Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #26 Skrevet 23. mars 2016 Da har jeg lagt i lappene i 4 postkasser deriblant hennes, så får krysse fingrene. Hi Anonymous poster hash: 1de56...c54 Masse lykke til 😊😊 Anonymous poster hash: be386...c2a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #27 Skrevet 23. mars 2016 Masse lykke til 😊😊 Anonymous poster hash: be386...c2a Tusen takk! ☺️ Anonymous poster hash: 1de56...c54
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #28 Skrevet 23. mars 2016 Synes ikke det er frekt, her får enken litt tid til å tygge på dette med å selge og vet at det er villige kjøpere. Anonymous poster hash: 1188b...b68
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #29 Skrevet 23. mars 2016 Synes ikke det er frekt, her får enken litt tid til å tygge på dette med å selge og vet at det er villige kjøpere. Anonymous poster hash: 1188b...b68 Synes ikke jeg er frekk med det å legge lappen i postkassen hennes, jeg puttet lappen i 4 postkasser rundt omkring, og hennes. Så håper at hun ser lappen og tar seg tid til å lese gjennom og muligens tar kontakt med oss. Håper, håper!🙏 Har skikkelig sommerfugler i magen🙈 Anonymous poster hash: 1de56...c54
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #30 Skrevet 23. mars 2016 Beklager, men jeg synes fremdeles at det er gribbete. Anonymous poster hash: 06d7d...6f8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #31 Skrevet 23. mars 2016 Beklager, men jeg synes fremdeles at det er gribbete. Anonymous poster hash: 06d7d...6f8 OK, det er vel din mening. Anonymous poster hash: 1de56...c54
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #32 Skrevet 23. mars 2016 Men 4 postkasser bare? Burde jo ta hele nabolaget.... Anonymous poster hash: 9ead1...e83
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #33 Skrevet 23. mars 2016 Men 4 postkasser bare? Burde jo ta hele nabolaget.... Anonymous poster hash: 9ead1...e83 Synes det er helt passe. Jeg fordelte det rundt omkring. Anonymous poster hash: 1de56...c54
Yellow Brick Road Skrevet 23. mars 2016 #34 Skrevet 23. mars 2016 4 postkasser og en av de postkassene tilhører "tilfeldigvis" ei som nettopp har mistet mannen sin? Jeg ville ha blitt rasende og aldri latt deg få kjøpe huset mitt uansett hvor mye du bydde. Hadde jeg fått en sånn lapp i postkassa og vært i hennes situasjon (eller at dette hadde vært min mor eller bestemor), ville jeg selvfølgelig ha spurt naboene også om de hadde fått samme lappen. Jeg synes at dette var en usedvanlig frekk og ufølsom ting å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #35 Skrevet 23. mars 2016 4 postkasser og en av de postkassene tilhører "tilfeldigvis" ei som nettopp har mistet mannen sin? Jeg ville ha blitt rasende og aldri latt deg få kjøpe huset mitt uansett hvor mye du bydde. Hadde jeg fått en sånn lapp i postkassa og vært i hennes situasjon (eller at dette hadde vært min mor eller bestemor), ville jeg selvfølgelig ha spurt naboene også om de hadde fått samme lappen. Jeg synes at dette var en usedvanlig frekk og ufølsom ting å gjøre. Ja men når og hvis hun spør naboer, så sier de at de har fått lappen. END of story! Anonymous poster hash: 1de56...c54
Bebe_ Skrevet 23. mars 2016 #36 Skrevet 23. mars 2016 Omtrent en gang i måneden får vi flyers i postkassen fra eiendomsmeglere om at "det er vist interesse for hus i deres område. Kan dere tenke dere selge?" Vi vil ikke selge, og tenker ikke mer over det. Jeg kan ikke se at det trådstarter gjør er noe annerledes enn det eiendomsmeglerne gjør. Det er ikke frekt hi. 4 postkasser er verken for lite eller for mye. Du har lagt i lappen, og får håpe du får positivt svar. Lykke til! 👍
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #37 Skrevet 23. mars 2016 Det er vel rimelig opplagt at dere gjør dette fordi dere vet at hun nylig er blitt enke. Her er hun midt i en sorgprosess og dere tenker umiddelbart at hun skal ut av huset og det huset skal vi ha. Hvorfor tror dere hun skal flytte foresten. Dere burde virkelig latt dette ligge noen måneder. 😔 Anonymous poster hash: 5182d...cda
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #38 Skrevet 23. mars 2016 Da min mor ble enke ønsket hun å selge huset raskt da hun trengte noe mindre som passet henne som enslig bedre. Da var det faktisk noen som meldte sin interesse på huset noe hun syns var veldig greit, da slapp hun å føle at hun måtte begynne med å trille ballen. Huset ble solgt via megler, vinn - vinn for alle parter. Ønsker dere masse lykke til! :-) Anonymous poster hash: 3c464...e70
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #39 Skrevet 23. mars 2016 Det er vel rimelig opplagt at dere gjør dette fordi dere vet at hun nylig er blitt enke. Her er hun midt i en sorgprosess og dere tenker umiddelbart at hun skal ut av huset og det huset skal vi ha. Hvorfor tror dere hun skal flytte forresten. Dere burde virkelig latt dette ligge noen måneder. 😔 Mennesker er gjerne veldig sår i denne fasen, naturlig nok. Har selv mistet mannen min og noen måneder etter spurte naboen om å kjøpe verktøyet hans, jeg ble veldig sår og forbannet. Tipper det er verre når det kommer til hjemmet man har hatt felles 😔 Dere burde ventet en god stund, som sagt. Anonymous poster hash: 5182d...cda Anonymous poster hash: 5182d...cda
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #40 Skrevet 23. mars 2016 Kanskje man ikke følger med på FINN hele tiden hvis man ikle egentlig skal flytte. Det er kun dette ene huset som eventuelt er aktuelt. Og man gidder kanskje ikke å få beskjed om alt annet som legges ut fra FINN. Husker deg, HI. Synes det var lurt, jeg;) Du må oppdatere oss hvis det plutselig skal selges:) Anonymous poster hash: e304d...4a5
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #41 Skrevet 23. mars 2016 Hei, jeg husker deg Det var faktisk jeg som gav deg dette tipset.. Det funket for oss Lykke til !!! Anonymous poster hash: e23b4...fc9
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #42 Skrevet 23. mars 2016 Sorry ass, dette er bare flaut. Sånn hinting er bare kvalmt. Bli voksen da. Anonymous poster hash: 07929...8f9
Gjest Jigglewiggle Skrevet 23. mars 2016 #43 Skrevet 23. mars 2016 Tråden er ryddet for et par dobbelpostinger. JW, brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #44 Skrevet 23. mars 2016 Da min mor ble enke ønsket hun å selge huset raskt da hun trengte noe mindre som passet henne som enslig bedre. Da var det faktisk noen som meldte sin interesse på huset noe hun syns var veldig greit, da slapp hun å føle at hun måtte begynne med å trille ballen. Huset ble solgt via megler, vinn - vinn for alle parter. Ønsker dere masse lykke til! :-) Anonymous poster hash: 3c464...e70 Takk for det! Anonymous poster hash: 19c57...75c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #45 Skrevet 23. mars 2016 Hei, jeg husker deg Det var faktisk jeg som gav deg dette tipset.. Det funket for oss Lykke til !!! Anonymous poster hash: e23b4...fc9 Hei du, takk for tipset og håper det vil funke😉 Anonymous poster hash: 19c57...75c
amandine Skrevet 23. mars 2016 #46 Skrevet 23. mars 2016 Det er helt ok å gjøre sånn, som en over her sa, meglere gjør det rett som det er. I fjor sommer ringte det på på hytta og en mann spurte om å få kjøpe hytta. Jeg svarte nei, og verre var det ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #47 Skrevet 23. mars 2016 I lokalavisen våres står det ofte "Ønsker kjøpe hus på ........., prisantydning 3 mill"... Er jo ikke frekt.... Brev er kanskje mer "intenst"..... vet ikke om jeg hadde likt det så veldig om jeg var ei gammel dame... hadde bare tenkt dette er grådige mennesker som ønsker loppe meg for penger.... Anonymous poster hash: 04392...ac5
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #48 Skrevet 23. mars 2016 som skrev om et hus hvor mannen til hun som bor der døde for et par mnd siden, og jeg hørte at hun kanskje skal selge huset? Vel, jeg har verken spurt henne ei heller ringt, for det er i seg selv hadde vært veldig frekt, det er jeg klar over selvfølgelig. Jeg har skrevet og dataprintet ut et par ark, som jeg har tenkt å legge i et par postkasser rundt, deriblant hennes. Har bare skrevet at vi er et par som er på utkikk etter enebolig i området rundt og ville satt pris på om noen vet om noen skal selge, og at vi hadde vært utrolig takknemlige om noen som vet tar kontakt. Og til slutt tlf nr. Det er vel ikke frekt? Anonymous poster hash: 1de56...c54 Dette er så white trash som det går an å bli! Pinlig. Anonymous poster hash: 7a2fc...004
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #49 Skrevet 24. mars 2016 Dette skjedde faktisk min mormor for noen uker tilbake, og hun tok det ikke godt. "bare for jeg er gammel så trur de ikke at jeg klarer å ta vare på huset, eller så håper de vel at jeg snart dør". Utrygg følte hun seg også, redd for at noen hadde vært inne å snoka i hagen, eventuelt sett inn vinduer etc. Jeg synes i utgangspunktet det ikke var hverken frekt eller kjipt, men når jeg har snakka med gamla merker jeg hvordan hun har tatt det - og helt sikkert på en annen måte enn avsenderen mente det. Her er det gitt lovnader om at når huset en gang skal selges skal det iallefall ikke selges til avsender av brevet. Anonymous poster hash: a8b11...b26
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #50 Skrevet 24. mars 2016 Dette skjedde faktisk min mormor for noen uker tilbake, og hun tok det ikke godt. "bare for jeg er gammel så trur de ikke at jeg klarer å ta vare på huset, eller så håper de vel at jeg snart dør". Utrygg følte hun seg også, redd for at noen hadde vært inne å snoka i hagen, eventuelt sett inn vinduer etc. Jeg synes i utgangspunktet det ikke var hverken frekt eller kjipt, men når jeg har snakka med gamla merker jeg hvordan hun har tatt det - og helt sikkert på en annen måte enn avsenderen mente det. Her er det gitt lovnader om at når huset en gang skal selges skal det iallefall ikke selges til avsender av brevet. Anonymous poster hash: a8b11...b26 En sånn henvendelse fikk mamma og rett etter at pappa døde. Hun synes det var helt grusomt og følte seg ikke verdt noenting. Anonymous poster hash: 35669...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå