har fått en slik lapp var ment både til deg (selv om du ikke får ugjort det du har gjort), og til andre som utelukkende synes dette hørtes bra ut, og eventuelt ønska å gjøre dette sjøl - det er ikke sikkert det blir tatt opp så allright som det helt sikkert er ment. Og det må det være lov å si. Anonymous poster hash: a8b11...b26
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #57 Skrevet 24. mars 2016 Jeg har ikke sagt at hun ikke kommer til å selge til deg, eller at det nødvendigvis var veldig frekt. Sjøl hadde jeg synes det hadde vært veldig rart at du ønsker å være så anonym, men samtidig så frampå for å få kjøpe huset - men det er helt din sak. Da ville jeg lagt med navn og adresse - slik at det ble gjennomsiktig - og ikke noe mystisk og rart. Men, det er som sagt sånn jeg eventuelt ville gjort det. Du legger ut en historie om hva du har gjort, folk leser og kommer med innspill. Mitt innspill ang min mormor som har fått en slik lapp var ment både til deg (selv om du ikke får ugjort det du har gjort), og til andre som utelukkende synes dette hørtes bra ut, og eventuelt ønska å gjøre dette sjøl - det er ikke sikkert det blir tatt opp så allright som det helt sikkert er ment. Og det må det være lov å si. Anonymous poster hash: a8b11...b26 Selvfølgelig. Men verken du eller jeg vet hvordan lappen ble tatt 😉 Og forresten, alle har lov å si sin mening, selvfølgelig men det er ikke nødvendig å gni det inn, synes jeg. Anonymous poster hash: 19c57...75c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #58 Skrevet 24. mars 2016 Selvfølgelig. Men verken du eller jeg vet hvordan lappen ble tatt Og forresten, alle har lov å si sin mening, selvfølgelig men det er ikke nødvendig å gni det inn, synes jeg. Anonymous poster hash: 19c57...75c Nei, vi veit ikke hvordan lappen ble oppfatta - og som jeg tidligere sa : Hadde det ikke vært for hvordan min mormor tok det, så hadde jeg nok utelukkende synes det var en allright måte å gjøre det på. Beklager om jeg har "gnidd" det inn - var ikke instensjonen min å mene noe om at du eventuelt har gjort noe galt - bare generelle refleksjoner rundt et tema. Anonymous poster hash: a8b11...b26
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #59 Skrevet 24. mars 2016 Skrev "gni inn" til alle andre som skrev flere ganger hvor dårlig gjort av meg det er. Kunne jeg gå tilbake i tid, så hadde jeg ikke gjort det, men ventet på om det evnt. kommer på Finn. Men, jeg er så interessert i det huset, at jeg tenker på det hele dagen, skyt meg for det om dere vil. Jeg tenkte at om jeg legger i lapp så får jeg kanskje vite noe som helst, men det er stille. Så det er like uvisst selv om jeg la i lapp. Anonymous poster hash: 19c57...75c
overlord Skrevet 24. mars 2016 #60 Skrevet 24. mars 2016 Men hva vil du oppnå da? Hun legger vel ut huset for salg når/hvis hun er klar for det. Kjenner selv ei enke som fikk folk på døra da mannen døde. Hun syntes det var veldig tungt.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #61 Skrevet 24. mars 2016 Skrev "gni inn" til alle andre som skrev flere ganger hvor dårlig gjort av meg det er. Kunne jeg gå tilbake i tid, så hadde jeg ikke gjort det, men ventet på om det evnt. kommer på Finn. Men, jeg er så interessert i det huset, at jeg tenker på det hele dagen, skyt meg for det om dere vil. Jeg tenkte at om jeg legger i lapp så får jeg kanskje vite noe som helst, men det er stille. Så det er like uvisst selv om jeg la i lapp. Anonymous poster hash: 19c57...75c Når du legger ut innlegg om det her, så må du tåle alle svar du får Anonymous poster hash: 35669...52b
Yellow Brick Road Skrevet 24. mars 2016 #62 Skrevet 24. mars 2016 Hun har bare mitt nr som foresten er skjult, så nei hun kan ikke vite hvem jeg er. Kjære deg, kan du ikke lese hva jeg har skrevet da? Du leser bare det du vil. Jeg skrev at det er gjort, om det er frekt eller ei er for sent nå. Takk til deg. Anonymous poster hash: 19c57...75c Så hvis hun ringer deg, kommer du tll å nekte å oppgi hvem du er?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #63 Skrevet 24. mars 2016 Når du legger ut innlegg om det her, så må du tåle alle svar du får Anonymous poster hash: 35669...52b Ja, innimellom glemmer jeg det som er typisk her på forumet. Sorry. Anonymous poster hash: 19c57...75c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #64 Skrevet 24. mars 2016 Så hvis hun ringer deg, kommer du tll å nekte å oppgi hvem du er? Jeg tar det som det kommer. Anonymous poster hash: 19c57...75c
Superdolly Skrevet 24. mars 2016 #65 Skrevet 24. mars 2016 Hun har bare mitt nr som foresten er skjult, så nei hun kan ikke vite hvem jeg er. Kjære deg, kan du ikke lese hva jeg har skrevet da? Du leser bare det du vil. Jeg skrev at det er gjort, om det er frekt eller ei er for sent nå. Takk til deg. Anonymous poster hash: 19c57...75c Du har skrevet et anonymt brev og kun oppgitt et telefonnummer som ikke lar seg søke opp? Jeg hadde blitt skremt og rasende hvis jeg var i denne enkas sted.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #66 Skrevet 24. mars 2016 Dette er så white trash som det går an å bli! Pinlig. Anonymous poster hash: 7a2fc...004 Det er ikke white trash, hadde hun stått der og dundret på døra med snipen og ropt ut at dette huset måtte hun bare ha NÅ, hva vil du ha for den?! type så kan vi snakke om white trash. Denne metoden er brukt for de som ønsker seg et hus i et bestemt område men hvor det er sjeldent/ evnt få tilgjenglig ute på marked. Anonymous poster hash: 1188b...b68
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #67 Skrevet 24. mars 2016 Du har skrevet et anonymt brev og kun oppgitt et telefonnummer som ikke lar seg søke opp? Jeg hadde blitt skremt og rasende hvis jeg var i denne enkas sted. Javel, daså. Anonymous poster hash: 19c57...75c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #68 Skrevet 24. mars 2016 som skrev om et hus hvor mannen til hun som bor der døde for et par mnd siden, og jeg hørte at hun kanskje skal selge huset? Vel, jeg har verken spurt henne ei heller ringt, for det er i seg selv hadde vært veldig frekt, det er jeg klar over selvfølgelig. Jeg har skrevet og dataprintet ut et par ark, som jeg har tenkt å legge i et par postkasser rundt, deriblant hennes. Har bare skrevet at vi er et par som er på utkikk etter enebolig i området rundt og ville satt pris på om noen vet om noen skal selge, og at vi hadde vært utrolig takknemlige om noen som vet tar kontakt. Og til slutt tlf nr. Det er vel ikke frekt? Anonymous poster hash: 1de56...c54 Detta er jo like frekt for folk tenker og lukter lunta. Anonymous poster hash: 6f8bd...5e2
Gjest Jigglewiggle Skrevet 24. mars 2016 #69 Skrevet 24. mars 2016 Personangrep er fjernet fra tråden. JW, brukermoderator
Miamimom Skrevet 24. mars 2016 #70 Skrevet 24. mars 2016 Jeg tar det som det kommer. Anonymous poster hash: 19c57...75c Du høres useriøs ut.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #71 Skrevet 26. mars 2016 Ingen svar har jeg fått 😔🙈 Anonymous poster hash: 19c57...75c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #72 Skrevet 26. mars 2016 Ingen svar har jeg fått 😔🙈 Anonymous poster hash: 19c57...75c Nei så merkelig du....😆 Anonymous poster hash: cacff...444
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #73 Skrevet 26. mars 2016 Nei så merkelig du....😆 Anonymous poster hash: cacff...444 Har du ikke noe pent å si, så si ikke noe i det hele tatt. Anonymous poster hash: 19c57...75c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #74 Skrevet 26. mars 2016 Har du ikke noe pent å si, så si ikke noe i det hele tatt. Anonymous poster hash: 19c57...75c Du er jo en trådnazi! Kun de som er enige med deg som får poste, alle andre klipper du hodet av. Anonymous poster hash: 06d7d...6f8
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #75 Skrevet 26. mars 2016 Du er jo en trådnazi! Kun de som er enige med deg som får poste, alle andre klipper du hodet av. Anonymous poster hash: 06d7d...6f8 Trådnazi? Ja, da har jeg hørt det også. Anonymous poster hash: 19c57...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå